of datquote:Op zondag 18 november 2007 23:05 schreef Quyxz_ het volgende:
Volgens mij is een groot deel van het spel beïnvloed door de makers van ER.![]()
Inderdaad, gelukkig doet Frans mee, elke aflevering weer leuke opmerkingen.quote:Op zondag 18 november 2007 23:09 schreef BVO het volgende:
Leuke serie toch weer.
Die Frans, wat een heerlijk karikatuur.
Nee, Mieke heeft op Saskia gestemd en Willem op Hans. Op expeditierobinson.net is een forum waar ook ERers zelf wel komen en daar deden Hans en Mieke dit uit de doeken.quote:Op maandag 19 november 2007 17:47 schreef Steven184 het volgende:
Lieke stemde op Muriel.
Saskia en Loek op Vinnie.
Vinnie, Marcel, Willem en waarschijnlijk Hans op Saskia.
Muriel op Lieke.
Mieke op Hans.
Zat ik toch dicht bij, was voor een deel ook gokken wat ik deed. Verrassend dat Mieke op Saskia heeft gestemd, toch haar vriendin. Dat is ook niet echt uit het hart stemmen, maar meer het complot proberen te ondermijnen. Ook wel apart dat Willem op Hans heeft gestemd, had gevaarlijk voor hem kunnen zijn in de toekomst als Vinnie eruit was gevlogen.quote:Op maandag 19 november 2007 18:26 schreef Paracelsus het volgende:
[..]
Nee, Mieke heeft op Saskia gestemd en Willem op Hans. Op expeditierobinson.net is een forum waar ook ERers zelf wel komen en daar deden Hans en Mieke dit uit de doeken.
Snap je het spel niet ofzo ? Dat is toch juist de bedoelingquote:Op maandag 19 november 2007 19:05 schreef rockin_the_lowland het volgende:
Tijd dat Muriel eruit vliegt volgende week. Wat een hekel heb ik aan dat wijf. Totaal niet nuttig op zo'n eiland, en dan proberen met een complet de sterkste eruit te stemmen.
Ja maar als je een nietsnut kreng bent, dan krijg je geen tv-fansquote:Op maandag 19 november 2007 19:22 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Snap je het spel niet ofzo ? Dat is toch juist de bedoeling![]()
Ze probeert tenminste iets. Als ze niks doet is ze bij voorbaat kansloos. Als dit complot was gelukt, sta je 4 tegen 4 en kan je ineens erg ver komen.quote:Op maandag 19 november 2007 19:56 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ja maar als je een nietsnut kreng bent, dan krijg je geen tv-fans![]()
Toch wel vreemd aangezien hij tegen Vinnie vertelde dat hij zeker op Saskia ging stemmen, en dat Vinni daar dan zelf maar moest bepalen of hij daar iets mee wilde doen.quote:Op maandag 19 november 2007 18:44 schreef Paracelsus het volgende:
Willem heeft op Hans gestemd omdat hij hem op dat moment het zwakste vond. Kon (volgens Willem) op dat moment het minst bijdragen.
zekers, maar 99% van de ER kijkers snapt dit nog niet helemaal.quote:Op maandag 19 november 2007 20:01 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ze probeert tenminste iets. Als ze niks doet is ze bij voorbaat kansloos. Als dit complot was gelukt, sta je 4 tegen 4 en kan je ineens erg ver komen.
Dat zei Marcelquote:Op maandag 19 november 2007 21:29 schreef Omega het volgende:
[..]
Toch wel vreemd aangezien hij tegen Vinnie vertelde dat hij zeker op Saskia ging stemmen, en dat Vinni daar dan zelf maar moest bepalen of hij daar iets mee wilde doen.
Ah er zijn gelukkig meer mensen die er zo over denkenquote:Op maandag 19 november 2007 22:25 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
zekers, maar 99% van de ER kijkers snapt dit nog niet helemaal.
Loekeindelijk iemand die het spel taktisch aan wil pakken, jammer dat hij niet genoeg andere mee kreeg (mieke
)
quote:Op woensdag 21 november 2007 00:47 schreef MissBliss het volgende:
Aargh Frans
Snapt hij niet dat hij snel in de minderheid is op dat verliezerseiland en dat zn attitude (toedeledokie aan de rest!) dan niet echt voor hem gaat werken?
quote:Op woensdag 21 november 2007 10:51 schreef Buitendam het volgende:
Tof toen de verliezers aan een tafel zaten met die pizza's.
Bijna iedereen "Het is mooi geweest, ik ga naar mijn vriendin/vrouw/huis"
Frans: "Ik drink mijn wijntje op enneee.. ik ga."
De rest twijfelen...bedoelt ie nou naar huis?
![]()
Frans: "..naar het eiland.."
![]()
![]()
Ook.quote:
quote:Op woensdag 21 november 2007 21:41 schreef Pretletter het volgende:
Vinnie is de Vrijdag van Koning Frans.
Robinson Crusoe had tenslotte ook een mannetje erbij....
quote:Op woensdag 21 november 2007 21:41 schreef Pretletter het volgende:
Vinnie is de Vrijdag van Koning Frans.
Robinson Crusoe had tenslotte ook een mannetje erbij....
Als we het even in perspectief brengenquote:Op donderdag 22 november 2007 15:55 schreef Pretletters het volgende:
Wel leuk hoor expeditie robinson kijken. Maar het is nu wel duidelijk dat Frans de rest mijlenver achter zich laat.
Ja hij hoort voort in het rijtje Batman, Superman, Frans, Spiderman thuis héquote:Op donderdag 22 november 2007 17:11 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Als we het even in perspectief brengen
1. Frans heeft 88 mensen van het eiland verstoten
2. Frans heeft een (Belgische) Paratrooper waarmee hij een confrontatie had getrotseerd;
3. Frans heeft een Pizza weerstaan;
4. Frans heeft een harem opgebouwd met de twee lekkerste (overgebleven) chickies;
5. Frans heeft met één hand voorkomen dat het dak van zijn hut wegwaaide in een type 3 storm;
6. Frans heeft een volwassen vrouw laten huilen en bijna laten flauwvallen;
7. Frans staat zo stevig in zijn schoenen dat hij rijst heeft onthouden van een rondborstige tease.
Ik kan wel doorgaan, maar alle woorden op de wereld zijn te min om Frans te omschrijven.
Hij is cute, leuk dus in gewoon Nederlands.quote:
quote:Op donderdag 22 november 2007 17:11 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
1234567
Ik kan wel doorgaan, maar alle woorden op de wereld zijn te min om Frans te omschrijven.
quote:Op donderdag 22 november 2007 18:32 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
![]()
![]()
Volgens mij is hij de tweelingbroer van Chuck Norris, die andere titaan![]()
Wat zou Frans daar nu van vinden? Zou wat zijn als hij op Fok gewezen werd door iemand. Niemand connecties?quote:Op donderdag 22 november 2007 17:11 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
1. Frans heeft 88 mensen van het eiland verstoten
2. Frans heeft een (Belgische) Paratrooper waarmee hij een confrontatie had getrotseerd;
3. Frans heeft een Pizza weerstaan;
4. Frans heeft een harem opgebouwd met de twee lekkerste (overgebleven) chickies;
5. Frans heeft met één hand voorkomen dat het dak van zijn hut wegwaaide in een type 3 storm;
6. Frans heeft een volwassen vrouw laten huilen en bijna laten flauwvallen;
7. Frans staat zo stevig in zijn schoenen dat hij rijst heeft onthouden van een rondborstige tease.
quote:Ik heb van 1972 tot 2006 gediend bij Koninklijke Marine. Ik ben als Geschutmaker 3 opgekomen en bij mijn FLO was ik Majoor Geschutmaker. De meeste tijd (1980-2006) heb ik gediend bij de mijnendienst op mijnenjagers en bij de Duik en Demonteer Groep (DDG=Marine EOD), daar ik begin 80er jaren marineduiker werd. Tijdens o.a. diverse EOD/IED crosstrainingen (vnl. in Duitsland) met diverse Nato partners heb de nodige skills op gedaan die bij deze expeditie van pas kunnen komen. Verder moest ik in mijn werk bij de DDG veel improviseren en organiseren, zelfstandigheid stond hoog in het vaandel, en ik denk dat ik daardoor ook wel het nodige heb opgestoken.
Het is niet verboden om een link naar een ander forum te posten hoorquote:Op donderdag 22 november 2007 19:25 schreef DaFrenk het volgende:
Wow.. de échte Frans post mee op een andere grote ER website!
Oh, in dat geval, linkje naar het topic van Frans waarin hij dus post:quote:Op donderdag 22 november 2007 20:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is niet verboden om een link naar een ander forum te posten hoor. Ben benieuwd
.
vinny-grinquote:Op donderdag 22 november 2007 20:15 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Oh, in dat geval, linkje naar het topic van Frans waarin hij dus post:
http://www.expeditierobinson.net/forum/index.php?topic=29452.220
Jij trendsetter!quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:58 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik was Frans al 4 topics geleden ofzo aan het vereren en nu doet iedereen lekker met mij mee.
Volgens mij is er e.e.a. mis gegaan bij het onderhoud dit weekend. Miste ook enkele topics.quote:Op zondag 25 november 2007 21:15 schreef Brighteyes het volgende:
Waarom heb ik dit topic niet in mijn AT?
Oh nee, dat is het niet, ik ihad er gewoon nog niet gepost. Ik kon vorige week niet rechtstreeks kijken en dus heb ik niet in dit topic gekeken tot ik de aflevering gezien had.quote:Op zondag 25 november 2007 21:21 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Volgens mij is er e.e.a. mis gegaan bij het onderhoud dit weekend. Miste ook enkele topics.
Avro heeft uitzending gemist, ER niet volgens mij.quote:Op zondag 25 november 2007 21:46 schreef Wup het volgende:
beetje stom van de AVRO om ' die is de mol' tegelijk met Expeditie Robinson te programmeren
Jij ook al nietquote:Op zondag 25 november 2007 21:15 schreef Brighteyes het volgende:
Waarom heb ik dit topic niet in mijn AT?
Ook hoor.quote:Op zondag 25 november 2007 21:49 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Avro heeft uitzending gemist, ER niet volgens mij.
Dat was Willem.quote:Op zondag 25 november 2007 21:45 schreef Fendy het volgende:
Effe voor mijn goede herinneringen
Was Frans niet ook de boogschutter met 20 jaar ervaring die er niets van bakte? (uiteraard geheel buiten zijn eigen schuld)
Heb jij nooit eerdere seizoenen gekeken?quote:Op zondag 25 november 2007 21:55 schreef Liquidootje het volgende:
Heeft expeditie robinson eigenlijk nooit twee kampen gehad die tegenelkaar moesten strijden?
Wat? Ging je dan in een foetus houding liggen?quote:Op zondag 25 november 2007 22:03 schreef Ronaldsen het volgende:
ik had het wel geweten als ik zoals Frans met een paar chicks op een eiland moeten bivakkeren
ik zou hopen dat die chicks hun dierlijke paringsdrift instinct op een gegeven moment niet in bedwang zouden kunnen houdenquote:Op zondag 25 november 2007 22:05 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wat? Ging je dan in een foetus houding liggen?
lijkt me een tof plan.quote:Op zondag 25 november 2007 22:09 schreef Liquidootje het volgende:
Eigenlijk zouden ze het verliezerseiland juist veel voedsel moeten geven. Lekker luieren en dan strijden met het verzwakte ER mensen. Die hebben echt wat te verliezen. Een mind-game.
vroeger bij de commando's drukte hij zich 100 keer per dag opquote:Op zondag 25 november 2007 22:13 schreef Brighteyes het volgende:
Tuurlijk Frans, jij had dat wel gered.
Tot nu toe hebben ze alleen nieuwe gezichten gezien en niet de uitgestemde mensen. Dus ze weten het gewoon niet beter denk ik.quote:Op zondag 25 november 2007 22:14 schreef Wup het volgende:
[..]
lijkt me een tof plan.
ik denk ook dat de bedoeling was dat ze zich zorgen zouden gaan maken wie er allemaal op dat verliezerseiland zouden zitten maar ik heb ze er nog geen een keer over gehoord.
Vroegah had hij ook nog niet dat buikje en die pafferige kop!quote:Op zondag 25 november 2007 22:15 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
vroeger bij de commando's drukte hij zich 100 keer per dag op
Tuurlijk maken ze zich daar niet druk over. De kans op terugkeren is zeer minimaal.quote:Op zondag 25 november 2007 22:14 schreef Wup het volgende:
[..]
lijkt me een tof plan.
ik denk ook dat de bedoeling was dat ze zich zorgen zouden gaan maken wie er allemaal op dat verliezerseiland zouden zitten maar ik heb ze er nog geen een keer over gehoord.
ja ze mogen wel eens wat andere proeven gaan verzinnenquote:Op zondag 25 november 2007 22:31 schreef Liquidootje het volgende:
Ja wat een geneuzel. Het hoort er toch juist bij. Anders wint de fysieke dominator toch altijd
Volgens mij is RTL allang blij met Vinni als winnaar. Donkere man, sterk, charmant.quote:Op zondag 25 november 2007 22:31 schreef Liquidootje het volgende:
Ja wat een geneuzel. Het hoort er toch juist bij. Anders wint de fysieke dominator toch altijd
3quote:Op zondag 25 november 2007 22:35 schreef Brighteyes het volgende:ik zit niet op te letten.
Hoeveel stemmen kreeg ze nou?
Jammie.quote:Op zondag 25 november 2007 22:37 schreef fayle het volgende:
rat?
Duidelijk de sterkste, dus die zal wel niet winnen.quote:Op zondag 25 november 2007 22:45 schreef Kinga het volgende:
Ik ben Vinni echt kotsbeu nou... is echt niet leuk meer, die wint steeds alles.
Dat ben ik sowieso met je eens, rat is prima eetbaar daar. Maar het viel mij gewoon op, die blik van willemquote:Op zondag 25 november 2007 22:54 schreef Liquidootje het volgende:
Ik zie echt niet wat er vies kan zijn aan een rat in de rimboe. Het is geen rioolrat tussen het menselijke afval ofzo. Frans zou daar al 100 van gegeten hebben als hij nog goed ter been was om er eentje te vangen.
Vroeger bij de commandos heeft hij als militair ergens op een boot gezeten en is er nooit vanaf geweest heb ik uit betrouwbare bronquote:Op zondag 25 november 2007 22:15 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
vroeger bij de commando's drukte hij zich 100 keer per dag op
Dat was Willem, met de pijlen van Frans (komt dus ongeveer op hetzelfde neer) En ja, Willem is irl wel een goede boogschutter (tenminste, zolang frans zich niet met zijn pijlen bemoeitquote:Op zondag 25 november 2007 21:45 schreef Fendy het volgende:
Was Frans niet ook de boogschutter met 20 jaar ervaring die er niets van bakte? (uiteraard geheel buiten zijn eigen schuld)
zn oerdriften komen iig niet bovenquote:Op zondag 25 november 2007 22:03 schreef Vork het volgende:
Ja, wat doet die Frans daar nog eigenlijk?
Dat was Willem. En die bakte er niets van omdat Frans de pijlen nogal krom had gemaaktquote:Op zondag 25 november 2007 21:45 schreef Fendy het volgende:
quote:Op maandag 26 november 2007 18:35 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat was Willem. En die bakte er niets van omdat Frans de pijlen nogal krom had gemaakt
Maandagavond altijd de herhaling op RTL8.quote:Op zondag 25 november 2007 21:49 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Avro heeft uitzending gemist, ER niet volgens mij.
Nou he, poeh poeh.quote:Op maandag 26 november 2007 22:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Frans
"ik druk me iedere morgen 25 keer op"
volgens mij moest dat zijn "ik trek me iedere morgen 25 keer af".... met zo'n lichaamquote:Op maandag 26 november 2007 22:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Frans
"ik druk me iedere morgen 25 keer op"
Nou, dat zullen dan wel 25 trek bewegingen zijn, want zo potent schat ik hem toch echt niet inquote:Op maandag 26 november 2007 22:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
volgens mij moest dat zijn "ik trek me iedere morgen 25 keer af".... met zo'n lichaam
Klopt. Ik zag in 1 van de eerdere wel Kenny en Lou (Siegrieke) heel knus bijelkaar ziiten.quote:Op maandag 26 november 2007 21:01 schreef ThomasSlayer het volgende:
Heel leuk hoor allemaal dat Robinson spelen maar het is 1 grote farce.
Wel heel erg sterk dat we begonnen met 100 man , ver van huis . Ontberingen en ontboezemingen.
Lief en leed . En geen enkel verhaallijntje die ook maar iets van relaties of sex verraad.
Tuurlijk , we stoppen een zooitje mensen op een kluitje en daar gebeurt helemaal niets in de tropische bosjes.
Tuurlijk.
Moeten wel het thuisfront zoet houden anders krijgen we geen kandidaten meer.
Dus als ze daar al om liegen , zal er om andere zaken ook gelogen worden.
Meisjes hebben daar vast geen proteine tekort ;-)
Of natuurlijk www.rtlgemist.nlquote:Op maandag 26 november 2007 21:53 schreef Longmen het volgende:
[..]
Maandagavond altijd de herhaling op RTL8.
quote:Op maandag 26 november 2007 22:46 schreef Sakura het volgende:
[..]
Nou, dat zullen dan wel 25 trek bewegingen zijn, want zo potent schat ik hem toch echt niet in
Niet omdat je d'r naam zo mooi vindt.quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:49 schreef Fargo het volgende:
Het verrassingselement van het afvallerseiland is wel weg nu. Frans kon nog een 'incident' zijn, maar nu Nelleke ook haar gezicht heeft laten zien moeten ze wel door hebben dat er nóg iets is. Ik vind het wel jammer dat het erg moeilijk is om terug te keren in de expeditie. Ik begrijp dat het ze ook niet al te gemakkelijk moet worden gemaakt, maar de proef winnen om in de expeditie terug te komen is nagenoeg uitgesloten voor iedere deelnemer die nu op dat afvallerseiland zit. Alleen Nelleke acht ik nog tot iets in staat.
Waarom weet ik niet, maar mijn favorieten zijn Hans en Willem. En ChristineKristien natuurlijk, om de bekende redenen.
Zoals ik al eerder heb gezegd, alles is terug te zien op www.rtlgemist.nl -- met een beetje zoeken al op de maandag na de uitzending. Ik kijk zonder reclame.quote:Op maandag 26 november 2007 21:53 schreef Longmen het volgende:
[..]
Maandagavond altijd de herhaling op RTL8.
Ze kan wel verdomt goed paal hangenquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Die vent moet wel echt zijn, daar is hij op geselecteerd, die gebrekkigheden.
Vinnie en Lieke mogen van mij wel winnen, Christien vind ik ook wel leuk maar is geen Robinsontype.
ehhhh nee, ik ga de opmerking niet makenquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:29 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ze kan wel verdomt goed paal hangen
quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:47 schreef Sakura het volgende:
[..]
ehhhh nee, ik ga de opmerking niet maken
Frans zijn tactiek gewoonquote:Op zondag 2 december 2007 21:40 schreef Liquidootje het volgende:
wat een onzin. waarom gaan ze niet gewoon chillen op dat eiland. Men is ook niets gewend om alleen te doen he.
jammer dat hij de kijker er ook mee irriteertquote:Op zondag 2 december 2007 21:44 schreef BlaZ het volgende:
Frans zijn tactiek gewoonMensen net zolang irriteren tot ze vanzelf naar huis gaan
![]()
Go Frans
Net 5? Het is toch op RTL5?quote:Op zondag 2 december 2007 21:33 schreef Liquidootje het volgende:
Zapt naar net5 14.gif
ooh ik vind het prachtig. Zonder Frans zou het echt een saaie expeditie zijn.quote:Op zondag 2 december 2007 21:47 schreef Wup het volgende:
[..]
jammer dat hij de kijker er ook mee irriteert
ik vond het 1 aflevering leuk maar ik heb er echt helemaal genoeg vanquote:Op zondag 2 december 2007 21:59 schreef BlaZ het volgende:
ooh ik vind het prachtig. Zonder Frans zou het echt een saaie expeditie zijn.
Ik heb zo'n idee dat de laatste die overblijft op het afvallerseiland automatisch terug gaat naar rapang... of door een klein proefje op het eind...quote:Op maandag 3 december 2007 00:09 schreef DaFrenk het volgende:
Franske heeft weer mooi 2 concurrenten weggepestEn volgende week issie aan het mopperen dat ze hem wakker maken op z'n verjaardag zeker
![]()
Ja dat Loek weg ging was eigenlijk toch wel duidelijk. Al vreesde ik even dat door Marcels klaagzang over Loek dat hij misschien ook een aantal stemmen zou krijgen. Maar gelukkig was het niet zo.
Goede aflevering! Ik hoop dat Frans nog een kans krijgt om terug te komen! Aan z'n capaciteiten ligt het in ieder geval niet
Dat zit er dik in! God, wat een vent is dat. Hij maakt ER nog een beetje leuk om te kijken, dat dan weer wel.quote:Op maandag 3 december 2007 00:09 schreef DaFrenk het volgende:
Franske heeft weer mooi 2 concurrenten weggepestEn volgende week issie aan het mopperen dat ze hem wakker maken op z'n verjaardag zeker
![]()
En ik maar denken dat ze wellicht Belgie op wilden splitsen en Vlaanderen juist bij Nederland kwamquote:Op zondag 2 december 2007 22:00 schreef partijman het volgende:
frans is een contente mens brabant kan makkelijk worden toegevoegd aan vlaanderen
Die andere is Nelleke? Er liggen daar schelpen op het strand die mooier zijn dan zij.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:55 schreef Adelante het volgende:
die frans spoort ook niet he, geeft ie de twee lekkere wijven op voor de werkpaarden (letterlijk paarden)
Hij was daar toch origineel met Lieke alleen en daarna kwam Kristien erbij. 2 jonge bloempjes.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Die andere is Nelleke? Er liggen daar schelpen op het strand die mooier zijn dan zij.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Die andere is Nelleke? Er liggen daar schelpen op het strand die mooier zijn dan zij.
ik denk wel dat ze in de playboy kan komenquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:59 schreef Paracelsus het volgende:
Eigenlijk toch wel jammer dat Kristien er uit is.
[ afbeelding ]
alsof bindweestel strengen en melkklieren zo smakelijk zijnquote:Op donderdag 6 december 2007 14:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk wel dat ze in de playboy kan komen![]()
die borsten!!! daarvan hadden ze zeker 3 dagen lekker kunnen eten op het eiland.
Lieke is toch nooit op afvallerseiland geweest?quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:31 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Hij was daar toch origineel met Lieke alleen en daarna kwam Kristien erbij. 2 jonge bloempjes.
van haar wel, mits goed gegaard of in fijne reepjes gesneden op de rotsen gedroogd.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:47 schreef Re het volgende:
[..]
alsof bindweestel strengen en melkklieren zo smakelijk zijn
quote:Op donderdag 6 december 2007 14:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk wel dat ze in de playboy kan komen![]()
die borsten!!! daarvan hadden ze zeker 3 dagen lekker kunnen eten op het eiland.
Ik heb wel al meerdere mensen rouwe mosselen zien eten direct van de rots af. Benieuwd wie er de meeste moeite mee gaat krijgenquote:Op zondag 9 december 2007 20:36 schreef sjeppert het volgende:
vandaag beestjes eten
Scherpquote:Op zondag 9 december 2007 21:50 schreef easy-going het volgende:
Ik zat me ineens iets af te vragen, die eliminatiestemming is steeds in het donker, en de afvaller komt in het daglicht aan op het afvallerseiland. Waar laten ze die in de tussenliggende nacht?
Ja, nu je het zegt, eik nooit aan gedacht. Wel heel opvallend iddquote:Op zondag 9 december 2007 21:50 schreef easy-going het volgende:
Ik zat me ineens iets af te vragen, die eliminatiestemming is steeds in het donker, en de afvaller komt in het daglicht aan op het afvallerseiland. Waar laten ze die in de tussenliggende nacht?
Hoe geniaal ookquote:Op zondag 9 december 2007 22:05 schreef golfer het volgende:
De logica van Frans.
Er komt een GEHEUGENproef.
"Daar ga ik mijn krachten niet aan verspelen."
Precies, en hij geeft geen ene fuck verkeerd gedaan. Ja, alleen dat liegen was dom.quote:Op zondag 9 december 2007 22:20 schreef Blawh het volgende:
Jammer dat Loek niet terug is, lijkt me op zich wel een relaxte gast.
Tjah, als hij het had toegegeven dan was hij ook 100% zeker weggestemd.quote:Op zondag 9 december 2007 22:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Precies, en hij geeft geen ene fuck verkeerd gedaan. Ja, alleen dat liegen was dom.
Inderdaad, zie 'm liever dan die Mieke.quote:Op zondag 9 december 2007 22:20 schreef Blawh het volgende:
Jammer dat Loek niet terug is, lijkt me op zich wel een relaxte gast.
Tuurlijk, logisch ook, ik bedoel meer dat ze eerst zo verbolgen reageerden, terwijl ze nu zelf min of meer hetzelfde zullen gaan doen. Loek was dom, maar niet slechter oid.quote:Op zondag 9 december 2007 22:26 schreef Vork het volgende:
Hij heeft het zelf een beetje verprutst. Zoals die Vinnie en Marcel eigenlijk ook langzaamaan aan het doen zijn door zich te druk te maken over stemgedrag van anderen, dat ze die stemmen vanzelf een keer tegen zich krijgen. Het is nu een kleine groep, dus zeuren, danwel liegen, danwel oopenijk tegen anderen ingaan is eigenlijk bijna gelijk aan oprotten.
Laat ik het erop houden dat er nog een "ras-surviver"/familielid komt (als ik me tenminste goed heb laten informeren)quote:
Dat zou wat zijnquote:Op zondag 9 december 2007 23:10 schreef Vork het volgende:
Ja tof, maar ik denk dat hij eerder probeert om de hut te saboteren, waarna blijkt dat de boel instort wanneer hij er zelf in ligt.
Ik heb het Frans eens gevraagd. Ben benieuwd of hij het weet (zal wel, hij weet alles).quote:Op zondag 9 december 2007 21:50 schreef easy-going het volgende:
Dat was ik ook heel erg eens met Willem, beetje laat en verkeerd zeg maarquote:Op maandag 10 december 2007 16:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Flippende Frans lijkt me wel leuk om te zien.
Was ook weer een leuke aflevering, had wel gedacht dat Hans eruit zou gaan.
Dat ie nog probeerde een diep gesprek te beginnen met iemand was trouwens wel een beetje een zielige vertoning.
Inderdaad.quote:Op maandag 10 december 2007 16:45 schreef Sakura het volgende:
[..]
Dat was ik ook heel erg eens met Willem, beetje laat en verkeerd zeg maar
<proest> idd, echt jammer dat die griet weg is, was een kijkcijferkanon geweestquote:Op maandag 10 december 2007 16:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Inderdaad.
Had trouwens niet verwacht dat Lieke zoveel zou eten.
Was Iraida er nog maar geweest!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |