Inderdaad. Wie is de mysterieuze donkere dame?quote:Op donderdag 22 november 2007 15:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb altijd genoeg roddelsMaar laten we het nu even over jou hebben
quote:Op donderdag 22 november 2007 16:07 schreef MASD het volgende:
AKQ?
quote:Op donderdag 22 november 2007 13:29 schreef Etcetera het volgende:
RODDELUURTJE MET ETCIE en soemp? en majo? en nem? en de rest?
- met welke donkere schone is Nem gespot?
- waaaar hangt Mik uit tegenwoordig?
- welke rare dingen gebeuren in IARL's darmen?
- wat is er met B.'s afrijddatum aan de hand
- waar is Jeaujeaurtje gebleven?
- hoe loopt het af met Ede Staal?
quote:Op donderdag 22 november 2007 13:31 schreef LadyBlack het volgende:
G*dver de g*dver ik heb zin om iets in elkaar te schoppen![]()
Krijg net een email met een uitnodiging voor het afstudeerfeest van mijn ex; opzich al een draak van een mail waar ik naar van werd. Vervolgens spreekt een vriendin me op msn aan of ik ook een uitnodiging heb gehad, en wat ik van die foto van 'ons' vond. Vraag ik haar om die foto door te sturen, blijkt dat mijn ex-lieverd naar iedereen een uitnodiging met een foto van ons zoenend heeft gestuurd![]()
behalve aan mij dus. Lafbek
Salsagirlquote:Op donderdag 22 november 2007 14:52 schreef Soempie het volgende:
Hij mag wel lezen, maar niet posten. Ik wil geen salsagirl en dinges taferelen namelijk.
Dat de een post en je gewoon weet dat de ander binnen een minuut ook zal posten.![]()
Met fouten kan je wel slagen (het is mij ook gelukt) maar het moeten er inderdaad niet al te veel zijnquote:Op donderdag 22 november 2007 16:22 schreef B.ertha het volgende:
Ik maak nog hele piepkleine foutjes volgens mijn instructeur, maar nog wel te veel om te kunnen slagen
quote:
quote:Op woensdag 21 november 2007 09:39 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ah, goede tip, moet ik ook doenquote:Op donderdag 22 november 2007 14:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat de SC mijn stukje is en dat hij daar niet mag komen.![]()
![]()
echt
Mijn verslaving, wat doe jequote:Op donderdag 22 november 2007 17:23 schreef Supersheep het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
[..]
Ah, goede tip, moet ik ook doen![]()
![]()
Is dit iets voor je? [SC # 475] Waar de echte Sjoerd zich meldt.quote:
Eten/niksen/wat-dan-ook-doen en daarna weer verder gaan is geen optie?quote:
I knowquote:
Dat ga ik ook doenquote:Op donderdag 22 november 2007 18:04 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Is dit iets voor je? [SC # 475] Waar de echte Sjoerd zich meldt.
Dan blijf ik daar wel weg
[..]
Eten/niksen/wat-dan-ook-doen en daarna weer verder gaan is geen optie?
quote:Op donderdag 22 november 2007 18:04 schreef Supersheep het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 22 november 2007 18:04 schreef Supersheep het volgende:
[..]
[..]
Lukt dat wel in je eentje?quote:Op donderdag 22 november 2007 19:09 schreef Yurithemaster het volgende:
ik verveel me de hele dag al de tering![]()
![]()
zoek je een nuttige dagbesteding?quote:Op donderdag 22 november 2007 19:09 schreef Yurithemaster het volgende:
ik verveel me de hele dag al de tering![]()
![]()
quote:
Ik weet nog wel een geinig liedje, maar dat ga ik niet zelf voorstellenquote:Wellicht kunnen jullie het in de reacties ook nog eens worden over een tweede en derde plaat. Misschien iets leuks van Britney?
Ik vind het een geweldig plan.quote:Op donderdag 22 november 2007 21:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Collegegeld omhoog voor meer geld leraren
"Oh, dus we kunnen ze niet minder geld geven? Hm... Ik heb een briljant idee, we laten ze gewoon meer betalen!"
Honger!quote:Op donderdag 22 november 2007 21:56 schreef Nembrionic het volgende:
staan dan burgers te flippen
Precies, dat wil ik. Tekst lezen, beetje nadenken, vragen beantwoorden en klaar. Tweede fase vond ik ook niet echt werken, en bij PGO zit ook van dat softe gedoe dat je van te voren moet aangeven wat je van het vak wil leren. En ik krijg ook iets dat ik in een mapje wat zooi moet bijhouden en als ik dat netjes doe krijg ik er een studiepunt voor (ze noemen het zelfmanagement). Dat vind ik meer bezigheidstherapie dan dat ik er wat aan hebquote:Op donderdag 22 november 2007 23:11 schreef wyccie het volgende:
Wat is er mis met gewoon een tekst lezen, vragen beantwoorden en hup klaar.
Trouwens, PGO is iets wat volgens mij in de Tweede Fase werd gebruikt!
quote:
Ha die Soempiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |