Niet met moeilijke woorden spelen als je niet weet wat het betekent hè?quote:Op donderdag 22 november 2007 11:11 schreef NED het volgende:
Die latente aidshomo mag van mij per direct van die lijst af
quote:Op donderdag 22 november 2007 11:09 schreef Marsepein het volgende:
Want laten we eerlijk zijn: Bohemian Rhapsody van Queen kennen we inmiddels wel.
quote:Dus ga snel naar de stempagina van Radio 2 en zet Queen op 1.
Ik zou voorlopig geen iq-test doen als ik jou wasquote:
quote:Op donderdag 22 november 2007 11:21 schreef Heavenlyblue het volgende:
[..]
Ik zou voorlopig geen iq-test doen als ik jou was
En ik ben eigenlijkmeer voor het massaal op 1 zetten van dat vreselijke nummer van Boudewijn de Groot.
Het blijkt dat door het manipuleren van de lijst er nummers worden geschrapt.quote:
Op die fiets, ik denk weer teveel naquote:Op donderdag 22 november 2007 11:21 schreef Heavenlyblue het volgende:
[..]
Ik zou voorlopig geen iq-test doen als ik jou was
En ik ben eigenlijkmeer voor het massaal op 1 zetten van dat vreselijke nummer van Boudewijn de Groot.
Klopt, helaas wint het bekenste nummer hier...quote:
Marsepein heeft last van een gevalletje klokken en klepels. Een aantal groningers vond dat Ede Staal hoog in de top 2000 zou moeten eindigen en heeft daarvoor een actie opgezet waarbij half Groningen op een nummer van die man zou moeten stemmen. Een christelijke hyve probeerde iets soortgelijks met een andere artiest. Radio 2 vindt dat niet leuk en heeft besloten om die stemmen te negeren. Koen en Sanders van radio 3 kwamen daarop met het idee om datzelfde te doen met Queen: oproepen dat iedereen erop moet stemmen om radio 2 te dwingen ook de stemmen daarvoor de negeren. Een andere stemoptie was de nummer 1 van vorig jaar, een nummer van Boudewijn te Groot.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
[.Op donderdag 22 november 2007 11:09 schreef Marsepein het volgende:
Want laten we eerlijk zijn: Bohemian Rhapsody van Queen kennen we inmiddels wel.
quote:Dus ga snel naar de stempagina van Radio 2 en zet Queen op 1. .]
.
Wat zeg je dat subtiel. "is beter dan". Over smaak valt niet te twisten, jij vindt Innuendo beter dan Bohemian.quote:
't Hoogelaandquote:Op donderdag 22 november 2007 11:23 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik wil Ede Staal op 1.
Ja jeetje, het was nog vroeg en iedereen snapt toch gewoon wat ik bedoelquote:Op donderdag 22 november 2007 11:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet met moeilijke woorden spelen als je niet weet wat het betekent hè?
Als er iemand GEEN latente homo was dan was het Mercury wel
Daar gaan zoveel mensen de fout in. Lang genoeg op 1 geeft heel duidelijk aan dat veel mensen het het beste nummer vinden. Blijkbaar komt er geen muziek uit die beter is.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:38 schreef NED het volgende:
[..]
Die homosexefiele flikker staat al lang genoeg op 1 dunkt me![]()
Klacht onderweg naar feedback.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:11 schreef NED het volgende:
(opmerking verwijderd)
Het eindigt zo hoog omdat het een soort traditie is geworden voor keiharde queenfans om met z'n allen te stemmen. Dat heeft niks niks met goeie muziek temaken. Er komen elk jaar iets van 3000 nieuwe nummers uit daarvan zijn er 2000 beter dan ook maar iets wat die relnicht heeft weten te produceren. Maarja zonder harde kern ben je nergens.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:43 schreef Market_Garden het volgende:
[..]
Daar gaan zoveel mensen de fout in. Lang genoeg op 1 geeft heel duidelijk aan dat veel mensen het het beste nummer vinden. Blijkbaar komt er geen muziek uit die beter is.
De top 2000 wil een lijst maken van wat de luisteraars de mooiste muziek vinden. Dat heeft niks te maken met hoe vaak iets op 1 staat.
(en dan heb ik het nog niet over "homosexuele flikker",![]()
De luisteraars stemmen. En als de luisteraars Bohemian weer op #1 stemmen dan vinden de luisteraars Bohemian eenmaal goed. Niks traditie, ik en nog veel meer mensen vinden het gewoon een keigoed nummer. Dat jij Freddy Mercury gelijk voor relnicht uitmaakt omdat Bohemian een paar jaar op #1 stond zegt meer over jou dan over hem.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:51 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Het eindigt zo hoog omdat het een soort traditie is geworden voor keiharde queenfans om met z'n allen te stemmen. Dat heeft niks niks met goeie muziek temaken. Er komen elk jaar iets van 3000 nieuwe nummers uit daarvan zijn er 2000 beter dan ook maar iets wat die relnicht heeft weten te produceren. Maarja zonder harde kern ben je nergens.
Er zit toch wel een groot gedeelte gewoonte in - het is net als met de politiek, dat winnaars altijd extra stemmen trekken. Neemt niet weg dat het een bijzonder nummer is maar het is wel wat van de zotte dat de Eagles en Led Zeppelin e.d. ook nog altijd zo hoog eindigen.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:58 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
De luisteraars stemmen. En als de luisteraars Bohemian weer op #1 stemmen dan vinden de luisteraars Bohemian eenmaal goed. Niks traditie, ik en nog veel meer mensen vinden het gewoon een keigoed nummer. Dat jij Freddy Mercury gelijk voor relnicht uitmaakt omdat Bohemian een paar jaar op #1 stond zegt meer over jou dan over hem.
Over smaak valt niet te twisten.![]()
Oh het is geen traditie van de complete homoseksuele beweging in nederland (zelfs diegene die niet per se radio 2 luisteren) om op hun held te stemmen? Naief ben je. Maar wel lief hoor met je 'roze brilletje'quote:Op donderdag 22 november 2007 11:58 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
De luisteraars stemmen. En als de luisteraars Bohemian weer op #1 stemmen dan vinden de luisteraars Bohemian eenmaal goed. Niks traditie,
Ik ken nog veel meer mensen die het een kutnummer vinden? Je punt is?quote:ik en nog veel meer mensen vinden het gewoon een keigoed nummer.
Oh wat zegt het dan over mij?quote:Dat jij Freddy Mercury gelijk voor relnicht uitmaakt omdat Bohemian een paar jaar op #1 stond zegt meer over jou dan over hem.
Nee maar over doorgestoken kaarten wel.quote:Over smaak valt niet te twisten.![]()
stel je niet zo aanquote:Op donderdag 22 november 2007 11:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klacht onderweg naar feedback.
Battle of Evermore met Sandy Denny bijv.quote:Op donderdag 22 november 2007 12:16 schreef DeLarge het volgende:
[..]
stel je niet zo aan
en "stairway to heaven is ook al zo vreemd"led zep heeft echt véél mooiere liedjes gemaakt...
ignorance is bliss
Wat een beperkte lijst manquote:Op donderdag 22 november 2007 11:31 schreef RayMania het volgende:
Mijn top tien bevat in ieder geval.
- Queen - Innuendo
- Queen - Bohemian Rapsody
- Prince - When Doves Cry
- Prince - Purple Rain
- Robbie Williams - Angels
- Michael Jackson - Beat It
- Michael Jackson - Billie Jean
Nog 3.
quote:Op donderdag 22 november 2007 12:02 schreef Hephaistos. het volgende:
Boeiend, die top 25 luistert toch niemand? Ik ga op oud en nieuw om middernacht niet met mn oor tegen de radio aanzitten om Queen te horen hoor![]()
Ik kan niet kiezenquote:Op donderdag 22 november 2007 12:20 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Wat een beperkte lijst man
Ik ga iig voor Jimi hendrix, the doors, led zeppelin, prince, nirvana, ray charles ik denk niet dat ik genoeg heb aan 10 stemmen ...
sowieso Coldplayquote:Op donderdag 22 november 2007 12:28 schreef One_conundrum het volgende:
en gvd 6 nummers van coldplay, en gewoon niets van Parachutes, hun beste album. Wat een Tyfuslijst
En jij hypocriet. Verder mis ik je punt met 'held' en 'roze brilletje'.quote:Op donderdag 22 november 2007 12:13 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Oh het is geen traditie van de complete homoseksuele beweging in nederland (zelfs diegene die niet per se radio 2 luisteren) om op hun held te stemmen? Naief ben je. Maar wel lief hoor met je 'roze brilletje'
[..]
Dat niet iedereen die erop stemt doet omdat de rest dat ook doet. En hoe kan jij beoordelen dat jij nog meer mensen kent als jij niet eens weet hoeveel mensen ik precies ken? Niet dus, goedzo.quote:Ik ken nog veel meer mensen die het een kutnummer vinden? Je punt is?
[..]
Dat jij mensen be(voor)oordeelt op hun geaardheid (en waarschijnlijk nog meer). Dat FM een homo is betekent nog niet dat zijn muziek per definitie bagger is en dat alleen homo's erop stemmen.quote:Oh wat zegt het dan over mij?
[..]
Ik mis de feiten hier dat er daadwerkelijk mensen zijn die stemmen 'omdat iedereen dat doet' of 'homo is'.quote:Nee maar over doorgestoken kaarten wel.
Je mag 3 tot 10 nummers uit een lijst kiezen en daarnaast eventueel zelf een nummer toevoegen.quote:Op donderdag 22 november 2007 13:06 schreef DeLarge het volgende:
moet je uit een lijst kiezen of mag je zelf nummers uitkiezen?
Whehe.quote:Op donderdag 22 november 2007 13:12 schreef Hanstin het volgende:
Allemaal op patrick jumpen stemmen [afbeelding]
Onderbouw.quote:
held was niet ironisch bedoeld. Roze brilletje was een grapje. Ging over de combinatie van naiefiteit en we hebben het over homo's... homo's, roze... etc... je snapt 'em wel...quote:Verder mis ik je punt met 'held' en 'roze brilletje'.
Het was ter illustratie van hoe onzinnig jouw statement wel niet was. Iedereen kan wel roepen dat ze zo ontiegelijk veel mensen kenne die buurmannen hebben met hondjes die wel eens naar micahel jackson luisteren of oma's hebben die een ahcterklein kind hebben met etc.... etc... volgende keer dus maar laten.quote:[..]
Dat niet iedereen die erop stemt doet omdat de rest dat ook doet. En hoe kan jij beoordelen dat jij nog meer mensen kent als jij niet eens weet hoeveel mensen ik precies ken? Niet dus, goedzo.![]()
Not really. Ik mag iemand toch wel een relnicht vinden? Ik kan het prima met homo's vinden geen probleem. Grappig dat je mensen zo snel in hokjes weet te plaatsen zonder al te veel achtergrond informatie. Dat zegt nog veel meer over je.quote:[..]
Dat jij mensen be(voor)oordeelt op hun geaardheid (en waarschijnlijk nog meer).
Je gaat er dus vanuit dat ik queen muziek bagger vind OMDAT hij homo is? Au contraire mon ami. Ik vind zijn muziek bagger omdat het gewoon bagger muziek is. Is dat wel eens in je op gekomen?quote:Dat FM een homo is betekent nog niet dat zijn muziek per definitie bagger is en dat alleen homo's erop stemmen.
Jij hecht blijkbaar al ontiegelijk veel waarde aan het feit dat hij homo is aangezien je niet kritiek op iemand's muziekstijl mag hebben als hij/zij homoseksueel is (omdat dat zielig is ofzo?quote:[..]
Ik mis de feiten hier dat er daadwerkelijk mensen zijn die stemmen 'omdat iedereen dat doet' of 'homo is'.
Dat je zelf naief bent omdat je denkt dat mensen alleen erop stemmen omdat ze of homo zijn of 'omdat iedereen dat doet'.quote:
Ik vond de 'grap' iig niet amusant. Kan aan mij liggen.quote:held was niet ironisch bedoeld. Roze brilletje was een grapje. Ging over de combinatie van naiefiteit en we hebben het over homo's... homo's, roze... etc... je snapt 'em wel...
[..]
Ik zei niet dat ik ontiegelijk veel mensen ken, ik zeg alleen dat er veel mensen zijn die het een goed nummer vinden. Omdat ze erop stemmen dus. Wat boeit mij het trouwens dat jij al die mensen persoonlijk kent? Geeft niet echt een meerwaarde aan je argument vind ik.quote:Het was ter illustratie van hoe onzinnig jouw statement wel niet was. Iedereen kan wel roepen dat ze zo ontiegelijk veel mensen kenne die buurmannen hebben met hondjes die wel eens naar micahel jackson luisteren of oma's hebben die een ahcterklein kind hebben met etc.... etc... volgende keer dus maar laten.![]()
[..]
Natuurlijk mag jij dat vinden, ik mis alleen de beargumentatie. En op zulke gebieden heb je niet veel achtergrondinformatie nodig. Mensen zoals jij kan ik over het algemeen over 1 kam scheren en mijn intepretatie van jou blijkt (achteraf) ook vaak te kloppen, dat je mensen beoordeelt op hun uiterlijk, geaardheid, religie, etc.quote:Not really. Ik mag iemand toch wel een relnicht vinden? Ik kan het prima met homo's vinden geen probleem. Grappig dat je mensen zo snel in hokjes weet te plaatsen zonder al te veel achtergrond informatie. Dat zegt nog veel meer over je.![]()
[..]
Quote mij eens waarin ik dat zeg.quote:Je gaat er dus vanuit dat ik queen muziek bagger vind OMDAT hij homo is? Au contraire mon ami. Ik vind zijn muziek bagger omdat het gewoon bagger muziek is. Is dat wel eens in je op gekomen?
[..]
Nee. Ik beoordeel mensen niet op hun uiterlijk en/of geaardheid en ik heb een hekel aan kortzichtige mensen die dat wel doen.quote:Jij hecht blijkbaar al ontiegelijk veel waarde aan het feit dat hij homo is aangezien je niet kritiek op iemand's muziekstijl mag hebben als hij/zij homoseksueel is (omdat dat zielig is ofzo?).
Wat dus best wel een triest standpunt is als je er over nadenkt.
Er zullen best wat mensen zijn, dat ontken ik niet. Maar echt niet allemaal.quote:Ik zeg gewoon plain and simple: Er zijn veel homo's in dit land die op 'hun goeie ouwe freddie' stemmen ook vooral omdat hij een icoon is in de homoscene. Niet per se omdat dat nummer zo geweldig is.
Daar kan je je niks bij voorstellen?
Daarom was en is Queen nog steeds zo goed en geliefd, he.quote:Zoals ik al in m'n eerste post zei: Zonder harde kern kom je er niet al heb je nog zulke mooie muziek.
Ooit wel eens het eurovisiesongfestival gezien? Of iig de stemming?quote:Op donderdag 22 november 2007 16:54 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Dat je zelf naief bent omdat je denkt dat mensen alleen erop stemmen omdat ze of homo zijn of 'omdat iedereen dat doet'.
Dus waarom begin jij met "ik ken ontiegelijk veel mensen die queen goed vinden"? Meerwaarde 0,0 dus laten we dat soort argumenten maar lekker achterwege laten.quote:Ik zei niet dat ik ontiegelijk veel mensen ken, ik zeg alleen dat er veel mensen zijn die het een goed nummer vinden. Omdat ze erop stemmen dus. Wat boeit mij het trouwens dat jij al die mensen persoonlijk kent? Geeft niet echt een meerwaarde aan je argument vind ik.
Grappig. Ik zie hier in dit topic maar 1 persoon die mensen beoordeeld op gronde van weinig boeiends en dat ben jij. Ik vind freddy mercury -de- definitie van relnicht. Volgens jou val ik dan meteen in de catagorie homofoob. Wie is hier nu hypokriet? Jij dus.quote:[..]
Natuurlijk mag jij dat vinden, ik mis alleen de beargumentatie. En op zulke gebieden heb je niet veel achtergrondinformatie nodig. Mensen zoals jij kan ik over het algemeen over 1 kam scheren en mijn intepretatie van jou blijkt (achteraf) ook vaak te kloppen, dat je mensen beoordeelt op hun uiterlijk, geaardheid, religie, etc.
OK?quote:[..]
Quote mij eens waarin ik dat zeg.
Daarmee insinueer je dat ik queen nummers alleen maar haat omdat het een homo is. Wederom een plek waar je echt gruwelijk de mist in gaat. Best zielig lijstje wordt ditquote:Dat FM een homo is betekent nog niet dat zijn muziek per definitie bagger is ....
Je bent zeker blind aangezien ik in mijn betoog niet alleen al heb aangegeven dat ik dat totaal niet doe ik heb ook nog eens aangewezen dat JIJ dat wel doet. Je noemt immers iedereen die freddy mercury een relnicht vind een homofoob. Met andere woorden. 95% van de homo gemeenschap in de hele wereld is homofoob volgens die conclusie aangezien -iedereen- freddy mercury een relnicht vind (behalve de absurd politiek correcte pikkies zoals jij). Het is gewoon een relnicht... hij was een nicht en hij kon rellen als de beste. relnicht. Eng woord he relnicht... RELNICHT BOE!quote:[..]
Nee. Ik beoordeel mensen niet op hun uiterlijk en/of geaardheid en ik heb een hekel aan kortzichtige mensen die dat wel doen.
En daar zagen we plots de nuance. Nog een paar replies en je bent het ineens met me eens.quote:[..]
Er zullen best wat mensen zijn, dat ontken ik niet. Maar echt niet allemaal.
Bij een select clubje harde-kerners die niet representatief zijn voor de smaak van de gemiddelde nederlander maar wel onevenredig veel stemmen op deze lijst.quote:[..]
Daarom was en is Queen nog steeds zo goed en geliefd, he.![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 19:32 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Bij een select clubje harde-kerners die niet representatief zijn voor de smaak van de gemiddelde nederlander maar wel onevenredig veel stemmen op deze lijst.![]()
Even sneu als de top 2000, maar ach laat die luisteraars toch hun week van hun leven hebben met als hoogtepunt het nieuwjaar in met Bohemian rhapsody met oliebollen en familie die ze door het jaar heen zelden zien.quote:
De "nr. 1" van Queen is een goed nummer, ok. Maar omdat het zo verschrikkelijk de hemel in geprijst is, vind ik het al erg genoeg als ik dit nummer enkel in die Top2000 hoor en verder nooit meer. Net zoals die gasten die beweren dat er de laatste 15 jaar geen muziek meer wordt gemaakt.quote:Op donderdag 22 november 2007 20:59 schreef mschol het volgende:
dit is weer echt een typisch puberale fok! actie...
en ik hoop zo dat het gewoon een averechts effect heeft..
Queen - Bohemian rhapsody is gewoon een meesterlijk goed nummer..
die huidige troep kan daar nog wat van leren
Dat was de originele actie van de Vara's Vuurwerk luisteraars.quote:Op donderdag 22 november 2007 21:12 schreef Djeez het volgende:
Ik spam die lui op de site helemaal kapot daar! Maar goed, nu Ede niet mag, dan maar Metallica's One op 1! Doe mee via http://oneop1.hyves.nl !
1 nummer zegt ook zo lekker veel over de smaak van mensen..quote:Op donderdag 22 november 2007 22:12 schreef MASD het volgende:
Dit topic geeft ook weer aan hoe beperkt de smaak van velen iskijk eens verder dan dit....
quote:Op donderdag 22 november 2007 22:31 schreef mschol het volgende:
[..]
1 nummer zegt ook zo lekker veel over de smaak van mensen..
kom op zegquote:Queen - Bohemian rhapsody
Boudewijn de Groot - Avond
Eagles - Hotel California
Deep Purple - Child in time
Led Zeppelin - Stairway to Heaven
U2 - One
Meat Loaf - Paradise by the dashboard light
Pink Floyd - Wish you were here
Coldplay - Clocks
Metallica - Nothing else matters
dat het niet jou smaak is vind je kennelijk jammer..quote:Op donderdag 22 november 2007 22:39 schreef MASD het volgende:
[..]
[..]
kom op zeghoe kun je zo'n lijst serieus nemen? enige wat daar zou moeten staan zijn "Wish you were here" en "Child in Time".
Die staan 11 en 12quote:Op donderdag 22 november 2007 22:39 schreef MASD het volgende:
[..]
[..]
kom op zeghoe kun je zo'n lijst serieus nemen? enige wat daar zou moeten staan zijn "Wish you were here" en "Child in Time".
nummer 1 (wat hij sowieso zou worden) er uit halen is de meest domme actie die ze kunnen doen, doen ze dus nietquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:22 schreef Filay het volgende:
Het gaat er niet om hoeveel er gestemd wordt en of het opvalt. Radio 2 haalt nummers die extra stemmen krijgen door georganiseerde acties er blijkbaar uit. Dit is een georganiseerde actie dus hij moet eruit. Ik ga straks even stemmen.
Dus zijn ze retehypocriet. Helemaal als je allemaal Queen op 1 zet en je stemt bijvoorbeeld met zegmaar 2000 man. Allemaal Bohemian Rhapsody op 1. Dat verschil merken ze niet, maar het is wel een actie. Stel je zet allemaal Britney Spears - Lucky op 2. Die krijgt daardoor een plek in de middenmoot of weet ik veel waar. Die halen ze er vervolgens wel uit.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:06 schreef mschol het volgende:
[..]
nummer 1 (wat hij sowieso zou worden) er uit halen is de meest domme actie die ze kunnen doen, doen ze dus niet
praat geen poepquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:22 schreef Filay het volgende:
Het gaat er niet om hoeveel er gestemd wordt en of het opvalt. Radio 2 haalt nummers die extra stemmen krijgen door georganiseerde acties er blijkbaar uit. Dit is een georganiseerde actie dus hij moet eruit. Ik ga straks even stemmen.
Lees je eerst eens in voordat je gaat blaten. Ten eerste werken ze niet met een nummer 1 en nummer 2 etc. Elk nummer in je lijstje krijgt gewoon 1 stem. En ten tweede ben je net een klein kind dat zijn zin niet krijgt. Bwehehe ze halen Ede Staal eruit, omdat er voor hem een lobby gaande is, dan moeten ze Queen er ook uithalen als een paar nerds een actie voor hun beginnen bwehehequote:Op vrijdag 23 november 2007 14:18 schreef Filay het volgende:
[..]
Dus zijn ze retehypocriet. Helemaal als je allemaal Queen op 1 zet en je stemt bijvoorbeeld met zegmaar 2000 man. Allemaal Bohemian Rhapsody op 1. Dat verschil merken ze niet, maar het is wel een actie. Stel je zet allemaal Britney Spears - Lucky op 2. Die krijgt daardoor een plek in de middenmoot of weet ik veel waar. Die halen ze er vervolgens wel uit.
Dan hebben ze dus gewoon hun eigen lijstje wat ze graag willen zien en zijn ze niet consequent en zijn ze een stel flikkers.
als een onbekend nummer opeens explosief meer stemmen krijgt (oneven redig meer, dus i.pv. de normale 1000 stemmen (ongeveer) krijgt hij er 40.000, dat kan je op z'n zachts gezegd al in twijfel trekken..quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:19 schreef Sjeen het volgende:
Hoe komt Radio 2 er eigenlijk achter dat er een lobby gaande is?
Ja ok, da's bij een onbekend nummer... ik bedoel eigenlijk hoe komt Radio 2 te weten dat er een lobby is voor Queen... En dan bij voorkeur zodanig dat ze het eruit zullen moeten flikkeren...quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:33 schreef mschol het volgende:
[..]
als een onbekend nummer opeens explosief meer stemmen krijgt (oneven redig meer, dus i.pv. de normale 1000 stemmen (ongeveer) krijgt hij er 40.000, dat kan je op z'n zachts gezegd al in twijfel trekken..
en dan zoeken naar acties..
Niet. Daarom is de actie ook totaal zinloosquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:36 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja ok, da's bij een onbekend nummer... ik bedoel eigenlijk hoe komt Radio 2 te weten dat er een lobby is voor Queen... En dan bij voorkeur zodanig dat ze het eruit zullen moeten flikkeren...
Ik wist niet dat mannen ook ongesteld konden zijn...quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:16 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Lees je eerst eens in voordat je gaat blaten. Ten eerste werken ze niet met een nummer 1 en nummer 2 etc. Elk nummer in je lijstje krijgt gewoon 1 stem. En ten tweede ben je net een klein kind dat zijn zin niet krijgt. Bwehehe ze halen Ede Staal eruit, omdat er voor hem een lobby gaande is, dan moeten ze Queen er ook uithalen als een paar nerds een actie voor hun beginnen bweheheHuilie
nee ze zijn niet hypocriet..quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:18 schreef Filay het volgende:
[..]
Dus zijn ze retehypocriet. Helemaal als je allemaal Queen op 1 zet en je stemt bijvoorbeeld met zegmaar 2000 man. Allemaal Bohemian Rhapsody op 1. Dat verschil merken ze niet, maar het is wel een actie. Stel je zet allemaal Britney Spears - Lucky op 2. Die krijgt daardoor een plek in de middenmoot of weet ik veel waar. Die halen ze er vervolgens wel uit.
Dan hebben ze dus gewoon hun eigen lijstje wat ze graag willen zien en zijn ze niet consequent en zijn ze een stel flikkers.
quote:Hillsong United in top 2000!!!
Ik heb het onderstaande bericht gekopieerd van de Hillsong United hyve
Mensen, stel je dit eens voor:
Top 2000 voor de komende jaarswisseling:
1. Hillsong United - Tell the World
2. Boudewijn de Groot - Avond
3. Led Zeppelin - Stairway to Heaven
4. Queen - Bohemian Rhapsody
ect.. ect..
"Bijna 10 miljoen Nederlanders hebben genoten van de achtste editie van de Top 2000."
10 miljoen... Nu, de 9e keer zullen er 10 miljoen Nederlanders zien dat er een groep is dat zichzelf christenen noemt. Een groep, geen fanclub van Queen of Led Zeppelin, maar van Jezus! Dit is één van de makkelijke manieren om (anoniem) te getuigen! Maar doe het wel !!!
Namelijk het volgende...
Ga naar: http://top2007.radio2.nl/stemmen/page/top2000_stempagina_normaal
1. Kies 3 nummers uit (naar eigen keuze) klik vervolges op 'verder' (van onbekende artiesten uiteraard, anders staat Queen alsnog op 1)
2. Uw eigen keuze: Typ bij artiest: Hillsong United en bij Titel: Tell the World
3. Voer uw gegevens in en stem!
4. Stuur dit mailtje naar zo veel mogelijk mensen
Ik hoop dat het jaar 2007 afgesloten mag worden met de woorden: "Tell the world that Jesus lives" !!!
bedankt!
Het nummer waardoor ik de Stones ben gaan waarderen!quote:Op donderdag 22 november 2007 12:31 schreef One_conundrum het volgende:
She's like a Rainbow moet op 1 , Ik zag de reclame afgelopen zaterdag rond middernacht onder invloed van bier en heb het nummer door de hele stad heen lopen zingen
Hey, don't fuck with the Jesusquote:Op dinsdag 27 november 2007 08:15 schreef Joncho het volgende:
Wat een gereverkeerde actie, schijnheilige sicko's
Jezus-fan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |