Ja, maar ook van die maatregelen waarvan je denkt van "dat slaat absoluut nergens op". Zoals miljarden in Irak blijven pompen en het geld uit de sociale voorzieningen ed wegtrekken. Ik denk dus dat ze het vooral op 'uiterlijk' gaan gooien. Het gaat nog goed hoor, heus!quote:Op donderdag 22 november 2007 07:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Prima toch, dat zou inderdaad het doel moeten zijn
quote:Op donderdag 22 november 2007 08:08 schreef StefanP het volgende:
en stukken meer vrijheid hebben.
Kan je niet gewoon niet reageren?quote:Op donderdag 22 november 2007 08:08 schreef StefanP het volgende:
Ik word een beetje moe van die tientallen topics met wellustelingetjes die geilen op hoe slecht de VS wel niet is, hoe hard die zogenaamde recessie wel niet moet zijn, en hoe prachtig het is dat de VS 'op z'n bek gaat'. Ach, dat komt vast voort uit de typisch Nederlandse maaiveldcultuur: men kan het niet hebben dat anderen niet zo uitgezogen worden en stukken meer vrijheid hebben.
Er is helemaal geen recessie, en die komt er waarschijnlijk ook niet. De cijfers zijn nog prima, zowel van de werkloosheid, het consumentenvertrouwen en de economische groei.
De dollarkoers maakt voorsalnog geen worst uit - toen die 180 graden omgekeerd was, schreeuwden de Amerikanen toch ook niet dat de EU in een recessie zat, dat het zo slecht ging? Laat staan dat ze zichzelf bijkans bevredigden bij de gedachte dat de EU op z'n bek zou gaan...
Trouwens: lagere dollar = meer export = beter voor de economie.
Van China, bedoel je?quote:Op donderdag 22 november 2007 08:08 schreef StefanP het volgende:
Alles wat Amerikanen exporteren komt toch uit China?quote:Op donderdag 22 november 2007 08:08 schreef StefanP het volgende:
mag ik even keihard lachen?quote:Op donderdag 22 november 2007 08:08 schreef StefanP het volgende:
niet zo uitgezogen worden en stukken meer vrijheid hebben.
Dat vond ik ook een mooie. Dat uizuigen kan ik nog wel begrijpen, maar dat meer vrijhedenquote:Op donderdag 22 november 2007 09:17 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
mag ik even keihard lachen?![]()
Die vrijheid heeft ie niet. Hij kan alleen slaafs de Bush-propaganda recyclen en willoos van oorlog naar oorlog gesleurd worden.quote:Op donderdag 22 november 2007 08:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon niet reageren?
Wat een onzin. Heerlijkquote:Op donderdag 22 november 2007 08:08 schreef StefanP het volgende:
Ik word een beetje moe van die tientallen topics met wellustelingetjes die geilen op hoe slecht de VS wel niet is, hoe hard die zogenaamde recessie wel niet moet zijn, en hoe prachtig het is dat de VS 'op z'n bek gaat'.
Iedereen voorliegen om een oorlog te kunnen voeren waardoor de olieprijs meer stijgt dan ie anders al had gedaan en als een gek dollars drukken om de oorlog te kunnen betalen en systematisch de rente verlagen om de economie op peil te houden (ten kost van iets dat begint te lijken op hyperinflatie) is geen economisch wanbeleid?quote:Op donderdag 22 november 2007 16:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat was anders ergens anders aan uitgegeven en zelfs met de Irak oorlog is de belasting niet verhoogd.
Maar je kan me dus niet EEN voorbeeld geven van economisch wanbeleid?
Ik denk dat dat een stuk nuttiger geweest was.quote:Op donderdag 22 november 2007 16:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat was anders ergens anders aan uitgegeven
Dat was zeker onder Clinton niet zo toch?quote:Op donderdag 22 november 2007 16:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een stuk nuttiger geweest was.
Het feit dat dat niet gebeurde is al wanbeleid op zich als je ziet hoeveel Amerikanen bijv. geen verzekering hebben.
quote:Op donderdag 22 november 2007 16:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Aan de economie van de laatste 7 jaar te zien veel
Altijd leuk, uitgeluld zijn en dan de vraag omkerenquote:Op donderdag 22 november 2007 16:31 schreef Verbal het volgende:
Wat heeft GWB precies wél goed gedaan, economisch?
V.
Lezen voordat je gaat reagerenquote:Op donderdag 22 november 2007 16:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]!
Je wil nu met droge ogen beweren dat de Amerikaanse economie goed draait?
Wie zegt er dat ik uitgeluld benquote:Op donderdag 22 november 2007 16:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Altijd leuk, uitgeluld zijn en dan de vraag omkeren
Als iemand van de OPEC hoest stijgt de olieprijs al maar een oorlog zou niet uitmaken? Gek!quote:Op donderdag 22 november 2007 16:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De dollarprijs stiijgt niet door Irak
Nee, hoor maar over een paar weken kost een dollar 2 euro, kost olie $150 en knallen de voedselprijzen door het dak vanwege de productie van biobrandstoffen. Maar er is geen inflatie. Gek!quote:Er is geen sprake van hyperinflatie
Hij kan ook niet veel lager meer. Gek!quote:De rente is nauwlijks gedaald
Je hebt gelijk, het gaat harstikke goed. Gek!quote:Onzinpunten dus
quote:Op donderdag 22 november 2007 16:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als iemand van de OPEC hoest stijgt de olieprijs al maar een oorlog zou niet uitmaken? Gek!![]()
Hoeveel olie exporteerde Irak voor de oorlog
Nee, hoor maar over een paar weken kost een dollar 2 euro, kost olie $150 en knallen de voedselprijzen door het dak vanwege de productie van biobrandstoffen. Maar er is geen inflatie. Gek!![]()
Dat zei ik niet
Hij kan ook niet veel lager meer. Gek!![]()
Gelukkig geef je zelf toe dat je onzin praat en geen idee waar je het over hebt. Dan hoef ik dat niet mer te doen
Je hebt gelijk, het gaat harstikke goed. Gek!
Dat zei ik niet
Clinton is niet verantwoordelijk voor die niet-verzekerden. Sterker nog, hij en zijn vrouw hadden serieuze plannen om daar iets aan te doen. Of weet je dat niet meer?quote:Op donderdag 22 november 2007 16:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat was zeker onder Clinton niet zo toch?
Echt gelukt is het niet of wel?quote:Op donderdag 22 november 2007 17:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Clinton is niet verantwoordelijk voor die niet-verzekerden. Sterker nog, hij en zijn vrouw hadden serieuze plannen om daar iets aan te doen. Of weet je dat niet meer?
Een voorbeeld geven is te moeilijk voor je dus echt serieus hoef je niet genomen te wordenquote:Op donderdag 22 november 2007 17:10 schreef Verbal het volgende:
Bush heeft dat op alle mogelijke manieren weggepist.
Ik denk niet dat er ook maar 1 iemand op dit hele forum is die jou ooit nog serieus kan of zal nemen.quote:Op donderdag 22 november 2007 17:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Een voorbeeld geven is te moeilijk voor je dus echt serieus hoef je niet genomen te worden
Kwam niet door het republikeinse congres heen, hè?quote:Op donderdag 22 november 2007 17:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Echt gelukt is het niet of wel?
Ik denk ook wel dat je het echt hebt gelezen in drie minutenquote:Op donderdag 22 november 2007 17:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
3 jaar verder en nog steeds geen gelijk.
Die gozer zal er vast kijk op
Tough luck.quote:Op donderdag 22 november 2007 17:20 schreef Verbal het volgende:
[..]
Kwam niet door het republikeinse congres heen, hè?
V.
quote:Op donderdag 22 november 2007 17:22 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat je het echt hebt gelezen in drie minuten
Over serieus nemen gesproken
V.
Prima, als het interfereert met jouw werkelijkheidquote:Op donderdag 22 november 2007 17:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik zag de datum, las de titel en ik kon mijn tijd nuttiger besteden
Lekker op de hoogte, johquote:Op donderdag 22 november 2007 17:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Tough luck.
Maar goed dat Bush wel een Rep congres heeft, dat scheelt dan weer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |