*zoekt napalm.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
*zoekt hockeystick om terug te rammen
Niemand die je tegenhoudt hoor.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:46 schreef mcDavid het volgende:
Hey, als ik me bezig wil houden met de voetbaluitslagen ga ik wel naar BeF hoor
Werkt hier anders prima.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
drgiopjwerphil
godverdomme die quickquote werkt OOK al niet
wat een kutsite is dit zeg
Nergens last van hoor!quote:Op woensdag 21 november 2007 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
drgiopjwerphil
godverdomme die quickquote werkt OOK al niet [afbeelding]
wat een kutsite is dit zeg [afbeelding]
ja joh best, donder maar op dan hequote:Op woensdag 21 november 2007 21:46 schreef mcDavid het volgende:
Hey, als ik me bezig wil houden met de voetbaluitslagen ga ik wel naar BeF hoor
Ik hoor hier net van een collega dat het wel moet als je boven een bepaald bedrag komt. Alleen is het bij haar ongeveer 3 op de 10 pakketjes die gecontroleerd wordt, dus op zich is het de gok wel waardquote:Op donderdag 22 november 2007 09:31 schreef Sjowhan het volgende:
Hier iemand die al eens bij Amazon (.co.uk/.com) besteld heeft?
WIl namelijk 2 dvd's bestellen en ben benieuwd of er extra kosten (invoershit) betaald moet worden
Je weet dat het moet, dus ach, dat is toch een ingecalculeerd risico dan toch?quote:Op donderdag 22 november 2007 09:56 schreef WSDokkum het volgende:
Je zou er toevallig maar tussen zitten
Hmm mooi; 2 DVD's wil ik bestellen, kost rond de $8 per stuk.quote:Op donderdag 22 november 2007 09:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hoor hier net van een collega dat het wel moet als je boven een bepaald bedrag komt. Alleen is het bij haar ongeveer 3 op de 10 pakketjes die gecontroleerd wordt, dus op zich is het de gok wel waard
Ja, vast welquote:Op donderdag 22 november 2007 10:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm mooi; 2 DVD's wil ik bestellen, kost rond de $8 per stuk.
Zou dus op een bedrag van onder de $20 komen, zou dat invoervrij zijn?
Dat kan ik dan weer welquote:Op donderdag 22 november 2007 11:32 schreef marcb1974 het volgende:
Godver wat ben ik zeer slecht in het schrijven van brieven![]()
Zal ik er eens naar kijken anders?quote:Op donderdag 22 november 2007 11:37 schreef marcb1974 het volgende:
Het lijkt echt helemaal nergens op wat ik nu zit te maken.
quote:Op donderdag 22 november 2007 11:54 schreef mcDavid het volgende:
Nu hebben ze "zin om de persoon achter DTP5959 helemaal de tyfus in te slaan"
Even van computer wisselen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |