quote:Op maandag 19 november 2007 20:40 schreef avonne het volgende:
Ongelovelijke, deze COS, om te bescheuren...
quote:Op maandag 19 november 2007 20:41 schreef beequeen het volgende:
Naad moet naar achter. Tien tegen een dat Flens de zetpil gaat inbrengen.![]()
![]()
of ze wordt anaal opgerekt zodat ze het zelf kan doen straks....quote:Op maandag 19 november 2007 20:41 schreef beequeen het volgende:
![]()
Top, bedankt voor de tip, ik heb al gestemd.quote:Op maandag 19 november 2007 20:41 schreef bunnyma het volgende:
Even OT
Ik zag dat we kunnen stemmen op Fok! Fok! is genomineerd.
http://www.websitevanhetjaar.nl/
Jij maakt het erger en erger.quote:Op maandag 19 november 2007 20:44 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
of ze wordt anaal opgerekt zodat ze het zelf kan doen straks....
![]()
Die zullen haar wel informeren hoe een zetpil in te brengen...die vinden dit natuurlijk ook te belachelijk voor woorden hoe dom ze doet...ze wou er notabene nog drie in willen brengen voor 0:00uur vannacht....quote:Op maandag 19 november 2007 20:41 schreef Clank het volgende:
Nadia moet naar achter komen.
Edit: Mss gaat Flens de zetpil er zelluf injensen?
Flens gebruikt daar een speculum voorquote:Op maandag 19 november 2007 20:41 schreef beequeen het volgende:
![]()
I love ducks.quote:Op maandag 19 november 2007 20:48 schreef Dark het volgende:
[..]
Flens gebruikt daar een speculum voor![]()
![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 20:31 schreef beequeen het volgende:
Zelf VV heeft gevoel voor humor.![]()
19:57 - Driemaal is scheepsrecht
Nu het overheerlijke diner bereid door Jan-Willem weer achter de kiezen is, leest Nadia even de bijsluiter van de zetpillen door. “Driemaal daags…, leest ze op. “Ik heb er twintig!”, roept ze, zich beseffend dat ze hier dus een week zoet mee is. “Nou, Dennis…”, gaat ze verder. “Je kan toch ook gewoon zelf op je buik gaan liggen en dat ding er in doen?”, grapt Huub. “Nee, dat mag niet, want dan kan ik kan hem niet diep genoeg inbrengen”, antwoordt ze bloedserieus. Nou Dennis, heb je toch een keer wat inbreng in de Villa!
Schat, neem het niet zo serieus, het is inmiddels zo'n lachertje geworden.quote:Op maandag 19 november 2007 20:48 schreef riri het volgende:
[..]
Die zullen haar wel informeren hoe een zetpil in te brengen...die vinden dit natuurlijk ook te belachelijk voor woorden hoe dom ze doet...ze wou er notabene nog drie in willen brengen voor 0:00uur vannacht....
ze moet er gewoon 3 per 24 uur nemen en niet nu nog voor 0:00 uur drie tegelijk![]()
Ik stel voor een drevel en een hamer.quote:Op maandag 19 november 2007 20:48 schreef Dark het volgende:
[..]
Flens gebruikt daar een speculum voor![]()
![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 20:41 schreef bunnyma het volgende:
Even OT
Ik zag dat we kunnen stemmen op Fok! Fok! is genomineerd.
http://www.websitevanhetjaar.nl/
zo komt nix nooit meer van z'n (b)anale imago afquote:Op maandag 19 november 2007 20:41 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
De tactische voorbesprekingen zijn begonnen. Alle inbrengmogelijkheden worden ge-anaaliseerd![]()
Denk je dat ze achterlijk zijn.. Ze vreten niks dus de ongesteldheid blijft ook wel uit. De febo is al lanng blijquote:Op maandag 19 november 2007 20:53 schreef Prospera het volgende:
Ik lach me rot hier![]()
Straks kan ze ook geen tampons meer zelf inbrengen en mogen de buren dat doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |