quote:Op maandag 19 november 2007 19:54 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen....is dat echt zo?![]()
3 Keer per dagquote:Op maandag 19 november 2007 19:54 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen....is dat echt zo?![]()
Nee, ze zei iets van : onder de dekens. Misschien mag Dennis de pil nog even naduwen met zijn vijzeltje.quote:Op maandag 19 november 2007 19:55 schreef Nostalgist het volgende:
Mijn hemel, krijgen we dat nu echt te zien van Nadia ????
quote:Op maandag 19 november 2007 19:57 schreef Py het volgende:
Ik vond laatst een zetpil in mn oor.![]()
Wist toen wel gelijk waar ik mn gehoorapparaat gelaten had.![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 19:57 schreef Py het volgende:
Ik vond laatst een zetpil in mn oor.![]()
Wist toen wel gelijk waar ik mn gehoorapparaat gelaten had.![]()
Ja.. 20 keer deze week!!quote:Op maandag 19 november 2007 19:55 schreef Nostalgist het volgende:
Mijn hemel, krijgen we dat nu echt te zien van Nadia ????
jah........tangenquote:Op maandag 19 november 2007 19:48 schreef beequeen het volgende:
Wat heeft het hokje toch een makkie aan Naad.......van kotsen naar dramatische brieven, janken, baboes, baby's ( letterlijk en figuurlijk) zetpillen, pijpen, nepwippen........ben ik nog iets vergeten?
Hij wil wel erg graagquote:Op maandag 19 november 2007 20:04 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij schept Dennix er een pervers genoegen in om dat ding in haar platte reet te stoppen, hij vindt het zo grappig.![]()
![]()
Ik ben zo blij dat ik altijd eerst even hier lees voor ik de streams aan zetquote:Op maandag 19 november 2007 20:04 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij schept Dennix er een pervers genoegen in om dat ding in haar platte reet te stoppen, hij vindt het zo grappig.![]()
![]()
Ja.. hij wil het mij ook iets te graagquote:Op maandag 19 november 2007 20:00 schreef Nostalgist het volgende:
Dennis is weer zó blij dat hij TV kan maken......
Loser....
Juist, en niemand die het door zou hebben.quote:Op maandag 19 november 2007 20:07 schreef rooie3 het volgende:
Je bent toch ontzettend zielig als je met een zetpil tv wil maken.Had hem er heel stiekum op de wc ingedaan en dat was het.
quote:Op maandag 19 november 2007 20:07 schreef Disana het volgende:
Eigenlijk had ik een koekje bij mijn koffie zullen nemen.......
Ik snap niet dat dat stomme wijf het vraagt ook.quote:Op maandag 19 november 2007 20:09 schreef Nostalgist het volgende:
Laat het haar toch zelf doen, Eikel !
... maar heb het uiteindelijk opgelost door het geluid uit te zetten en het streamvenster weg te klikken. Wat een onvoorstelbare aanstellerij ook zeg.quote:
Wilde je het koekje ook soppen in je koffie?quote:Op maandag 19 november 2007 20:07 schreef Disana het volgende:
Eigenlijk had ik een koekje bij mijn koffie zullen nemen.......
Ik snap dat ook allemaal niet hoor.....NIETS zo lekker als iets in je poepertje hebben !!quote:Op maandag 19 november 2007 20:12 schreef Disana het volgende:
[..]
... maar heb het uiteindelijk opgelost door het geluid uit te zetten en het streamvenster weg te klikken. Wat een onvoorstelbare aanstellerij ook zeg.
Bedankt hee!quote:Op maandag 19 november 2007 20:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wilde je het koekje ook soppen in je koffie?![]()
Ja hoor. Zijn ze al klaar?quote:Op maandag 19 november 2007 20:13 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik snap dat ook allemaal niet hoor.....NIETS zo lekker als iets in je poepertje hebben !!![]()
Waar is het eigenlijk voor (of achter) ?quote:Op maandag 19 november 2007 20:12 schreef riri het volgende:
vóór 12 uur 3 zetpilen.....dat mens is gek....ze heeft totaal niet geluisterd naar die dokter,ze maakt er gewoon haar eigen verhaal van...snap niet dat achter niet belt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |