abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54830201
quote:
Op zondag 25 november 2007 18:14 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

zo niet mogen ze die wat mij betreft mede-verantwoordelijk houden voor de ongelukken..
Dat lijkt me enigszins overtrokken.
Ts moet namelijk alsnog rijexamen doen, en zijn examinator moet beslissen of hij ook daadwerkelijk geschikt is om een auto te besturen.

Buiten dat vraag ik me af, dat als ts gaat liegen tegen zijn psychiater, en die psychiater trapt erin, en hij krijgt zijn rijbewijs, of hij die niet alsnog kwijt is als blijkt dat hij heeft gelogen tegen de psychiater. Ik zou er me iets bij voor kunnen stellen dat dat wel zo is namelijk.
pi_54830266
quote:
Op zondag 25 november 2007 18:18 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

hoezo? De ts is niet toerekeningsvatbaar..
Onzin. Er zijn geen indicaties dat ts niet toerekeningsvatbaar is. Het slechts hebben van ADHD en autisme maakt je niet ontoerekeningsvatbaar.
  zondag 25 november 2007 @ 18:25:19 #153
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_54830288
quote:
Op zondag 25 november 2007 18:24 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Onzin. Er zijn geen indicaties dat ts niet toerekeningsvatbaar is. Het slechts hebben van ADHD en autisme maakt je niet ontoerekeningsvatbaar.
wat ik hier in dit topic lees wel iig
Huilen dan.
pi_54830383
quote:
Op zondag 25 november 2007 17:39 schreef Xennia het volgende:

Nee, hij zei het in juli van dit jaar nog na onnoemelijk veel lessen te hebben gevolgd en scooters en brommers te hebben gereden.
20 lessen vanaf juli is niet onnoemelijk veel.
quote:
Maar daarmee is hij nog niet bij machte deze beperking op te heffen.
Dat klopt. Maar de TS weet heel goed dat als hij brokken maakt, hij ook zwaar de lul is. Een gewaarschuwd mens telt voor 2.
quote:
Als het over veiligheid op de weg gaat voor hem en andere verkeersdeelnemers maak ik er liever geen kansspelletje van.
In dat geval kun je beter helemaal niemand meer de weg op laten. Rijvaardigheid is iets wat je maar ten dele aanleert bij de rijlessen, pas met ervaring ga je goed rijden. Dat is nou eenmaal de praktijk.
quote:
Op zijn rijbewijs komt vast niet te staan dat hij alleen korte ritten mag maken. Hij heeft dus wel de vrijheid om dit te doen. Ook denk ik dat hij wel geld heeft voor lange ritten, hij kan tenslotte ook 8 keer examen doen met zijn WAO.
Zie reactie Inekris. Verder heeft hij die 8 examens gedaan verspreid over 20 jaar, dus hij heeft wat tijd gehad om te sparen.
quote:
De psychiater gaat kijken of hij kan rijden, niet of hij kan werken.
Misschien dat hij zelf tot het inzicht komt dat hij best zou kunnen werken. Ik had al eerder geschreven dat het voor hem helemaal geen gek idee zou zijn om daarover eens een gesprek te voeren met een psychiater. En het kan ook nog zijn dat werken in zijn geval om allerlei andere redenen geen goed idee is.
pi_54830509
quote:
Op zondag 25 november 2007 18:28 schreef the_mind het volgende:
Dat klopt. Maar de TS weet heel goed dat als hij brokken maakt, hij ook zwaar de lul is. Een gewaarschuwd mens telt voor 2.
In die beredenering kan je ook best de weg op onder invloed van 8 wiskeys in het midden van de nacht. Je bent namelijk gewaarschuwt, je weet dat je flink de lul bent als er wel iets gebeurt. En waarschijnlijk gebeurt er ook niks wanneer je 's nachts gaat rijden met te veel drank op. Dat betekent toch niet dat je het dan ook maar moet doen?

Want het is ook zo lullig als je nou net wel die vrouw dood rijdt, omdat je met je zatte kop niet snel genoeg kan reageren.
quote:
Misschien dat hij zelf tot het inzicht komt dat hij best zou kunnen werken. Ik had al eerder geschreven dat het voor hem helemaal geen gek idee zou zijn om daarover eens een gesprek te voeren met een psychiater. En het kan ook nog zijn dat werken in zijn geval om allerlei andere redenen geen goed idee is.
Ik heb eigenlijk het idee dat ts het wel lekker makkelijk vindt om niet te hoeven werken, ik vraag me af of een gesprek met de psych daar veel verandering in gaat brengen.
pi_54830991
quote:
Op zondag 25 november 2007 18:33 schreef Wolkje het volgende:

In die beredenering kan je ook best de weg op onder invloed van 8 wiskeys in het midden van de nacht. Je bent namelijk gewaarschuwt, je weet dat je flink de lul bent als er wel iets gebeurt. En waarschijnlijk gebeurt er ook niks wanneer je 's nachts gaat rijden met te veel drank op. Dat betekent toch niet dat je het dan ook maar moet doen?

Want het is ook zo lullig als je nou net wel die vrouw dood rijdt, omdat je met je zatte kop niet snel genoeg kan reageren.
Ik bedoelde juist dat hij die situaties eerder zal vermijden. Had ik misschien wat duidelijker op moeten schrijven.
quote:
Ik heb eigenlijk het idee dat ts het wel lekker makkelijk vindt om niet te hoeven werken, ik vraag me af of een gesprek met de psych daar veel verandering in gaat brengen.
Misschien wel. Beetje geloof in het goede van de mens graag.
pi_54838975
quote:
Op zondag 25 november 2007 18:28 schreef the_mind het volgende:
20 lessen vanaf juli is niet onnoemelijk veel.
Voor juli van dit jaar had hij er reeds iets van 150 gevolgd
pi_54913665
Even een tussendoor berichtje, ben net terug van mijn huisarts en heb het even met hem besproken wat ik komende week bij die psychiater kan verwachten, er is mij verteld dat het gesprek meer zal gaan over mijn dagelijks leven, hobby's eventueel werk en/of de ADHD en autisme mij wel of niet hinderd hierin, meer een gesprek over koetjes en kalfjes. Mijn WAO uitkering of het aantal rijlessen en examens is niet van toepassing over wat de psychiater gaat rapporteren aan het CBR, na afloop mag ik zelf zijn aantekeningen inzien en zelfs een copy vragen (inzage recht) Omdat ik van de meeste (veel off topic) reactie's hier niet veel wijzer wordt heb ik het probleem even voorgelegd aan mijn huisarts. Met deze uitleg van mijn huisarts zie ik het gesprek al met meer vertrouwen tegenmoet.
  donderdag 29 november 2007 @ 10:00:50 #159
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_54913731
maar... je kan niet met onverwachte situaties omgaan toch? Dat is nogal een issue tijdens het rijden kan ik je melden
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_54913765
Je mag zelfs de psychiater verbieden om zijn bevindingen naar het CBR te sturen. Niet dat je daar dan veel mee opschiet.
pi_54915057
quote:
Op donderdag 29 november 2007 10:00 schreef Catch22- het volgende:
maar... je kan niet met onverwachte situaties omgaan toch? Dat is nogal een issue tijdens het rijden kan ik je melden
Ik maak maar weinig onverwachte verkeerssituaties mee. Ik ben maar een paar keer verrast, maar zolang je alle verkeersregels gewoon opvolgt is er niet veel aan de hand.
Daarom zijn er verkeersregels. Die zorgen ervoor dat alle weggebruikers weten wat de verwachtingen zijn van bepaalde situaties in het verkeer.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  donderdag 29 november 2007 @ 11:12:01 #162
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_54915168
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:06 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Ik maak maar weinig onverwachte verkeerssituaties mee. Ik ben maar een paar keer verrast, maar zolang je alle verkeersregels gewoon opvolgt is er niet veel aan de hand.
Daarom zijn er verkeersregels. Die zorgen ervoor dat alle weggebruikers weten wat de verwachtingen zijn van bepaalde situaties in het verkeer.
dan rij je gewoon weinig. Er zijn altijd onverwachte dingen (voor een autist is het gauw onverwacht).

ik kan er gewoon niet bij dat je 200 lessen kan nemen en dan kan zakken. Leuk dat er tijd tussen zit, maar zo hard verleer je dat niet.
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 29 november 2007 @ 11:20:49 #163
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54915365
quote:
Probleem is alleen dat niet iedereen zich altijd aan die regels houdt én dat er zich voor alle bestuurders onverwachte situaties kunnen voordoen. Op de snelweg, op een provinciaal weggetje, maar ook in een woonwijk midden in de stad. En laat TS nu net grote moeite hebben met anticiperen op (door andere mensen veroorzaakte) onverwachte situaties.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_54915428
Ik rijd helemaal niet veel maar ik kom toch regelmatig dingen tegen waarvan ik denk:

feit is dat veel mensen het of gewoon niet boeit (de regels) of ze kennen ze gewoon niet zo goed... en ja dan moet je dus reageren... en niet niets doen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_54918160
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:12 schreef Catch22- het volgende:
dan rij je gewoon weinig.Er zijn altijd onverwachte dingen (voor een autist is het gauw onverwacht).
Ik ben vrachtwagenchauffeur met een autistiforme stoornis...
pi_54918791
quote:
Op donderdag 29 november 2007 13:19 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Ik ben vrachtwagenchauffeur met een autistiforme stoornis...
Hoeveel rijlessen heb je nodig gehad voor je rijbewijs B?
pi_54918971
quote:
Op donderdag 29 november 2007 13:45 schreef Halinalle het volgende:

[..]

Hoeveel rijlessen heb je nodig gehad voor je rijbewijs B?
Ik dacht een stuk of 20, maar ik heb het ook moeten leren. Daarnaast had ik 'm pas op m'n 21ste.
pi_54919046
quote:
Op donderdag 29 november 2007 13:53 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Ik dacht een stuk of 20, maar ik heb het ook moeten leren. Daarnaast had ik 'm pas op m'n 21ste.
Dat is nogal een verschil met 200. Dat alleen al doet het vermoeden oproepen dat de beperking van de TS veel groter is dan de jouwe.
  donderdag 29 november 2007 @ 14:18:46 #169
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_54919447
quote:
Op donderdag 29 november 2007 13:53 schreef Ridocar het volgende:

[..]

waarschijnlijk heb jij dan een stuk minder problemen met je autisme
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_54931487
quote:

[..]

Ik houd me doorgaans wel aan de verkeersregels maar maak veel onverwachte situaties mee doordat anderen zich er niet aan houden. Er rijden echt vreselijk veel auto's door rood, rechts inhalen, auto's die zonder hun knipperlicht te gebruiken ineens naar links schieten op de snelweg etc. Spelende kinderen op straat, of laatst nog lag er ineens een enorme tak op de weg.
pi_54932116
quote:
Op donderdag 29 november 2007 22:08 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik houd me doorgaans wel aan de verkeersregels maar maak veel onverwachte situaties mee doordat anderen zich er niet aan houden. Er rijden echt vreselijk veel auto's door rood, rechts inhalen, auto's die zonder hun knipperlicht te gebruiken ineens naar links schieten op de snelweg etc. Spelende kinderen op straat, of laatst nog lag er ineens een enorme tak op de weg.
Toen ik mijn rijbewijs B-E had gehaald (tjee wat is dat lang geleden) ben ik de week na het behalen van het papiertje naar Parijs gereden. Daar heb ik pas leren rijden in dat chaotische verkeer wat aan alle kanten toeterend aankomt en ook aan alle kanten passeert. En ook op de franse N wegen met veel vrachtwagens, daar leer je wat inhalen is.
Rijden heb ik het meest geleerd na mijn rijexamen.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
pi_54932333
quote:
Op donderdag 29 november 2007 14:18 schreef Catch22- het volgende:

[..]

waarschijnlijk heb jij dan een stuk minder problemen met je autisme
Hm, zou kunnen. Wat ik eigenlijk wilde aangeven was dat een psychische stoornis geen beperking hoeft te zijn om bepaalde dingen te leren. Naturrlijk zet ik ook m'n vraagtekens bij 200 lesuren en 8 examens, maar daarvoor is de psychiater om te oordelen.
  donderdag 29 november 2007 @ 22:45:52 #173
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_54932778
quote:
Op donderdag 29 november 2007 22:32 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Hm, zou kunnen. Wat ik eigenlijk wilde aangeven was dat een psychische stoornis geen beperking hoeft te zijn om bepaalde dingen te leren. Naturrlijk zet ik ook m'n vraagtekens bij 200 lesuren en 8 examens, maar daarvoor is de psychiater om te oordelen.
dat is voor een ieder toch duidelijk
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_54937786
quote:
Op woensdag 21 november 2007 21:20 schreef Rosbief het volgende:
Autisme houdt toch in dat je bijvoorbeeld plots heel spastisch je stuur om kunt slaan of in een impuls het gas volledig intrapt? Succes
dit doet me meer denken aan de doorsnee automobilist
ik kan je niet horen bert,ik heb een banaan in mijn oor.
pi_54938274
quote:
Op donderdag 29 november 2007 22:25 schreef barthol het volgende:

[..]

Toen ik mijn rijbewijs B-E had gehaald (tjee wat is dat lang geleden) ben ik de week na het behalen van het papiertje naar Parijs gereden. Daar heb ik pas leren rijden in dat chaotische verkeer wat aan alle kanten toeterend aankomt en ook aan alle kanten passeert. En ook op de franse N wegen met veel vrachtwagens, daar leer je wat inhalen is.
Rijden heb ik het meest geleerd na mijn rijexamen.
Dit bewijst dus wel dat jij niet, zoals TS dus wel, veel problemen hebt met snel wisselende verkeerssituaties.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op vrijdag 30 november 2007 08:27 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Dit bewijst dus wel dat jij niet, zoals TS dus wel, veel problemen hebt met snel wisselende verkeerssituaties.
TS heeft nog geen routine opgebouwd, had ik goed begrepen dat zijn laatste rijexamen in 93 was?
Geen wonder dat je dan weer helemaal opnieuw moet beginnen.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
pi_54938763
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 08:35 schreef barthol het volgende:

[..]

TS heeft nog geen routine opgebouwd, had ik goed begrepen dat zijn laatste rijexamen in 93 was?
sry??
Na zoveel uren en zoveel examens, en dan nog zelf zeggen dat je geen overzicht hebt/kan krijgen bij snelle situaties?
Dat is het hele idee achter lessen, dat je de handelingen leert, en onder de knie krijgt. Situaties leren inschatten.
Op vrijdag 30 november 2007 09:02 schreef het.ismij het volgende:

[..]

sry??
Na zoveel uren en zoveel examens, en dan nog zelf zeggen dat je geen overzicht hebt/kan krijgen bij snelle situaties?
Dat is het hele idee achter lessen, dat je de handelingen leert, en onder de knie krijgt. Situaties leren inschatten.
Precies. Bepaalde dingen zal een autist (afhankelijk van de aard en de ernst van zijn stoornis) echter nooit kunnen leren. Je kunt net zo goed een blinde proberen te leren dat hij bij een rood voetgangerslicht niet mag oversteken. Oefening en ervaring opdoen heeft dan geen zin.
pi_54939835
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 09:47 schreef Halinalle het volgende:
Je kunt net zo goed een blinde proberen te leren dat hij bij een rood voetgangerslicht niet mag oversteken.
Dat kan dan weer wel,..
Afgaan op het getik van de voetgangerslichten

Die zijn niet reddeloos verloren, in tegenstelling tot ts
Op vrijdag 30 november 2007 09:57 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Dat kan dan weer wel,..
Afgaan op het getik van de voetgangerslichten

Die zijn niet reddeloos verloren, in tegenstelling tot ts
Ik had natuurlijk moeten schrijven: tikkerloze voetgangerslichten.

Het gaat erom om je beperkingen te kennen. Ik raad de TS om open en eerlijk naar de psychiater te zijn, zodat die een afgewogen oordeel kan vormen. Dat kan heel veel ellende achteraf voorkomen bij TS zelf en anderen.
pi_54940635
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 10:19 schreef Halinalle het volgende:

[..]

Ik had natuurlijk moeten schrijven: tikkerloze voetgangerslichten.
Tis vrijdag he
quote:
Het gaat erom om je beperkingen te kennen. Ik raad de TS om open en eerlijk naar de psychiater te zijn, zodat die een afgewogen oordeel kan vormen. Dat kan heel veel ellende achteraf voorkomen bij TS zelf en anderen.
precies.
Op vrijdag 30 november 2007 08:35 schreef barthol het volgende:

[..]

En in '93 was hij dus gezakt met dik 150 lessen en 8 examens in 4 jaar, lijkt me toch behoorlijk wat routine? Als hij het goed zou kunnen zou het na een paar lessen wel weer terugkomen, terwijl TS na 20 lessen vanaf juni nog moeite heeft met goed optrekken.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_55013687
Ben net terug van het gesprek met die psychiater en moet eerlijk toegeven het gesprek(je) van ongeveer 20 minuten is mij heel erg meegevallen en hij was heel vriendelijk, de psychiater merkte al meteen aan het gesprek dat ik serieus met mijn rijbewijs bezig ben en dat ik heel geloofwaardig en eerlijk overkwam. De enigste vragen die hij aan mij stelde was of ik in het dagelijks leven last hebt van mijn aandoeningen. Ik heb ook verteld dat ik jarenlang schadevrij heb gereden op brommers en scooters op een klein incident na (dat hij niet eens meetelde) en ik liet hem ook mijn theoriekaart (1 fout) en geldig bromfiets cetrificaat zien. Hij vind dat ik gewoon geschikt bent, maar hij zegt dat het CBR dit altijd als standaard procedure heeft. Na afloop vertelde hij dat ik een verslag gaat opstellen voor het CBR zodat ik een rijschiktheids verklaring krijgt en gewoon verder mag lessen met aansluitend een examen. Maar hij zij ook dat hij zelf niet mag beslissen of iemand wel of niet mag rijden, maar hij stelde mij toch gerust dat zijn rapport waarschijnlijk door het CBR goedgekeurd wordt.

Wordt zeker nog vervolgd.
  maandag 3 december 2007 @ 15:11:12 #184
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_55013823
goed nieuws, voor jou
pi_55014255
quote:
Op maandag 3 december 2007 15:11 schreef Bob-B het volgende:
goed nieuws, voor jou
wat een leesteken niet al kan doen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik serieus overwogen heb de man te googlen en hem een e-mail te sturen met deze en de andere topic.
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
pi_55014524
* het.ismij pakt zijn helm en body protection alvast.
  maandag 3 december 2007 @ 15:56:44 #187
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_55014633
oké.

schandalig..

ts, mocht je onverhoopt toch ongelukken veroorzaken.. dan hoop ik dat de schade bij materiele schade blijft.. ongelukken kúnnen gewoon niet uitblijven.
Huilen dan.
pi_55014897
quote:
Op maandag 3 december 2007 15:01 schreef Fusionfreak het volgende:
Ben net terug van het gesprek met die psychiater en moet eerlijk toegeven het gesprek(je) van ongeveer 20 minuten is mij heel erg meegevallen en hij was heel vriendelijk, de psychiater merkte al meteen aan het gesprek dat ik serieus met mijn rijbewijs bezig ben en dat ik heel geloofwaardig en eerlijk overkwam. De enigste vragen die hij aan mij stelde was of ik in het dagelijks leven last hebt van mijn aandoeningen. Ik heb ook verteld dat ik jarenlang schadevrij heb gereden op brommers en scooters op een klein incident na (dat hij niet eens meetelde) en ik liet hem ook mijn theoriekaart (1 fout) en geldig bromfiets cetrificaat zien. Hij vind dat ik gewoon geschikt bent, maar hij zegt dat het CBR dit altijd als standaard procedure heeft. Na afloop vertelde hij dat ik een verslag gaat opstellen voor het CBR zodat ik een rijschiktheids verklaring krijgt en gewoon verder mag lessen met aansluitend een examen. Maar hij zij ook dat hij zelf niet mag beslissen of iemand wel of niet mag rijden, maar hij stelde mij toch gerust dat zijn rapport waarschijnlijk door het CBR goedgekeurd wordt.

Wordt zeker nog vervolgd.
Succes Fusionfreak
pi_55015642
pi_55015840
quote:
Op maandag 3 december 2007 15:36 schreef tim2308 het volgende:

[..]

wat een leesteken niet al kan doen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik serieus overwogen heb de man te googlen en hem een e-mail te sturen met deze en de andere topic.
De psychiater zal deskundig genoeg zijn om zonder dit forum tot een oordeel te komen, buiten mijn eigen reacties om is het grootste deel bagger en zooi wat hier gepost wordt.

Topic mag wat mij betreft gerust dicht.
  maandag 3 december 2007 @ 16:59:08 #191
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55015917
Gelukkig maar dat die psychiater niet ook rij-instructeur is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_55016792
quote:
Op maandag 3 december 2007 16:55 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

De psychiater zal deskundig genoeg zijn om zonder dit forum tot een oordeel te komen, buiten mijn eigen reacties om is het grootste deel bagger en zooi wat hier gepost wordt.
vind je? ik lees toch wel erg veel meningen van mensen en vragen en ervaringen...

apart hoe dingen anders over kunnen komen op verschillende mensen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_55018219
quote:
Op maandag 3 december 2007 17:43 schreef DarkElf het volgende:

[..]

vind je? ik lees toch wel erg veel meningen van mensen en vragen en ervaringen...

apart hoe dingen anders over kunnen komen op verschillende mensen
Want men kan hier perfect oordelen of iemand rijgeschikt is.
Jammer van de reacties op het positieve nieuws van Fusionfreak,
pi_55018544
quote:

[..]

Nee, ik ben nog wel benieuwd of je je praktijk-examen haalt, dan weet ik dat ik extra op mijn hoede moet zijn
pi_55018906
quote:
Op maandag 3 december 2007 15:01 schreef Fusionfreak het volgende:
De enigste vragen die hij aan mij stelde was of ik in het dagelijks leven last hebt van mijn aandoeningen.
Nou vertel, wat heb je geantwoord?
I was an atheist until I realized I was God
pi_55020497
quote:

[..]

Bagger? Je hebt genoeg serieuze reacties in dit topic gehad. Om nu te gaan klagen dat veel reacties bagger en rotzooi zijn, vind ik nou jammer. Daar hoort ook tegengas bij soms. Maar goed, succes verder. Fijn dat het gesprek ook meegevallen is.
Dicht.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')