Deze thread gaat Speedy Gonzalez.quote:Op woensdag 21 november 2007 12:23 schreef pussydeluxe het volgende:
Al weer een nieuwe [ afbeelding ]
Guttegutquote:Op woensdag 21 november 2007 15:12 schreef Berenanus het volgende:
Net me laatste buisje GHB naar binnen gegoten
Vraagt me buurmeisje of ik zin heb in SOS
Ik ben dus spacen![]()
Ik kreeg de pagina's niet geladen, dus denk het welquote:Op woensdag 21 november 2007 17:40 schreef Berenanus het volgende:
Lag het eruit dan?
Je moet me straks helpen met een foto uitzoeken voor een fotowedstrijd piep!quote:Op woensdag 21 november 2007 17:51 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
* Hoi_Piepeloi zingt: "Good morningggg sunshinee, say helloooo"
Oeh,! ik woon niet dichtbij groningen maar als je tijden hebt ga ik wel ff kijken of ik het niet druk heb. Ben best bereid te reizen om BoemDikkie de mike te zien pwnen.quote:Op woensdag 21 november 2007 12:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Tevens Para , woon jij dichtbij Groningen?
Moet vrijdag optreden , dus als je zin hebt om te komen
Ik moet er om kwart voor 6 uit manquote:Op woensdag 21 november 2007 14:38 schreef Berenanus het volgende:
Had het leuk gevonden als je was gekomen!
Ik ben weer klaar met werk voor vandaag, vanavond naar de verjaardag van Coen en morgenvroeg er weer om half 6 uit [ afbeelding ]
Ik wil Tom ook zeker zien spitten en gaanquote:Op woensdag 21 november 2007 18:17 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Oeh,! ik woon niet dichtbij groningen maar als je tijden hebt ga ik wel ff kijken of ik het niet druk heb. Ben best bereid te reizen om BoemDikkie de mike te zien pwnen.![]()
En waarom kom je niet, nu ben ik de enige hiphop-head in het huis.![]()
Ben er al, my nigga.quote:
is dat waterkoelingquote:
Nee, gewoon een dikke fan op mn processorquote:
Zit een raampje inquote:Op woensdag 21 november 2007 19:42 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Dat snapte ik![]()
He!ligt jouw dinges gewoon open!!!
En geeft licht!
Sweeeet
En een HEL fangrillquote:Op woensdag 21 november 2007 19:44 schreef Paramnesia het volgende:
Denk dat ie plexieglas ervoor heeft.
En wat lighting fans en wat ledjes bij de snoeren.![]()
Zulke clan leden moet je het van hebben.quote:Op woensdag 21 november 2007 19:47 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
En een HEL fangrillZat in de [HEL], Hells Elite Legions clan, en deze fangrill heeft mn oude Founder (vrouw
) opgestuurd, ze deed er toch niets mee
Waren man en vrouw, de Founders van het Soldier of Fortune 1 chapter
Hun hebben ook mn Slayerschoenen opgestuurd, zonder creditcard deed die winkel dat niet, vet tof!
Vertel vertelquote:Op woensdag 21 november 2007 19:59 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk!
Ik ben behoorlijk vrolijk, zo vrolijk was ik nooit!!!!!11!!!
Ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ze zijn per-fect!quote:Op woensdag 21 november 2007 20:10 schreef purplerose het volgende:
Ik heb net met piep dr hulp 2 foto's uitgekozen om mee te laten doen met een fotowedstrijd
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |