Ja, maar ook van die maatregelen waarvan je denkt van "dat slaat absoluut nergens op". Zoals miljarden in Irak blijven pompen en het geld uit de sociale voorzieningen ed wegtrekken. Ik denk dus dat ze het vooral op 'uiterlijk' gaan gooien. Het gaat nog goed hoor, heus!quote:Op donderdag 22 november 2007 07:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Prima toch, dat zou inderdaad het doel moeten zijn
quote:Op donderdag 22 november 2007 08:08 schreef StefanP het volgende:
en stukken meer vrijheid hebben.
Kan je niet gewoon niet reageren?quote:Op donderdag 22 november 2007 08:08 schreef StefanP het volgende:
Ik word een beetje moe van die tientallen topics met wellustelingetjes die geilen op hoe slecht de VS wel niet is, hoe hard die zogenaamde recessie wel niet moet zijn, en hoe prachtig het is dat de VS 'op z'n bek gaat'. Ach, dat komt vast voort uit de typisch Nederlandse maaiveldcultuur: men kan het niet hebben dat anderen niet zo uitgezogen worden en stukken meer vrijheid hebben.
Er is helemaal geen recessie, en die komt er waarschijnlijk ook niet. De cijfers zijn nog prima, zowel van de werkloosheid, het consumentenvertrouwen en de economische groei.
De dollarkoers maakt voorsalnog geen worst uit - toen die 180 graden omgekeerd was, schreeuwden de Amerikanen toch ook niet dat de EU in een recessie zat, dat het zo slecht ging? Laat staan dat ze zichzelf bijkans bevredigden bij de gedachte dat de EU op z'n bek zou gaan...
Trouwens: lagere dollar = meer export = beter voor de economie.
Van China, bedoel je?quote:Op donderdag 22 november 2007 08:08 schreef StefanP het volgende:
Alles wat Amerikanen exporteren komt toch uit China?quote:Op donderdag 22 november 2007 08:08 schreef StefanP het volgende:
mag ik even keihard lachen?quote:Op donderdag 22 november 2007 08:08 schreef StefanP het volgende:
niet zo uitgezogen worden en stukken meer vrijheid hebben.
Dat vond ik ook een mooie. Dat uizuigen kan ik nog wel begrijpen, maar dat meer vrijhedenquote:Op donderdag 22 november 2007 09:17 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
mag ik even keihard lachen?![]()
Die vrijheid heeft ie niet. Hij kan alleen slaafs de Bush-propaganda recyclen en willoos van oorlog naar oorlog gesleurd worden.quote:Op donderdag 22 november 2007 08:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon niet reageren?
Wat een onzin. Heerlijkquote:Op donderdag 22 november 2007 08:08 schreef StefanP het volgende:
Ik word een beetje moe van die tientallen topics met wellustelingetjes die geilen op hoe slecht de VS wel niet is, hoe hard die zogenaamde recessie wel niet moet zijn, en hoe prachtig het is dat de VS 'op z'n bek gaat'.
Iedereen voorliegen om een oorlog te kunnen voeren waardoor de olieprijs meer stijgt dan ie anders al had gedaan en als een gek dollars drukken om de oorlog te kunnen betalen en systematisch de rente verlagen om de economie op peil te houden (ten kost van iets dat begint te lijken op hyperinflatie) is geen economisch wanbeleid?quote:Op donderdag 22 november 2007 16:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat was anders ergens anders aan uitgegeven en zelfs met de Irak oorlog is de belasting niet verhoogd.
Maar je kan me dus niet EEN voorbeeld geven van economisch wanbeleid?
Ik denk dat dat een stuk nuttiger geweest was.quote:Op donderdag 22 november 2007 16:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat was anders ergens anders aan uitgegeven
Dat was zeker onder Clinton niet zo toch?quote:Op donderdag 22 november 2007 16:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een stuk nuttiger geweest was.
Het feit dat dat niet gebeurde is al wanbeleid op zich als je ziet hoeveel Amerikanen bijv. geen verzekering hebben.
quote:Op donderdag 22 november 2007 16:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Aan de economie van de laatste 7 jaar te zien veel
Altijd leuk, uitgeluld zijn en dan de vraag omkerenquote:Op donderdag 22 november 2007 16:31 schreef Verbal het volgende:
Wat heeft GWB precies wél goed gedaan, economisch?
V.
Lezen voordat je gaat reagerenquote:Op donderdag 22 november 2007 16:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]!
Je wil nu met droge ogen beweren dat de Amerikaanse economie goed draait?
Wie zegt er dat ik uitgeluld benquote:Op donderdag 22 november 2007 16:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Altijd leuk, uitgeluld zijn en dan de vraag omkeren
Als iemand van de OPEC hoest stijgt de olieprijs al maar een oorlog zou niet uitmaken? Gek!quote:Op donderdag 22 november 2007 16:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De dollarprijs stiijgt niet door Irak
Nee, hoor maar over een paar weken kost een dollar 2 euro, kost olie $150 en knallen de voedselprijzen door het dak vanwege de productie van biobrandstoffen. Maar er is geen inflatie. Gek!quote:Er is geen sprake van hyperinflatie
Hij kan ook niet veel lager meer. Gek!quote:De rente is nauwlijks gedaald
Je hebt gelijk, het gaat harstikke goed. Gek!quote:Onzinpunten dus
quote:Op donderdag 22 november 2007 16:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als iemand van de OPEC hoest stijgt de olieprijs al maar een oorlog zou niet uitmaken? Gek!![]()
Hoeveel olie exporteerde Irak voor de oorlog
Nee, hoor maar over een paar weken kost een dollar 2 euro, kost olie $150 en knallen de voedselprijzen door het dak vanwege de productie van biobrandstoffen. Maar er is geen inflatie. Gek!![]()
Dat zei ik niet
Hij kan ook niet veel lager meer. Gek!![]()
Gelukkig geef je zelf toe dat je onzin praat en geen idee waar je het over hebt. Dan hoef ik dat niet mer te doen
Je hebt gelijk, het gaat harstikke goed. Gek!
Dat zei ik niet
Clinton is niet verantwoordelijk voor die niet-verzekerden. Sterker nog, hij en zijn vrouw hadden serieuze plannen om daar iets aan te doen. Of weet je dat niet meer?quote:Op donderdag 22 november 2007 16:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat was zeker onder Clinton niet zo toch?
Echt gelukt is het niet of wel?quote:Op donderdag 22 november 2007 17:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Clinton is niet verantwoordelijk voor die niet-verzekerden. Sterker nog, hij en zijn vrouw hadden serieuze plannen om daar iets aan te doen. Of weet je dat niet meer?
Een voorbeeld geven is te moeilijk voor je dus echt serieus hoef je niet genomen te wordenquote:Op donderdag 22 november 2007 17:10 schreef Verbal het volgende:
Bush heeft dat op alle mogelijke manieren weggepist.
Ik denk niet dat er ook maar 1 iemand op dit hele forum is die jou ooit nog serieus kan of zal nemen.quote:Op donderdag 22 november 2007 17:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Een voorbeeld geven is te moeilijk voor je dus echt serieus hoef je niet genomen te worden
Kwam niet door het republikeinse congres heen, hè?quote:Op donderdag 22 november 2007 17:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Echt gelukt is het niet of wel?
Ik denk ook wel dat je het echt hebt gelezen in drie minutenquote:Op donderdag 22 november 2007 17:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
3 jaar verder en nog steeds geen gelijk.
Die gozer zal er vast kijk op
Tough luck.quote:Op donderdag 22 november 2007 17:20 schreef Verbal het volgende:
[..]
Kwam niet door het republikeinse congres heen, hè?
V.
quote:Op donderdag 22 november 2007 17:22 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat je het echt hebt gelezen in drie minuten
Over serieus nemen gesproken
V.
Prima, als het interfereert met jouw werkelijkheidquote:Op donderdag 22 november 2007 17:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik zag de datum, las de titel en ik kon mijn tijd nuttiger besteden
Lekker op de hoogte, johquote:Op donderdag 22 november 2007 17:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Tough luck.
Maar goed dat Bush wel een Rep congres heeft, dat scheelt dan weer
Nee, dat was een betoog van een Amerikaanse conservatief.quote:Op donderdag 22 november 2007 17:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, was gewoon wederom een bullshit argument
Je staat niet open voor goede argumenten. Sterker nog, je zou een goed argument niet herkennen al stond het er in flitsende neonkleuren op geschrevenquote:Ik sta open voor goede argumenten maar ik verwacht niet dat die van jou zullen komen
quote:Op donderdag 22 november 2007 17:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar goed dat Bush wel een Rep congres heeft, dat scheelt dan weer
And the hits just keep on coming!quote:Op donderdag 22 november 2007 20:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Spellen niet in elk geval
Geef nou maar gewoon toe dat je niet kan wachten tot de VS op z'n bek gaat... jij en de rest van die clowns hier. Zielig hoor. Ik zie jullie al gniffelend "zie je wel!!!" roepen. Ach, als je verdoemd bent tot een leven full of mediocrity, dan is het begrijpelijk dat je anderen met succes haat.quote:
Wie zegt dat dat moeilijk isquote:Op donderdag 22 november 2007 20:25 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik snap dat het voor kleuters erg moeilijk is om een post te lezen.![]()
(volgende posts die "jij bent stom" -teksten bevatten, gaan de shredder in)
Dat zie je dan verkeerd, ik ben geen VS-hater. Ja, ik vind wel dat ze geregeerd worden door een enorme boevenbende, maar de manier waarop dat land te gronde wordt gericht vind ik te erg voor woorden. En ik ga niet staan dansen bij een recessie daar, want dat zou slecht zijn voor iedereen.quote:Op donderdag 22 november 2007 20:23 schreef StefanP het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe dat je niet kan wachten tot de VS op z'n bek gaat... jij en de rest van die clowns hier. Zielig hoor. Ik zie jullie al gniffelend "zie je wel!!!" roepen.
Geef ik je twee linkjes en wacht ik op jouw redenen waarom het zo ongelooflijk fout is, goed?quote:Op donderdag 22 november 2007 21:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wrong answer.
Maar dat was te verwachten
quote:Op donderdag 22 november 2007 20:25 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik snap dat het voor kleuters erg moeilijk is om een post te lezen.![]()
(volgende posts die "jij bent stom" -teksten bevatten, gaan de shredder in)
O, dan is het goed...quote:Op donderdag 22 november 2007 22:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Omdat Tax cuts nooit fout kunnen zijn
watte?quote:Op donderdag 22 november 2007 22:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Omdat Tax cuts nooit fout kunnen zijn
-Gigantisch op laten lopen van financieringstekortquote:Op donderdag 22 november 2007 16:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat was anders ergens anders aan uitgegeven en zelfs met de Irak oorlog is de belasting niet verhoogd.
Maar je kan me dus niet EEN voorbeeld geven van economisch wanbeleid?
Dat zijn sowieso geen argumenten natuurlijk, dat snap jij ook wel.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:52 schreef druze_eddy het volgende:
[..]
-Gigantisch op laten lopen van financieringstekort
- Gigantisch op laten lopen van handelstekort
- Staatsschuld is groter dan ooit
- Belastingverlaging geven aan de rijken die ook nog eens budgetair niet gedekt is...dus op de pof
- Een oorlog beginnen op basis van leugens die de olieprijs de hoogte in laat schieten ( wat Bush zakelijk trouwens wel uit komt ) en die een gat in de begroting slaat.
Zo kan ie wel weer even !!
?????? Ben jij familie van de struisvogels ?quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En dan maatregelen die schadelijk zijn voor de economie
Nee, ik keek naar de groei van de economie, groei van de export, lagere werkeloosheid, lagere belastingen en ik vroeg me af wat er precies slechter gaat als toen Bush kwamquote:Op vrijdag 23 november 2007 12:07 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat zijn sowieso geen argumenten natuurlijk, dat snap jij ook wel.
V.
Wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehehehehehehehehehehehehequote:Op vrijdag 23 november 2007 12:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En dan maatregelen die schadelijk zijn voor de economie
Wat valt er in godshemelsnaam nog in te brengen tegen die onzin die jij uitkraamt.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kom je als je uitgelachen bent met argumenten?
Of blijf je nietszeggende smilies posten?
Ja, ach...weet je. Mensen houden nu eenmaal niet van dat anderen hun vertellen hoe ze moeten leven en hoe ze moeten denken. To paraphrase Lewis Black:quote:Op donderdag 22 november 2007 20:23 schreef StefanP het volgende:
Geef nou maar gewoon toe dat je niet kan wachten tot de VS op z'n bek gaat... jij en de rest van die clowns hier. Zielig hoor. Ik zie jullie al gniffelend "zie je wel!!!" roepen. Ach, als je verdoemd bent tot een leven full of mediocrity, dan is het begrijpelijk dat je anderen met succes haat.
Economische groei op de pof is geen echte groei. Het is alsof ik naar de bank ga, 1 miljoen EURO leen en me plotseling miljonair noem.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kom je als je uitgelachen bent met argumenten?
Of blijf je nietszeggende smilies posten?
Beste Stefan, ten eerst hoop ik niet dat Amerika op z'n bek gaat. Dat is voor ons ook niet best aangezien NL het twee na grootste investeringsland in Amerika is. Maar je hoeft geen doctorandes te zijn om te zien dat het niet goed gaat. Die groei waar je t over hebt is voornamelijk gefinancierd door het buitenland en betreft geen pure domestic growth. Amerika heeft zeker het goed gedaan de laatste jaren, gedreven door de ICT heeft het met name eind 90er jaren het uitstekend gedaan.quote:Op donderdag 22 november 2007 20:23 schreef StefanP het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe dat je niet kan wachten tot de VS op z'n bek gaat... jij en de rest van die clowns hier. Zielig hoor. Ik zie jullie al gniffelend "zie je wel!!!" roepen. Ach, als je verdoemd bent tot een leven full of mediocrity, dan is het begrijpelijk dat je anderen met succes haat.
De economische groeicijfers over de laatste tien jaar zijn in de VS altijd beter geweest dan in NL. Zelfs nu is de verwachting voor volgend jaar nog een gematigde groei. Wacht maar tot de huizenmarkt in NL instort - de verhouding tussen hypotheken en inkomen is namelijk vele malen slechter.
Ik houd het voorlopig nog even op "financial meltdown".quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zware recessie, matige recessie, waarom? Welke indicatoren zijn slecht, etc, etc
Ik denk dat DAM hierop zal antwoorden met......."En nu echte argumenten !! "quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:10 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Beste Stefan, ten eerst hoop ik niet dat Amerika op z'n bek gaat. Dat is voor ons ook niet best aangezien NL het twee na grootste investeringsland in Amerika is. Maar je hoeft geen doctorandes te zijn om te zien dat het niet goed gaat. Die groei waar je t over hebt is voornamelijk gefinancierd door het buitenland en betreft geen pure domestic growth. Amerika heeft zeker het goed gedaan de laatste jaren, gedreven door de ICT heeft het met name eind 90er jaren het uitstekend gedaan.
Maar wat de subprime ellende laat zien is dat Amerika zijn groei daadwerkelijk heeft gefinancierd door in t rood te staan. Er staan 1.200 miljard aan subprimeleningen uit, is het ondenkbaar dat hiervan 20% niet betaald wordt, 30%??? De laatste berichten zijn dat ook de primemarkt er slecht voorstaat. Voeg hier een lage dollarkoers bij, hoge olieprijzen, een zwakke huizenmarkt (uiterst belangrijk) en teruggang van de economische groei en alle ingredienten zijn er om in een recessie te belanden. Het is niet ondenkelijk dat Amerika zijn top reeds bereikt heeft. De rest van de wereld zit ook niet stil. Als de oliesjeiks besluiten de dollar te ontkoppelen aan de olieprijs en China dollars gaat dumpen gaat het heel hard.
We gaan een hele nieuwe toekomst tegemoet, buiten het hierboven genoemde is er nog de milieuproblematiek (t zal eens op moeten houden met groeien), terrorisme, opkomst 3e wereldlanden, energietekorten staan in t verschiet (vervelend als je grootste veelgebruiker bent), toename bevolkingsgroei en ga zo maar door. Het is heel gebruikelijk dat een wereldmacht na een eeuw terugvalt. Misschien ben je wel te laat ingestapt in t avontuur. Europa groeit minder hard maar wel valide.
Tot op heden heeft hij geen gelijkquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:32 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik houd het voorlopig nog even op "financial meltdown".
Niet drie jaar oud, misschien dat je het een kans wilt geven
V.
De Dollar met de Euro vergelijkenquote:Op donderdag 22 november 2007 08:08 schreef StefanP het volgende:
Ik word een beetje moe van die tientallen topics met wellustelingetjes die geilen op hoe slecht de VS wel niet is, hoe hard die zogenaamde recessie wel niet moet zijn, en hoe prachtig het is dat de VS 'op z'n bek gaat'. Ach, dat komt vast voort uit de typisch Nederlandse maaiveldcultuur: men kan het niet hebben dat anderen niet zo uitgezogen worden en stukken meer vrijheid hebben.
Er is helemaal geen recessie, en die komt er waarschijnlijk ook niet. De cijfers zijn nog prima, zowel van de werkloosheid, het consumentenvertrouwen en de economische groei.
De dollarkoers maakt voorsalnog geen worst uit - toen die 180 graden omgekeerd was, schreeuwden de Amerikanen toch ook niet dat de EU in een recessie zat, dat het zo slecht ging? Laat staan dat ze zichzelf bijkans bevredigden bij de gedachte dat de EU op z'n bek zou gaan...
Dropje?quote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 20:21 schreef popolon het volgende:
[..]
Dropje?
Maar Diego heeft een ban dus die zal niet reageren denk ik.
Oooooooh gelukkigquote:Op maandag 21 januari 2008 21:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
DAM zegt dat er nog geen recessie is.
Die is er ook nog nietquote:Op maandag 21 januari 2008 21:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
DAM zegt dat er nog geen recessie is.
Hij komt wel. Wat mij betreft eerder vandaag dan morgen. Hebben we dat ook weer gehad.quote:Op zondag 10 februari 2008 23:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er is voorlopig nog geen recessie en is het wachten op de gevolgen van de renteverlagingen, financieel kadootjes en verkiezingen
Officieel? Hij is er al maar ze noemen het anders? We gaan van hypotheek- naar krediet-crisis en van grondstoffen-boom naar olie-malaise en ondertussen blijven we het woord recessie mijden. Goed plan!quote:Op maandag 3 maart 2008 18:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Warren denkt van wel, en die heeft wel wat geloofwaardigheid
Ik ben benieuwd of er ook echt ´officieel´ een recessie komt, ik denk dat het zomaar zou kunnen dat hij er niet komt
Recessie is het als het BNP 2 kwartalen op een rij daalt.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Officieel? Hij is er al maar ze noemen het anders? We gaan van hypotheek- naar krediet-crisis en van grondstoffen-boom naar olie-malaise en ondertussen blijven we het woord recessie mijden. Goed plan!
Hij komt er niet. De cijfers van het 2e kwartaal worden kunstmatig opgepoetst. Het derde kwartaal geeft dan een enorme dreun aan het BNP te zien, maar omdat het BNP niet 2 kwartalen achter elkaar geslonken is, hoeven we het geen recessie te noemen.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:33 schreef Wojworshebn het volgende:
Komt ie recessie nu wel of niet?
"wel wat"... hehehe...quote:Op maandag 3 maart 2008 18:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Warren denkt van wel, en die heeft wel wat geloofwaardigheid [afbeelding]
Ik ben benieuwd of er ook echt ´officieel´ een recessie komt, ik denk dat het zomaar zou kunnen dat hij er niet komt
Dat betwijfel ik, ook wij krijgen die check van $1200. Niet dat ik het echt nodig heb maar goed, ik ga er zeker iets leuks mee doen. Elke belastingbetaler krijgt dat.quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En dat is tot op heden nog zo en komt er een stimuleringsprogramma in het 2e deel van het jaar waarvan de verwachting is dat het comsumtie verhogend(en inflatieverhogend) gaat werken
Ja want op die manier leren mensen misschien wat. De Amerikanen zijn arrogant en leven boven hun stand en voila! Een crisis... Eigen schuld, wie zich brandt, moet op de blaren zitten.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mensen die hopen dat andere mensen het slecht hebben![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zeker niet opgelet op school toen het hoofdstuk compassie en medeleven voorbij kwam?
En alle Nederlanders lopen op klompen, Duitsers eten allemaal bratwurst en Belgen hebben helikopters met schietstoelen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:41 schreef Probably_on_pcp het volgende:
De Amerikanen zijn arrogant en leven boven hun stand en voila! Een crisis...
Hadden de Amerikanen compassie en medeleven toen ze in Abu Graib gingen martelen?quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zeker niet opgelet op school toen het hoofdstuk compassie en medeleven voorbij kwam?
offtopic en zoquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb er weinig belang bij om met cijfers te gaan gooien, voor mij is het heel simpel. ABC, de BBC en de meeste Amerikaanse media heeft het ondertussen gewoon over een recessie. Het is zelfs zo dat ze zich momenteel drukker maken over stagflatie dan over economische groei. Kortom ik denk dat we het ondertussen gewoon kunnen hebben over de Amerikaanse recessie.quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:42 schreef indahnesia.com het volgende:
Jij zegt dat een recessie een vast te stellen feit is, wat ook zo is, maar daarbuiten heb je nog de beleving van mensen die mij veel belangrijker lijkt dan wat cijfertjes.. Wat snap ik daar niet aan?
Nee dit is offtopic!!!quote:
en ja ik realiseer me dat deze reactie zelf ook off topic is maar ik heb op de vorige pagina al ontopic gereageerdquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hadden de Amerikanen compassie en medeleven toen ze in Abu Graib gingen martelen?
zou DAM een politicus zijn stiekum?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 07:36 schreef TheChemeng het volgende:
Zoals ik al aangaf wordt er in de media al gewoon over een recessie gesproken. Politiek wil je dat natuurlijk niet doen zo tijdens de primaries...
Op een school waar normen en waarden worden geleerdquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:46 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
![]()
Op welke school heb jij gezeten dan?
Kan je echt niks beters verzinnen?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hadden de Amerikanen compassie en medeleven toen ze in Abu Graib gingen martelen?
Helikopters met schietstoelen?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:37 schreef popolon het volgende:
[..]
En alle Nederlanders lopen op klompen, Duitsers eten allemaal bratwurst en Belgen hebben helikopters met schietstoelen.
En bij het hoofdstuk "je niet als een debiel gedragen op internetfora" heb jij zeker niet opgelet?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Op een school waar normen en waarden worden geleerd
Dank jequote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zegt veel over je karakter. Veel succes ermee
Mja, Paul Craig Roberts en Lou Dobbs, en talloze anderen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 05:44 schreef popolon het volgende:
'Men zegt'. Aha.
Not this time.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 05:49 schreef popolon het volgende:
Er is al een recessie, al tijden. Tegen de tijd dat het officieel wordt is het alweer over.
Jammer voor de ramptoeristen, dat wel.
Man hou op met je flauwekul, ik zie het toch om me heen. Ik woon in een staat waar o.a. de werkeloosheid het hoogst is.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 05:52 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Not this time.
Houd lekker je oogkleppen op als je dat belieft.
Met je misplaatste denigrerende toontje.
Komt omdat alle productiebanen naar China zijn verhuisd.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 05:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Man hou op met je flauwekul, ik zie het toch om me heen. Ik woon in een staat waar o.a. de werkeloosheid het hoogst is.
And still counting.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 05:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En is die nu een stuk hoger dan een half jaar geleden?
Maak je niet druk, de hele wereld gaat het merken. En dan gewoon weer omhoog kijken, net zoals al die andere vele 'recessies'.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 05:59 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Komt omdat alle productiebanen naar China zijn verhuisd.
Het wordt echt nog harde kaas daar, geen grap, de dollar wordt grondig gesloopt.
Sinds de Federal Reserve Act van 1913 is de USA gewoon EU grondgebied
Mja met een valuta wat niet gebaseerd is op goud maar op de belangen van geprivatiseerde bankiers zijn recessies en depressies onvermijdelijk.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 06:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Maak je niet druk, de hele wereld gaat het merken. En dan gewoon weer omhoog kijken, net zoals al die andere vele 'recessies'.
Maar goed, ik zeg het nog maar een keer, de mensen die het echt merken zijn die die ruim onder modaal verdienen, die krijgen de klappen.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 06:03 schreef Salvad0R het volgende:
http://www.worldnetdaily.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=47497
^ook loos, Mexiaanse leger wat de grens van de USA aanvalt.
't Is alleen vrij vervelend dat Mexico zo afhankelijk is van de VS.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 06:08 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Zo loos, Mexicanen noemen het La Reconquista ofzo.
Onzin. De Zwitserse franc is ook niet gekoppeld aan goud, en de Zwitserse economie is een van de meest stabiele ter wereld. Het kan prima werken. Zoiets is van véél meer factoren afhankelijk.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 06:04 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Mja met een valuta wat niet gebaseerd is op goud maar op de belangen van geprivatiseerde bankiers zijn recessies en depressies onvermijdelijk.
De FED wacht nog een paar maanden met het licht zienquote:Op dinsdag 15 juli 2008 06:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Volgens de FED niet in elk geval
Ik denk, ik haal het maar even naar vorenquote:Op zondag 10 februari 2008 23:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De FED verwacht een groei van 1,5%-2% in 2008
Suprime gaat veel geld kosten maar dat blijft vooral beperkt tot de banken en die kunnen wel wat klappen hebben
Inflatie blijft redelijk stabiel
Consumentenvertrouwen blijft hoog
Geen massa ontslagen
Mensen blijven geld uitgeven.
Dit klopt volgens mij nog vrij redelijk Popo
Zo klopt 'ie wat beter.quote:Consumentenvertrouwen blijft hoog
Geen massa ontslagen
Mensen blijven geld uitgeven.
Bron?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Consumentenvertrouwen en uigaven zitten alweer in de lift
Ja bijvoorbeeld waar je bronnen vandaan komenquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:08 schreef suzanne_breda het volgende:
Volgens mij is de vs zo failliet als het maar kan.
Al bijna 43 miljoen Amerikanen zijn afhankelijk van voedselbonnen. In heel Amerika worden asfaltwegen vervangen door grintwegen omdat deze goedkoper in onderhoud zijn. 1 op de 6 Amerikanen staat geregistreerd bij minstens één armoedebestrijdings programma van de overheid. Do i need to say more?
Source:quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld waar je bronnen vandaan komen
Ik vraag me af in hoeverre je dit een goede bron mag noemen...quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:23 schreef suzanne_breda het volgende:
[..]
Source:
http://endoftheamericandr(...)pocalyptic-wasteland
Niet, geen bronquote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:25 schreef polariteit het volgende:
[..]
Ik vraag me af in hoeverre je dit een goede bron mag noemen...
Ze bedoelt natuurlijk USAtoday, Wall Street Journal en Zerohedge.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |