Niet met moeilijke woorden spelen als je niet weet wat het betekent hè?quote:Op donderdag 22 november 2007 11:11 schreef NED het volgende:
Die latente aidshomo mag van mij per direct van die lijst af
quote:Op donderdag 22 november 2007 11:09 schreef Marsepein het volgende:
Want laten we eerlijk zijn: Bohemian Rhapsody van Queen kennen we inmiddels wel.
quote:Dus ga snel naar de stempagina van Radio 2 en zet Queen op 1.
Ik zou voorlopig geen iq-test doen als ik jou wasquote:
quote:Op donderdag 22 november 2007 11:21 schreef Heavenlyblue het volgende:
[..]
Ik zou voorlopig geen iq-test doen als ik jou was
En ik ben eigenlijkmeer voor het massaal op 1 zetten van dat vreselijke nummer van Boudewijn de Groot.
Het blijkt dat door het manipuleren van de lijst er nummers worden geschrapt.quote:
Op die fiets, ik denk weer teveel naquote:Op donderdag 22 november 2007 11:21 schreef Heavenlyblue het volgende:
[..]
Ik zou voorlopig geen iq-test doen als ik jou was
En ik ben eigenlijkmeer voor het massaal op 1 zetten van dat vreselijke nummer van Boudewijn de Groot.
Klopt, helaas wint het bekenste nummer hier...quote:
Marsepein heeft last van een gevalletje klokken en klepels. Een aantal groningers vond dat Ede Staal hoog in de top 2000 zou moeten eindigen en heeft daarvoor een actie opgezet waarbij half Groningen op een nummer van die man zou moeten stemmen. Een christelijke hyve probeerde iets soortgelijks met een andere artiest. Radio 2 vindt dat niet leuk en heeft besloten om die stemmen te negeren. Koen en Sanders van radio 3 kwamen daarop met het idee om datzelfde te doen met Queen: oproepen dat iedereen erop moet stemmen om radio 2 te dwingen ook de stemmen daarvoor de negeren. Een andere stemoptie was de nummer 1 van vorig jaar, een nummer van Boudewijn te Groot.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
[.Op donderdag 22 november 2007 11:09 schreef Marsepein het volgende:
Want laten we eerlijk zijn: Bohemian Rhapsody van Queen kennen we inmiddels wel.
quote:Dus ga snel naar de stempagina van Radio 2 en zet Queen op 1. .]
.
Wat zeg je dat subtiel. "is beter dan". Over smaak valt niet te twisten, jij vindt Innuendo beter dan Bohemian.quote:
't Hoogelaandquote:Op donderdag 22 november 2007 11:23 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik wil Ede Staal op 1.
Ja jeetje, het was nog vroeg en iedereen snapt toch gewoon wat ik bedoelquote:Op donderdag 22 november 2007 11:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet met moeilijke woorden spelen als je niet weet wat het betekent hè?
Als er iemand GEEN latente homo was dan was het Mercury wel
Daar gaan zoveel mensen de fout in. Lang genoeg op 1 geeft heel duidelijk aan dat veel mensen het het beste nummer vinden. Blijkbaar komt er geen muziek uit die beter is.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:38 schreef NED het volgende:
[..]
Die homosexefiele flikker staat al lang genoeg op 1 dunkt me![]()
Klacht onderweg naar feedback.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:11 schreef NED het volgende:
(opmerking verwijderd)
Het eindigt zo hoog omdat het een soort traditie is geworden voor keiharde queenfans om met z'n allen te stemmen. Dat heeft niks niks met goeie muziek temaken. Er komen elk jaar iets van 3000 nieuwe nummers uit daarvan zijn er 2000 beter dan ook maar iets wat die relnicht heeft weten te produceren. Maarja zonder harde kern ben je nergens.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:43 schreef Market_Garden het volgende:
[..]
Daar gaan zoveel mensen de fout in. Lang genoeg op 1 geeft heel duidelijk aan dat veel mensen het het beste nummer vinden. Blijkbaar komt er geen muziek uit die beter is.
De top 2000 wil een lijst maken van wat de luisteraars de mooiste muziek vinden. Dat heeft niks te maken met hoe vaak iets op 1 staat.
(en dan heb ik het nog niet over "homosexuele flikker",![]()
De luisteraars stemmen. En als de luisteraars Bohemian weer op #1 stemmen dan vinden de luisteraars Bohemian eenmaal goed. Niks traditie, ik en nog veel meer mensen vinden het gewoon een keigoed nummer. Dat jij Freddy Mercury gelijk voor relnicht uitmaakt omdat Bohemian een paar jaar op #1 stond zegt meer over jou dan over hem.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:51 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Het eindigt zo hoog omdat het een soort traditie is geworden voor keiharde queenfans om met z'n allen te stemmen. Dat heeft niks niks met goeie muziek temaken. Er komen elk jaar iets van 3000 nieuwe nummers uit daarvan zijn er 2000 beter dan ook maar iets wat die relnicht heeft weten te produceren. Maarja zonder harde kern ben je nergens.
Er zit toch wel een groot gedeelte gewoonte in - het is net als met de politiek, dat winnaars altijd extra stemmen trekken. Neemt niet weg dat het een bijzonder nummer is maar het is wel wat van de zotte dat de Eagles en Led Zeppelin e.d. ook nog altijd zo hoog eindigen.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:58 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
De luisteraars stemmen. En als de luisteraars Bohemian weer op #1 stemmen dan vinden de luisteraars Bohemian eenmaal goed. Niks traditie, ik en nog veel meer mensen vinden het gewoon een keigoed nummer. Dat jij Freddy Mercury gelijk voor relnicht uitmaakt omdat Bohemian een paar jaar op #1 stond zegt meer over jou dan over hem.
Over smaak valt niet te twisten.![]()
Oh het is geen traditie van de complete homoseksuele beweging in nederland (zelfs diegene die niet per se radio 2 luisteren) om op hun held te stemmen? Naief ben je. Maar wel lief hoor met je 'roze brilletje'quote:Op donderdag 22 november 2007 11:58 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
De luisteraars stemmen. En als de luisteraars Bohemian weer op #1 stemmen dan vinden de luisteraars Bohemian eenmaal goed. Niks traditie,
Ik ken nog veel meer mensen die het een kutnummer vinden? Je punt is?quote:ik en nog veel meer mensen vinden het gewoon een keigoed nummer.
Oh wat zegt het dan over mij?quote:Dat jij Freddy Mercury gelijk voor relnicht uitmaakt omdat Bohemian een paar jaar op #1 stond zegt meer over jou dan over hem.
Nee maar over doorgestoken kaarten wel.quote:Over smaak valt niet te twisten.![]()
stel je niet zo aanquote:Op donderdag 22 november 2007 11:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klacht onderweg naar feedback.
Battle of Evermore met Sandy Denny bijv.quote:Op donderdag 22 november 2007 12:16 schreef DeLarge het volgende:
[..]
stel je niet zo aan
en "stairway to heaven is ook al zo vreemd"led zep heeft echt véél mooiere liedjes gemaakt...
ignorance is bliss
Wat een beperkte lijst manquote:Op donderdag 22 november 2007 11:31 schreef RayMania het volgende:
Mijn top tien bevat in ieder geval.
- Queen - Innuendo
- Queen - Bohemian Rapsody
- Prince - When Doves Cry
- Prince - Purple Rain
- Robbie Williams - Angels
- Michael Jackson - Beat It
- Michael Jackson - Billie Jean
Nog 3.
quote:Op donderdag 22 november 2007 12:02 schreef Hephaistos. het volgende:
Boeiend, die top 25 luistert toch niemand? Ik ga op oud en nieuw om middernacht niet met mn oor tegen de radio aanzitten om Queen te horen hoor![]()
Ik kan niet kiezenquote:Op donderdag 22 november 2007 12:20 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Wat een beperkte lijst man
Ik ga iig voor Jimi hendrix, the doors, led zeppelin, prince, nirvana, ray charles ik denk niet dat ik genoeg heb aan 10 stemmen ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |