abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 november 2007 @ 12:28:35 #46
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_54780229
en gvd 6 nummers van coldplay, en gewoon niets van Parachutes, hun beste album. Wat een Tyfuslijst
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  donderdag 22 november 2007 @ 12:28:57 #47
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_54780237
eerste ede staal er maar in zetten
  donderdag 22 november 2007 @ 12:29:37 #48
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_54780250
en niets van Piter Wilkens

wat een kutlijst
  donderdag 22 november 2007 @ 12:30:13 #49
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_54780268
en Miles Davis maakt blijkbaar geen muziek
  donderdag 22 november 2007 @ 12:31:26 #50
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_54780294
She's like a Rainbow moet op 1 , Ik zag de reclame afgelopen zaterdag rond middernacht onder invloed van bier en heb het nummer door de hele stad heen lopen zingen
  donderdag 22 november 2007 @ 12:32:58 #51
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_54780333
Boycot
pi_54780951
quote:
Op donderdag 22 november 2007 12:28 schreef One_conundrum het volgende:
en gvd 6 nummers van coldplay, en gewoon niets van Parachutes, hun beste album. Wat een Tyfuslijst
sowieso Coldplay
pi_54780963
moet je uit een lijst kiezen of mag je zelf nummers uitkiezen?
pi_54781064
Allemaal op patrick jumpen stemmen
pi_54781599
quote:
Op donderdag 22 november 2007 12:13 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Oh het is geen traditie van de complete homoseksuele beweging in nederland (zelfs diegene die niet per se radio 2 luisteren) om op hun held te stemmen? Naief ben je. Maar wel lief hoor met je 'roze brilletje'
[..]
En jij hypocriet. Verder mis ik je punt met 'held' en 'roze brilletje'.
quote:
Ik ken nog veel meer mensen die het een kutnummer vinden? Je punt is?
[..]
Dat niet iedereen die erop stemt doet omdat de rest dat ook doet. En hoe kan jij beoordelen dat jij nog meer mensen kent als jij niet eens weet hoeveel mensen ik precies ken? Niet dus, goedzo.
quote:
Oh wat zegt het dan over mij?
[..]
Dat jij mensen be(voor)oordeelt op hun geaardheid (en waarschijnlijk nog meer). Dat FM een homo is betekent nog niet dat zijn muziek per definitie bagger is en dat alleen homo's erop stemmen.
quote:
Nee maar over doorgestoken kaarten wel.
Ik mis de feiten hier dat er daadwerkelijk mensen zijn die stemmen 'omdat iedereen dat doet' of 'homo is'.
pi_54781676
quote:
Op donderdag 22 november 2007 13:06 schreef DeLarge het volgende:
moet je uit een lijst kiezen of mag je zelf nummers uitkiezen?
Je mag 3 tot 10 nummers uit een lijst kiezen en daarnaast eventueel zelf een nummer toevoegen.
  † In Memoriam † donderdag 22 november 2007 @ 13:40:44 #57
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_54781691
quote:
Op donderdag 22 november 2007 13:12 schreef Hanstin het volgende:
Allemaal op patrick jumpen stemmen [afbeelding]
Whehe.
pi_54782491
zo zou mijn lijst eruit zien voorgeprogrammeerde lijsten

1. The Beatles - A Day in The Life
2. The Velvet Underground - Heroin
3. Slayer - Angel of Death
4. The Clash - Guns of Brixton
5. Willekeurig nummer van The Smiths
6. Creedence Clearwater Revival - Fortunate Son
7. Beethoven - Symphonie no. 9
8. Chuck Berry - Roll Over Beethoven
9. Led Zeppelin - 10 Years Gone
10. Black Sabbath - War Pigs
  donderdag 22 november 2007 @ 14:59:41 #59
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_54782887
quote:
Op donderdag 22 november 2007 13:36 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

En jij hypocriet.
Onderbouw.
quote:
Verder mis ik je punt met 'held' en 'roze brilletje'.
held was niet ironisch bedoeld. Roze brilletje was een grapje. Ging over de combinatie van naiefiteit en we hebben het over homo's... homo's, roze... etc... je snapt 'em wel...
quote:
[..]

Dat niet iedereen die erop stemt doet omdat de rest dat ook doet. En hoe kan jij beoordelen dat jij nog meer mensen kent als jij niet eens weet hoeveel mensen ik precies ken? Niet dus, goedzo.
Het was ter illustratie van hoe onzinnig jouw statement wel niet was. Iedereen kan wel roepen dat ze zo ontiegelijk veel mensen kenne die buurmannen hebben met hondjes die wel eens naar micahel jackson luisteren of oma's hebben die een ahcterklein kind hebben met etc.... etc... volgende keer dus maar laten.
quote:
[..]

Dat jij mensen be(voor)oordeelt op hun geaardheid (en waarschijnlijk nog meer).
Not really. Ik mag iemand toch wel een relnicht vinden? Ik kan het prima met homo's vinden geen probleem. Grappig dat je mensen zo snel in hokjes weet te plaatsen zonder al te veel achtergrond informatie. Dat zegt nog veel meer over je.
quote:
Dat FM een homo is betekent nog niet dat zijn muziek per definitie bagger is en dat alleen homo's erop stemmen.
Je gaat er dus vanuit dat ik queen muziek bagger vind OMDAT hij homo is? Au contraire mon ami. Ik vind zijn muziek bagger omdat het gewoon bagger muziek is. Is dat wel eens in je op gekomen?
quote:
[..]

Ik mis de feiten hier dat er daadwerkelijk mensen zijn die stemmen 'omdat iedereen dat doet' of 'homo is'.
Jij hecht blijkbaar al ontiegelijk veel waarde aan het feit dat hij homo is aangezien je niet kritiek op iemand's muziekstijl mag hebben als hij/zij homoseksueel is (omdat dat zielig is ofzo? ).

Wat dus best wel een triest standpunt is als je er over nadenkt.

Ik zeg gewoon plain and simple: Er zijn veel homo's in dit land die op 'hun goeie ouwe freddie' stemmen ook vooral omdat hij een icoon is in de homoscene. Niet per se omdat dat nummer zo geweldig is.

Daar kan je je niks bij voorstellen?

Zoals ik al in m'n eerste post zei: Zonder harde kern kom je er niet al heb je nog zulke mooie muziek.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_54784364
quote:
Op donderdag 22 november 2007 14:59 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Onderbouw.
[..]
Dat je zelf naief bent omdat je denkt dat mensen alleen erop stemmen omdat ze of homo zijn of 'omdat iedereen dat doet'.
quote:
held was niet ironisch bedoeld. Roze brilletje was een grapje. Ging over de combinatie van naiefiteit en we hebben het over homo's... homo's, roze... etc... je snapt 'em wel...
[..]
Ik vond de 'grap' iig niet amusant. Kan aan mij liggen.
quote:
Het was ter illustratie van hoe onzinnig jouw statement wel niet was. Iedereen kan wel roepen dat ze zo ontiegelijk veel mensen kenne die buurmannen hebben met hondjes die wel eens naar micahel jackson luisteren of oma's hebben die een ahcterklein kind hebben met etc.... etc... volgende keer dus maar laten.
[..]
Ik zei niet dat ik ontiegelijk veel mensen ken, ik zeg alleen dat er veel mensen zijn die het een goed nummer vinden. Omdat ze erop stemmen dus. Wat boeit mij het trouwens dat jij al die mensen persoonlijk kent? Geeft niet echt een meerwaarde aan je argument vind ik.
quote:
Not really. Ik mag iemand toch wel een relnicht vinden? Ik kan het prima met homo's vinden geen probleem. Grappig dat je mensen zo snel in hokjes weet te plaatsen zonder al te veel achtergrond informatie. Dat zegt nog veel meer over je.
[..]
Natuurlijk mag jij dat vinden, ik mis alleen de beargumentatie. En op zulke gebieden heb je niet veel achtergrondinformatie nodig. Mensen zoals jij kan ik over het algemeen over 1 kam scheren en mijn intepretatie van jou blijkt (achteraf) ook vaak te kloppen, dat je mensen beoordeelt op hun uiterlijk, geaardheid, religie, etc.
quote:
Je gaat er dus vanuit dat ik queen muziek bagger vind OMDAT hij homo is? Au contraire mon ami. Ik vind zijn muziek bagger omdat het gewoon bagger muziek is. Is dat wel eens in je op gekomen?
[..]
Quote mij eens waarin ik dat zeg.
quote:
Jij hecht blijkbaar al ontiegelijk veel waarde aan het feit dat hij homo is aangezien je niet kritiek op iemand's muziekstijl mag hebben als hij/zij homoseksueel is (omdat dat zielig is ofzo? ).

Wat dus best wel een triest standpunt is als je er over nadenkt.
Nee. Ik beoordeel mensen niet op hun uiterlijk en/of geaardheid en ik heb een hekel aan kortzichtige mensen die dat wel doen.
quote:
Ik zeg gewoon plain and simple: Er zijn veel homo's in dit land die op 'hun goeie ouwe freddie' stemmen ook vooral omdat hij een icoon is in de homoscene. Niet per se omdat dat nummer zo geweldig is.

Daar kan je je niks bij voorstellen?
Er zullen best wat mensen zijn, dat ontken ik niet. Maar echt niet allemaal.
quote:
Zoals ik al in m'n eerste post zei: Zonder harde kern kom je er niet al heb je nog zulke mooie muziek.
Daarom was en is Queen nog steeds zo goed en geliefd, he.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')