En MET de halsband die ik hier vanmiddag al voorstelde.quote:Op maandag 19 november 2007 21:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik denk dat Nix solliciteert naar het zingen van het Wilhelmus bij het Nederlands Elftal...
![]()
laat ie dat maar doen bij een leeg stadion en in het donker...
caress!quote:Op maandag 19 november 2007 21:33 schreef Dark het volgende:
Amanda - Hoe zeg je streel in het engels, stroke?
Mooi, zei hij dat?quote:Op maandag 19 november 2007 21:30 schreef Dark het volgende:
Jaap heeft een briljant plan, hij wil het aan Huub vertellen, maar het mag nog niet op stream komen.
Het is ook een plan tegen redactie en productie
Vooralsnog hebben wij hier enorme lolquote:Op maandag 19 november 2007 21:33 schreef yvonne het volgende:
20? zetpillen?een hele week dit drama?
Heftige medicatie voor een beetje kots, als je buikgriep hebt loop je echt niet zo dartel ( ik zei dartel) rond
Aaaggrrgg dan nog liever de spuit erinquote:Op maandag 19 november 2007 21:33 schreef maril het volgende:
[..]
FF serieus op antwoorden als men zoveel moet kotsen is het zinloos om ze oraal in te nemen en het beste is dus of de spuit of anaal.![]()
Da's het afsterven van hersencellenquote:Op maandag 19 november 2007 21:33 schreef Dark het volgende:
Amanda - Hoe zeg je streel in het engels, stroke?
De diepgang van deze tekst is onnavolgbaar, ik pak de tissues..........quote:Op maandag 19 november 2007 21:37 schreef beequeen het volgende:
De tekst van Amanda :
You make me melt like ice, you are so nice, you lick my lips and your booty is nice.![]()
Puch ? Puch ? Hahahahaha......quote:Op maandag 19 november 2007 20:59 schreef Desii het volgende:
[..]
![]()
misschien kan jij hem op puch naar juiste plek, brengen![]()
Dat moet dan zijn met de toestemming van Brian, je weet wel die ene met die pet met de te platte klep.quote:Op maandag 19 november 2007 21:37 schreef beequeen het volgende:
De tekst van Amanda :
You make me melt like ice, you are so nice, you lick my lips and your booty is nice.![]()
Ik mis 'the magic stick'quote:Op maandag 19 november 2007 21:37 schreef beequeen het volgende:
De tekst van Amanda :
je had m toch opgevoerdquote:Op maandag 19 november 2007 21:39 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Puch ? Puch ? Hahahahaha......
(Mijn tweewieler rijdt 250+ km/h, dat zie'k een puch nog niet zo gauw doen)
Brian is inmiddels aangeschoven dus die volgt nog wel.quote:
Moeilijk als ze die niet heeftquote:Op maandag 19 november 2007 21:38 schreef Prospera het volgende:
[..]
Da's het afsterven van hersencellen![]()
snelle henkiequote:Op maandag 19 november 2007 21:39 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Puch ? Puch ? Hahahahaha......
(Mijn tweewieler rijdt 250+ km/h, dat zie'k een puch nog niet zo gauw doen)
quote:Op maandag 19 november 2007 21:37 schreef beequeen het volgende:
De tekst van Amanda :
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |