Die staan 11 en 12quote:Op donderdag 22 november 2007 22:39 schreef MASD het volgende:
[..]
[..]
kom op zeghoe kun je zo'n lijst serieus nemen? enige wat daar zou moeten staan zijn "Wish you were here" en "Child in Time".
nummer 1 (wat hij sowieso zou worden) er uit halen is de meest domme actie die ze kunnen doen, doen ze dus nietquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:22 schreef Filay het volgende:
Het gaat er niet om hoeveel er gestemd wordt en of het opvalt. Radio 2 haalt nummers die extra stemmen krijgen door georganiseerde acties er blijkbaar uit. Dit is een georganiseerde actie dus hij moet eruit. Ik ga straks even stemmen.
Dus zijn ze retehypocriet. Helemaal als je allemaal Queen op 1 zet en je stemt bijvoorbeeld met zegmaar 2000 man. Allemaal Bohemian Rhapsody op 1. Dat verschil merken ze niet, maar het is wel een actie. Stel je zet allemaal Britney Spears - Lucky op 2. Die krijgt daardoor een plek in de middenmoot of weet ik veel waar. Die halen ze er vervolgens wel uit.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:06 schreef mschol het volgende:
[..]
nummer 1 (wat hij sowieso zou worden) er uit halen is de meest domme actie die ze kunnen doen, doen ze dus niet
praat geen poepquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:22 schreef Filay het volgende:
Het gaat er niet om hoeveel er gestemd wordt en of het opvalt. Radio 2 haalt nummers die extra stemmen krijgen door georganiseerde acties er blijkbaar uit. Dit is een georganiseerde actie dus hij moet eruit. Ik ga straks even stemmen.
Lees je eerst eens in voordat je gaat blaten. Ten eerste werken ze niet met een nummer 1 en nummer 2 etc. Elk nummer in je lijstje krijgt gewoon 1 stem. En ten tweede ben je net een klein kind dat zijn zin niet krijgt. Bwehehe ze halen Ede Staal eruit, omdat er voor hem een lobby gaande is, dan moeten ze Queen er ook uithalen als een paar nerds een actie voor hun beginnen bwehehequote:Op vrijdag 23 november 2007 14:18 schreef Filay het volgende:
[..]
Dus zijn ze retehypocriet. Helemaal als je allemaal Queen op 1 zet en je stemt bijvoorbeeld met zegmaar 2000 man. Allemaal Bohemian Rhapsody op 1. Dat verschil merken ze niet, maar het is wel een actie. Stel je zet allemaal Britney Spears - Lucky op 2. Die krijgt daardoor een plek in de middenmoot of weet ik veel waar. Die halen ze er vervolgens wel uit.
Dan hebben ze dus gewoon hun eigen lijstje wat ze graag willen zien en zijn ze niet consequent en zijn ze een stel flikkers.
als een onbekend nummer opeens explosief meer stemmen krijgt (oneven redig meer, dus i.pv. de normale 1000 stemmen (ongeveer) krijgt hij er 40.000, dat kan je op z'n zachts gezegd al in twijfel trekken..quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:19 schreef Sjeen het volgende:
Hoe komt Radio 2 er eigenlijk achter dat er een lobby gaande is?
Ja ok, da's bij een onbekend nummer... ik bedoel eigenlijk hoe komt Radio 2 te weten dat er een lobby is voor Queen... En dan bij voorkeur zodanig dat ze het eruit zullen moeten flikkeren...quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:33 schreef mschol het volgende:
[..]
als een onbekend nummer opeens explosief meer stemmen krijgt (oneven redig meer, dus i.pv. de normale 1000 stemmen (ongeveer) krijgt hij er 40.000, dat kan je op z'n zachts gezegd al in twijfel trekken..
en dan zoeken naar acties..
Niet. Daarom is de actie ook totaal zinloosquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:36 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja ok, da's bij een onbekend nummer... ik bedoel eigenlijk hoe komt Radio 2 te weten dat er een lobby is voor Queen... En dan bij voorkeur zodanig dat ze het eruit zullen moeten flikkeren...
Ik wist niet dat mannen ook ongesteld konden zijn...quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:16 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Lees je eerst eens in voordat je gaat blaten. Ten eerste werken ze niet met een nummer 1 en nummer 2 etc. Elk nummer in je lijstje krijgt gewoon 1 stem. En ten tweede ben je net een klein kind dat zijn zin niet krijgt. Bwehehe ze halen Ede Staal eruit, omdat er voor hem een lobby gaande is, dan moeten ze Queen er ook uithalen als een paar nerds een actie voor hun beginnen bweheheHuilie
nee ze zijn niet hypocriet..quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:18 schreef Filay het volgende:
[..]
Dus zijn ze retehypocriet. Helemaal als je allemaal Queen op 1 zet en je stemt bijvoorbeeld met zegmaar 2000 man. Allemaal Bohemian Rhapsody op 1. Dat verschil merken ze niet, maar het is wel een actie. Stel je zet allemaal Britney Spears - Lucky op 2. Die krijgt daardoor een plek in de middenmoot of weet ik veel waar. Die halen ze er vervolgens wel uit.
Dan hebben ze dus gewoon hun eigen lijstje wat ze graag willen zien en zijn ze niet consequent en zijn ze een stel flikkers.
quote:Hillsong United in top 2000!!!
Ik heb het onderstaande bericht gekopieerd van de Hillsong United hyve
Mensen, stel je dit eens voor:
Top 2000 voor de komende jaarswisseling:
1. Hillsong United - Tell the World
2. Boudewijn de Groot - Avond
3. Led Zeppelin - Stairway to Heaven
4. Queen - Bohemian Rhapsody
ect.. ect..
"Bijna 10 miljoen Nederlanders hebben genoten van de achtste editie van de Top 2000."
10 miljoen... Nu, de 9e keer zullen er 10 miljoen Nederlanders zien dat er een groep is dat zichzelf christenen noemt. Een groep, geen fanclub van Queen of Led Zeppelin, maar van Jezus! Dit is één van de makkelijke manieren om (anoniem) te getuigen! Maar doe het wel !!!
Namelijk het volgende...
Ga naar: http://top2007.radio2.nl/stemmen/page/top2000_stempagina_normaal
1. Kies 3 nummers uit (naar eigen keuze) klik vervolges op 'verder' (van onbekende artiesten uiteraard, anders staat Queen alsnog op 1)
2. Uw eigen keuze: Typ bij artiest: Hillsong United en bij Titel: Tell the World
3. Voer uw gegevens in en stem!
4. Stuur dit mailtje naar zo veel mogelijk mensen
Ik hoop dat het jaar 2007 afgesloten mag worden met de woorden: "Tell the world that Jesus lives" !!!
bedankt!
Het nummer waardoor ik de Stones ben gaan waarderen!quote:Op donderdag 22 november 2007 12:31 schreef One_conundrum het volgende:
She's like a Rainbow moet op 1 , Ik zag de reclame afgelopen zaterdag rond middernacht onder invloed van bier en heb het nummer door de hele stad heen lopen zingen
Hey, don't fuck with the Jesusquote:Op dinsdag 27 november 2007 08:15 schreef Joncho het volgende:
Wat een gereverkeerde actie, schijnheilige sicko's
Jezus-fan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |