Ik zou eens een andere baan gaan zoekenquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:18 schreef DutchieBre het volgende:
standaard dingen als inkt op de hoorn van de telefoon
quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:21 schreef Damzkieee het volgende:
Pff daar zijn al zoveel topics over geweest
Bureaublad screenshotten, als achtergrond instellen en alle icoontjes weghalen is voor nogsteeds de nummer 1
quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:23 schreef veldmuis het volgende:
De netwerkstekkers van hun computer omwisselen zodat ze elkaars email krijgendan zijn ze gepwnd dat werkt altijd
Dat is vrij onschuldig natuurlijk. TS geeft aan dat "standaard zaken als inkt op de telefoonhoorn" ook al langsgekomen zijn. Misschien heeft hij meer aan tips voor het toebrengen van ernstig lichamelijk letsel, dat is pas tof.quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:21 schreef Damzkieee het volgende:
Pff daar zijn al zoveel topics over geweest
Bureaublad screenshotten, als achtergrond instellen en alle icoontjes weghalen is voor nogsteeds de nummer 1
De netwerkstekkers van hun computer omwisselen zodat ze elkaars email krijgendan zijn ze gepwnd dat werkt altijd
Waarom, omdat mensen een beetje lol hebben op het werk ? Maar, dat screenshot is idd leuk, maar ik wil iets dat er echt uit springt !!quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou eens een andere baan gaan zoeken
Nee, het moet wel een beetje leuk zijn ..quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:34 schreef spijkerbroek het volgende:
220V op de spatiebalk zetten.
Mosterd in een broodje doen i.p.v. boter.
Zout in de koffie doen i.p.v. suiker.
Van dit soort zielige dingen bedoel je, TS?
Nee, omdat je dan opnieuw kan beginnen met je lijst van practical jokes.quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:35 schreef DutchieBre het volgende:
Waarom, omdat mensen een beetje lol hebben op het werk ?
En inkt op de telefoon is om je te bescheuren...quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:37 schreef DutchieBre het volgende:
Nee, het moet wel een beetje leuk zijn ..
aah nee nee, ik ben niet diegene die hiermee is begonnen, dat zijn anderen, ik zou zoiets ook nooit van mijzelf uit doen. Nu wil ik gewoon weer iets terug doen !quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, omdat je dan opnieuw kan beginnen met je lijst van practical jokes.
Als je het allemaal zo verschrikkelijk vindt, reageer dan niet .. Ik vroeg gewoon om wat leuke ideetjesquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En inkt op de telefoon is om je te bescheuren...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |