'T zou mogenquote:Op woensdag 21 november 2007 18:28 schreef Bengeltje het volgende:
O trouwens fles, dat station bij de kissel schiet op.
Zoveel stelt dat ook niet voor,quote:Op woensdag 21 november 2007 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
'T zou mogen9-12 moet het open
Wel een bordje hoor, anders kom ik nietquote:Op woensdag 21 november 2007 18:43 schreef Bengeltje het volgende:
Zoveel stelt dat ook niet voor,
't is niet zo dat ereen gebouw wordt geplaatst.
Tering, Wie wil er nou in hemelsnaam een kalender waar alle moeders van je elftal en een wandelend lijk naakt in staan?quote:Op woensdag 21 november 2007 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk, hier kan ik nou om lachen [afbeelding]
Lachen man, in je clubhuisquote:Op woensdag 21 november 2007 19:14 schreef mcDavid het volgende:
Tering, Wie wil er nou in hemelsnaam een kalender waar alle moeders van je elftal en een wandelend lijk naakt in staan?
Er zal ongetwijfeld een markt voor zijn.quote:Op woensdag 21 november 2007 19:14 schreef mcDavid het volgende:
Tering, Wie wil er nou in hemelsnaam een kalender waar alle moeders van je elftal en een wandelend lijk naakt in staan?
"moeders van spelertjes" staat er he. Dus 11 van die 12 vrouwen zijn gewoon 28-35, en dus met wat geluk best te... ehh.. PRUIMENquote:Op woensdag 21 november 2007 19:20 schreef Kuukske het volgende:
Er zal ongetwijfeld een markt voor zijn.
quote:Op woensdag 21 november 2007 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"moeders van spelertjes" staat er he. Dus 11 van die 12 vrouwen zijn gewoon 28-35 En moeder van een zoon die op vķétbal zit!, en dus met wat geluk best te... ehh.. PRUIMEN [afbeelding]
Die had zweefkindjes?quote:Op woensdag 21 november 2007 19:47 schreef mcDavid het volgende:
Mijn moeder had geen voetbal-kinderen
Arme moeder van jou.quote:Op woensdag 21 november 2007 19:56 schreef mcDavid het volgende:
3 stuks en een man!
Je pa was een hippie?quote:Op woensdag 21 november 2007 20:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat ze blijven hangen als je ze de lucht in gooit.
Dat is op de een of andere manier ook wel wat zwevig.quote:Op woensdag 21 november 2007 19:59 schreef mcDavid het volgende:
Hoewel die andere 2 meer van het hockey danwel roeien zijn.
quote:Op woensdag 21 november 2007 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Je pa was een hippie?
quote:Op woensdag 21 november 2007 20:08 schreef qu63 het volgende:
Zweverig gedoe dus in huize McDavid [afbeelding]
quote:
quote:Op woensdag 21 november 2007 20:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is op de een of andere manier ook wel wat zwevig.
Een hockeystick zweeft door de lucht. Een roeiding zweeft door het water. Heel zwevig.quote:
Nou, als het nou het zusje is wat hockeyt, dan kunnen we het er nogeens over hebben hmm?quote:Op woensdag 21 november 2007 20:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is op de een of andere manier ook wel wat zwevig.
En waar heb je die Vu al gedejad dan?quote:
2 topics terug ongeveer?quote:Op woensdag 21 november 2007 20:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En waar heb je die Vu al gedejad dan?
Nog niet!quote:Op woensdag 21 november 2007 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En natuurlijk allang bezet zeker hmm? [afbeelding]
het ging over je ZUSJE net nogquote:Op woensdag 21 november 2007 20:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nog niet!
Maar voor zover ik weet gaat hij meer voor de dames, dus helaas
Dat heb je er zélf bij verzonnen. Ik heb alleen maar broersquote:Op woensdag 21 november 2007 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het ging over je ZUSJE net nog [afbeelding]
Afgewezen op mooiemensen.com?quote:Op woensdag 21 november 2007 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Damn, datingsites zijn ook niks voor mij [afbeelding]
quote:Op woensdag 21 november 2007 20:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nog niet!
Maar voor zover ik weet gaat hij meer voor de dames, dus helaas
I Mean, ALLAH, damn itquote:
Wie gelooft nog dat die site uberhaupt bestaat manquote:
quote:Op woensdag 21 november 2007 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
I Mean, ALLAH, damn it
en qu hou je smoel
Ik zit erin maar er is weinig spannends te beleven idd.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie gelooft nog dat die site uberhaupt bestaat man [afbeelding]
Daar zit eoa piem0lrukker te wachten op foto's van lekkere wijven. En iedereen wordt standaard afgekeurd, dat hele *besloten gedeelte* bestaat heel niet. [afbeelding] Jezus, wie trapt daar nou serieus in zeg [afbeelding]
*zoekt hockeystick om terug te rammenquote:Op woensdag 21 november 2007 21:16 schreef mcDavid het volgende:
Schop!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |