Nu nog bruin en hemel-water-aarde is compleetquote:
Komt Huub ook nog aan de beurt?quote:Op maandag 19 november 2007 19:27 schreef noekje het volgende:
Lieke tart Amanda door big hair te nemen vanavond.
Lieke!![]()
Ik hoop het ..... The more, the betterquote:Op maandag 19 november 2007 19:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Komt Huub ook nog aan de beurt?![]()
Bedankt Nostalgist.![]()
Wat een kalf is het ook. Ze smeert het ook alleen maar op de bovenste laag en op haar extensions. Daaronder zit haar eigen haar en daar doet ze niks mee.quote:Op maandag 19 november 2007 19:34 schreef tutjehola het volgende:
haarmasker op extensions, komen ze dan tot leven????????![]()
Ah; dank je....quote:Op maandag 19 november 2007 19:42 schreef noekje het volgende:
Nostalgist, dat is een verzorgingsproduct voor je haar die je in moet laten trekken en die spoel je er later weer uit. Gisteren nog gedaan! Is een aanradertje hoor, het gaat Amanda helaas niet veel helpen.![]()
Nadia is zgn aan het kotsen.![]()
Ze was nog niet aan het kotsen. Ze moesten wegdraaien anders kon ze niet kotsen. Met een buikgriep ga je wel. Kind mag eindelijk weer haar eetstoornis aanslingeren.quote:Op maandag 19 november 2007 19:43 schreef beequeen het volgende:
Naad hangt alweer kotsend boven de pot en vraagt of de camera weg wil draaien. Dennix wijst haar op het feit dat ze nu extra op haar gaan letten.
Ik denk dat ze het gebruikt om het niet droog te laten worden, de krul mag niet opvallenquote:Op maandag 19 november 2007 19:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat een kalf is het ook. Ze smeert het ook alleen maar op de bovenste laag en op haar extensions. Daaronder zit haar eigen haar en daar doet ze niks mee.![]()
Edit: die van nostalgist is ook wel mooi hoor.quote:Op maandag 19 november 2007 19:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Itsbart van Vol heeft een prachtige naam gegeven aan de huidige ST:
"Gaat Amanda haar 12 uur aanvragen?"
Omdat haar haar dood is.
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 19:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Itsbart van Vol heeft een prachtige naam gegeven aan de huidige ST:
"Gaat Amanda haar 12 uur aanvragen?"
Omdat haar haar dood is.
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 19:48 schreef beequeen het volgende:
Wat heeft het hokje toch een makkie aan Naad.......van kotsen naar dramatische brieven, janken, baboes, baby's ( letterlijk en figuurlijk) zetpillen, pijpen, nepwippen........ben ik nog iets vergeten?
To much information.quote:Op maandag 19 november 2007 19:49 schreef Nostalgist het volgende:
Dennis (op kindtoon): "Ga jij zo een lekker zetpilletje van mij krijgen ? "
AArgh.....
Ik durf het bijna niet te vragen....is dat echt zo?quote:Op maandag 19 november 2007 19:49 schreef Nostalgist het volgende:
Dennis (op kindtoon): "Ga jij zo een lekker zetpilletje van mij krijgen ? "
AArgh.....
Ik vind het zo'n raar verhaal, volgens mij wordt Naad ontzettend in de zeik genomen door die dokter.quote:Op maandag 19 november 2007 19:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dennis mag de zetpil in de kont van Naad duwen![]()
Yep, kijk maar niet.quote:Op maandag 19 november 2007 19:54 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen....is dat echt zo?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |