Ik zit ziek thuisquote:Op donderdag 22 november 2007 17:08 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Hoi!
Ben jij ook zo blij vandaag?
Ik zou het niet proberenquote:
Elkaar aangestoken vastquote:Op donderdag 22 november 2007 17:16 schreef Berenanus het volgende:
Ik zit ziek thuis![]()
Maar ben opzich nog wel vrolijkeKomt denk ik door enter die ook ziek thuis zit en zijn al de hele dag over mens aan het ouwehoeren
Nee hoor... je mist niets want dat is tussen ons 2-enquote:Op donderdag 22 november 2007 18:37 schreef Huppelei het volgende:
Ik mis iets met outsidr en Hoi Piepeloi? Explain!
quote:Op donderdag 22 november 2007 18:40 schreef outsidr het volgende:
Ohja... klik voor de gein eens ff op "Ik heb skills." in me sig
Gister ook gekeken... echt een mooie gozerquote:Op donderdag 22 november 2007 19:09 schreef TheSorrow het volgende:
ff Haagse Sjonnie afkijken, prachtig die gozer
quote:Op donderdag 22 november 2007 18:40 schreef outsidr het volgende:
Ohja... klik voor de gein eens ff op "Ik heb skills." in me sig
Dan weet je meteen hoe ik me voelde !quote:Op donderdag 22 november 2007 19:38 schreef Berenanus het volgende:
Zolang jullie maar niet gaan neuken als ik probeer te slapen. Daar kan ik namelijk helemaal niet tegen
Congrats!quote:Op donderdag 22 november 2007 19:37 schreef Berenanus het volgende:
WAT LEES IK NOU!
Nouja, ik lees het nergens, maar ik kan uit verschillende teksten begrijpen dat Hoi_Piepeloi en oudsidr wat hebben?
Het is toch juist geen huwelijk voor de seks?quote:Op donderdag 22 november 2007 19:41 schreef outsidr het volgende:
Zoiezo... geen sex voor het huwelijk enzo
Sexquote:Op donderdag 22 november 2007 19:45 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Het is toch juist geen huwelijk voor de seks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |