Nu nog bruin en hemel-water-aarde is compleetquote:
Komt Huub ook nog aan de beurt?quote:Op maandag 19 november 2007 19:27 schreef noekje het volgende:
Lieke tart Amanda door big hair te nemen vanavond.
Lieke!![]()
Ik hoop het ..... The more, the betterquote:Op maandag 19 november 2007 19:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Komt Huub ook nog aan de beurt?![]()
Bedankt Nostalgist.![]()
Wat een kalf is het ook. Ze smeert het ook alleen maar op de bovenste laag en op haar extensions. Daaronder zit haar eigen haar en daar doet ze niks mee.quote:Op maandag 19 november 2007 19:34 schreef tutjehola het volgende:
haarmasker op extensions, komen ze dan tot leven????????![]()
Ah; dank je....quote:Op maandag 19 november 2007 19:42 schreef noekje het volgende:
Nostalgist, dat is een verzorgingsproduct voor je haar die je in moet laten trekken en die spoel je er later weer uit. Gisteren nog gedaan! Is een aanradertje hoor, het gaat Amanda helaas niet veel helpen.![]()
Nadia is zgn aan het kotsen.![]()
Ze was nog niet aan het kotsen. Ze moesten wegdraaien anders kon ze niet kotsen. Met een buikgriep ga je wel. Kind mag eindelijk weer haar eetstoornis aanslingeren.quote:Op maandag 19 november 2007 19:43 schreef beequeen het volgende:
Naad hangt alweer kotsend boven de pot en vraagt of de camera weg wil draaien. Dennix wijst haar op het feit dat ze nu extra op haar gaan letten.
Ik denk dat ze het gebruikt om het niet droog te laten worden, de krul mag niet opvallenquote:Op maandag 19 november 2007 19:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat een kalf is het ook. Ze smeert het ook alleen maar op de bovenste laag en op haar extensions. Daaronder zit haar eigen haar en daar doet ze niks mee.![]()
Edit: die van nostalgist is ook wel mooi hoor.quote:Op maandag 19 november 2007 19:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Itsbart van Vol heeft een prachtige naam gegeven aan de huidige ST:
"Gaat Amanda haar 12 uur aanvragen?"
Omdat haar haar dood is.
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 19:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Itsbart van Vol heeft een prachtige naam gegeven aan de huidige ST:
"Gaat Amanda haar 12 uur aanvragen?"
Omdat haar haar dood is.
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 19:48 schreef beequeen het volgende:
Wat heeft het hokje toch een makkie aan Naad.......van kotsen naar dramatische brieven, janken, baboes, baby's ( letterlijk en figuurlijk) zetpillen, pijpen, nepwippen........ben ik nog iets vergeten?
To much information.quote:Op maandag 19 november 2007 19:49 schreef Nostalgist het volgende:
Dennis (op kindtoon): "Ga jij zo een lekker zetpilletje van mij krijgen ? "
AArgh.....
Ik durf het bijna niet te vragen....is dat echt zo?quote:Op maandag 19 november 2007 19:49 schreef Nostalgist het volgende:
Dennis (op kindtoon): "Ga jij zo een lekker zetpilletje van mij krijgen ? "
AArgh.....
Ik vind het zo'n raar verhaal, volgens mij wordt Naad ontzettend in de zeik genomen door die dokter.quote:Op maandag 19 november 2007 19:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dennis mag de zetpil in de kont van Naad duwen![]()
Yep, kijk maar niet.quote:Op maandag 19 november 2007 19:54 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen....is dat echt zo?![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 19:54 schreef 2live het volgende:
[..]
3 Keer per dagquote:Op maandag 19 november 2007 19:54 schreef 2live het volgende:
[..]
Nee, ze zei iets van : onder de dekens. Misschien mag Dennis de pil nog even naduwen met zijn vijzeltje.quote:Op maandag 19 november 2007 19:55 schreef Nostalgist het volgende:
Mijn hemel, krijgen we dat nu echt te zien van Nadia ????
quote:Op maandag 19 november 2007 19:57 schreef Py het volgende:
Ik vond laatst een zetpil in mn oor.![]()
Wist toen wel gelijk waar ik mn gehoorapparaat gelaten had.![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 19:57 schreef Py het volgende:
Ik vond laatst een zetpil in mn oor.![]()
Wist toen wel gelijk waar ik mn gehoorapparaat gelaten had.![]()
Ja.. 20 keer deze week!!quote:Op maandag 19 november 2007 19:55 schreef Nostalgist het volgende:
Mijn hemel, krijgen we dat nu echt te zien van Nadia ????
jah........tangenquote:Op maandag 19 november 2007 19:48 schreef beequeen het volgende:
Wat heeft het hokje toch een makkie aan Naad.......van kotsen naar dramatische brieven, janken, baboes, baby's ( letterlijk en figuurlijk) zetpillen, pijpen, nepwippen........ben ik nog iets vergeten?
Hij wil wel erg graagquote:Op maandag 19 november 2007 20:04 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij schept Dennix er een pervers genoegen in om dat ding in haar platte reet te stoppen, hij vindt het zo grappig.![]()
![]()
Ik ben zo blij dat ik altijd eerst even hier lees voor ik de streams aan zetquote:Op maandag 19 november 2007 20:04 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij schept Dennix er een pervers genoegen in om dat ding in haar platte reet te stoppen, hij vindt het zo grappig.![]()
![]()
Ja.. hij wil het mij ook iets te graagquote:Op maandag 19 november 2007 20:00 schreef Nostalgist het volgende:
Dennis is weer zó blij dat hij TV kan maken......
Loser....
Juist, en niemand die het door zou hebben.quote:Op maandag 19 november 2007 20:07 schreef rooie3 het volgende:
Je bent toch ontzettend zielig als je met een zetpil tv wil maken.Had hem er heel stiekum op de wc ingedaan en dat was het.
quote:Op maandag 19 november 2007 20:07 schreef Disana het volgende:
Eigenlijk had ik een koekje bij mijn koffie zullen nemen.......
Ik snap niet dat dat stomme wijf het vraagt ook.quote:Op maandag 19 november 2007 20:09 schreef Nostalgist het volgende:
Laat het haar toch zelf doen, Eikel !
... maar heb het uiteindelijk opgelost door het geluid uit te zetten en het streamvenster weg te klikken. Wat een onvoorstelbare aanstellerij ook zeg.quote:
Wilde je het koekje ook soppen in je koffie?quote:Op maandag 19 november 2007 20:07 schreef Disana het volgende:
Eigenlijk had ik een koekje bij mijn koffie zullen nemen.......
Ik snap dat ook allemaal niet hoor.....NIETS zo lekker als iets in je poepertje hebben !!quote:Op maandag 19 november 2007 20:12 schreef Disana het volgende:
[..]
... maar heb het uiteindelijk opgelost door het geluid uit te zetten en het streamvenster weg te klikken. Wat een onvoorstelbare aanstellerij ook zeg.
Bedankt hee!quote:Op maandag 19 november 2007 20:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wilde je het koekje ook soppen in je koffie?![]()
Ja hoor. Zijn ze al klaar?quote:Op maandag 19 november 2007 20:13 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik snap dat ook allemaal niet hoor.....NIETS zo lekker als iets in je poepertje hebben !!![]()
Waar is het eigenlijk voor (of achter) ?quote:Op maandag 19 november 2007 20:12 schreef riri het volgende:
vóór 12 uur 3 zetpilen.....dat mens is gek....ze heeft totaal niet geluisterd naar die dokter,ze maakt er gewoon haar eigen verhaal van...snap niet dat achter niet belt
3 per dag.... maar Nadia vindt dat de pillen van maandag er vandaag allemaal nog in moetenquote:Op maandag 19 november 2007 20:12 schreef riri het volgende:
vóór 12 uur 3 zetpilen.....dat mens is gek....ze heeft totaal niet geluisterd naar die dokter,ze maakt er gewoon haar eigen verhaal van...snap niet dat achter niet belt
Achter. Motilium prikkelt je darmen om in beweging te komen. Mij een raadsel waarom ze het nodig heeft, maar goed.quote:Op maandag 19 november 2007 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar is het eigenlijk voor (of achter) ?![]()
idd gewoon lachen.... over kwajongens streken en vuurwerkquote:Op maandag 19 november 2007 20:14 schreef Clank het volgende:
Jan-Willem en Huub hebben leukere verhalen
Dat ding droomt onderhand van een escape pod...quote:Op maandag 19 november 2007 20:16 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nope..... The Pushpill has not yet arrived @ destination
Kan ik me wel voorstellen ook.quote:Op maandag 19 november 2007 20:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat ding droomt onderhand van een escape pod...
Toevallig zaten er ook nog doosjes andere medicatie bij. Die zijn voor ehm...ehm ja...uche..ehm...maagzuur.quote:Op maandag 19 november 2007 20:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Achter. Motilium prikkelt je darmen om in beweging te komen. Mij een raadsel waarom ze het nodig heeft, maar goed.
ZIJN ze al klaar???
Das dan toch geen raadsel.. Voedsel komt er bij Nadia al lang aan de verkeerde kant uit. Triest dat er medicatie voor nodig is. Ze moet gewoon normaal vreten dat lelijke kreng.quote:Op maandag 19 november 2007 20:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Achter. Motilium prikkelt je darmen om in beweging te komen. Mij een raadsel waarom ze het nodig heeft, maar goed.
ZIJN ze al klaar???
Als ze normaal zou eten, zouden haar organen vast niet zo gefrustreerd reageren.quote:Op maandag 19 november 2007 20:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Toevallig zaten er ook nog doosjes andere medicatie bij. Die zijn voor ehm...ehm ja...uche..ehm...maagzuur.
Ik weet niet wat ze allemaal heeft maar het heeft iig niks met zwanger zijn te maken.
The horror. Ik vraag me trouwens af of dat ding niet aan het smelten is in de fikken van Dennis.quote:Op maandag 19 november 2007 20:19 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen ook.
Je zal als lief steriel klein zetpilletje die beerput tussen de billen van Naad in moeten !!!
, dus dit past helemaal in zijn straatje,quote:Op maandag 19 november 2007 20:18 schreef 2live het volgende:
Wat is dennis eng met die zetpil, hij geniet mij er teveel van, walgelijk.
ik moet op zijn minst geen handen meer hebben voor ik iemand anders een zetpil bij me laat inbrengen.
Het is zijn darkside!quote:Op maandag 19 november 2007 20:19 schreef beequeen het volgende:
Het is duidelijk dat Dennix Naad terug wil pakken op het "vinger in kont "verhaal. Wat een held maar ik geef hem wel een beetje gelijk.
Effe doordrukken graagquote:Op maandag 19 november 2007 20:26 schreef Meganog het volgende:
Dennis vraagt of de dames iets willen drinken.
Hij heeft een zetpil in zijn neus.
Dit is de eerste keer dat ik om Dennis moest lachenquote:Op maandag 19 november 2007 20:26 schreef Meganog het volgende:
Dennis vraagt of de dames iets willen drinken.
Hij heeft een zetpil in zijn neus.
zowel Huub als Lieke hebben het ook al gezegdquote:Op maandag 19 november 2007 20:21 schreef riri het volgende:
Denk dat Jaap de enige is die straks zal zeggen.....wat is dit voor belachelijks met die zetpil...dat moet je gewoon zelf doen
quote:Op maandag 19 november 2007 20:27 schreef Clank het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik om Dennis moest lachen![]()
Tja volgens mij is er al meerdere malen een boeing in gepropt .. Zeikwijf..quote:Op maandag 19 november 2007 20:29 schreef riri het volgende:
De anus heeft een kringspier.....de zetpil een klein duwtje geven en hij floept naar binnen....zo'n zetpil is namelijk heel glad van buiten....makkelijker dan een tampon inbrengen....ik snap niet dat dat kind stewardess is...ze is te dom voor woorden
Ik begrijp de comotie ook niet maar dit is blijkbaar de humor van RTL, onderbroekenlol.quote:Op maandag 19 november 2007 20:29 schreef riri het volgende:
De anus heeft een kringspier.....de zetpil een klein duwtje geven en hij floept naar binnen....zo'n zetpil is namelijk heel glad van buiten....makkelijker dan een tampon inbrengen....ik snap niet dat dat kind stewardess is...ze is te dom voor woorden
lekker slecht als je zo'n zetpil half in je neus douwt zoals dennix doet...slijmvlies in je neus neemt meteeen het medicijn op....het middel is niet eens voor hemquote:
Krijgt Dennis hongergevoelensquote:Op maandag 19 november 2007 20:33 schreef riri het volgende:
[..]
lekker slecht als je zo'n zetpil half in je neus douwt zoals dennix doet...slijmvlies in je neus neemt meteeen het medicijn op....het middel is niet eens voor hem
Nope, Nadia gaat achter vragen of ze een TomTom voor de zetpil willen regelen !quote:Op maandag 19 november 2007 20:38 schreef avonne het volgende:
Zit de zetpil er al in?
M.b.v. een naaldhakquote:Op maandag 19 november 2007 20:38 schreef avonne het volgende:
Zit de zetpil er al in?
quote:Op maandag 19 november 2007 20:40 schreef avonne het volgende:
Ongelovelijke, deze COS, om te bescheuren...
quote:Op maandag 19 november 2007 20:41 schreef beequeen het volgende:
Naad moet naar achter. Tien tegen een dat Flens de zetpil gaat inbrengen.![]()
![]()
of ze wordt anaal opgerekt zodat ze het zelf kan doen straks....quote:Op maandag 19 november 2007 20:41 schreef beequeen het volgende:
![]()
Top, bedankt voor de tip, ik heb al gestemd.quote:Op maandag 19 november 2007 20:41 schreef bunnyma het volgende:
Even OT
Ik zag dat we kunnen stemmen op Fok! Fok! is genomineerd.
http://www.websitevanhetjaar.nl/
Jij maakt het erger en erger.quote:Op maandag 19 november 2007 20:44 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
of ze wordt anaal opgerekt zodat ze het zelf kan doen straks....
![]()
Die zullen haar wel informeren hoe een zetpil in te brengen...die vinden dit natuurlijk ook te belachelijk voor woorden hoe dom ze doet...ze wou er notabene nog drie in willen brengen voor 0:00uur vannacht....quote:Op maandag 19 november 2007 20:41 schreef Clank het volgende:
Nadia moet naar achter komen.
Edit: Mss gaat Flens de zetpil er zelluf injensen?
Flens gebruikt daar een speculum voorquote:Op maandag 19 november 2007 20:41 schreef beequeen het volgende:
![]()
I love ducks.quote:Op maandag 19 november 2007 20:48 schreef Dark het volgende:
[..]
Flens gebruikt daar een speculum voor![]()
![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 20:31 schreef beequeen het volgende:
Zelf VV heeft gevoel voor humor.![]()
19:57 - Driemaal is scheepsrecht
Nu het overheerlijke diner bereid door Jan-Willem weer achter de kiezen is, leest Nadia even de bijsluiter van de zetpillen door. “Driemaal daags…, leest ze op. “Ik heb er twintig!”, roept ze, zich beseffend dat ze hier dus een week zoet mee is. “Nou, Dennis…”, gaat ze verder. “Je kan toch ook gewoon zelf op je buik gaan liggen en dat ding er in doen?”, grapt Huub. “Nee, dat mag niet, want dan kan ik kan hem niet diep genoeg inbrengen”, antwoordt ze bloedserieus. Nou Dennis, heb je toch een keer wat inbreng in de Villa!
Schat, neem het niet zo serieus, het is inmiddels zo'n lachertje geworden.quote:Op maandag 19 november 2007 20:48 schreef riri het volgende:
[..]
Die zullen haar wel informeren hoe een zetpil in te brengen...die vinden dit natuurlijk ook te belachelijk voor woorden hoe dom ze doet...ze wou er notabene nog drie in willen brengen voor 0:00uur vannacht....
ze moet er gewoon 3 per 24 uur nemen en niet nu nog voor 0:00 uur drie tegelijk![]()
Ik stel voor een drevel en een hamer.quote:Op maandag 19 november 2007 20:48 schreef Dark het volgende:
[..]
Flens gebruikt daar een speculum voor![]()
![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 20:41 schreef bunnyma het volgende:
Even OT
Ik zag dat we kunnen stemmen op Fok! Fok! is genomineerd.
http://www.websitevanhetjaar.nl/
zo komt nix nooit meer van z'n (b)anale imago afquote:Op maandag 19 november 2007 20:41 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
De tactische voorbesprekingen zijn begonnen. Alle inbrengmogelijkheden worden ge-anaaliseerd![]()
Denk je dat ze achterlijk zijn.. Ze vreten niks dus de ongesteldheid blijft ook wel uit. De febo is al lanng blijquote:Op maandag 19 november 2007 20:53 schreef Prospera het volgende:
Ik lach me rot hier![]()
Straks kan ze ook geen tampons meer zelf inbrengen en mogen de buren dat doen.
quote:Op maandag 19 november 2007 20:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik stel voor een drevel en een hamer.![]()
Woefquote:Op maandag 19 november 2007 20:57 schreef bbfakir het volgende:
How to Use Suppositories
1. If neccessary, go to the toilet and empty your bowels if you can.
quote:Op maandag 19 november 2007 20:40 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nope, Nadia gaat achter vragen of ze een TomTom voor de zetpil willen regelen !
Helpt Dennis echt?quote:Op maandag 19 november 2007 20:57 schreef Prospera het volgende:
Amanda moet een liedje schrijven, maar gelukkig wordt ze geholpen door Dennis die haar uitlegt dat je een liedje niet met het refrein mag beginnen.
Naad heeft geen anorexia maar boulimia, ze vreet namelijk wel.quote:Op maandag 19 november 2007 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk je dat ze achterlijk zijn.. Ze vreten niks dus de ongesteldheid blijft ook wel uit. De febo is al lanng blij![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk je dat ze achterlijk zijn.. Ze vreten niks dus de ongesteldheid blijft ook wel uit. De febo is al lanng blij![]()
Gelukkig kennen we de hele kontekstquote:Op maandag 19 november 2007 21:01 schreef Py het volgende:
Als ze straks van achter komt dan zit ie er in![]()
euh, zonder context is dit een hele merkwaardige zin![]()
het zou mij niets verbazen als haar darmen zo in de war zijn dat ze al dagenlang niet naar de wc is geweest. Gewoon een verstopping dus. Die meid krijgt veel te weinig vezels binnenquote:Op maandag 19 november 2007 21:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Naad heeft geen anorexia maar boulimia, ze vreet namelijk wel.
Mag een kruisboog ook?quote:Op maandag 19 november 2007 21:00 schreef ericahysterica het volgende:
ik stel voor dat ze een nieuwe uitdaging aangaan in de kooi. Met een kattenpult een zetpil in het sterretje van Duh Naad slingeren
volgens mij is het regelboek al een jaar niet aangepast. Is ook niet bij te houden, zo snel als alles verandertquote:Op maandag 19 november 2007 20:59 schreef Dreamboy het volgende:
( Dit staat er nu op ) Het regelboek van de DGK site.
Bij vrijwillig vertrek van een Miljonair of bij vertrek door het overtreden van de regels (en dus uitzetten door de programmaleiding) KAN hij/zij in het eerste (loop)jaar van DGK worden vervangen door een nieuwe miljonair. De Miljonair verliest zijn/haar 10.000 euro borg.
Lees ik dit nou goed dat Brian bij een overtreding niet meer wordt vervangen?
In de brief stond het anders.
Of zo'n hydrolische spreider die ze gebruiken om mensen uit autowrakken te bevrijdenquote:Op maandag 19 november 2007 21:00 schreef ericahysterica het volgende:
ik stel voor dat ze een nieuwe uitdaging aangaan in de kooi. Met een kattenpult een zetpil in het sterretje van Duh Naad slingeren
je bent de i vergeten... kont-ek-sitquote:Op maandag 19 november 2007 21:02 schreef Prospera het volgende:
[..]
Gelukkig kennen we de hele kontekst![]()
Ach, ze zijn aan het rijmen zoals Brian zijn raps schrijft........gewone sinterklaasgedichtjes dusquote:Op maandag 19 november 2007 21:04 schreef Clank het volgende:
Ze hebben het over een 'tussending' ipv rijmschema's![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 21:02 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat lees je dus goed, we worden weer in de zeik genomen. Zou Huub dit weten?quote:Op maandag 19 november 2007 20:59 schreef Dreamboy het volgende:
( Dit staat er nu op ) Het regelboek van de DGK site.
Bij vrijwillig vertrek van een Miljonair of bij vertrek door het overtreden van de regels (en dus uitzetten door de programmaleiding) KAN hij/zij in het eerste (loop)jaar van DGK worden vervangen door een nieuwe miljonair. De Miljonair verliest zijn/haar 10.000 euro borg.
Lees ik dit nou goed dat Brian bij een overtreding niet meer wordt vervangen?
In de brief stond het anders.
Mijn rechter laars bied zich ook aanquote:
quote:Op maandag 19 november 2007 21:05 schreef Prospera het volgende:
[..]
Of zo'n hydrolische spreider die ze gebruiken om mensen uit autowrakken te bevrijden![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 21:05 schreef avonne het volgende:
[..]
je bent de i vergeten... kont-ek-sit
Hier toch niet? Ik geniet met volle teugen.quote:
Wie stel je voor? Wicado, Melisa, Mitch of Dimitri?quote:Op maandag 19 november 2007 21:06 schreef ThomasSlayer het volgende:
een beetje miljonair heeft toch wel een butler die de pil er in stopt?
Gelukkigquote:Op maandag 19 november 2007 21:02 schreef Prospera het volgende:
[..]
Een butler met hydrolische spreider en tomtom, wel te verstaan, want het is een lastige klus!quote:Op maandag 19 november 2007 21:06 schreef ThomasSlayer het volgende:
een beetje miljonair heeft toch wel een butler die de pil er in stopt?
Come back van Ellyquote:Op maandag 19 november 2007 21:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wie stel je voor? Wicado, Melisa, Mitch of Dimitri?![]()
hoezo in de zeik genomen? Dit is toch de oude tekst? "na een jaar komt er geen vervanger"quote:Op maandag 19 november 2007 21:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat lees je dus goed, we worden weer in de zeik genomen. Zou Huub dit weten?
Ook bij een overtreding door Brian wordt hij niet vervangen.quote:Op maandag 19 november 2007 21:12 schreef avonne het volgende:
[..]
hoezo in de zeik genomen? Dit is toch de oude tekst? "na een jaar komt er geen vervanger"
Oeps, je hebt gelijk , ik liet me even meeslepen.quote:Op maandag 19 november 2007 21:12 schreef avonne het volgende:
[..]
hoezo in de zeik genomen? Dit is toch de oude tekst? "na een jaar komt er geen vervanger"
Voor mij hoeft hij niet te worden vervangen als hij er uit geflikkerd wordt.quote:Op maandag 19 november 2007 21:14 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Ook bij een overtreding door Brian wordt hij niet vervangen.
Nie seikuh hoor wijffie....ik heb kinderen gebaard. Kom effe bij Tante Elly en ik ram hem wel effe in dat sterretje van je...quote:
Of juist nietquote:Op maandag 19 november 2007 21:20 schreef beequeen het volgende:
Waar hebben ze het over bij VV?![]()
20:38 - Niemand kijkt?
“Ik doe het gewoon niet!”, gilt Nadia en rent het bed uit, terwijl Dennis bijna de zetpil ingebracht heeft. Ze valt Amanda in de armen en laat Dennis achter met het witte gevaarte. “Geen geouwehoer nou!”, roept Dennis, die tot actie wil overgaan. Maar Nadia houdt voet bij stuk en weigert Dennis toegang te verschaffen tot haar achterste. “We doen het vannacht wel als niemand kijkt”, stelt Nadia voor. Even kijken hoor… Camera’s, streams… Oké dan! Hou de site dus in de gaten!
[ afbeelding ]
Nu ineens welquote:Op maandag 19 november 2007 21:20 schreef beequeen het volgende:
“Ik doe het gewoon niet!”, gilt Nadia en rent het bed uit, terwijl Dennis bijna de zetpil ingebracht heeft. Ze valt Amanda in de armen en laat Dennis achter met het witte gevaarte. “Geen geouwehoer nou!”, roept Dennis, die tot actie wil overgaan. Maar Nadia houdt voet bij stuk en weigert Dennis toegang te verschaffen tot haar achterste. “We doen het vannacht wel als niemand kijkt”, stelt Nadia voor. Even kijken hoor… Camera’s, streams… Oké dan! Hou de site dus in de gaten!
[ afbeelding ]
En stelen ze meestal ook nog is als de raven.quote:Op maandag 19 november 2007 21:19 schreef ThomasSlayer het volgende:
Rappers zijn de enige "muzikanten" die nooit ergens gevraagd worden dus tijd zat om bij de kooi rond te hangen.
Daarbij stinken ze naar de frituur en komen er bij grote regelmaat colaboertjes naar boven.
lang verhaal..ik heb het hier al eerder gelezen, kwam het toen niet van VOL?quote:Op maandag 19 november 2007 21:11 schreef Lady-night het volgende:
http://www.volkskrantblog.nl/bericht/167522
Die heeft daar geen problemen mee volgens mij. Leg er tien op een rij, en binnen de tijd dat Fok een pagina ververst heeft staat Elly voldaan te lachen.quote:Op maandag 19 november 2007 21:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nie seikuh hoor wijffie....ik heb kinderen gebaard. Kom effe bij Tante Elly en ik ram hem wel effe in dat sterretje van je...
![]()
Een hele lap ware tekst, Ashrak kan zelf een boek over DGK gaan schrijven, vanuit de streamers optiek.quote:Op maandag 19 november 2007 21:11 schreef Lady-night het volgende:
http://www.volkskrantblog.nl/bericht/167522
Kan je die pil niet beter doorslikken?quote:Op maandag 19 november 2007 21:20 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Huhquote:Op maandag 19 november 2007 21:20 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Ashrak is een FOKker en VOLler.quote:Op maandag 19 november 2007 21:23 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
lang verhaal..ik heb het hier al eerder gelezen, kwam het toen niet van VOL?
Met de zakken weer ruim gevuldquote:Op maandag 19 november 2007 21:26 schreef Dark het volgende:
Gelukkig, de rapper gaan weg!
OMG een harpoenquote:Op maandag 19 november 2007 21:14 schreef Py het volgende:
Mag ik ook nog een suggestie doen?
[ afbeelding ]
Waarom heet het een zetpil denk je?quote:Op maandag 19 november 2007 21:24 schreef Frasier het volgende:
[..]
Kan je die pil niet beter doorslikken?In je lichaam komt ie toch wel
Ik denk dat Nix solliciteert naar het zingen van het Wilhelmus bij het Nederlands Elftal...quote:Op maandag 19 november 2007 21:28 schreef Marieke_B het volgende:
waarom gaat het wilhelmus meteen met galm op alle luidsprekers?
FF serieus op antwoorden als men zoveel moet kotsen is het zinloos om ze oraal in te nemen en het beste is dus of de spuit of anaal.quote:Op maandag 19 november 2007 21:24 schreef Frasier het volgende:
[..]
Kan je die pil niet beter doorslikken?In je lichaam komt ie toch wel
En MET de halsband die ik hier vanmiddag al voorstelde.quote:Op maandag 19 november 2007 21:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik denk dat Nix solliciteert naar het zingen van het Wilhelmus bij het Nederlands Elftal...
![]()
laat ie dat maar doen bij een leeg stadion en in het donker...
caress!quote:Op maandag 19 november 2007 21:33 schreef Dark het volgende:
Amanda - Hoe zeg je streel in het engels, stroke?
Mooi, zei hij dat?quote:Op maandag 19 november 2007 21:30 schreef Dark het volgende:
Jaap heeft een briljant plan, hij wil het aan Huub vertellen, maar het mag nog niet op stream komen.
Het is ook een plan tegen redactie en productie
Vooralsnog hebben wij hier enorme lolquote:Op maandag 19 november 2007 21:33 schreef yvonne het volgende:
20? zetpillen?een hele week dit drama?
Heftige medicatie voor een beetje kots, als je buikgriep hebt loop je echt niet zo dartel ( ik zei dartel) rond
Aaaggrrgg dan nog liever de spuit erinquote:Op maandag 19 november 2007 21:33 schreef maril het volgende:
[..]
FF serieus op antwoorden als men zoveel moet kotsen is het zinloos om ze oraal in te nemen en het beste is dus of de spuit of anaal.![]()
Da's het afsterven van hersencellenquote:Op maandag 19 november 2007 21:33 schreef Dark het volgende:
Amanda - Hoe zeg je streel in het engels, stroke?
De diepgang van deze tekst is onnavolgbaar, ik pak de tissues..........quote:Op maandag 19 november 2007 21:37 schreef beequeen het volgende:
De tekst van Amanda :
You make me melt like ice, you are so nice, you lick my lips and your booty is nice.![]()
Puch ? Puch ? Hahahahaha......quote:Op maandag 19 november 2007 20:59 schreef Desii het volgende:
[..]
![]()
misschien kan jij hem op puch naar juiste plek, brengen![]()
Dat moet dan zijn met de toestemming van Brian, je weet wel die ene met die pet met de te platte klep.quote:Op maandag 19 november 2007 21:37 schreef beequeen het volgende:
De tekst van Amanda :
You make me melt like ice, you are so nice, you lick my lips and your booty is nice.![]()
Ik mis 'the magic stick'quote:Op maandag 19 november 2007 21:37 schreef beequeen het volgende:
De tekst van Amanda :
je had m toch opgevoerdquote:Op maandag 19 november 2007 21:39 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Puch ? Puch ? Hahahahaha......
(Mijn tweewieler rijdt 250+ km/h, dat zie'k een puch nog niet zo gauw doen)
Brian is inmiddels aangeschoven dus die volgt nog wel.quote:
Moeilijk als ze die niet heeftquote:Op maandag 19 november 2007 21:38 schreef Prospera het volgende:
[..]
Da's het afsterven van hersencellen![]()
snelle henkiequote:Op maandag 19 november 2007 21:39 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Puch ? Puch ? Hahahahaha......
(Mijn tweewieler rijdt 250+ km/h, dat zie'k een puch nog niet zo gauw doen)
quote:Op maandag 19 november 2007 21:37 schreef beequeen het volgende:
De tekst van Amanda :
Je afkomst verloochent zich nooit.quote:Op maandag 19 november 2007 21:44 schreef beequeen het volgende:
Nog een van Amanda: You want to touch my butt, that's nice but first you've got to pay the price.![]()
De titel is: Everything is nice?quote:Op maandag 19 november 2007 21:44 schreef beequeen het volgende:
Nog een van Amanda: You want to touch my butt, that's nice but first you've got to pay the price.![]()
pfff, heb je dat uit de bijbel, koran of torah?quote:Op maandag 19 november 2007 21:43 schreef ThomasSlayer het volgende:
niettegenstaande dat het grootste afval nog altijd het hele vunzige incestnest is wat zich redactie van de Kooi waant.
Opdat zij nooit een gezond kind mogen baren .
verstookt mogen blijven van iedere vorm van compassie en empathie . Dat zij voor de dood een oneindiglijkend sterven tegemoet zien.
Hun dierbare zich in walging van hun afwenden en zelfs de hongerigste zwerfhond eerder kiest voor het meest ontbindende vuilnisvlees dan de verzwakte tanden in hun onderbeenvlees te zetten.
De grond van hun teraarde gaan slechts nog een functie heeft andere beesten met mond en klauwzeer daarop af te maken.
Want alleen dat vuil , dat allerlaagste, wiens mond opengaat om trots te zijn te werken voor de Kooi , dat gespuis verdiend niet minder.
En nog een van Amanda: "I will suck your dick for a dollar"quote:Op maandag 19 november 2007 21:44 schreef beequeen het volgende:
mooiquote:Op maandag 19 november 2007 21:43 schreef ThomasSlayer het volgende:
niettegenstaande dat het grootste afval nog altijd het hele vunzige incestnest is wat zich redactie van de Kooi waant.
Opdat zij nooit een gezond kind mogen baren .
verstookt mogen blijven van iedere vorm van compassie en empathie . Dat zij voor de dood een oneindiglijkend sterven tegemoet zien.
Hun dierbare zich in walging van hun afwenden en zelfs de hongerigste zwerfhond eerder kiest voor het meest ontbindende vuilnisvlees dan de verzwakte tanden in hun onderbeenvlees te zetten.
De grond van hun teraarde gaan slechts nog een functie heeft andere beesten met mond en klauwzeer daarop af te maken.
Want alleen dat vuil , dat allerlaagste, wiens mond opengaat om trots te zijn te werken voor de Kooi , dat gespuis verdiend niet minder.
Because Nadia is a snol, but I am snoller!quote:Op maandag 19 november 2007 21:45 schreef Frasier het volgende:
En nog een van Amanda: "I will suck your dick for a dollar" [ afbeelding ]
Zo'n beetje alles wat dgk_fan vertelde was gelogen of omgedraaid......quote:Op maandag 19 november 2007 21:41 schreef STAP01 het volgende:
[..]
je had m toch opgevoerdof is dat ook al gelogen?
![]()
![]()
Geen idee maar ik lig in een deuk hier.quote:
Die magic stick heeft Brian, zegt hij.quote:Op maandag 19 november 2007 21:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is je mannetje voor zijn werk langere tijd van huis![]()
Waarschijnlijk zijn het placebo's, zodat de de komende tijd haar jankbek dicht houdt.quote:Op maandag 19 november 2007 21:33 schreef yvonne het volgende:
20? zetpillen?een hele week dit drama?
Heftige medicatie voor een beetje kots, als je buikgriep hebt loop je echt niet zo dartel ( ik zei dartel) rond
Top TTquote:Op maandag 19 november 2007 21:45 schreef Prospera het volgende:
Voorstel voor de volgende TT:
[COS # 2873] Wie geeft hem een zetje
quote:Op maandag 19 november 2007 21:48 schreef 2live het volgende:
[..]
Die magic stick heeft Brian, zegt hij.![]()
Af en toe mis ik m wel een beetje hoor!quote:Op maandag 19 november 2007 21:47 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Zo'n beetje alles wat dgk_fan vertelde was gelogen of omgedraaid......![]()
Maar ik ben dgk_fan niet, ik ben Peter. Als Peter zul je me niet op een leugen
kunnen betrappen.......![]()
Prachtig voorstel.quote:Op maandag 19 november 2007 21:45 schreef Prospera het volgende:
Voorstel voor de volgende TT:
[COS # 2873] Wie geeft hem een zetje
Weheheheheh...quote:Op maandag 19 november 2007 21:51 schreef ruby het volgende:
Oké Dennix, jij mag het Wilhelmus zingen tijdens het kampioenschap tafelvoetbal.
Hear hear!!!!!!!!En Amanda trouwens ook! oh, en Nadia ook! uh, en Brian ook!!!quote:Op maandag 19 november 2007 21:50 schreef Dark het volgende:
Dat Dennis spontaan zijn stem mag verliezen en nooit meer terugvinden
Te veel eer.....voor Nix....quote:Op maandag 19 november 2007 21:51 schreef ruby het volgende:
Oké Dennix, jij mag het Wilhelmus zingen tijdens het kampioenschap tafelvoetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |