*zoekt napalm.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
*zoekt hockeystick om terug te rammen
Niemand die je tegenhoudt hoor.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:46 schreef mcDavid het volgende:
Hey, als ik me bezig wil houden met de voetbaluitslagen ga ik wel naar BeF hoor
Werkt hier anders prima.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
drgiopjwerphil
godverdomme die quickquote werkt OOK al niet
wat een kutsite is dit zeg
Nergens last van hoor!quote:Op woensdag 21 november 2007 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
drgiopjwerphil
godverdomme die quickquote werkt OOK al niet [afbeelding]
wat een kutsite is dit zeg [afbeelding]
ja joh best, donder maar op dan hequote:Op woensdag 21 november 2007 21:46 schreef mcDavid het volgende:
Hey, als ik me bezig wil houden met de voetbaluitslagen ga ik wel naar BeF hoor
Ik hoor hier net van een collega dat het wel moet als je boven een bepaald bedrag komt. Alleen is het bij haar ongeveer 3 op de 10 pakketjes die gecontroleerd wordt, dus op zich is het de gok wel waardquote:Op donderdag 22 november 2007 09:31 schreef Sjowhan het volgende:
Hier iemand die al eens bij Amazon (.co.uk/.com) besteld heeft?
WIl namelijk 2 dvd's bestellen en ben benieuwd of er extra kosten (invoershit) betaald moet worden
Je weet dat het moet, dus ach, dat is toch een ingecalculeerd risico dan toch?quote:Op donderdag 22 november 2007 09:56 schreef WSDokkum het volgende:
Je zou er toevallig maar tussen zitten
Hmm mooi; 2 DVD's wil ik bestellen, kost rond de $8 per stuk.quote:Op donderdag 22 november 2007 09:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hoor hier net van een collega dat het wel moet als je boven een bepaald bedrag komt. Alleen is het bij haar ongeveer 3 op de 10 pakketjes die gecontroleerd wordt, dus op zich is het de gok wel waard
Ja, vast welquote:Op donderdag 22 november 2007 10:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm mooi; 2 DVD's wil ik bestellen, kost rond de $8 per stuk.
Zou dus op een bedrag van onder de $20 komen, zou dat invoervrij zijn?
Dat kan ik dan weer welquote:Op donderdag 22 november 2007 11:32 schreef marcb1974 het volgende:
Godver wat ben ik zeer slecht in het schrijven van brieven![]()
Zal ik er eens naar kijken anders?quote:Op donderdag 22 november 2007 11:37 schreef marcb1974 het volgende:
Het lijkt echt helemaal nergens op wat ik nu zit te maken.
quote:Op donderdag 22 november 2007 11:54 schreef mcDavid het volgende:
Nu hebben ze "zin om de persoon achter DTP5959 helemaal de tyfus in te slaan"
Even van computer wisselen
Je hebt wel je geluksdag he.quote:Op donderdag 22 november 2007 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
thuis
En ondertussen is vandaag mijn nieuwe USBstick afgeleverd
Zullen we saampjes pepernoten gaan schransen?quote:Op donderdag 22 november 2007 18:58 schreef Kuukske het volgende:
Thuis zijn is best tofjes.
Haaiquote:
Nee, nu heb ik het pasje ook daadwerkelijk in mn handen!quote:
Boh ik kan geen pepernoot meer zienquote:Op donderdag 22 november 2007 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Zullen we saampjes pepernoten gaan schransen?
Ik denk, ik probeer even een openingszin hmm. Terug naar de tekentafelquote:Op donderdag 22 november 2007 19:40 schreef Kuukske het volgende:
Boh ik kan geen pepernoot meer zien.
Ja, goed hoorquote:
1 voor prive en 1 voor werk. En de rest zijn oudere stickies die ik af en toe nog gebruik om iets naar een laptop van een vriend over te gooien of zo. Maar ze doen het nog wel allemaalquote:
is zo'n portable hard-disk niet makkelijkerquote:Op donderdag 22 november 2007 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1 voor prive en 1 voor werk. En de rest zijn oudere stickies die ik af en toe nog gebruik om iets naar een laptop van een vriend over te gooien of zo. Maar ze doen het nog wel allemaalSoms
wel grappig, iedere keer als ik een nieuwe stick koop, is die 4 keer zo groot als de vorige. Begon met 32 MB, voor kerstmis gekregen van de baas
in 2001 meen ik, toen 128 MB, op de dag dat de MM in Utrecht open ging, toen 512 MB, toen 2 G en nu 8 G, dus de volgende wordt 32 G
Te schokgevoelig en te weinig pocketablequote:Op donderdag 22 november 2007 21:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
is zo'n portable hard-disk niet makkelijker
Ik gebruikte mn iPod trouwens ook als externe HD, werkt prima!quote:Op donderdag 22 november 2007 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Te schokgevoelig en te weinig pocketable
Overigens heb ik er daarvan ok al 3 versleten, en ik blijf even bij mijn externe "desk-bound" schijf. Slepen is niet goed voor harddisks. Nooit.
en uitquote:Op donderdag 22 november 2007 21:40 schreef qu63 het volgende:
En nu weer verder met lezen, ben vandaag pas begonnen, maar ben nu al op blz 335 van 396
Netjesquote:Op donderdag 22 november 2007 21:40 schreef qu63 het volgende:
En nu weer verder met lezen, ben vandaag pas begonnen, maar ben nu al op blz 335 van 396
dit boek dusquote:Op donderdag 22 november 2007 21:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
en uit
een deel van het boek had ik al gelezen, is namelijk een verzameling korte verhalen
Je kan ze ook uitprinten!quote:Op donderdag 22 november 2007 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Netjes![]()
Ik wil gewoon mijn hele verzameling stationsnaambordjes altijd bij me hebben, en iedere week een DVD branden is suf. Dikke USBstok is veeeeel relaxter
ja. Ik kan ze ook alle 2000+ van de paal rukken en iedere dag met een verhuiswagen of 6 naar m'n werk gaan. Dat kan ook.quote:
Doe eensquote:Op donderdag 22 november 2007 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja. Ik kan ze ook alle 2000+ van de paal rukken en iedere dag met een verhuiswagen of 6 naar m'n werk gaan. Dat kan ook.
Dan vond ik mijn idee toch praktischerquote:Op donderdag 22 november 2007 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja. Ik kan ze ook alle 2000+ van de paal rukken en iedere dag met een verhuiswagen of 6 naar m'n werk gaan. Dat kan ook.
Jahwel, maar daar krijg ik nooit spierpijn van eigenlijk.quote:
Andere oefeningen, verandering in gewichten of herhalingenquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jahwel, maar daar krijg ik nooit spierpijn van eigenlijk.
Ben jij al verhuist eigenlijkquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Er was geen koffie.
Maar apparaat is gemaakt
Nopes.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:17 schreef marcb1974 het volgende:
Andere oefeningen, verandering in gewichten of herhalingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |