Natuurkunde is veel intressanterquote:Op woensdag 21 november 2007 09:29 schreef Loontjah het volgende:
Maar hier in Helmond krijg je ook natuurkunde, gelukkig dat ik dat nooit gevolgd heb.
Heb liever scheikunde, dat vond ik pas intressant!
De muziek hier staat dan ook niet al te luid, maar het is inderdaad een stuk beter dan geen muziek. Mag je geen eigen muziek aanzetten Loontjah (Ilona.. ik kan het ook)?quote:Op woensdag 21 november 2007 09:31 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb een schijthekel aan de muziek die hier (te hard) op staat. Word ik saggo van![]()
Van (slechte) muziek kan ik zelf echt in een rothumeur raken, dus ik weet niet of ik het daar mee eens ben. Straks de zender even verwisselen als die vrouw weg is ofzo.quote:Op woensdag 21 november 2007 09:37 schreef KaheemSaid het volgende:
De muziek hier staat dan ook niet al te luid, maar het is inderdaad een stuk beter dan geen muziek. Mag je geen eigen muziek aanzetten Loontjah (Ilona.. ik kan het ook)?
Zelfstandigheid ten top merk ik wel weer, mijn stagebegeleidster zit sowieso in een andere kamer als ze er is...quote:Op woensdag 21 november 2007 09:50 schreef dabadbass het volgende:
ha mijn stagebegeleider is ziek vandaag dus ik zit hier wat in mn eentje te klootviolen
Je stond 186ste!quote:Op woensdag 21 november 2007 09:47 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik sta 186 ste.... Yeah !!!!
Same herequote:Op woensdag 21 november 2007 09:50 schreef dabadbass het volgende:
ha mijn stagebegeleider is ziek vandaag dus ik zit hier wat in mn eentje te klootviolen
Ja anders had je andere nummering:quote:Op woensdag 21 november 2007 10:07 schreef KaheemSaid het volgende:
Oh is dit dan van heel het forum of iets dergelijks? Denk dat ik het al enigszins begin te begrijpen!
Bedankt voor de informatie allemaal:P Met een bakje koffie voor gaan we maar even wat info doorlezen!
quote:Op woensdag 21 november 2007 10:11 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Ja anders had je andere nummering:
1.
2.
3.
etc.
Het gaat dus over het hele forum ja.
Ja...quote:Op woensdag 21 november 2007 10:09 schreef JeroenV het volgende:
Dus hoe harder de topics gaan hoe hoger we eindigen
Ik ookquote:Op woensdag 21 november 2007 10:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja...
Ik kan me nog een tijd herinneren dat de top15 vol stond met Stage SC'ers
Wahhaa ik weet wat een PABO student meemaakt hoor, mijn vriendin is er 1.quote:Op woensdag 21 november 2007 10:14 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Het viel jou dus ook al op dat ze zo vreemd telden. Ik denk het is een Pabo Studente die die overzichten maakt!
PBquote:
Die ons terecht op wees dat het ietsjes te hard ging..quote:Op woensdag 21 november 2007 10:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik ook
Mooi was dat altijd
En toen was er crossover![]()
Succes Chatgirl, wat heb je ze beide gemeld?quote:Op woensdag 21 november 2007 10:15 schreef ChatGirl het volgende:
Mogguh, dadelijk eens een afspraak maken bij de fysio. Mn begeleider van stage én van school hebben beide nog niets laten horen.
Een vriendin en een vriend van me doen het, dus heb er ook een aardig beeld van. Heb een soortgelijke rekentoets als hen gehad, welke ik ook niet haalde in 1x...quote:Op woensdag 21 november 2007 10:18 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Wahhaa ik weet wat een PABO student meemaakt hoor, mijn vriendin is er 1.
Ze kon altijd goed leren, maar daar had zij echt moeite mee.
Mensen denken dat hun niet kunnen tellen.
Nee ga jij maar eens 100 sommen in spreektaal uitschrijven in 5 minuten tijd.
Beknelde spier, dat ik de rest van de week rust moet houden.quote:Op woensdag 21 november 2007 10:23 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Succes Chatgirl, wat heb je ze beide gemeld?
Ging inderdaad wel asociaal hard jaquote:Op woensdag 21 november 2007 10:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die ons terecht op wees dat het ietsjes te hard ging..5 topics in een dag
![]()
Lekker slapen en beterschap!quote:Op woensdag 21 november 2007 10:33 schreef miss-scofield het volgende:
Ik ben ziek![]()
En ik ga nu m'n bedje weer in
Succes vandaag!!
quote:Op woensdag 21 november 2007 10:33 schreef miss-scofield het volgende:
Ik ben ziek![]()
En ik ga nu m'n bedje weer in
Succes vandaag!!
Jij ook beterschap!!quote:Op woensdag 21 november 2007 10:36 schreef Loontjah het volgende:
Sterkte Miss,
Ik ben ook ziek
Maar ik haal anders mijn dagen niet...
Dus even doorbijten.
Ik zit nu op 63,5 dagen en ik moet er 100 maken.
En antwoord dat ik eind volgende week er nog eens naar moet vragen.quote:Op woensdag 21 november 2007 10:36 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb mijn stagebegeleider toch maar eens gemaild of ze al naar het verslag heeft gekeken.
oef.quote:Op woensdag 21 november 2007 10:40 schreef jslavenburg het volgende:
Mogguh allemaal,
Ik ben nog steeds thuis, maar ik ben op het moment meer "schoolziek"
on purpose?quote:Op woensdag 21 november 2007 10:51 schreef Loontjah het volgende:
Even tussendoor, hoe vertaal je persé fatsoenlijk naar het engels?
oef?quote:
ty Deanquote:
Hangt van de context afquote:Op woensdag 21 november 2007 10:54 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
on purpose?
[..]
oef?
[..]
ty Dean
quote:Op woensdag 21 november 2007 11:05 schreef JeroenV het volgende:
2 onvermijdelijk
necessarily
of necessity
context
dat hoeft niet per se het geval te zijn
that is not necessarily the case
Gezien mijn schema hierboven zou ik voor optie 2 gaan.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:11 schreef Loontjah het volgende:
Een groot voordeel van bedrijfX is verder dat zij niet persé aan een vast tijdschema gebonden is.
Also a big advantage of companyx is that they *per se* use not always a permanent timetable.
zo goed ben ik niet in engels hoor, maar dit is extra werk die de directeur eigenlijk zou doen...
bedrijf weggemoffeld![]()
quote:
Zoek de verschillenquote:Op woensdag 21 november 2007 10:56 schreef Deansensitized het volgende:
Nessicarily kan ook.
En het is: do not always usequote:Op woensdag 21 november 2007 11:11 schreef Loontjah het volgende:
Een groot voordeel van bedrijfX is verder dat zij niet persé aan een vast tijdschema gebonden is.
Also a big advantage of companyx is that they *per se* use not always a permanent timetable.
zo goed ben ik niet in engels hoor, maar dit is extra werk die de directeur eigenlijk zou doen...
bedrijf weggemoffeld![]()
Naja, de spelling danquote:
Ik ben 11 januari klaar, 3 februari begin ik weer ofzo.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:15 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik heb niet eens een tussenweek, eerder een week waarin school en stage elkander overlappen!
ik zou die doen Loontjahquote:Op woensdag 21 november 2007 11:14 schreef HostiMeister het volgende:
dat is de kromste zin ooit...
A big advantage of companyX is that they aren't bound by a permanent timetable (of schedule).
ofzo
Februari instroming?quote:Op woensdag 21 november 2007 11:16 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik ben 11 januari klaar, 3 februari begin ik weer ofzo.![]()
Ja, maar in deze context ook heel gebruikelijk bij (tijds)constraints.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:17 schreef Loontjah het volgende:
komt bound niet van het letterlijke binden ?
Volgens mij niet; bound by, duidt op een constraint (belemmering) en bound to is gebonden aan, een associatie. dacht ik.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:19 schreef Deansensitized het volgende:
Die zin is zeker goed!! Maar is het dan niet 'to a timetable'?
ik werk 5 dagen in de week hoorquote:Op woensdag 21 november 2007 11:19 schreef JeroenV het volgende:
Nee, de stagairs in Nederland werken 4 dagen in de week, ik 5 dagen. En ik werk in de kerstvakantie door. Ik moet de derde periode dus weer naar school en die begint dan pas.
jij niet dan?quote:Op woensdag 21 november 2007 11:24 schreef Stranger het volgende:
*medelijden heeft met mensen die tussen kerst en oud en nieuw wel naar hun stage moeten*
Ik heb een paar dagen vrij gevraagd, dus hoef alleen oudjaarsdag naar mijn werk en die wil ik ook nog vrij gaan vragen. Doen ze toch niet moeilijk overquote:Op woensdag 21 november 2007 11:24 schreef Stranger het volgende:
*medelijden heeft met mensen die tussen kerst en oud en nieuw wel naar hun stage moeten*
misschien dat ik vrij vraagquote:Op woensdag 21 november 2007 11:24 schreef Stranger het volgende:
Nope, en ik heb van mijn ouders ook al tweede kerstdag vrij gekregen, dus dat wordt een enorme vakantie!quote:
Nou ik heb morgenvroeg iig vrij, moet eens kijken hoe het hier zit tussen kerst en nieuwjaar...quote:Op woensdag 21 november 2007 11:28 schreef Stranger het volgende:
[..]
Nope, en ik heb van mijn ouders ook al tweede kerstdag vrij gekregen, dus dat wordt een enorme vakantie!
Klinkt gezellig, jou stage. Bij welk bedrijf loop je stage?quote:Op woensdag 21 november 2007 11:29 schreef Loontjah het volgende:
Ik vroeg aan het begin van mijn stage welke feestdagen ze niet werkten:
Stagebegeleider: "Als we geld kunnen verdienen, dan doen we dat !"
Ik:
Bij mij zou de reactie zijn ´Als we feest kunnen vieren, doen we dat´quote:Op woensdag 21 november 2007 11:29 schreef Loontjah het volgende:
Ik vroeg aan het begin van mijn stage welke feestdagen ze niet werkten:
Stagebegeleider: "Als we geld kunnen verdienen, dan doen we dat !"
Ik:
Het staat niet in de OP!quote:Op woensdag 21 november 2007 11:33 schreef Loontjah het volgende:
Zie OP !
Trainingsinstituut voor ehm in Jip&Janneke taal, grote opslag oplossingen in bedrijven qua data.
zoals datawarehousing?quote:Op woensdag 21 november 2007 11:33 schreef Loontjah het volgende:
Zie OP !
Trainingsinstituut voor ehm in Jip&Janneke taal, grote opslag oplossingen in bedrijven qua data.
toen zat cross hier nog niet volgens mijquote:
Jullie mogen wat mij betreft zo snel gaan als jullie zelf willen, zolang de kwaliteit maar een beetje op peil blijft.quote:
quote:Op woensdag 21 november 2007 11:58 schreef crossover het volgende:
[..]
Jullie mogen wat mij betreft zo snel gaan als jullie zelf willen, zolang de kwaliteit maar een beetje op peil blijft.
JIj loopt in Zweden stage he?quote:Op woensdag 21 november 2007 12:10 schreef PieterBas het volgende:
Ik vlieg de 21 van december weer terug naar Nederland voor 2 weekjes en dan weer 2 weekjes Zweden..
Staat gelukkig niet in zijn onderschriftquote:Op woensdag 21 november 2007 12:16 schreef JeroenV het volgende:
[..]
JIj loopt in Zweden stage he?
Ik heb er expres voor gekozen niet terug te gaan, omdat ik geen zin heb om naar huis te gaan, iedereen te zien en dan over twee weken weer voor definitief naar huis te gaan. Bovendien is een kerst en oudjaar ervaring in het buitenland ook leuk.
Had ik ook al door, maar vroeg het tochquote:Op woensdag 21 november 2007 12:22 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Staat gelukkig niet in zijn onderschrift
quote:Op woensdag 21 november 2007 12:48 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, gaat hard achteruit
Maar JeroenV komt de gelederen versterker![]()
Dat lijkt me wel duidelijk, geen fipo's ed, geen gespam. Gewoon normaal posten met een beetje inhoud. Af en toe een geintje mag best, maar over het algemeen niet te veel geouwehoer.quote:Op woensdag 21 november 2007 12:03 schreef Loontjah het volgende:
Wat versta jij dan onder kwaliteit?
Geen hoeren, wel vrouwenquote:Op woensdag 21 november 2007 13:20 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, nu valt het mee
Kan me nog herinneren dat een spammer van oude stempel zo nu en dan bijna 10 posts op rij haalde. Overdag
Liever helemaal geen hoeren
En Jeroen, gewoon meer Stagelopende Fok!kers moeten dit topic ontdekken
Juistquote:Op woensdag 21 november 2007 13:22 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Geen hoeren, wel vrouwen![]()
Tegen de tijd dat meer mensen dit topic ontdekt hebben is mijn stage over denk ik![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 13:38 schreef Loontjah het volgende:
Het enige geluid wat ik hoor, is de grote weg en eentonig geluid van mijn computerbak.
Ik weet het niet, we hoeven natuurlijk niet keihard te spammen allemaal maar in de huidige situatie komt het posten van de users wel erg mondjesmaat voor.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:23 schreef JeroenV het volgende:
Zijn we allemaal hard aan het werk ofzo?
quote:
wat?quote:
Stage lopen, arbeiten, hoe je het ook wilt noemen.quote:
ik loop geen stage op het moment jeweetsquote:Op woensdag 21 november 2007 16:13 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Stage lopen, arbeiten, hoe je het ook wilt noemen.
Met het werken aan een top cariere, zoals we hier allemaal keihard zitten te doen, is er toch geen tijd voor een meeting!
Loontjah zei vandaag eerder nog, dat wanneer er geld verdient kon worden, er gewerkt zou worden. Geldt dit dan niet voor kennis verwerven, heeft dat voor jullie geen toegevoegde waarde. Is het al zo triest gesteld met 'lerend' Nederland dat .... een meeting, want daar spreken we over, een meeting de plaat inneemt van het keihard vergaren van kennis (en bijhorende macht, want macht is kennis en kennis is macht).
Ik ben zwaar ontroert dit te vernemen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Sociale banden onderhoud je maar op de werkvloer met je collega's. Het leven hoort te bestaan uit werken, eten en slapen, met hier en daar een mogelijkheid tot aanschaf van producten dan wel een begravenis van een collega of een familielid.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ow en trouwens, wat lul je een meeting is buiten de stage om, dus buiten werktijd om. Daarentegen is een sociale band onderhouden ook heel goed voor werkend nederland, zonder sociale contacten ben je nergens!![]()
Ik ben ook voor het communisme, werken, eten, slapen, niet meer niet minderquote:Op woensdag 21 november 2007 16:43 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Sociale banden onderhoud je maar op de werkvloer met je collega's. Het leven hoort te bestaan uit werken, eten en slapen, met hier en daar een mogelijkheid tot aanschaf van producten dan wel een begravenis van een collega of een familielid.
Vrijetijd, meetings en meer van zulke onzin. Het zou verboden moeten worden. Op deze manier gaat Nederland de verdoemenis in, met deze luie instelling wordt het nooit wat. Nooit meer zoals het vroeger was, keihard werken in de VOC mentaliteit, jaren lang op een boot van huis en werken maar!
Ik mis het, jullie niet?
Wat maakt 14 m2 uit, wanneer je de ruimte toch niet nodig hebt aangezien je er toch niet bent. Vind het jammer dat een keiharde inzet meteen weer wordt gekoppeld aan het communisme (waar dit zeker niet het geval was) danwel armoede (wat bij een hard werkende man ook niet het streven hoort te zijn).quote:Op woensdag 21 november 2007 16:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik ben ook voor het communisme, werken, eten, slapen, niet meer niet minder![]()
Maar goed, ik denk dat jij heel goed past in de japanse cultuur, werken van 7 tot 7 met een half uurtje pauze, savonds thuis nog een bijbaantje om de opvoeding van je kinderen te kunnen betalen en tussendoor naar de supermarkt voor de nodige boodschappen.
Oja en je woont op 14 m2 met zn viertjes
k heb je even verbeterdquote:Op woensdag 21 november 2007 17:13 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wat maakt 14 m2 uit, wanneer je de ruimte toch niet nodig hebt aangezien je er toch niet bent. Vind het jammer dat een keiharde inzet meteen weer wordt gekoppeld aan het communisme (waar dit zeker niet het geval was) danwel armoede (wat bij een hard werkende man ook niet het streven hoort te zijn).
Natuurlijk woon ik hier in Nederland in een geweldig land, wanneer je niet wilt werken krijg je een riante luiheids vergoeding en nog durven die mensen te klagen. Het is toch verschrikkelijk dat het zo gaat.
Pff. ik ben blij dat de dag er zo op zit, heb er wel weer genoeg van vandaag
Heb je helemaal gelijk in, bij mij is het helaas nog niet gelukt met het naar het buitenland gaan verhaal. Hoop dat ik dat binnenkort nog eens goed kan maken.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Als ik nu kijk dat ik door mn stage en studeren (beide in het buitenland) vrienden heb zitten over heel de wereld, waarvan ik een groot deel ook nog wel geregeld spreek via msn dan wel skype, moet ik toch zeggen dat ik dat een heel fijn iets vind.
Ik zou het zeker doen, als ik terug kijk op mn tijd in Berlijn alleen al, zoveel geleerd voor mezelf en veel sociale contacten opgedaan. Die tijd daar neemt niemand me meer af, en de stad heeft een speciaal plekje in mn hart gekregen.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:35 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in, bij mij is het helaas nog niet gelukt met het naar het buitenland gaan verhaal. Hoop dat ik dat binnenkort nog eens goed kan maken.
Ik zou, op dit moment, in het buitenland hebben gezeten, als ik niet 2 ECTS te weinig had gehaaldquote:Op woensdag 21 november 2007 17:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik zou het zeker doen, als ik terug kijk op mn tijd in Berlijn alleen al, zoveel geleerd voor mezelf en veel sociale contacten opgedaan. Die tijd daar neemt niemand me meer af, en de stad heeft een speciaal plekje in mn hart gekregen.
nog maar 7 dagen en ik zit aan de Guinness!quote:
4 schroeven, 2 stekkers en een plaatje uit je systeemkast rammen. Ik heb wel eens een ingrijpenere operatie mee gemaakt.quote:Op woensdag 21 november 2007 19:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Heb ik eindelijk met veel pijn en moeite mijn dvd-brander aangesloten, krijgt 'ie geen driveletter in Windows.
heerlijk, die icters onder elkaarquote:Op woensdag 21 november 2007 19:26 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
4 schroeven, 2 stekkers en een plaatje uit je systeemkast rammen. Ik heb wel eens een ingrijpenere operatie mee gemaakt.
Ja, tot je erachter komt dat de stekker van de voeding die je nodig hebt alleen beschikbaar is bij de harde schijf, maar daar kun je de dvd-drive niet aansluiten. Ook kan de harde schijf niet verplaatst naar de plaat waar de dvd komt. Dan wordt het al vervelender.quote:Op woensdag 21 november 2007 19:26 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
4 schroeven, 2 stekkers en een plaatje uit je systeemkast rammen. Ik heb wel eens een ingrijpenere operatie mee gemaakt.
quote:Op woensdag 21 november 2007 19:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heerlijk, die icters onder elkaar![]()
Dat herken ik vanuit een vroegere situatie dat ik niet zo'n goede voeding had met overdreven veel kabels etc.quote:Op woensdag 21 november 2007 19:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, tot je erachter komt dat de stekker van de voeding die je nodig hebt alleen beschikbaar is bij de harde schijf, maar daar kun je de dvd-drive niet aansluiten. Ook kan de harde schijf niet verplaatst naar de plaat waar de dvd komt. Dan wordt het al vervelender.
Hehe, ik volg het ook al niet meer sinds ik deze pc gekocht heb. Nou ja, ik open wel even een topic in DIG als het na de update niet werkt.quote:Op woensdag 21 november 2007 19:55 schreef KaheemSaid het volgende:
Dat weet ik niet, ben niet echt iemand met kennis van sata, toen dat er in kwam ben ik uit de it wereld gestapt (gelukkig...)
Nog niet, ik ga in december naar de bios waarschijnlijk. Dan zou hij hier moeten draaien. Jij?quote:Op woensdag 21 november 2007 20:09 schreef KaheemSaid het volgende:
Heb jij trouwens Control gezien?
Zou bijna vanavond maar toen had mijn vriendinnetje zaterdag zin om mee te gaan, dus ik ga me er zaterdag aan wagen, kan ik vanavond een beetje eerder op bed.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nog niet, ik ga in december naar de bios waarschijnlijk. Dan zou hij hier moeten draaien. Jij?
Hoi A_o_Dquote:Op woensdag 21 november 2007 20:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hoi L.e.M.
Aan wedstrijden van Oranje mis je tegenwoordig zelden iets.
We hebben Duitsland genaaidquote:Op woensdag 21 november 2007 20:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenavond
Net Wit-Rusland - Nederland gekeken, zover dat mogelijk was.Maar niets gemist eigenlijk.
Zal je altijd zien dat Nederland en Duitsland in dezelfde poule terecht komenquote:Op woensdag 21 november 2007 20:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
We hebben Duitsland genaaid![]()
. Nu kunnen zij in de Poule Des Doods komen
quote:Op woensdag 21 november 2007 20:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zal je altijd zien dat Nederland en Duitsland in dezelfde poule terecht komen![]()
volgens mij heb ik er nog nooit 1 gezienquote:Op woensdag 21 november 2007 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoi A_o_D
Inderdaad. Het was, volgens mij, de eerste EK2008-kwalificatiewedstrijd van Oranje die ik gezien heb
Altijd leuke wedstrijden.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zal je altijd zien dat Nederland en Duitsland in dezelfde poule terecht komen![]()
Je hebt ook niets gemist.quote:
kan je dat overtypen voor mij?quote:Op woensdag 21 november 2007 19:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
In het BIOS staat 'ie ook kut, allemaal vage tekentjes ipv een gewone naam enzo.
zo is deze stage SC toch nog ergens goed voor!quote:Op woensdag 21 november 2007 22:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
kan je dat overtypen voor mij?
dan weet ik gelijk wat het probleem is
Endan 3-2 verliezenquote:Op woensdag 21 november 2007 22:25 schreef KaheemSaid het volgende:
van 0-2 achter naar 2-2 ook leuk.
De Kassameisjesquote:Op donderdag 22 november 2007 08:56 schreef Loontjah het volgende:
Bonuskaart of airmiles?[
Meisjes van salou?
Dikke Dik ?
Niet bekend?
Opzich sommige stukjes wel grappig, maar dan had je het ook gehad.
1tje leek hem grappig om zijn *** te showen. Nou, vond er niks aan hoor.
Waarom ben je zo lui oh loontjah?quote:Op donderdag 22 november 2007 09:47 schreef Loontjah het volgende:
Alleen op kantoor, geen motivatie om hard te werken.
Oké, die ken ik dan weer niet!quote:Op donderdag 22 november 2007 10:40 schreef Loontjah het volgende:
Ja, 2 x naar Klaas van der Eerden.
De rest beslis ik altijd per week. Maar deze 2 heb ik in de voorverkoop moeten kopen, omdat ik er per se heen wou.
quote:
Nou ja, als ze je huisje nadetijd even grondig schoonmaakt...quote:Op donderdag 22 november 2007 10:57 schreef JeroenV het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Die moet van deze slang afblijven![]()
![]()
Even naar een uitzendburoquote:Op donderdag 22 november 2007 11:05 schreef KaheemSaid het volgende:
Wat zal een lekkere Poolse of Russische van 25 ongeveer kosten voor zulke diensten (schoonmaak)
Ligt eraan hoe grondig je het wilt denk ik (waarom geen Zweedse?)quote:Op donderdag 22 november 2007 11:05 schreef KaheemSaid het volgende:
Wat zal een lekkere Poolse of Russische van 25 ongeveer kosten voor zulke diensten (schoonmaak)
Beetje oud en beetje lelijkquote:Op donderdag 22 november 2007 11:06 schreef Deansensitized het volgende:
Naja, ik ken der niet, weet ik veel
Ik wil ze graag zwart betalen en bij voorkeur een beetje uit kunnen buiten omdat ze illegaal in Nederland zijn bijvoorbeeld, dus een uitzendburo is geen optie!quote:Op donderdag 22 november 2007 11:07 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Even naar een uitzendburo
Ik zoek een schoonmaakster geen escort chick !quote:Op donderdag 22 november 2007 11:08 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe grondig je het wilt denk ik (waarom geen Zweedse?)
Nou en? Dan nog gaat er niks boven Zweedsenquote:Op donderdag 22 november 2007 11:10 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik zoek een schoonmaakster geen escort chick !
Jawelquote:Op donderdag 22 november 2007 11:13 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Nou en? Dan nog gaat er niks boven Zweedsen![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 11:10 schreef Deansensitized het volgende:
Omdat ie denkt dat Poolse goedkoper zijn
* Dean mompelt iets over een oude fiets...
Twee voormalige huurders van het studentenhuis waar ik zit, wonen en werken in Rusland, dus daar zie ik meer mogelijkheden. Al moet de luiheid daar enorm zijn!quote:Op donderdag 22 november 2007 11:11 schreef Deansensitized het volgende:
Siebren, rij je naar Polen haal je een op
Neem dan meteen mijn chickie ook even voor me mee
Ik houd van donker, grootte lippen, grootte tetten en een dikke kont!quote:Op donderdag 22 november 2007 11:13 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Moet je niet in mijn fobo gaan kijken danquote:Op donderdag 22 november 2007 11:20 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik houd van donker, grootte lippen, grootte tetten en een dikke kont!![]()
Heen danquote:Op donderdag 22 november 2007 11:20 schreef KaheemSaid het volgende:
Twee voormalige huurders van het studentenhuis waar ik zit, wonen en werken in Rusland, dus daar zie ik meer mogelijkheden. Al moet de luiheid daar enorm zijn!
Allang gezienquote:Op donderdag 22 november 2007 11:23 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Moet je niet in mijn fobo gaan kijken dan![]()
Ik heb stage jongeman, tevens ken ik deze jongens niet echt goed. Maar als mijn huisgenoten er nog eens heen ga en ik kan mee, dan ga ik dat zeker doen!quote:Op donderdag 22 november 2007 11:23 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Heen dan
Lekker Wodka zuipen!!
Illona is anders wel een naam die een man in alle staten brengt, toch?quote:Op donderdag 22 november 2007 11:23 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Moet je niet in mijn fobo gaan kijken dan![]()
Vooroordelenquote:Op donderdag 22 november 2007 11:32 schreef JeroenV het volgende:
Bij mij in huis woont een Russische. Die is ook wel oke
En die kan zuipen als een gek.
Ik hoor wel eens namen zoals: Geillona, Bi-lona, en Lonalicious voorbij gaan door mannelijke wezensquote:Op donderdag 22 november 2007 11:37 schreef KaheemSaid het volgende:
Illona is anders wel een naam die een man in alle staten brengt, toch?![]()
Bij haar is het geen vooroordeel maar een feit. Maar wat wil je als Wodka minder dan 2 cent kost soms daar.quote:
Kansloosquote:Op donderdag 22 november 2007 11:40 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Ik hoor wel eens namen zoals: Geillona, Bi-lona, en Lonalicious voorbij gaan door mannelijke wezens![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 11:13 schreef JeroenV het volgende:
[..]
of misschien niets van die namen?quote:Op donderdag 22 november 2007 11:59 schreef Deansensitized het volgende:
Vandaar dat je niks van mannen moet hebben
quote:Op donderdag 22 november 2007 12:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
of misschien niets van die namen?mannen?
Dat is helemaal om te janken inderdaadquote:Op donderdag 22 november 2007 12:04 schreef Loontjah het volgende:
Tja, sommige mannen zijn nu eenmaal kansloos.
Onder het fenomeen om als meisje in te loggen als sl*tje bij TMF........
quote:Op donderdag 22 november 2007 12:08 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Bedoelde vooral de naam Illona zelf hoor, die verbasteringen die doen mij niet echt goed....quote:Op donderdag 22 november 2007 11:40 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Ik hoor wel eens namen zoals: Geillona, Bi-lona, en Lonalicious voorbij gaan door mannelijke wezens![]()
Moskou moet bijvoorbeeld wel duur zijn!quote:Op donderdag 22 november 2007 11:41 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Bij haar is het geen vooroordeel maar een feit. Maar wat wil je als Wodka minder dan 2 cent kost soms daar.
Hier is het anders best mistigquote:Op donderdag 22 november 2007 12:28 schreef Deansensitized het volgende:
Hoe is het in Zweden Kuno? Al beetje lekker winter??
mwah mwah het is koud geweest, we hebben sneeuw gehad, maar het is nu een beetje een tussenperiode, ik hoop dat als ik terugkom uit Dublin het hier helemaal wit is!quote:Op donderdag 22 november 2007 12:28 schreef Deansensitized het volgende:
Hoe is het in Zweden Kuno? Al beetje lekker winter??
Hier schijnt het zonnetje heel de dag al, best lekker eigenlijk.quote:Op donderdag 22 november 2007 12:50 schreef Loontjah het volgende:
Hier breekt net het zonnetje door in Eindhoven
Ik heb uit mijn kamer (in the ghetto) minder dan 25m zicht.. zo mistig is hetquote:
Kom jij hier in de zon zitten, ga ik even voor je studeren in Zwedenquote:Op donderdag 22 november 2007 13:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb uit mijn kamer (in the ghetto) minder dan 25m zicht.. zo mistig is het
Zal ik je een tipje geven... ga dan marketing volgen.. daar zitten de mooie meiden en wat doe ik juist niet.. marketingquote:Op donderdag 22 november 2007 13:23 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kom jij hier in de zon zitten, ga ik even voor je studeren in Zweden
Jij was toch niet zo van de Zweedsen?quote:Op donderdag 22 november 2007 13:23 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kom jij hier in de zon zitten, ga ik even voor je studeren in Zweden
Nou nee, jij zei dat er niets boven Zweedses ging, maar dat is niet geheel waarquote:Op donderdag 22 november 2007 13:36 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Jij was toch niet zo van de Zweedsen?
Hm, ik zou niet weten wat.. Kwa uiterlijk vind ik ze denk ik het knapst.quote:Op donderdag 22 november 2007 13:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nou nee, jij zei dat er niets boven Zweedsen ging, maar dat is niet geheel waar
Ik tussen 11 en 12quote:Op donderdag 22 november 2007 13:48 schreef Loontjah het volgende:
Wat eet jij laat dan.
Ik zit vaak om 12:15 aan mijn bammetjes (vandaag salade btw).
preciesquote:
Het is de software welke ik uitbreiden moet. Vind het een handig en overzichtelijk programma, maar nu kreeg ik de andere kant van het pakket wat beter te zien. Dit was de kant waar ik nog nooit naar had gekeken / mee gewerkt (nouja heb het mijn allereerste dag gezien).quote:Op donderdag 22 november 2007 14:08 schreef Deansensitized het volgende:
Hoe ging dat? Knap stukje software?
Voor Spaanse begrippen eet ik nog vroegquote:Op donderdag 22 november 2007 13:48 schreef Loontjah het volgende:
Wat eet jij laat dan.
Ik zit vaak om 12:15 aan mijn bammetjes (vandaag salade btw).
De Spanjaarden hier in ons appartement eten hier ook vrij laat. Ik vind 19 uur al laatquote:Op donderdag 22 november 2007 14:19 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Voor Spaanse begrippen eet ik nog vroeg
Ik werk van 9 tot half 6. Hou er van zo laat mogelijk te eten, psychologisch zit het grootste gedeelte van de dag er dan op.
Ik eet bijna altijd om en nabij 19:30 / 20:00quote:Op donderdag 22 november 2007 14:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De Spanjaarden hier in ons appartement eten hier ook vrij laat. Ik vind 19 uur al laat![]()
???quote:Op donderdag 22 november 2007 16:29 schreef Loontjah het volgende:
Wie was er dan op je aan het rijden ?
Op een goede sexpartij, of een iets mindere maar desalnietemin een sexpartij, kan door verschillende mensen verschillend gereageert worden. Mogelijkheden die ik me hier bij voorstellen kan zijn: 'een voldane moeiheid, nieuwe lust naar sex, gehaast aankleden, 50 euro (of meer) afrekenen, een breezer kopen, etc.'. Ziekte / ziek worden kan ik me hierbij ook voorstellen, denkend aan een koortslip, een SOA, aids of zwangerschap (een gezwel dat in je groeit kan in mijn optiek niet anders bestempeld worden dan ziekte). De gevolgen hiervan merk je, voor zover mij bekend is, niet meteen.quote:Op donderdag 22 november 2007 16:38 schreef Loontjah het volgende:
Omdat je maar 3 uur hebt geslapen?
Moet iets zijn geweest waar je ziek van bent geworden
Dat die vermoeid is omdat die een avondlang seksueel actief geweest is, oké. Dat hij ziek wordt van seks, nee toch?quote:Op donderdag 22 november 2007 16:55 schreef Loontjah het volgende:Ben pleite!
Succes Kaheem, ga vooral door met filosoferen! Ik heb Trig van dichtbij gezien, bij zo'n DonJuan ga je dit meteen verdenken.
Wat is jou voorstel dan als ik vragen mag lief engeltje?quote:Op donderdag 22 november 2007 17:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mijn voorstel ligt morgen als ingezonden stuk in de vergadering van de Raad van Bestuur. Rapport is nog niet af, maar de hoofdpunten wel. Dus ik ben benieuwd.
quote:Op donderdag 22 november 2007 17:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mijn voorstel is om overheadkosten wat beter over de ondeliggende stichtingen te verdelen. Op basis van relevante, eenduidige en inzichtelijke criteria.
Goedenavondquote:Op donderdag 22 november 2007 18:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenavond
Nog net in dit topic voordat ie vol is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |