abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54938397
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 08:27 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Dit bewijst dus wel dat jij niet, zoals TS dus wel, veel problemen hebt met snel wisselende verkeerssituaties.
TS heeft nog geen routine opgebouwd, had ik goed begrepen dat zijn laatste rijexamen in 93 was?
Geen wonder dat je dan weer helemaal opnieuw moet beginnen.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
pi_54938763
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 08:35 schreef barthol het volgende:

[..]

TS heeft nog geen routine opgebouwd, had ik goed begrepen dat zijn laatste rijexamen in 93 was?
sry??
Na zoveel uren en zoveel examens, en dan nog zelf zeggen dat je geen overzicht hebt/kan krijgen bij snelle situaties?
Dat is het hele idee achter lessen, dat je de handelingen leert, en onder de knie krijgt. Situaties leren inschatten.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op vrijdag 30 november 2007 09:02 schreef het.ismij het volgende:

[..]

sry??
Na zoveel uren en zoveel examens, en dan nog zelf zeggen dat je geen overzicht hebt/kan krijgen bij snelle situaties?
Dat is het hele idee achter lessen, dat je de handelingen leert, en onder de knie krijgt. Situaties leren inschatten.
Precies. Bepaalde dingen zal een autist (afhankelijk van de aard en de ernst van zijn stoornis) echter nooit kunnen leren. Je kunt net zo goed een blinde proberen te leren dat hij bij een rood voetgangerslicht niet mag oversteken. Oefening en ervaring opdoen heeft dan geen zin.
pi_54939835
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 09:47 schreef Halinalle het volgende:
Je kunt net zo goed een blinde proberen te leren dat hij bij een rood voetgangerslicht niet mag oversteken.
Dat kan dan weer wel,..
Afgaan op het getik van de voetgangerslichten

Die zijn niet reddeloos verloren, in tegenstelling tot ts
Op vrijdag 30 november 2007 09:57 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Dat kan dan weer wel,..
Afgaan op het getik van de voetgangerslichten

Die zijn niet reddeloos verloren, in tegenstelling tot ts
Ik had natuurlijk moeten schrijven: tikkerloze voetgangerslichten.

Het gaat erom om je beperkingen te kennen. Ik raad de TS om open en eerlijk naar de psychiater te zijn, zodat die een afgewogen oordeel kan vormen. Dat kan heel veel ellende achteraf voorkomen bij TS zelf en anderen.
pi_54940635
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 10:19 schreef Halinalle het volgende:

[..]

Ik had natuurlijk moeten schrijven: tikkerloze voetgangerslichten.
Tis vrijdag he
quote:
Het gaat erom om je beperkingen te kennen. Ik raad de TS om open en eerlijk naar de psychiater te zijn, zodat die een afgewogen oordeel kan vormen. Dat kan heel veel ellende achteraf voorkomen bij TS zelf en anderen.
precies.
Op vrijdag 30 november 2007 08:35 schreef barthol het volgende:

[..]

En in '93 was hij dus gezakt met dik 150 lessen en 8 examens in 4 jaar, lijkt me toch behoorlijk wat routine? Als hij het goed zou kunnen zou het na een paar lessen wel weer terugkomen, terwijl TS na 20 lessen vanaf juni nog moeite heeft met goed optrekken.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_55013687
Ben net terug van het gesprek met die psychiater en moet eerlijk toegeven het gesprek(je) van ongeveer 20 minuten is mij heel erg meegevallen en hij was heel vriendelijk, de psychiater merkte al meteen aan het gesprek dat ik serieus met mijn rijbewijs bezig ben en dat ik heel geloofwaardig en eerlijk overkwam. De enigste vragen die hij aan mij stelde was of ik in het dagelijks leven last hebt van mijn aandoeningen. Ik heb ook verteld dat ik jarenlang schadevrij heb gereden op brommers en scooters op een klein incident na (dat hij niet eens meetelde) en ik liet hem ook mijn theoriekaart (1 fout) en geldig bromfiets cetrificaat zien. Hij vind dat ik gewoon geschikt bent, maar hij zegt dat het CBR dit altijd als standaard procedure heeft. Na afloop vertelde hij dat ik een verslag gaat opstellen voor het CBR zodat ik een rijschiktheids verklaring krijgt en gewoon verder mag lessen met aansluitend een examen. Maar hij zij ook dat hij zelf niet mag beslissen of iemand wel of niet mag rijden, maar hij stelde mij toch gerust dat zijn rapport waarschijnlijk door het CBR goedgekeurd wordt.

Wordt zeker nog vervolgd.
  maandag 3 december 2007 @ 15:11:12 #184
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_55013823
goed nieuws, voor jou
pi_55014255
quote:
Op maandag 3 december 2007 15:11 schreef Bob-B het volgende:
goed nieuws, voor jou
wat een leesteken niet al kan doen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik serieus overwogen heb de man te googlen en hem een e-mail te sturen met deze en de andere topic.
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
pi_55014524
* het.ismij pakt zijn helm en body protection alvast.
  maandag 3 december 2007 @ 15:56:44 #187
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_55014633
oké.

schandalig..

ts, mocht je onverhoopt toch ongelukken veroorzaken.. dan hoop ik dat de schade bij materiele schade blijft.. ongelukken kúnnen gewoon niet uitblijven.
Huilen dan.
pi_55014897
quote:
Op maandag 3 december 2007 15:01 schreef Fusionfreak het volgende:
Ben net terug van het gesprek met die psychiater en moet eerlijk toegeven het gesprek(je) van ongeveer 20 minuten is mij heel erg meegevallen en hij was heel vriendelijk, de psychiater merkte al meteen aan het gesprek dat ik serieus met mijn rijbewijs bezig ben en dat ik heel geloofwaardig en eerlijk overkwam. De enigste vragen die hij aan mij stelde was of ik in het dagelijks leven last hebt van mijn aandoeningen. Ik heb ook verteld dat ik jarenlang schadevrij heb gereden op brommers en scooters op een klein incident na (dat hij niet eens meetelde) en ik liet hem ook mijn theoriekaart (1 fout) en geldig bromfiets cetrificaat zien. Hij vind dat ik gewoon geschikt bent, maar hij zegt dat het CBR dit altijd als standaard procedure heeft. Na afloop vertelde hij dat ik een verslag gaat opstellen voor het CBR zodat ik een rijschiktheids verklaring krijgt en gewoon verder mag lessen met aansluitend een examen. Maar hij zij ook dat hij zelf niet mag beslissen of iemand wel of niet mag rijden, maar hij stelde mij toch gerust dat zijn rapport waarschijnlijk door het CBR goedgekeurd wordt.

Wordt zeker nog vervolgd.
Succes Fusionfreak
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
pi_55015642
pi_55015840
quote:
Op maandag 3 december 2007 15:36 schreef tim2308 het volgende:

[..]

wat een leesteken niet al kan doen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik serieus overwogen heb de man te googlen en hem een e-mail te sturen met deze en de andere topic.
De psychiater zal deskundig genoeg zijn om zonder dit forum tot een oordeel te komen, buiten mijn eigen reacties om is het grootste deel bagger en zooi wat hier gepost wordt.

Topic mag wat mij betreft gerust dicht.
  maandag 3 december 2007 @ 16:59:08 #191
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55015917
Gelukkig maar dat die psychiater niet ook rij-instructeur is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_55016792
quote:
Op maandag 3 december 2007 16:55 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

De psychiater zal deskundig genoeg zijn om zonder dit forum tot een oordeel te komen, buiten mijn eigen reacties om is het grootste deel bagger en zooi wat hier gepost wordt.
vind je? ik lees toch wel erg veel meningen van mensen en vragen en ervaringen...

apart hoe dingen anders over kunnen komen op verschillende mensen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_55018219
quote:
Op maandag 3 december 2007 17:43 schreef DarkElf het volgende:

[..]

vind je? ik lees toch wel erg veel meningen van mensen en vragen en ervaringen...

apart hoe dingen anders over kunnen komen op verschillende mensen
Want men kan hier perfect oordelen of iemand rijgeschikt is.
Jammer van de reacties op het positieve nieuws van Fusionfreak,
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_55018544
quote:

[..]

Nee, ik ben nog wel benieuwd of je je praktijk-examen haalt, dan weet ik dat ik extra op mijn hoede moet zijn
pi_55018906
quote:
Op maandag 3 december 2007 15:01 schreef Fusionfreak het volgende:
De enigste vragen die hij aan mij stelde was of ik in het dagelijks leven last hebt van mijn aandoeningen.
Nou vertel, wat heb je geantwoord?
I was an atheist until I realized I was God
pi_55020497
quote:

[..]

Bagger? Je hebt genoeg serieuze reacties in dit topic gehad. Om nu te gaan klagen dat veel reacties bagger en rotzooi zijn, vind ik nou jammer. Daar hoort ook tegengas bij soms. Maar goed, succes verder. Fijn dat het gesprek ook meegevallen is.
Dicht.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')