Deze thread gaat Speedy Gonzalez.quote:Op woensdag 21 november 2007 12:23 schreef pussydeluxe het volgende:
Al weer een nieuwe [ afbeelding ]
Guttegutquote:Op woensdag 21 november 2007 15:12 schreef Berenanus het volgende:
Net me laatste buisje GHB naar binnen gegoten
Vraagt me buurmeisje of ik zin heb in SOS
Ik ben dus spacen![]()
Ik kreeg de pagina's niet geladen, dus denk het welquote:Op woensdag 21 november 2007 17:40 schreef Berenanus het volgende:
Lag het eruit dan?
Je moet me straks helpen met een foto uitzoeken voor een fotowedstrijd piep!quote:Op woensdag 21 november 2007 17:51 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
* Hoi_Piepeloi zingt: "Good morningggg sunshinee, say helloooo"
Oeh,! ik woon niet dichtbij groningen maar als je tijden hebt ga ik wel ff kijken of ik het niet druk heb. Ben best bereid te reizen om BoemDikkie de mike te zien pwnen.quote:Op woensdag 21 november 2007 12:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Tevens Para , woon jij dichtbij Groningen?
Moet vrijdag optreden , dus als je zin hebt om te komen
Ik moet er om kwart voor 6 uit manquote:Op woensdag 21 november 2007 14:38 schreef Berenanus het volgende:
Had het leuk gevonden als je was gekomen!
Ik ben weer klaar met werk voor vandaag, vanavond naar de verjaardag van Coen en morgenvroeg er weer om half 6 uit [ afbeelding ]
Ik wil Tom ook zeker zien spitten en gaanquote:Op woensdag 21 november 2007 18:17 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Oeh,! ik woon niet dichtbij groningen maar als je tijden hebt ga ik wel ff kijken of ik het niet druk heb. Ben best bereid te reizen om BoemDikkie de mike te zien pwnen.![]()
En waarom kom je niet, nu ben ik de enige hiphop-head in het huis.![]()
Ben er al, my nigga.quote:
is dat waterkoelingquote:
Nee, gewoon een dikke fan op mn processorquote:
Zit een raampje inquote:Op woensdag 21 november 2007 19:42 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Dat snapte ik![]()
He!ligt jouw dinges gewoon open!!!
En geeft licht!
Sweeeet
En een HEL fangrillquote:Op woensdag 21 november 2007 19:44 schreef Paramnesia het volgende:
Denk dat ie plexieglas ervoor heeft.
En wat lighting fans en wat ledjes bij de snoeren.![]()
Zulke clan leden moet je het van hebben.quote:Op woensdag 21 november 2007 19:47 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
En een HEL fangrillZat in de [HEL], Hells Elite Legions clan, en deze fangrill heeft mn oude Founder (vrouw
) opgestuurd, ze deed er toch niets mee
Waren man en vrouw, de Founders van het Soldier of Fortune 1 chapter
Hun hebben ook mn Slayerschoenen opgestuurd, zonder creditcard deed die winkel dat niet, vet tof!
Vertel vertelquote:Op woensdag 21 november 2007 19:59 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk!
Ik ben behoorlijk vrolijk, zo vrolijk was ik nooit!!!!!11!!!
Ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ze zijn per-fect!quote:Op woensdag 21 november 2007 20:10 schreef purplerose het volgende:
Ik heb net met piep dr hulp 2 foto's uitgekozen om mee te laten doen met een fotowedstrijd
quote:
Uhuquote:Op woensdag 21 november 2007 20:39 schreef TheSorrow het volgende:
Digros?
hint hintquote:
Je stelde het net zelf voorquote:Op woensdag 21 november 2007 20:46 schreef TheSorrow het volgende:
Klinkt iig wel als een goed plan.
Laters
Ben te vrolijk om goed te lezenquote:
Ja baasquote:Op woensdag 21 november 2007 21:32 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Lezen halve tamme.
"Wat een mogool ben jij joh!
Is hij heul nietquote:Op woensdag 21 november 2007 21:32 schreef TheSorrow het volgende:
Lezen halve tamme.
"Wat een mogool ben jij joh!
Trustuh halve tamme !quote:Op woensdag 21 november 2007 21:33 schreef TheSorrow het volgende:
Ik ben nu dus gedouched, en ga naar mn bedje
Slaap lekker alvast vrienden en vriendinnen
Welterusten Tom.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:33 schreef TheSorrow het volgende:
Ik ben nu dus gedouched, en ga naar mn bedje
Slaap lekker alvast vrienden en vriendinnen
Mijn heldquote:Op woensdag 21 november 2007 21:40 schreef TheSorrow het volgende:
Haagse Sjonnie FTW!
http://www.youtube.com/watch?v=0qmCdkuk5e4
http://www.ikonrtv.nl/don(...)entaire.asp?oId=2425 Volledig
Dag
surequote:Op woensdag 21 november 2007 22:54 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Seks?
Beetje melk en suiker graagquote:Op woensdag 21 november 2007 23:04 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Wat wil je erin? Melk, suiker, zoetje, ..?![]()
vadersquote:Op donderdag 22 november 2007 12:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oh en dingie
Sorry dat ik opeens weg was, me pa gooide de pc opeens uit![]()
Rotkerol.
Ik zit ziek thuisquote:Op donderdag 22 november 2007 17:08 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Hoi!
Ben jij ook zo blij vandaag?
Ik zou het niet proberenquote:
Elkaar aangestoken vastquote:Op donderdag 22 november 2007 17:16 schreef Berenanus het volgende:
Ik zit ziek thuis![]()
Maar ben opzich nog wel vrolijkeKomt denk ik door enter die ook ziek thuis zit en zijn al de hele dag over mens aan het ouwehoeren
Nee hoor... je mist niets want dat is tussen ons 2-enquote:Op donderdag 22 november 2007 18:37 schreef Huppelei het volgende:
Ik mis iets met outsidr en Hoi Piepeloi? Explain!
quote:Op donderdag 22 november 2007 18:40 schreef outsidr het volgende:
Ohja... klik voor de gein eens ff op "Ik heb skills." in me sig
Gister ook gekeken... echt een mooie gozerquote:Op donderdag 22 november 2007 19:09 schreef TheSorrow het volgende:
ff Haagse Sjonnie afkijken, prachtig die gozer
quote:Op donderdag 22 november 2007 18:40 schreef outsidr het volgende:
Ohja... klik voor de gein eens ff op "Ik heb skills." in me sig
Dan weet je meteen hoe ik me voelde !quote:Op donderdag 22 november 2007 19:38 schreef Berenanus het volgende:
Zolang jullie maar niet gaan neuken als ik probeer te slapen. Daar kan ik namelijk helemaal niet tegen
Congrats!quote:Op donderdag 22 november 2007 19:37 schreef Berenanus het volgende:
WAT LEES IK NOU!
Nouja, ik lees het nergens, maar ik kan uit verschillende teksten begrijpen dat Hoi_Piepeloi en oudsidr wat hebben?
Het is toch juist geen huwelijk voor de seks?quote:Op donderdag 22 november 2007 19:41 schreef outsidr het volgende:
Zoiezo... geen sex voor het huwelijk enzo
Sexquote:Op donderdag 22 november 2007 19:45 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Het is toch juist geen huwelijk voor de seks?
Wij waren zelfs jullie voor! (Wij, Cynthia en ik)quote:Op donderdag 22 november 2007 19:44 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Congrats!![]()
![]()
En daarvoor had je 5 dagen nodig
De laatste keer.quote:Op donderdag 22 november 2007 19:51 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Wij waren zelfs jullie voor! (Wij, Cynthia en ik)
Want we voorspelde al dat jullie zouden neuken, dat hadden we al bedacht toen we bij PDL waren!![]()
Hebben we geneukt dan?quote:Op donderdag 22 november 2007 19:51 schreef Berenanus het volgende:
Wij waren zelfs jullie voor! (Wij, Cynthia en ik)
Want we voorspelde al dat jullie zouden neuken, dat hadden we al bedacht toen we bij PDL waren!![]()
Je was dronkenquote:Op donderdag 22 november 2007 19:54 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Hebben we geneukt dan?
Kan het me niet meer herinneren enzo dan
Jij was er niet bijquote:Op donderdag 22 november 2007 19:54 schreef outsidr het volgende:
Ik voelde er ook vrij weinig van tbh
Jij was er ook niet bijquote:Op donderdag 22 november 2007 19:58 schreef enter het volgende:
Ik ook niet enzo.
quote:Op donderdag 22 november 2007 20:00 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Je was dronken![]()
[..]
Jij was er niet bij
[..]
Jij was er ook niet bij
Precies!quote:Op donderdag 22 november 2007 19:58 schreef enter het volgende:
Dat ik daar niet aan doe enzulks!
quote:Op donderdag 22 november 2007 20:35 schreef Berenanus het volgende:
Dingie, denk dat ik maar door moet met jou de rest van het leven. Deze vrouwenschen doe niet een sexual intercouse enzulks!
euhhhhh....quote:Op donderdag 22 november 2007 21:33 schreef Huppelei het volgende:
Dit topic is actief. Jullie hersens zijn actief.
Hoeveel gram chloor bestaat uit evenveel moleculen als het aantal atomen in 20 gram waterstof?
Nee... ik wil samen met je fappen Fapienquote:
0!quote:Op donderdag 22 november 2007 21:33 schreef Huppelei het volgende:
Hoeveel gram chloor bestaat uit evenveel moleculen als het aantal atomen in 20 gram waterstof?
Thanks for the headachequote:Op donderdag 22 november 2007 21:33 schreef Huppelei het volgende:
Totaal niet boeiend.quote:Op donderdag 22 november 2007 21:33 schreef Huppelei het volgende:
Voor mij is dat exit only, ik wil je gerust in je kont neuken?quote:Op donderdag 22 november 2007 21:23 schreef Berenanus het volgende:
Ik heb net besloten dat ik toch maar homo word.
TheSorrow?
MIjn anus is gescheurd, ff laten rusten dusquote:Op donderdag 22 november 2007 21:47 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Voor mij is dat exit only, ik wil je gerust in je kont neuken?
Ik gaat em nog eens ff bekijkenquote:Op donderdag 22 november 2007 21:47 schreef TheSorrow het volgende:
Heb je dat Adihash hemdje gezien Tim @ Haagse Sjonnie? Die heeft mn ma ook voor mij meegenomen uit Spanje dit jaar
welterusten en ziek uit.quote:Op donderdag 22 november 2007 22:25 schreef Berenanus het volgende:
Ik ben naar bedje toe, iets met ziek enzo en uitrusten![]()
Huiswerkquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:35 schreef Berenanus het volgende:
Eigenlijk is het nu een perfect moment om huiswerk te maken
quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:24 schreef purplerose het volgende:
ow hee er begint een vage pukkel te groeien aan me neus, als die erg nasty en zichtbaar is kom ik niet he
Dat is geen pukkel, dat is jouw neusquote:Op vrijdag 23 november 2007 12:24 schreef purplerose het volgende:
ow hee er begint een vage pukkel te groeien aan me neus, als die erg nasty en zichtbaar is kom ik niet he
Dan wordt heel snel nog erger!quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:36 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
![]()
jawel gewoon veel make-up erop.
rusten danquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:46 schreef outsidr het volgende:
Zo... ik ben klaar met werken.
Heb weer ff wat centjes verdiend bij me opa![]()
Maar ik ben wel helemaal kapot
Ga eens opschieten jijquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:09 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ook weer thuishard gefietst omg
Ik voel me net een hondquote:
Ik heb nog wel een zwembroek voor jequote:Op vrijdag 23 november 2007 15:19 schreef enter het volgende:
Gaan we eigenlijk nog zwemmen, ik heb wel een bikini-topje maar geen broekje, deze ligt bij een vriendin 210 km verderop.
Gewoon naakt joh.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:19 schreef enter het volgende:
Gaan we eigenlijk nog zwemmen, ik heb wel een bikini-topje maar geen broekje, deze ligt bij een vriendin 210 km verderop.
Doe het eerste maar, dan heb ik ook weer eens lol (mits het niet over mij gaat natuurlijkquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:32 schreef Paramnesia het volgende:
Oke dilemma van dag:
Ik geef info vrij dat weer een heerlijke rel kan veroorzaken op Fok!
Of ik doe het niet en hou iedereen blij.
hmmm
keuzes keuzes.
Ik zit er ook aan te denken, maar dan zet ik iemand gigantisch voor lul. Maar ik heb toch een geheime haat tegen die user. Oeeeehquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Doe het eerste maar, dan heb ik ook weer eens lol (mits het niet over mij gaat natuurlijk)
Zijn er tegenwoordig nog rellen op fok? *mist Nouk, Shirley, C, Jaspah, Xebro, Emmy, Sal en R2ckssonquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:32 schreef Paramnesia het volgende:
Oke dilemma van dag:
Ik geef info vrij dat weer een heerlijke rel kan veroorzaken op Fok!
Of ik doe het niet en hou iedereen blij.
hmmm
keuzes keuzes.
Dan moet ik dus 2 uur wachtenquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:36 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik zit er ook aan te denken, maar dan zet ik iemand gigantisch voor lul. Maar ik heb toch een geheime haat tegen die user. Oeeeeh
* Paramnesia gaat hier nog 2 uurtjes over nadenken
Ja he, vroeger was het leukerquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:37 schreef enter het volgende:
[..]
Zijn er tegenwoordig nog rellen op fok? *mist Nouk, Shirley, Cynthia, Jaspah en R2cksson
Larissaquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:37 schreef enter het volgende:
[..]
Zijn er tegenwoordig nog rellen op fok? *mist Nouk, Shirley, Cynthia, Jaspah en R2cksson
quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:13 schreef pussydeluxe het volgende:
Voor iedereen () die mij gemist heeft de afgelopen dagen: mijn pc is een beetje stuk.
En ja, ik heb een ICT/nerd vriendje maar die heeft in z'n vrije tijd weinig zin om kapotte PC's te repareren en bovendien geen tijd, want WoW
Vanaf vanavond ben ik hopelijk weer bereikbaar en klaar om iedereen op te vangen als FOK! down is morgen![]()
Alvast aantal uren reserveertquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:13 schreef pussydeluxe het volgende:
Voor iedereen () die mij gemist heeft de afgelopen dagen: mijn pc is een beetje stuk.
En ja, ik heb een ICT/nerd vriendje maar die heeft in z'n vrije tijd weinig zin om kapotte PC's te repareren en bovendien geen tijd, want WoW
Vanaf vanavond ben ik hopelijk weer bereikbaar en klaar om iedereen op te vangen als FOK! down is morgen![]()
"want WoW" zie ik als een geldige reden.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:13 schreef pussydeluxe het volgende:
quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:47 schreef Berenanus het volgende:
[..]
"want WoW" zie ik als een geldige reden.
Goedquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:57 schreef Berenanus het volgende:
Ik heb het toevallig vandaag eraf gezet. Nu is het wel genoeg dacht ik. Speel het toch niet meer. Mag het niet meer spelen van mijn sociale omgeving en ik mag het ook niet van mezelf. Dus hij is van mijn PC af!
Goed he!
Ja, sinds februari alquote:Op vrijdag 23 november 2007 17:02 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Goed![]()
En je bent gestopt met je account te betalen anders geld het niet.![]()
Herinstaleren zou idd een hel zijn.quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:05 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ja, sinds februari al
Maar ondertussen las ik nog steeds al het update nieuws en was mijn wow ook up to date. Stel je voor als ik weer zou willen beginnen, dan wist ik gewoon alles wat nieuw was
vanwaar de furieuse haatquote:Op vrijdag 23 november 2007 17:22 schreef TheSorrow het volgende:
Ik zie hier goede zaken vrienden, want zo kan ik jullie noemen na het beëindigen van dit belachelijke fenomeen
whehehe, nee het topic bloedt dood omdat jij gepost hebtquote:Op vrijdag 23 november 2007 17:59 schreef TheSorrow het volgende:
Gelijk allemaal bang in een hoekje gekropen omdat WoW beledigd wordt, stelletje nerds!
Nooooo!quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:04 schreef TheSorrow het volgende:
Ik post dit topic niet meer dan [ afbeelding ]
Goed plan!quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:04 schreef TheSorrow het volgende:
Ik post dit topic niet meer dan [ afbeelding ]
Ligt niet aan het spel maar aan de labiele mensen die het spelenquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:45 schreef outsidr het volgende:
Kanker idd op met je kanker WoW.
Dit kutspel heeft levens van meedere vrienden verpest evenals die van me oom.
Niet meer werken, niet meer naar school, gezondheid dat snel achteruit gaat, je verpaupert alles en iedereen om je heen.
De cholera dus voor dat kutspel
Labiel ?quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ligt niet aan het spel maar aan de labiele mensen die het spelen
En het verschil met drugs is?quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:45 schreef outsidr het volgende:
Kanker idd op met je kanker WoW.
Dit kutspel heeft levens van meedere vrienden verpest evenals die van me oom.
Niet meer werken, niet meer naar school, gezondheid dat snel achteruit gaat, je verpaupert alles en iedereen om je heen.
De cholera dus voor dat kutspel
For the HORDE!!!!quote:
* outsidr voelt zich verslagenquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:53 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
En het verschil met drugs is?
Mooi zo.
* Paramnesia neemt een trekje.
Ieder zijn/haar meningquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:49 schreef outsidr het volgende:
[..]
Labiel ?
Mensen met gezinnen ?
Mensen met goed betaalde banen ?
Nee.... ik denk het niet
Dat ik met drugs enzo gewoon nog een leven heb. Met WoW niet..quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:53 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
En het verschil met drugs is?
Mooi zo.
* Paramnesia neemt een trekje.
For the HORDE!!!quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:53 schreef Berenanus het volgende:
[..]
For the HORDE!!!!
Btw, ik was in die periode wel labiel. WoW was mijn uitlaatklep. Heeeeerlijk spel, serieus ik droom er nog over en denk er vaak aan. Mis het nog steeds heel erg!
lol ik klink net of ik een kind verloren heb en er over praat
Maar je begrijpt wat ik bedoel.quote:
tuurlijk. Maar wiens verantwoordelijkheid is dat? Ik heb het kunnen spelen en goed op school kunnen werken en een bedrijf kunnen leiden ernaast. Maar er waren zaterdagen dat ik 14 uur haalde, maar ook dagen compleet niet.quote:
Waar is Piep?quote:
Sociale aspect is zeer groot.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:00 schreef purplerose het volgende:
zo leuk is wow toch nietHeb het gelukkig ook nog nooit gespeeld
Is dat spel echt zo erg?
De 14 uur haalde ik makkelijk op een doordeweekse dag.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:01 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
tuurlijk. Maar wiens verantwoordelijkheid is dat? Ik heb het kunnen spelen en goed op school kunnen werken en een bedrijf kunnen leiden ernaast. Maar er waren zaterdagen dat ik 14 uur haalde, maar ook dagen compleet niet.
Het is je eigen verantwoordelijk lijkt me. Ik ben ermee gestopt omdat de saaiheid ongelooflijk begon te worden. Uren grinden voor virtuele dingen.![]()
Is dit in de Outlands?quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:02 schreef Berenanus het volgende:
Ik had 5000 hours op dit character zitten.
Damens en heren: Typh mijn neger koe
[ afbeelding ]
Geloof er niks van.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:04 schreef purplerose het volgende:
en mên wat ziet me gezicht er slecht uitZo een grote rooie dry spot op me voorhoofd
![]()
Pukkel aan me neus
droge lippen (die op me gezicht!
)
Yepquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:04 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Is dit in de Outlands?
nice Tauren though
quote:
In 2 jaar. 5000 uur. = ?quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:05 schreef purplerose het volgende:
omg 5000 uurZoveel geduld heb ik niet
Hij lijkt me meer waard. Meer PvE gear of PvP?quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:06 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Yep
2 weken nadat TBC uitkwam ben ik gestopt.
In die 2 weken had ik mijn char op lvl 70, 10.000 gold, epic flying mount, alle nieuwe rep op honored of exalted en nog veel meer
Heb er maar 500¤ voor kunnen vangenHoopte eigenlijk op meer...
Hai tsjikquote:
Piep!quote:
Dingesjequote:
I can get no satisfactionquote:
quote:
Niet sopsopsop enzo?quote:
no homoquote:
Hoe is het met je PC?quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:12 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Dingie heeft een lul ^^.
kippiequote:Op vrijdag 23 november 2007 20:12 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Dingie heeft een lul ^^.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:35 schreef Berenanus het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?feature=related&v=xciuYTeu4Qc
Ik was (2x) ook een mage! Geweldig!!quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:02 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=ov07yLusCKs&feature=related
omdat ik mage was.![]()
Je ging naar bed toen ik opstond.quote:Op zondag 25 november 2007 10:43 schreef Berenanus het volgende:
Ik moet eigenlijk eens naar bedje toe.... Al weer veels te veel uurtjes wakker
Ben net terug van Club r_AW, en het was goed
Ron Simmons...quote:
quote:
Ik ga nog niet naar bed, nog ff rekkenquote:Op zondag 25 november 2007 11:55 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Je ging naar bed toen ik opstond.![]()
[lage stem] daaaaaym [/lage stem]
omg jij gaat kapot zijn maandag.quote:Op zondag 25 november 2007 12:12 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik ga nog niet naar bed, nog ff rekken
Je mistte nog een tquote:Op zondag 25 november 2007 12:12 schreef Berenanus het volgende:
Ik ga nog niet naar bed, nog ff trekken
Ik kijk dat nu weer en ik ga zo kapot bij 0.45 - 0.57 .quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:35 schreef Berenanus het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?feature=related&v=xciuYTeu4Qc
Van 1300 tot 1600.quote:Op zondag 25 november 2007 16:15 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
BA, heb je nu van 12 tot nu geslapen?
quote:Op zondag 25 november 2007 16:17 schreef Berenanus het volgende:
Van 1300 tot 1600.
Ik viel in slaap tijdens een spelletje, toen toch maar even gaan liggen
Morgen niets aan de hand gok ik.quote:Op zondag 25 november 2007 16:23 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]![]()
Jij bent morgen gaar
Alvast oefenen voor de meet qua slaaptekort enzo?
Ik heb hier nog wat liggen enzo.quote:Op zondag 25 november 2007 16:28 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Morgen niets aan de hand gok ik.
Meestal blijf ik doorgebruiken tot aan zondagmiddag, sla ik dus gewoon heel die nacht over en dan ben ik niets brak maandag. Alleen de spierpijn enzo. Maar heb vannacht rustig aan gedaan met drugs en alles en had ook niets meer thuis dus ben ik nu moe
Ja nu heb ik al geslapen!!quote:Op zondag 25 november 2007 16:30 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wat liggen enzo.
Was dan wakker gebleven damnit.quote:
Ik ben er ook al op uitgekeken eigenlijk. Het werd niet leuker dan de start. Wat ik dus wel hoopte!quote:Op zondag 25 november 2007 16:32 schreef Paramnesia het volgende:
Trouwens Hopstial Tycoon heeft een 4.2 in de PC Gameplay van vorige maand. Whaahha ik snap niet dat je er zo verslaafd aan bent.
Ik heb Rollercoaster maar weer eens op mn comp gezet.quote:Op zondag 25 november 2007 16:32 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik ben er ook al op uitgekeken eigenlijk. Het werd niet leuker dan de start. Wat ik dus wel hoopte!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |