Ik zou eens een andere baan gaan zoekenquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:18 schreef DutchieBre het volgende:
standaard dingen als inkt op de hoorn van de telefoon
quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:21 schreef Damzkieee het volgende:
Pff daar zijn al zoveel topics over geweest
Bureaublad screenshotten, als achtergrond instellen en alle icoontjes weghalen is voor nogsteeds de nummer 1
quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:23 schreef veldmuis het volgende:
De netwerkstekkers van hun computer omwisselen zodat ze elkaars email krijgendan zijn ze gepwnd dat werkt altijd
Dat is vrij onschuldig natuurlijk. TS geeft aan dat "standaard zaken als inkt op de telefoonhoorn" ook al langsgekomen zijn. Misschien heeft hij meer aan tips voor het toebrengen van ernstig lichamelijk letsel, dat is pas tof.quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:21 schreef Damzkieee het volgende:
Pff daar zijn al zoveel topics over geweest
Bureaublad screenshotten, als achtergrond instellen en alle icoontjes weghalen is voor nogsteeds de nummer 1
De netwerkstekkers van hun computer omwisselen zodat ze elkaars email krijgendan zijn ze gepwnd dat werkt altijd
Waarom, omdat mensen een beetje lol hebben op het werk ? Maar, dat screenshot is idd leuk, maar ik wil iets dat er echt uit springt !!quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou eens een andere baan gaan zoeken
Nee, het moet wel een beetje leuk zijn ..quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:34 schreef spijkerbroek het volgende:
220V op de spatiebalk zetten.
Mosterd in een broodje doen i.p.v. boter.
Zout in de koffie doen i.p.v. suiker.
Van dit soort zielige dingen bedoel je, TS?
Nee, omdat je dan opnieuw kan beginnen met je lijst van practical jokes.quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:35 schreef DutchieBre het volgende:
Waarom, omdat mensen een beetje lol hebben op het werk ?
En inkt op de telefoon is om je te bescheuren...quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:37 schreef DutchieBre het volgende:
Nee, het moet wel een beetje leuk zijn ..
aah nee nee, ik ben niet diegene die hiermee is begonnen, dat zijn anderen, ik zou zoiets ook nooit van mijzelf uit doen. Nu wil ik gewoon weer iets terug doen !quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, omdat je dan opnieuw kan beginnen met je lijst van practical jokes.
Als je het allemaal zo verschrikkelijk vindt, reageer dan niet .. Ik vroeg gewoon om wat leuke ideetjesquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En inkt op de telefoon is om je te bescheuren...
Het meest underrated comment van dit topic. Klasse!quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:23 schreef SpecialK het volgende:
Heeft je collega een dochter?
De toetsen op alfabetische volgorde terugplaatsen is ook een goeiequote:Op dinsdag 20 november 2007 10:49 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Alle toetsen uit iemand's toetsenbord halen en ze door elkaar terug plaatsen. Eens kijken hoe goed hij is in blind typen.
Stuk kauwgom in z'n muis (als het nog zo'n balmuis is).
Anders met een donkere viltstift het oogje van z'n infrarood muis even aantippen.
Toetsenbord en muis kabel omdraaien. (Waarom doet mijn TB/muis het niet? De kabels zitten er goed in.)
Wel zorgen dat je je IT afdeling niet te kwaad maakt.
Persoonlijk vind ik zieken op het werk trouwens niet kunnen. Een grapje is leuk, maar een ander het werk onmogelijk maken...![]()
Het heeft bij mij even geduurd voor ik hem snapte. Ik maar terugmailen naar mn zus waar die grap vandaan kwam "Hé, ik snap er niks van, ik krijg de efteling aan de lijn. Geef es een goed nummer?"quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:51 schreef jpg97 het volgende:
Klik aan klik uit meenemen naar het werk en op de monitor van de collega aansluiten.
Stuur je collega een mailtje:
" Met spoed terugbellen: de heer H.B. Gijs 0416-288111 "
Nee inderdaad, bij sommige toetsenborden zijn bepaalde toetsen anders van vorm.quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:54 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
De toetsen op alfabetische volgorde terugplaatsen is ook een goeie![]()
Lukt alleen niet bij alle toetsenborden
Waar vinden we die wallpaper? =Dquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:02 schreef OxygeneFRL het volgende:
Er schijnt een wallpaper te zijn die lijkt op een gebroken LCD scherm. Die instellen als schermbeveiliging. Zodra je collega weg is en die erop springt zijn muis en toetsenbord plugjes loshalen maar wel op de plek laten zitten.
http://www.fontblog.de/C1413545161/E1863918477/index.htmlquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:05 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Waar vinden we die wallpaper? =D
Waarom een monitor terwijl ze voor tonnen aan netwerkapperatuur hebben staan?quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:51 schreef jpg97 het volgende:
Klik aan klik uit meenemen naar het werk en op de monitor van de collega aansluiten.
Google is je vriend: Google zoeken naar 'broken lcd wallpaper'.quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:05 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Waar vinden we die wallpaper? =D
Dat zal wel het nummer van de Efteling zijnquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:51 schreef jpg97 het volgende:
Stuur je collega een mailtje:
" Met spoed terugbellen: de heer H.B. Gijs 0416-288111 "
Wat is een piezo?quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:47 schreef Bertjeee het volgende:
Okay, de benodigde ingredienten:
1 rol cellofaan, van dat doorzichtige spul voor je eten
1 bus met drijfgas (deo oid)
1 piezo element.
Het plan:
Ga naar het toilet.
Doe de bril omhoog.
Span het celofaan over de pot zodat deze bijna geheel afsluit.
Plaatse het piezo element zo, dat wanneer iemand op de bril gaat zitten, deze een vonk veroorzaakt in de pot onder het cellofaan.
Doe de bril naar beneden.
Spuit de deo in de pot, doe maar lekker veel.
Sluit het laatste stukje van het cellofaan zodat de pot luchtdicht is afgesloten.
Ga op de bril zitten om te kijken of het geheel werkt.
Voila, de ideale collegagrap!!
Is die niet wat aan de gevaarlijke kant ivm explosie/brand gevaar?quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:47 schreef Bertjeee het volgende:
Okay, de benodigde ingredienten:
1 rol cellofaan, van dat doorzichtige spul voor je eten
1 bus met drijfgas (deo oid)
1 piezo element.
Het plan:
Ga naar het toilet.
Doe de bril omhoog.
Span het celofaan over de pot zodat deze bijna geheel afsluit.
Plaatse het piezo element zo, dat wanneer iemand op de bril gaat zitten, deze een vonk veroorzaakt in de pot onder het cellofaan.
Doe de bril naar beneden.
Spuit de deo in de pot, doe maar lekker veel.
Sluit het laatste stukje van het cellofaan zodat de pot luchtdicht is afgesloten.
Ga op de bril zitten om te kijken of het geheel werkt.
Voila, de ideale collegagrap!!
Daar kom je vanzelf achter bij de stap 'Ga op de bril zitten om te kijken of het geheel werkt.'quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:13 schreef Deetch het volgende:
[..]
Is die niet wat aan de gevaarlijke kant ivm explosie/brand gevaar?
Net sendquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:11 schreef Deetch het volgende:
de collega is wel teruggepakt met een net send programmaatje die willekeurig net send berichten naar zijn PC stuurde
boeiend,.. "vertrouwelijke post"quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:11 schreef Deetch het volgende:
Als je bedrijf met interne post mappen werkt, is de volgende grap erg goed:
Zoek een interne post envelop die eerst naar de salaris administratie is geweest of personeelszaken oid.
Doe hierin een dichtgeplakte en weer opengescheurde "vertrouwelijk" envelop zodat het lijkt asof deze leeggehaald is door een onbevoegd iemand.
Stuur de envelop met interne post naar de collega.
Enjoy terwijl de collega aan het stressen is over welke vertrouwelijke post iemand van hem gepikt heeft.
ben zelf slachtoffer geweest en kon er later wel om lachen
de collega is wel teruggepakt met een net send programmaatje die willekeurig net send berichten naar zijn PC stuurde
Scheelt, ben je ook niet vaak slachtoffer om koffie te halen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:14 schreef Deetch het volgende:
Zout in de koffie is ook altijd grappig, zeker als het een willekeurige traditie wordt. Dan heb j heel veel achterdochtige collega's als het weer koffietijd is.
ZO jij bent echt technischquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:23 schreef veldmuis het volgende:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:19 schreef fizbone het volgende:
[..]
ZO jij bent echt technischhet verwisselen van het netwerkstekkertje heeft geen nut.
Heb je die contatering helemaal zelf binnen die 56 minuten getrokken? Petje af hoor!quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:19 schreef fizbone het volgende:
ZO jij bent echt technischhet verwisselen van het netwerkstekkertje heeft geen nut.
Zo'n ding die je ook in je aansteker hebt. Zo'n klik ding die dan een electrische schok geeft.quote:
[..]
quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:13 schreef Deetch het volgende:
[..]
Is die niet wat aan de gevaarlijke kant ivm explosie/brand gevaar?
Normale mensen werken rond dit tijdstip en zitten niet te F5'en zoals jij.quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:20 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Heb je die contatering helemaal zelf binnen die 56 minuten getrokken? Petje af hoor!![]()
[..]
De spatiebalk past inderdaad niet op de A bij mijquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:00 schreef HuHu het volgende:
[..]
Nee inderdaad, bij sommige toetsenborden zijn bepaalde toetsen anders van vorm.
Ik ben anders een heel normale fok!ker hoor...quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:23 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Normale mensen werken rond dit tijdstip en zitten niet te F5'en zoals jij.![]()
[..]
Ik heb mijn backspace een tijdje als enter gebruiktquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:27 schreef Laartje het volgende:
[..]
De spatiebalk past inderdaad niet op de A bij mij
Ben je altijd zo bijdehand?quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:27 schreef Laartje het volgende:
[..]
Mijn mobiel kan faxen ontvangen?quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:35 schreef DoctorB het volgende:
-haal het stekkertje van de hoorn los onder de telefoon... maar laat het wel daar zitten. Geniet van je collega terwijl hij steeds harder roept dat ie niks hoort....
-verwissel de stekkertjes van de telefoon met die van je collega, hij krijgt continu telefoon die voor jou bedoelt is...
-zet een bekertje water op poten van zijn rijdende burostoel en wacht totdat ie gaat zitten. De poten moeten uiteraard een horizontaal stukje hebben. Voor leuker effect kun je ook plakkeriger dranken gebruiken..
-stuur een fax naar zijn telefoonnummer. Een doorsnee fax blijft 10 keer herhalen voordat ie opgeeft...
-stuur een fax naar zijn gsm. Een doorsnee fax blijft 10 keer herhalen voordat ie opgeeft en vanaf een gsm is het vaak moeilijker doorschakelen naar een faxapparaat...
-lijm de wieltjes van de burostoel vast.
-zet een bakje knoflook saus zonder deksel achter in zijn burolade en wacht een paar dagen af...
soooo. bofkont. et alors?quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:50 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Mijn mobiel kan faxen ontvangen?
Meer like... alle fatsoenlijke mobiele telefoons kunnen dat?quote:
de gemiddelde kantoorplurk gsm kan dat dus niet. Die heeft een neukia el cheapo model.quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:58 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Meer like... alle fatsoenlijke mobiele telefoons kunnen dat?
Is wel een leukequote:Op dinsdag 20 november 2007 11:41 schreef Daeron het volgende:
BSOD Screensaver
Echt de meest geweldige screensaver ooit, zo hebben een keer een paar studiegenoten een groepslid genaaid, hij was bezig met belangrijk werk, gaat naar de wc en vergeet zijn pc te locken, komt terug, ziet screensaver staan. Drukt aan-uit knop in om pc uit te zetten, ding vraagt of hij het zeker weet en nog gaat hij door om hem uit te krijgen, daar ging zijn hele ochtend aan werk![]()
Daarom druk ik na elke zin ook op CTRL+S.quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:41 schreef Daeron het volgende:
BSOD Screensaver
Echt de meest geweldige screensaver ooit, zo hebben een keer een paar studiegenoten een groepslid genaaid, hij was bezig met belangrijk werk, gaat naar de wc en vergeet zijn pc te locken, komt terug, ziet screensaver staan. Drukt aan-uit knop in om pc uit te zetten, ding vraagt of hij het zeker weet en nog gaat hij door om hem uit te krijgen, daar ging zijn hele ochtend aan werk![]()
Bijamijaluktad tawelahoor?quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:27 schreef Laartje het volgende:
[..]
Hij is wel leuk ja!quote:Op woensdag 21 november 2007 22:15 schreef Wokke het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=2kUSQRyteeg&feature=related
Leuk en onschuldig
Hopelijk zijn dat postits of papieren etiketten en geen "echte" stickers?quote:Op woensdag 21 november 2007 22:43 schreef thaduck het volgende:
Leuke geintjes, breek me de bek niet open
Zo zag mijn auto er laatst uit:
[ afbeelding ]
whehe ik moet aan bananasplit denkenquote:Op donderdag 22 november 2007 09:47 schreef Deetch het volgende:
[..]
Hopelijk zijn dat postits of papieren etiketten en geen "echte" stickers?
Andere leuke met auto is de auto van een collega op een onmogelijke plek neerzetten of omdraaien in het parkeervak.
Benodigdheden:
Aantal sterke collega's of een vorkheftruc (indien aanwezig)
Beschermingsmateriaal om auto niet te beschadigen
Een collega die niet op de parkeerplaats kan uitkijken
Dit waren echte stickers. En was meer dan een uur werk voor 3 man om er weer af te krijgenquote:Op donderdag 22 november 2007 09:47 schreef Deetch het volgende:
[..]
Uiteraardquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:23 schreef veldmuis het volgende:
Woei! Dat is gaaf... Of gewoon inparkeren met 3 á 3 andere auto's!quote:Op donderdag 22 november 2007 09:47 schreef Deetch het volgende:
[..]
Andere leuke met auto is de auto van een collega op een onmogelijke plek neerzetten of omdraaien in het parkeervak.
Benodigdheden:
Aantal sterke collega's of een vorkheftruc (indien aanwezig)
Beschermingsmateriaal om auto niet te beschadigen
Een collega die niet op de parkeerplaats kan uitkijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |