Effe doordrukken graagquote:Op maandag 19 november 2007 20:26 schreef Meganog het volgende:
Dennis vraagt of de dames iets willen drinken.
Hij heeft een zetpil in zijn neus.
Dit is de eerste keer dat ik om Dennis moest lachenquote:Op maandag 19 november 2007 20:26 schreef Meganog het volgende:
Dennis vraagt of de dames iets willen drinken.
Hij heeft een zetpil in zijn neus.
zowel Huub als Lieke hebben het ook al gezegdquote:Op maandag 19 november 2007 20:21 schreef riri het volgende:
Denk dat Jaap de enige is die straks zal zeggen.....wat is dit voor belachelijks met die zetpil...dat moet je gewoon zelf doen
quote:Op maandag 19 november 2007 20:27 schreef Clank het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik om Dennis moest lachen![]()
Tja volgens mij is er al meerdere malen een boeing in gepropt .. Zeikwijf..quote:Op maandag 19 november 2007 20:29 schreef riri het volgende:
De anus heeft een kringspier.....de zetpil een klein duwtje geven en hij floept naar binnen....zo'n zetpil is namelijk heel glad van buiten....makkelijker dan een tampon inbrengen....ik snap niet dat dat kind stewardess is...ze is te dom voor woorden
Ik begrijp de comotie ook niet maar dit is blijkbaar de humor van RTL, onderbroekenlol.quote:Op maandag 19 november 2007 20:29 schreef riri het volgende:
De anus heeft een kringspier.....de zetpil een klein duwtje geven en hij floept naar binnen....zo'n zetpil is namelijk heel glad van buiten....makkelijker dan een tampon inbrengen....ik snap niet dat dat kind stewardess is...ze is te dom voor woorden
lekker slecht als je zo'n zetpil half in je neus douwt zoals dennix doet...slijmvlies in je neus neemt meteeen het medicijn op....het middel is niet eens voor hemquote:
Krijgt Dennis hongergevoelensquote:Op maandag 19 november 2007 20:33 schreef riri het volgende:
[..]
lekker slecht als je zo'n zetpil half in je neus douwt zoals dennix doet...slijmvlies in je neus neemt meteeen het medicijn op....het middel is niet eens voor hem
Nope, Nadia gaat achter vragen of ze een TomTom voor de zetpil willen regelen !quote:Op maandag 19 november 2007 20:38 schreef avonne het volgende:
Zit de zetpil er al in?
M.b.v. een naaldhakquote:Op maandag 19 november 2007 20:38 schreef avonne het volgende:
Zit de zetpil er al in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |