Ik heb zo'n idee dat de laatste die overblijft op het afvallerseiland automatisch terug gaat naar rapang... of door een klein proefje op het eind...quote:Op maandag 3 december 2007 00:09 schreef DaFrenk het volgende:
Franske heeft weer mooi 2 concurrenten weggepestEn volgende week issie aan het mopperen dat ze hem wakker maken op z'n verjaardag zeker
![]()
Ja dat Loek weg ging was eigenlijk toch wel duidelijk. Al vreesde ik even dat door Marcels klaagzang over Loek dat hij misschien ook een aantal stemmen zou krijgen. Maar gelukkig was het niet zo.
Goede aflevering! Ik hoop dat Frans nog een kans krijgt om terug te komen! Aan z'n capaciteiten ligt het in ieder geval niet
Dat zit er dik in! God, wat een vent is dat. Hij maakt ER nog een beetje leuk om te kijken, dat dan weer wel.quote:Op maandag 3 december 2007 00:09 schreef DaFrenk het volgende:
Franske heeft weer mooi 2 concurrenten weggepestEn volgende week issie aan het mopperen dat ze hem wakker maken op z'n verjaardag zeker
![]()
En ik maar denken dat ze wellicht Belgie op wilden splitsen en Vlaanderen juist bij Nederland kwamquote:Op zondag 2 december 2007 22:00 schreef partijman het volgende:
frans is een contente mens brabant kan makkelijk worden toegevoegd aan vlaanderen
Die andere is Nelleke? Er liggen daar schelpen op het strand die mooier zijn dan zij.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:55 schreef Adelante het volgende:
die frans spoort ook niet he, geeft ie de twee lekkere wijven op voor de werkpaarden (letterlijk paarden)
Hij was daar toch origineel met Lieke alleen en daarna kwam Kristien erbij. 2 jonge bloempjes.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Die andere is Nelleke? Er liggen daar schelpen op het strand die mooier zijn dan zij.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Die andere is Nelleke? Er liggen daar schelpen op het strand die mooier zijn dan zij.
ik denk wel dat ze in de playboy kan komenquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:59 schreef Paracelsus het volgende:
Eigenlijk toch wel jammer dat Kristien er uit is.
[ afbeelding ]
alsof bindweestel strengen en melkklieren zo smakelijk zijnquote:Op donderdag 6 december 2007 14:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk wel dat ze in de playboy kan komen![]()
die borsten!!! daarvan hadden ze zeker 3 dagen lekker kunnen eten op het eiland.
Lieke is toch nooit op afvallerseiland geweest?quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:31 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Hij was daar toch origineel met Lieke alleen en daarna kwam Kristien erbij. 2 jonge bloempjes.
van haar wel, mits goed gegaard of in fijne reepjes gesneden op de rotsen gedroogd.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:47 schreef Re het volgende:
[..]
alsof bindweestel strengen en melkklieren zo smakelijk zijn
quote:Op donderdag 6 december 2007 14:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk wel dat ze in de playboy kan komen![]()
die borsten!!! daarvan hadden ze zeker 3 dagen lekker kunnen eten op het eiland.
Ik heb wel al meerdere mensen rouwe mosselen zien eten direct van de rots af. Benieuwd wie er de meeste moeite mee gaat krijgenquote:Op zondag 9 december 2007 20:36 schreef sjeppert het volgende:
vandaag beestjes eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |