Zoiets moet je gewoon op Retecool zettenquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:15 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Nee, ik heb besloten dat ik het laat voor wat het is. Misschien kan ik iets verzinnen om tegen haar te zeggen als ik haar weer zie. Zonder te laten weten dat ik haar log las natuurlijk, dat gaat haar geen kut aan. Het lijkt me trouwens dat als je je hele hebben en houwen op internet kwakt (kijk maar goed, inclusief agenda!) dat een ieder en kan- en mag lezen.
Bedankt Nem, dat je deze moeite voor me wilde nemen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zoiets moet je gewoon op Retecool zetten
http://goldmember.retecool.com/post/opdonderen
Daar ofzo
Niet iedereen is een Goldmember op Retecool en alleen Goldmembers kunnen direct artikelen online gooienquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:48 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Bedankt Nem, dat je deze moeite voor me wil nemen.Ik waardeer dit echt ontzettend.
Hoe groot is de kans dat ze reacties krijgt? Ik wist niet eens dat dit kon op Retecool. Nogmaals bedankt, dit is precies wat ik in mijn geachten had.
Kusje op je bolletje.
![]()
Post dat dan even bij de reacties onder je eigen naamquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:48 schreef RoofingBurner het volgende:
Tes is trouwens een monster van zo'n 150 kilo met een hangbuik van hier tot Tokio. Echt een verschrikkelijke fatso.
Ik kijk wel beter uit.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Post dat dan even bij de reacties onder je eigen naam
Wat goed isquote:
Niets denk ikquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:13 schreef RoofingBurner het volgende:
We kunnen de tekst van Retecool ook gebruiken om een topic op Fok aan te maken, kijken wat er dan gebeurt.
De Retecoolverbasting van "LOL"quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:35 schreef RoofingBurner het volgende:
Nem, wat is olo?
okquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De Retecoolverbasting van "LOL"
Er stond een tijdje een zogeheten Bluesfilter ingesteld zodat alle "LOL" werd veranderd in "OLO".
Sindsdien typ ik maar gewoon olo
Ik heb geen reacties gezien op haar site. Maar blijkbaar zat ze wel op dat moment onderhoud te plegen en haar referers te checken. Dus ze heeft in ieder geval het artikeltje op Retecool gelezenquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:52 schreef RoofingBurner het volgende:
Heeft ze dit gedaan omdat ze te veel reacties kreeg? Heb je reacties gezien op haar site?
Ja...ze kan zien van waar er naar haar site wordt gelinked/klikt.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:54 schreef RoofingBurner het volgende:
Kan ze dat zien dan?
quote:Iemand nog exploits voor Appie 2.0.53 misschien?
Het is serieus debiel dat iemand mensen verbiedt hun OPENBARE WEBLOG te lezen. Als ze dat niet wil, dan moet ze er een wachtwoord opzetten. Het gaat tegen ieder basaal internetprincipe in om iets "privé" te houden met een weblog.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:56 schreef RoofingBurner het volgende:
Uh oh, als ze maar niet door heeft dat ik er iets mee te maken heb, terwijl ik het wél belachelijk vind om me te weren voor het onschuldig lezen van haar log. Als ik nou vervelende opmerkingen zou maken.
Apache webserver software versie 2.0.53.quote:
Dang..die moet ik nog steeds kopenquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:28 schreef wyccie het volgende:
Ik doe het nog even met mandarijntjes.
Ik heb zelden last van een uitgedroogde kont of slechte mandarijnen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb altijd pech met Mandarijnen.
Of ze zijn zo droog als Sinterklaas zijn kont of ze zijn binnen 2 dagen bedorven
Daar heb ik wel wat aan. Ik vind ze namelijk retegoor als ze zo los in de schil zitten en uitgedroogd zijn...quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:32 schreef wyccie het volgende:
De lading die ik eerder had waren perfect. Het netje van nu is wat vaster en minder zoet.
Daar heb je niet zoveel aan, hè?
Die zijn voor de buurvrouwquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Maar volgens het principe van osmose drogen die dan uit, en zijn dus niet meer te eten
Ah, heb je me daarom gebeld?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |