quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:28 schreef Loontjah het volgende:
Ja maar kijk jij kan wel eventjes eerder gaan.
Ik flik dat hier niet. Directeur zegt zelden van: "Ik heb het gehad, ik ga naar huis. Als je wilt mag je ook gaan hoor". En dat is dan rond 16:30.
Zou ik zo iets ook kunnen zeggen?
Dat vind ik zo slecht, wanneer stagiaires Best wel jammer dat je je huidige positie niet eens kan spellen zo behandelt worden. Ik heb dit in het verleden ook al eens mee gemaakt en toen te laat ingegrepen. Wanneer me dit weer gebeurd stap ik per direct op, dan maar een half jaar langer of wat voor oplossing dan ook!quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:29 schreef Etcetera het volgende:
hier ook geen geborrelmaar er is me wel al verteld dat ik mee mag borrelen als er wel 1 komt
m'n begeleider vind dat je stagaires als werknemers moet behandelen, en niet als mensen waar je dingen op kunt afschuiven
Ik snap jou niet eer-ik. Jij bent optimaal aan het genieten van ons sociale vangnet, iets waar ik ditmaal niet over ga klagen. Maar wat doe je in hemelsnaam op dit tijdstip al van bed af, wakker, of onder welke kwalificatie het ook hoort....?quote:
ik vind het ook erg hoor als je sommige verhalen hoort (zoals Loontjah had) ik ben wat dat betreft errug blij met m'n plekje. ben ik sowieso wel trouwens, dit is echt een retefijne stagequote:Op vrijdag 23 november 2007 09:38 schreef KaheemSaid het volgende:
Dat vind ik zo slecht, wanneer stagiaires Best wel jammer dat je je huidige positie niet eens kan spellen zo behandelt worden. Ik heb dit in het verleden ook al eens mee gemaakt en toen te laat ingegrepen. Wanneer me dit weer gebeurd stap ik per direct op, dan maar een half jaar langer of wat voor oplossing dan ook!
Wakkerquote:Op vrijdag 23 november 2007 09:46 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik snap jou niet eer-ik. Jij bent optimaal aan het genieten van ons sociale vangnet, iets waar ik ditmaal niet over ga klagen. Maar wat doe je in hemelsnaam op dit tijdstip al van bed af, wakker, of onder welke kwalificatie het ook hoort....?
whehehequote:Op vrijdag 23 november 2007 09:32 schreef HostiMeister het volgende:
gisteren een rustdagje genomen wegens privé omstandigheden.
Ik vind dat ook gewoon slecht. Behandel stagiaires enigszins met respect dan gaan ze zelf ook beter werken (weet ik uit ervaring).quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik vind het ook erg hoor als je sommige verhalen hoort (zoals Loontjah had) ik ben wat dat betreft errug blij met m'n plekje. ben ik sowieso wel trouwens, dit is echt een retefijne stage
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |