wil je iemand vermoorden en weten in hoeverre dat legaal kan?quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:51 schreef marcb1974 het volgende:
Kent 1 van jullie het wetboek uit haar/zijn hoofd?
quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:58 schreef Ynske het volgende:
Wetboek 6 afdeling 12 gaat over verrekening is dat wat je zoekt?
Mijn nichtje is jurist en werkt nu voor de rechtbank, maar die spreek ik dus nooit meerquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:00 schreef Bengeltje het volgende:Marc topic
En nee, ken het wetboek niet uit mijn hoofd. mijn nichtje redelijk, die leert voor advocaat.
Laat ze nu net niet online zijn.![]()
Ga die dan eens snel leren.quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:04 schreef Sjowhan het volgende:
Sorry, ik ben niet iemand die het wetboek uit z'n hoofd kent
Ik ben dan weer wel iemand die weet dat er niet zoiets bestaat als "Het Wetboek". Er zijn er meerderenquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:04 schreef Sjowhan het volgende:
Sorry, ik ben niet iemand die het wetboek uit z'n hoofd kent
Daar staatie hoorquote:File: A28 - Utrecht - Amersfoort,
tussen Den Dolder en Amersfoort-Zuid - 5 km
langzaam rijdend tot stilstaand verkeer door een ongeval
quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
14:45: Fles: "Ja doei collega, fijne avond, tot morgen [afbeelding] "
15:15: Baas: "Hij komt morgen niet, want hij is net met de auto over de kop geslagen. Maar hij is zelf in orde, alleen z'n wagen is stuk. Helemaal, stuk."
[afbeelding]
quote:
Kan die sukkel niet rijden of zo?quote:
Ah, ik rijd standaard maar binnendoor via soest en ga bij Knooppunt Eemnes pas de A1 weer opquote:
Opstaan van je bureaustoel om eten te maken.quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is er zo vermoeiend?
Daarom zitten er ook wieltjes onder je bureaustoelquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Opstaan van je bureaustoel om eten te maken..
Als het aan hun lag moest ik even 90 km heen (in de psits) en 90 km weer terug rijden om op spreekuur te komen. Handig hoor, als je autorijden toch best vermoeiend vindtquote:
Ik mag er maandag heenquote:
Een telefonische afspraak red je nog net nietquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het aan hun lag moest ik even 90 km heen (in de psits) en 90 km weer terug rijden om op spreekuur te komen. Handig hoor, als je autorijden toch best vermoeiend vindtDat wordt dus een telefonische afspraak, dat red ik nog echt niet.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een telefonische afspraak red je nog net niet
Je bent snel vermoeid iig aan je zinnen te zienquote:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je bent snel vermoeid iig aan je zinnen te zien
en het ergste, je moet ze straks ook weer uitpakken!quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
weet je wat vermoeiend is.. Het inpakken van boxen om spullen over te zetten
Stil nou, daar komt ie nog wel achterquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
en het ergste, je moet ze straks ook weer uitpakken!
vuiligheid opruimen op de bouwgrondquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is er zo vermoeiend?
Ik kom te laat zeker?quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:52 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zoek dus iemand die het wetboek goed kent
quote:
En dan....?quote:Op woensdag 21 november 2007 08:44 schreef Ynske het volgende:
nog 5 uurtjes ...
naar huis, spullen pakken, Saar inladen en richting t zuidenquote:
Oeh, das al redelijk snel welquote:Op woensdag 21 november 2007 08:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
naar huis, spullen pakken, Saar inladen en richting t zuiden
Iddquote:
Ik heb wel zin in hamermansquote:
Was er weer wat stuk dan?quote:Op woensdag 21 november 2007 09:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in hamermans
Om zoeen prorail-mongool eens even gezellig zijne schedel mee binnenstebuiten te timmeren
Neuh, ondanks een kwartier vertraging bij vertrek EN het feit dat we van geen enkele andere reizigerstrein last KONDEN hebben, weten ze altijd nog wel een goederentrein te vinden voor nog wat meer ellendequote:
Dat kloptquote:Op woensdag 21 november 2007 10:55 schreef Pheno het volgende:
Dat is dezelfde vraag als: hoe kan een starter 10 jaar werkervaring hebben
Door te oefenen op iemand die ík in ieder geval niet ken!quote:Op woensdag 21 november 2007 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe moet iemand ooit ervaren WORDEN als alles alleen maar door "ervaren" lui gedaan mag worden? [afbeelding]
Door het onder toezicht te doenquote:Op woensdag 21 november 2007 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe moet iemand ooit ervaren WORDEN als alles alleen maar door "ervaren" lui gedaan mag worden?
Dat kan makkelijk natuurlijkquote:Op woensdag 21 november 2007 10:55 schreef Pheno het volgende:
Dat is dezelfde vraag als: hoe kan een starter 10 jaar werkervaring hebben
quote:Op woensdag 21 november 2007 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker dan, kun je fijn verpleegsteren
(en bij je volgende baan er weer na 2 maanden uitgetieft worden omdat je een paar dagen voor je kids moest zorgen![]()
)
Wat gaaf.quote:Op woensdag 21 november 2007 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh, ondanks een kwartier vertraging bij vertrek EN het feit dat we van geen enkele andere reizigerstrein last KONDEN hebben, weten ze altijd nog wel een goederentrein te vinden voor nog wat meer ellendeLief he?
Elleuhw!quote:
Hoppa, weer een half uur verderquote:Op woensdag 21 november 2007 13:13 schreef Kuukske het volgende:
Poeh nou, ik moet nog tot 9 uur vanavond. Heul niet vlot.
Lekker naar huis dan inderdaad.quote:Op woensdag 21 november 2007 13:44 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga om 2 uur naar huis. Die hoofdpijn is niet lekker
Succes dan maarquote:Op woensdag 21 november 2007 13:44 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga om 2 uur naar huis. Die hoofdpijn is niet lekker
nee, dank je, ik ben nog bezig met de Wiiquote:Op woensdag 21 november 2007 12:39 schreef Ynske het volgende:
Pheno, mocht je nog een DS willen hebben > [CENTRAAL] NDS verkoop/ruil topic deel 8
Sick.quote:
Zal je vrouw leuk vindenquote:Op woensdag 21 november 2007 14:34 schreef Pheno het volgende:
He, dat ga ik ook eens doen
Doopiequote:Op woensdag 21 november 2007 14:57 schreef WSDokkum het volgende:
Hallo allemaal![]()
Ziek ziek en nog eens ziek
Waarom heb je zo'n rare nick.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:57 schreef WSDokkum het volgende:
Hallo allemaal![]()
Ziek ziek en nog eens ziek
Bepaalde reden dat ik Speedy heb afgeschaft....quote:Op woensdag 21 november 2007 15:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom heb je zo'n rare nick.![]()
Beterschap SpeedyGJ. .![]()
Google?quote:Op woensdag 21 november 2007 15:09 schreef WSDokkum het volgende:
[..]
Bepaalde reden dat ik Speedy heb afgeschaft....
Thnx
Eet jij met je reet dan?quote:Op woensdag 21 november 2007 17:35 schreef Kuukske het volgende:
Dat klinkt als iets wat ik ook niet eet.
Ik wist dat wasabi iets goors was.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:42 schreef mcDavid het volgende:
Eet jij met je reet dan?
Jij eet niet te pittig?quote:Op woensdag 21 november 2007 17:35 schreef Kuukske het volgende:
Dat klinkt als iets wat ik ook niet eet.
Nee.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:43 schreef marcb1974 het volgende:
Jij eet niet te pittig?
mcD. is een beetje bang voor me. Wellicht.quote:
Dan is wasabi idd niet jouw dingquote:
En is dat terecht?quote:mcD. is een beetje bang voor me. Wellicht..
Een beetje.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:51 schreef marcb1974 het volgende:
En is dat terecht?
Sorry schatquote:
quote:
En dat met wasabi erbijquote:Op woensdag 21 november 2007 17:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Omdat het over een staf in een reet ging...
[..]
JA!![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 17:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Omdat het over een staf in een reet ging...
Vast iets wat niet belangrijk en zo weer over is hmmquote:Op woensdag 21 november 2007 18:09 schreef Kuukske het volgende:
'sup Fles?
wil een knuf helpen?quote:Op woensdag 21 november 2007 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast iets wat niet belangrijk en zo weer over is hmm![]()
'T zou mogenquote:Op woensdag 21 november 2007 18:28 schreef Bengeltje het volgende:
O trouwens fles, dat station bij de kissel schiet op.
Zoveel stelt dat ook niet voor,quote:Op woensdag 21 november 2007 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
'T zou mogen9-12 moet het open
Wel een bordje hoor, anders kom ik nietquote:Op woensdag 21 november 2007 18:43 schreef Bengeltje het volgende:
Zoveel stelt dat ook niet voor,
't is niet zo dat ereen gebouw wordt geplaatst.
Tering, Wie wil er nou in hemelsnaam een kalender waar alle moeders van je elftal en een wandelend lijk naakt in staan?quote:Op woensdag 21 november 2007 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk, hier kan ik nou om lachen [afbeelding]
Lachen man, in je clubhuisquote:Op woensdag 21 november 2007 19:14 schreef mcDavid het volgende:
Tering, Wie wil er nou in hemelsnaam een kalender waar alle moeders van je elftal en een wandelend lijk naakt in staan?
Er zal ongetwijfeld een markt voor zijn.quote:Op woensdag 21 november 2007 19:14 schreef mcDavid het volgende:
Tering, Wie wil er nou in hemelsnaam een kalender waar alle moeders van je elftal en een wandelend lijk naakt in staan?
"moeders van spelertjes" staat er he. Dus 11 van die 12 vrouwen zijn gewoon 28-35, en dus met wat geluk best te... ehh.. PRUIMENquote:Op woensdag 21 november 2007 19:20 schreef Kuukske het volgende:
Er zal ongetwijfeld een markt voor zijn.
quote:Op woensdag 21 november 2007 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"moeders van spelertjes" staat er he. Dus 11 van die 12 vrouwen zijn gewoon 28-35 En moeder van een zoon die op vķétbal zit!, en dus met wat geluk best te... ehh.. PRUIMEN [afbeelding]
Die had zweefkindjes?quote:Op woensdag 21 november 2007 19:47 schreef mcDavid het volgende:
Mijn moeder had geen voetbal-kinderen
Arme moeder van jou.quote:Op woensdag 21 november 2007 19:56 schreef mcDavid het volgende:
3 stuks en een man!
Je pa was een hippie?quote:Op woensdag 21 november 2007 20:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat ze blijven hangen als je ze de lucht in gooit.
Dat is op de een of andere manier ook wel wat zwevig.quote:Op woensdag 21 november 2007 19:59 schreef mcDavid het volgende:
Hoewel die andere 2 meer van het hockey danwel roeien zijn.
quote:Op woensdag 21 november 2007 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Je pa was een hippie?
quote:Op woensdag 21 november 2007 20:08 schreef qu63 het volgende:
Zweverig gedoe dus in huize McDavid [afbeelding]
quote:
quote:Op woensdag 21 november 2007 20:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is op de een of andere manier ook wel wat zwevig.
Een hockeystick zweeft door de lucht. Een roeiding zweeft door het water. Heel zwevig.quote:
Nou, als het nou het zusje is wat hockeyt, dan kunnen we het er nogeens over hebben hmm?quote:Op woensdag 21 november 2007 20:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is op de een of andere manier ook wel wat zwevig.
En waar heb je die Vu al gedejad dan?quote:
2 topics terug ongeveer?quote:Op woensdag 21 november 2007 20:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En waar heb je die Vu al gedejad dan?
Nog niet!quote:Op woensdag 21 november 2007 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En natuurlijk allang bezet zeker hmm? [afbeelding]
het ging over je ZUSJE net nogquote:Op woensdag 21 november 2007 20:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nog niet!
Maar voor zover ik weet gaat hij meer voor de dames, dus helaas
Dat heb je er zélf bij verzonnen. Ik heb alleen maar broersquote:Op woensdag 21 november 2007 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het ging over je ZUSJE net nog [afbeelding]
Afgewezen op mooiemensen.com?quote:Op woensdag 21 november 2007 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Damn, datingsites zijn ook niks voor mij [afbeelding]
quote:Op woensdag 21 november 2007 20:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nog niet!
Maar voor zover ik weet gaat hij meer voor de dames, dus helaas
I Mean, ALLAH, damn itquote:
Wie gelooft nog dat die site uberhaupt bestaat manquote:
quote:Op woensdag 21 november 2007 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
I Mean, ALLAH, damn it
en qu hou je smoel
Ik zit erin maar er is weinig spannends te beleven idd.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie gelooft nog dat die site uberhaupt bestaat man [afbeelding]
Daar zit eoa piem0lrukker te wachten op foto's van lekkere wijven. En iedereen wordt standaard afgekeurd, dat hele *besloten gedeelte* bestaat heel niet. [afbeelding] Jezus, wie trapt daar nou serieus in zeg [afbeelding]
*zoekt hockeystick om terug te rammenquote:Op woensdag 21 november 2007 21:16 schreef mcDavid het volgende:
Schop!
*zoekt napalm.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
*zoekt hockeystick om terug te rammen
Niemand die je tegenhoudt hoor.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:46 schreef mcDavid het volgende:
Hey, als ik me bezig wil houden met de voetbaluitslagen ga ik wel naar BeF hoor
Werkt hier anders prima.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
drgiopjwerphil
godverdomme die quickquote werkt OOK al niet
wat een kutsite is dit zeg
Nergens last van hoor!quote:Op woensdag 21 november 2007 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
drgiopjwerphil
godverdomme die quickquote werkt OOK al niet [afbeelding]
wat een kutsite is dit zeg [afbeelding]
ja joh best, donder maar op dan hequote:Op woensdag 21 november 2007 21:46 schreef mcDavid het volgende:
Hey, als ik me bezig wil houden met de voetbaluitslagen ga ik wel naar BeF hoor
Ik hoor hier net van een collega dat het wel moet als je boven een bepaald bedrag komt. Alleen is het bij haar ongeveer 3 op de 10 pakketjes die gecontroleerd wordt, dus op zich is het de gok wel waardquote:Op donderdag 22 november 2007 09:31 schreef Sjowhan het volgende:
Hier iemand die al eens bij Amazon (.co.uk/.com) besteld heeft?
WIl namelijk 2 dvd's bestellen en ben benieuwd of er extra kosten (invoershit) betaald moet worden
Je weet dat het moet, dus ach, dat is toch een ingecalculeerd risico dan toch?quote:Op donderdag 22 november 2007 09:56 schreef WSDokkum het volgende:
Je zou er toevallig maar tussen zitten
Hmm mooi; 2 DVD's wil ik bestellen, kost rond de $8 per stuk.quote:Op donderdag 22 november 2007 09:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hoor hier net van een collega dat het wel moet als je boven een bepaald bedrag komt. Alleen is het bij haar ongeveer 3 op de 10 pakketjes die gecontroleerd wordt, dus op zich is het de gok wel waard
Ja, vast welquote:Op donderdag 22 november 2007 10:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm mooi; 2 DVD's wil ik bestellen, kost rond de $8 per stuk.
Zou dus op een bedrag van onder de $20 komen, zou dat invoervrij zijn?
Dat kan ik dan weer welquote:Op donderdag 22 november 2007 11:32 schreef marcb1974 het volgende:
Godver wat ben ik zeer slecht in het schrijven van brieven![]()
Zal ik er eens naar kijken anders?quote:Op donderdag 22 november 2007 11:37 schreef marcb1974 het volgende:
Het lijkt echt helemaal nergens op wat ik nu zit te maken.
quote:Op donderdag 22 november 2007 11:54 schreef mcDavid het volgende:
Nu hebben ze "zin om de persoon achter DTP5959 helemaal de tyfus in te slaan"
Even van computer wisselen
Je hebt wel je geluksdag he.quote:Op donderdag 22 november 2007 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
thuis
En ondertussen is vandaag mijn nieuwe USBstick afgeleverd
Zullen we saampjes pepernoten gaan schransen?quote:Op donderdag 22 november 2007 18:58 schreef Kuukske het volgende:
Thuis zijn is best tofjes.
Haaiquote:
Nee, nu heb ik het pasje ook daadwerkelijk in mn handen!quote:
Boh ik kan geen pepernoot meer zienquote:Op donderdag 22 november 2007 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Zullen we saampjes pepernoten gaan schransen?
Ik denk, ik probeer even een openingszin hmm. Terug naar de tekentafelquote:Op donderdag 22 november 2007 19:40 schreef Kuukske het volgende:
Boh ik kan geen pepernoot meer zien.
Ja, goed hoorquote:
1 voor prive en 1 voor werk. En de rest zijn oudere stickies die ik af en toe nog gebruik om iets naar een laptop van een vriend over te gooien of zo. Maar ze doen het nog wel allemaalquote:
is zo'n portable hard-disk niet makkelijkerquote:Op donderdag 22 november 2007 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1 voor prive en 1 voor werk. En de rest zijn oudere stickies die ik af en toe nog gebruik om iets naar een laptop van een vriend over te gooien of zo. Maar ze doen het nog wel allemaalSoms
wel grappig, iedere keer als ik een nieuwe stick koop, is die 4 keer zo groot als de vorige. Begon met 32 MB, voor kerstmis gekregen van de baas
in 2001 meen ik, toen 128 MB, op de dag dat de MM in Utrecht open ging, toen 512 MB, toen 2 G en nu 8 G, dus de volgende wordt 32 G
Te schokgevoelig en te weinig pocketablequote:Op donderdag 22 november 2007 21:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
is zo'n portable hard-disk niet makkelijker
Ik gebruikte mn iPod trouwens ook als externe HD, werkt prima!quote:Op donderdag 22 november 2007 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Te schokgevoelig en te weinig pocketable
Overigens heb ik er daarvan ok al 3 versleten, en ik blijf even bij mijn externe "desk-bound" schijf. Slepen is niet goed voor harddisks. Nooit.
en uitquote:Op donderdag 22 november 2007 21:40 schreef qu63 het volgende:
En nu weer verder met lezen, ben vandaag pas begonnen, maar ben nu al op blz 335 van 396
Netjesquote:Op donderdag 22 november 2007 21:40 schreef qu63 het volgende:
En nu weer verder met lezen, ben vandaag pas begonnen, maar ben nu al op blz 335 van 396
dit boek dusquote:Op donderdag 22 november 2007 21:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
en uit
een deel van het boek had ik al gelezen, is namelijk een verzameling korte verhalen
Je kan ze ook uitprinten!quote:Op donderdag 22 november 2007 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Netjes![]()
Ik wil gewoon mijn hele verzameling stationsnaambordjes altijd bij me hebben, en iedere week een DVD branden is suf. Dikke USBstok is veeeeel relaxter
ja. Ik kan ze ook alle 2000+ van de paal rukken en iedere dag met een verhuiswagen of 6 naar m'n werk gaan. Dat kan ook.quote:
Doe eensquote:Op donderdag 22 november 2007 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja. Ik kan ze ook alle 2000+ van de paal rukken en iedere dag met een verhuiswagen of 6 naar m'n werk gaan. Dat kan ook.
Dan vond ik mijn idee toch praktischerquote:Op donderdag 22 november 2007 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja. Ik kan ze ook alle 2000+ van de paal rukken en iedere dag met een verhuiswagen of 6 naar m'n werk gaan. Dat kan ook.
Jahwel, maar daar krijg ik nooit spierpijn van eigenlijk.quote:
Andere oefeningen, verandering in gewichten of herhalingenquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jahwel, maar daar krijg ik nooit spierpijn van eigenlijk.
Ben jij al verhuist eigenlijkquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Er was geen koffie.
Maar apparaat is gemaakt
Nopes.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:17 schreef marcb1974 het volgende:
Andere oefeningen, verandering in gewichten of herhalingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |