Huiswerkquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:35 schreef Berenanus het volgende:
Eigenlijk is het nu een perfect moment om huiswerk te maken
quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:24 schreef purplerose het volgende:
ow hee er begint een vage pukkel te groeien aan me neus, als die erg nasty en zichtbaar is kom ik niet he
Dat is geen pukkel, dat is jouw neusquote:Op vrijdag 23 november 2007 12:24 schreef purplerose het volgende:
ow hee er begint een vage pukkel te groeien aan me neus, als die erg nasty en zichtbaar is kom ik niet he
Dan wordt heel snel nog erger!quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:36 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
![]()
jawel gewoon veel make-up erop.
rusten danquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:46 schreef outsidr het volgende:
Zo... ik ben klaar met werken.
Heb weer ff wat centjes verdiend bij me opa![]()
Maar ik ben wel helemaal kapot
Ga eens opschieten jijquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:09 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ook weer thuishard gefietst omg
Ik voel me net een hondquote:
Ik heb nog wel een zwembroek voor jequote:Op vrijdag 23 november 2007 15:19 schreef enter het volgende:
Gaan we eigenlijk nog zwemmen, ik heb wel een bikini-topje maar geen broekje, deze ligt bij een vriendin 210 km verderop.
Gewoon naakt joh.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:19 schreef enter het volgende:
Gaan we eigenlijk nog zwemmen, ik heb wel een bikini-topje maar geen broekje, deze ligt bij een vriendin 210 km verderop.
Doe het eerste maar, dan heb ik ook weer eens lol (mits het niet over mij gaat natuurlijkquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:32 schreef Paramnesia het volgende:
Oke dilemma van dag:
Ik geef info vrij dat weer een heerlijke rel kan veroorzaken op Fok!
Of ik doe het niet en hou iedereen blij.
hmmm
keuzes keuzes.
Ik zit er ook aan te denken, maar dan zet ik iemand gigantisch voor lul. Maar ik heb toch een geheime haat tegen die user. Oeeeehquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Doe het eerste maar, dan heb ik ook weer eens lol (mits het niet over mij gaat natuurlijk)
Zijn er tegenwoordig nog rellen op fok? *mist Nouk, Shirley, C, Jaspah, Xebro, Emmy, Sal en R2ckssonquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:32 schreef Paramnesia het volgende:
Oke dilemma van dag:
Ik geef info vrij dat weer een heerlijke rel kan veroorzaken op Fok!
Of ik doe het niet en hou iedereen blij.
hmmm
keuzes keuzes.
Dan moet ik dus 2 uur wachtenquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:36 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik zit er ook aan te denken, maar dan zet ik iemand gigantisch voor lul. Maar ik heb toch een geheime haat tegen die user. Oeeeeh
* Paramnesia gaat hier nog 2 uurtjes over nadenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |