quote:
Op vrijdag 23 november 2007 09:28 schreef Loontjah het volgende:Ja maar kijk jij kan wel eventjes eerder gaan.
Ik flik dat hier niet. Directeur zegt zelden van: "Ik heb het gehad, ik ga naar huis. Als je wilt mag je ook gaan hoor". En dat is dan rond 16:30.
Zou ik zo iets ook kunnen zeggen?

Hier heb je gewoon een klok kaart. Je mag zelf weten wanneer je aanwezig bent, zolang je maar gewoon je uren maakt en voor negenen begint (al begin ik ook wel eens 9:10). Dat is een hele andere werksituatie.
Iedereen zit hier ook wat met zijn overuren, als ik bijvoorbeeld mijn kantoor rond kijk, waar gewoonlijk 6 mensen zitten, zitten we nu met zijn tweeën. Gister hadden er 2 op dit kantoor vrij, eergister 1. Best wel een vreemde wereld.
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 09:29 schreef Etcetera het volgende:hier ook geen geborrel

maar er is me wel al verteld dat ik mee mag borrelen als er wel 1 komt

m'n begeleider vind dat je stagaires als werknemers moet behandelen, en niet als mensen waar je dingen op kunt afschuiven

Dat vind ik zo slecht, wanneer stagiaires
Best wel jammer dat je je huidige positie niet eens kan spellen zo behandelt worden. Ik heb dit in het verleden ook al eens mee gemaakt en toen te laat ingegrepen. Wanneer me dit weer gebeurd stap ik per direct op, dan maar een half jaar langer of wat voor oplossing dan ook!