soooo. bofkont. et alors?quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:50 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Mijn mobiel kan faxen ontvangen?
Meer like... alle fatsoenlijke mobiele telefoons kunnen dat?quote:
de gemiddelde kantoorplurk gsm kan dat dus niet. Die heeft een neukia el cheapo model.quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:58 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Meer like... alle fatsoenlijke mobiele telefoons kunnen dat?
Is wel een leukequote:Op dinsdag 20 november 2007 11:41 schreef Daeron het volgende:
BSOD Screensaver
Echt de meest geweldige screensaver ooit, zo hebben een keer een paar studiegenoten een groepslid genaaid, hij was bezig met belangrijk werk, gaat naar de wc en vergeet zijn pc te locken, komt terug, ziet screensaver staan. Drukt aan-uit knop in om pc uit te zetten, ding vraagt of hij het zeker weet en nog gaat hij door om hem uit te krijgen, daar ging zijn hele ochtend aan werk![]()
Daarom druk ik na elke zin ook op CTRL+S.quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:41 schreef Daeron het volgende:
BSOD Screensaver
Echt de meest geweldige screensaver ooit, zo hebben een keer een paar studiegenoten een groepslid genaaid, hij was bezig met belangrijk werk, gaat naar de wc en vergeet zijn pc te locken, komt terug, ziet screensaver staan. Drukt aan-uit knop in om pc uit te zetten, ding vraagt of hij het zeker weet en nog gaat hij door om hem uit te krijgen, daar ging zijn hele ochtend aan werk![]()
Bijamijaluktad tawelahoor?quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:27 schreef Laartje het volgende:
[..]
De spatiebalk past inderdaad niet op de A bij mij
Hij is wel leuk ja!quote:Op woensdag 21 november 2007 22:15 schreef Wokke het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=2kUSQRyteeg&feature=related
Leuk en onschuldig
Hopelijk zijn dat postits of papieren etiketten en geen "echte" stickers?quote:Op woensdag 21 november 2007 22:43 schreef thaduck het volgende:
Leuke geintjes, breek me de bek niet open
Zo zag mijn auto er laatst uit:
[ afbeelding ]
whehe ik moet aan bananasplit denkenquote:Op donderdag 22 november 2007 09:47 schreef Deetch het volgende:
[..]
Hopelijk zijn dat postits of papieren etiketten en geen "echte" stickers?
Andere leuke met auto is de auto van een collega op een onmogelijke plek neerzetten of omdraaien in het parkeervak.
Benodigdheden:
Aantal sterke collega's of een vorkheftruc (indien aanwezig)
Beschermingsmateriaal om auto niet te beschadigen
Een collega die niet op de parkeerplaats kan uitkijken
Dit waren echte stickers. En was meer dan een uur werk voor 3 man om er weer af te krijgenquote:Op donderdag 22 november 2007 09:47 schreef Deetch het volgende:
[..]
Uiteraardquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:23 schreef veldmuis het volgende:
De netwerkstekkers van hun computer omwisselen zodat ze elkaars email krijgendan zijn ze gepwnd dat werkt altijd
Woei! Dat is gaaf... Of gewoon inparkeren met 3 á 3 andere auto's!quote:Op donderdag 22 november 2007 09:47 schreef Deetch het volgende:
[..]
Andere leuke met auto is de auto van een collega op een onmogelijke plek neerzetten of omdraaien in het parkeervak.
Benodigdheden:
Aantal sterke collega's of een vorkheftruc (indien aanwezig)
Beschermingsmateriaal om auto niet te beschadigen
Een collega die niet op de parkeerplaats kan uitkijken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |