Yep, 5 heerlijke (en vermoeiende) dagen gehad.quote:Op zaterdag 24 november 2007 08:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He goedemorgen.
Terug uit Schotland ?
quote:Op zaterdag 24 november 2007 08:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik mag volgende week ook voor de baas aan het werk in het buitenland. Weekje Indonesie. Dat wordt weer afzien
Dan tot morgen denk ik? FOK! zou vanaf 0900 er uit liggen voor onderhoud.quote:Op zaterdag 24 november 2007 08:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben ff boodschappen doen. Ben er over een half uurtje weer
Als ik aan dat heerlijke eten denk loopt het water al uit mijn mond. mmmmquote:Op zaterdag 24 november 2007 08:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
DAt was zeker het idee. Je zult me daar niet vinden bij de Mc Donalds
En dat na een dag zonder FOK! ??quote:
Beter!quote:Op zondag 25 november 2007 12:36 schreef Etcetera het volgende:
en een nacht in de kroeghet was half 6 ofzo toen we thuis kwamen
Dan nu even ontbijten en meteen de kroeg weer in, want voor dat je het weet is het al weer maandag.quote:Op zondag 25 november 2007 12:40 schreef Etcetera het volgende:we hadden een feestje van 3 personen tegelijk gisteren. 1 van de gasten sliep bij ons, en moest vroeg weer naar huis vandaag, en dan vind ik het wel zo netjes om ook van bed af te gaan
quote:Op zondag 25 november 2007 12:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik hoorde net op Nickelodeon "Aarde! Vuur! Water!" en toen dacht ik "oh help, gaan ze Captain Planet weer utizenden?"
Het blijkt Avatar te zijn
ik weet altijd wel mensen die een biertje willenquote:Op zondag 25 november 2007 12:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
goed bezig Etc
Alhoewel Grosch herfstbok niet echt mijn favoriete bokbier is.
Maar een gegeven biertje....
quote:Op zondag 25 november 2007 13:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
The beer you've been practising for all your life
Maar het smaakt andersquote:
Veel lekkerder dan cola!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |