abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54795412

Stage SC history:
voor een overzicht van de vorige topics zie: Stage SC-topics (met dank aan ReMcOrE & Kuno_van_dijk...)

Let op!
Dit is geen spam slowchat, graag je aan de regels houden! Hou het netjes en rustig, maak er geen wedstrijd van om z.s.m het topic vol te pompen!!
De OP is hier te vinden. Wil je erbij voeg jezelf dan toe in de OP

Afkomstig van FOK!wiki NL, de Vrije Encyclopedie. "http://wiki.fok.nl/index.php/StageSC"

!!! Let op, sta je nog NIET in de OP of sta je in de verkeerde categorie??? Dan moet je het ZELF aanpassen, het wijst zich allemaal vanzelf wel !!!
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
  vrijdag 23 november 2007 @ 08:50:16 #2
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_54795413
Signature.
pi_54795414
JAAAAAAAAAAA
Sappig !!
pi_54795439
12.00 uur om precies te zijn !
  vrijdag 23 november 2007 @ 08:52:19 #5
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_54795444
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 08:51 schreef Deansensitized het volgende:
Nu om precies te zijn !
Signature.
pi_54795456
Haha, jij ouwe lambal
pi_54795584
17:00, niet even borrelen ofzo.. nee gewoon tot 17:00 werken.
Sappig !!
  Redactie Frontpage vrijdag 23 november 2007 @ 09:19:53 #8
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_54795791
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_54795843
Dat klinkt ook maar weer associaal, wederom alweer weekend. Ik moet nog een hele dag keihard zwoegen. Ik denk tot kwart voor vier vanmiddag. Dan heb ik deze week wel weer meer dan genoeg uren gedraait.

IK borrel ook niet op deze stage hoor, heb ik hier ook nog niet één keer meegemaakt. Op twee van de drie vorige stage's kwam het wel voor!
pi_54795905
Ja maar kijk jij kan wel eventjes eerder gaan.

Ik flik dat hier niet. Directeur zegt zelden van: "Ik heb het gehad, ik ga naar huis. Als je wilt mag je ook gaan hoor". En dat is dan rond 16:30.
Zou ik zo iets ook kunnen zeggen?
Sappig !!
  Redactie Frontpage vrijdag 23 november 2007 @ 09:29:24 #11
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_54795930
hier ook geen geborrel maar er is me wel al verteld dat ik mee mag borrelen als er wel 1 komt m'n begeleider vind dat je stagaires als werknemers moet behandelen, en niet als mensen waar je dingen op kunt afschuiven
With four other people
And aliens
pi_54795963
Vorige stagebedrijf waar ik vroegtijdig ben weggegaan:

Ik (al half jankend): Hoe zie je mij eigenlijk hier?
Hij: Ja, als stagiaire, meer niet
Ik: Nee, ik kom hier als netwerkbeheerder
Hij:

Toen ben ik naar huis gefietst, en never nooit meer teruggegaan.
Sappig !!
pi_54795982
Zo, ben weer terug op mijn stage plek, gisteren een rustdagje genomen wegens privé omstandigheden. Mijn mede stagiaires vroegen zich al af waar ik was. Ben benieuwd of mijn stagebegeleider er nog iets over gaat zeggen...

Goeiemorgen trouwens
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_54796066
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 09:28 schreef Loontjah het volgende:
Ja maar kijk jij kan wel eventjes eerder gaan.

Ik flik dat hier niet. Directeur zegt zelden van: "Ik heb het gehad, ik ga naar huis. Als je wilt mag je ook gaan hoor". En dat is dan rond 16:30.
Zou ik zo iets ook kunnen zeggen?
Hier heb je gewoon een klok kaart. Je mag zelf weten wanneer je aanwezig bent, zolang je maar gewoon je uren maakt en voor negenen begint (al begin ik ook wel eens 9:10). Dat is een hele andere werksituatie.

Iedereen zit hier ook wat met zijn overuren, als ik bijvoorbeeld mijn kantoor rond kijk, waar gewoonlijk 6 mensen zitten, zitten we nu met zijn tweeën. Gister hadden er 2 op dit kantoor vrij, eergister 1. Best wel een vreemde wereld.
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 09:29 schreef Etcetera het volgende:
hier ook geen geborrel maar er is me wel al verteld dat ik mee mag borrelen als er wel 1 komt m'n begeleider vind dat je stagaires als werknemers moet behandelen, en niet als mensen waar je dingen op kunt afschuiven
Dat vind ik zo slecht, wanneer stagiaires Best wel jammer dat je je huidige positie niet eens kan spellen zo behandelt worden. Ik heb dit in het verleden ook al eens mee gemaakt en toen te laat ingegrepen. Wanneer me dit weer gebeurd stap ik per direct op, dan maar een half jaar langer of wat voor oplossing dan ook!
  vrijdag 23 november 2007 @ 09:39:23 #15
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_54796093
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 08:53 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, jij ouwe lambal
Signature.
pi_54796197
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 09:39 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Ik snap jou niet eer-ik. Jij bent optimaal aan het genieten van ons sociale vangnet, iets waar ik ditmaal niet over ga klagen. Maar wat doe je in hemelsnaam op dit tijdstip al van bed af, wakker, of onder welke kwalificatie het ook hoort....?
  Redactie Frontpage vrijdag 23 november 2007 @ 09:48:33 #17
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_54796234
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 09:38 schreef KaheemSaid het volgende:

Dat vind ik zo slecht, wanneer stagiaires Best wel jammer dat je je huidige positie niet eens kan spellen zo behandelt worden. Ik heb dit in het verleden ook al eens mee gemaakt en toen te laat ingegrepen. Wanneer me dit weer gebeurd stap ik per direct op, dan maar een half jaar langer of wat voor oplossing dan ook!
ik vind het ook erg hoor als je sommige verhalen hoort (zoals Loontjah had) ik ben wat dat betreft errug blij met m'n plekje. ben ik sowieso wel trouwens, dit is echt een retefijne stage
With four other people
And aliens
pi_54796243
Goedemorgen mensjes

Ik ben er weer, terug van een weekje Portugal!
Kwam vanacht pas terug omstreeks een uurtje of 1, ben nu echt zo suf als een parkiet
pi_54796270
Ik heb hier ook niks te klagen hoor. Het blijft gewoon een situatieschets voor later. Alleen ik weet van mezelf dat ik geen 9-tot-5 type ben. Maarja, met stage kan dat niet anders.
Sappig !!
  vrijdag 23 november 2007 @ 09:51:13 #20
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_54796289
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 09:46 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Ik snap jou niet eer-ik. Jij bent optimaal aan het genieten van ons sociale vangnet, iets waar ik ditmaal niet over ga klagen. Maar wat doe je in hemelsnaam op dit tijdstip al van bed af, wakker, of onder welke kwalificatie het ook hoort....?
Wakker
En waarom?
Al sla je me kapot.
Werd om 07:00 al wakker, kon gewoon niet meer pitten, lig nu dus nog wel lekker in bed, en als ik wegdommel, prima
Signature.
  vrijdag 23 november 2007 @ 09:56:48 #21
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_54796373
goedemoggol ik meld me hier ook maar eens..

iig zou ik aan m'n stageverslag moeten beginnen wat 4 dec. af moet zijn

maar ik heb er gewoon geen zin in
Huilen dan.
  Redactie Frontpage vrijdag 23 november 2007 @ 10:00:52 #22
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_54796443
oh dat ken ik ik heb er dan nog wel 2 maanden voor.
maar ik wil NIEHIEHIET
With four other people
And aliens
pi_54796466
Is dat zo??

Sorry

Ik werd in Dk en word hier gelukkig ook als medewerker behandeld, en niet als loonloze slaaf
Eigenlijk overal waar ik zat wel. Naja, eerste baas bedacht wel eens wat klote karweitjes, maar dat waren wel dingen die gebeurd moesten worden, en ja, je bent nou eenmaal de goedkoopste kracht die hij heeft...

Verder tot nu toe altijd vette stages gehad
pi_54796616
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 09:32 schreef HostiMeister het volgende:
gisteren een rustdagje genomen wegens privé omstandigheden.
whehehe

Laat ik nou om dezelfde reden een 'rustdag' hebben genomen.

Hier zeggen ze er niets van, al blijf ik een hele week weg
pi_54796873
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 09:48 schreef Etcetera het volgende:

[..]

ik vind het ook erg hoor als je sommige verhalen hoort (zoals Loontjah had) ik ben wat dat betreft errug blij met m'n plekje. ben ik sowieso wel trouwens, dit is echt een retefijne stage
Ik vind dat ook gewoon slecht. Behandel stagiaires enigszins met respect dan gaan ze zelf ook beter werken (weet ik uit ervaring).

@ Dean, zo hoort het ook jammer dat het ook anders kan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')