zn oerdriften komen iig niet bovenquote:Op zondag 25 november 2007 22:03 schreef Vork het volgende:
Ja, wat doet die Frans daar nog eigenlijk?
Dat was Willem. En die bakte er niets van omdat Frans de pijlen nogal krom had gemaaktquote:Op zondag 25 november 2007 21:45 schreef Fendy het volgende:
Effe voor mijn goede herinneringen
Was Frans niet ook de boogschutter met 20 jaar ervaring die er niets van bakte? (uiteraard geheel buiten zijn eigen schuld)
quote:Op maandag 26 november 2007 18:35 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat was Willem. En die bakte er niets van omdat Frans de pijlen nogal krom had gemaakt
Maandagavond altijd de herhaling op RTL8.quote:Op zondag 25 november 2007 21:49 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Avro heeft uitzending gemist, ER niet volgens mij.
Nou he, poeh poeh.quote:Op maandag 26 november 2007 22:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Frans
"ik druk me iedere morgen 25 keer op"
volgens mij moest dat zijn "ik trek me iedere morgen 25 keer af".... met zo'n lichaamquote:Op maandag 26 november 2007 22:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Frans
"ik druk me iedere morgen 25 keer op"
Nou, dat zullen dan wel 25 trek bewegingen zijn, want zo potent schat ik hem toch echt niet inquote:Op maandag 26 november 2007 22:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
volgens mij moest dat zijn "ik trek me iedere morgen 25 keer af".... met zo'n lichaam
Klopt. Ik zag in 1 van de eerdere wel Kenny en Lou (Siegrieke) heel knus bijelkaar ziiten.quote:Op maandag 26 november 2007 21:01 schreef ThomasSlayer het volgende:
Heel leuk hoor allemaal dat Robinson spelen maar het is 1 grote farce.
Wel heel erg sterk dat we begonnen met 100 man , ver van huis . Ontberingen en ontboezemingen.
Lief en leed . En geen enkel verhaallijntje die ook maar iets van relaties of sex verraad.
Tuurlijk , we stoppen een zooitje mensen op een kluitje en daar gebeurt helemaal niets in de tropische bosjes.
Tuurlijk.
Moeten wel het thuisfront zoet houden anders krijgen we geen kandidaten meer.
Dus als ze daar al om liegen , zal er om andere zaken ook gelogen worden.
Meisjes hebben daar vast geen proteine tekort ;-)
Of natuurlijk www.rtlgemist.nlquote:Op maandag 26 november 2007 21:53 schreef Longmen het volgende:
[..]
Maandagavond altijd de herhaling op RTL8.
quote:Op maandag 26 november 2007 22:46 schreef Sakura het volgende:
[..]
Nou, dat zullen dan wel 25 trek bewegingen zijn, want zo potent schat ik hem toch echt niet in
Niet omdat je d'r naam zo mooi vindt.quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:49 schreef Fargo het volgende:
Het verrassingselement van het afvallerseiland is wel weg nu. Frans kon nog een 'incident' zijn, maar nu Nelleke ook haar gezicht heeft laten zien moeten ze wel door hebben dat er nóg iets is. Ik vind het wel jammer dat het erg moeilijk is om terug te keren in de expeditie. Ik begrijp dat het ze ook niet al te gemakkelijk moet worden gemaakt, maar de proef winnen om in de expeditie terug te komen is nagenoeg uitgesloten voor iedere deelnemer die nu op dat afvallerseiland zit. Alleen Nelleke acht ik nog tot iets in staat.
Waarom weet ik niet, maar mijn favorieten zijn Hans en Willem. En ChristineKristien natuurlijk, om de bekende redenen.
Zoals ik al eerder heb gezegd, alles is terug te zien op www.rtlgemist.nl -- met een beetje zoeken al op de maandag na de uitzending. Ik kijk zonder reclame.quote:Op maandag 26 november 2007 21:53 schreef Longmen het volgende:
[..]
Maandagavond altijd de herhaling op RTL8.
Ze kan wel verdomt goed paal hangenquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Die vent moet wel echt zijn, daar is hij op geselecteerd, die gebrekkigheden.
Vinnie en Lieke mogen van mij wel winnen, Christien vind ik ook wel leuk maar is geen Robinsontype.
ehhhh nee, ik ga de opmerking niet makenquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:29 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ze kan wel verdomt goed paal hangen
quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:47 schreef Sakura het volgende:
[..]
ehhhh nee, ik ga de opmerking niet maken
Frans zijn tactiek gewoonquote:Op zondag 2 december 2007 21:40 schreef Liquidootje het volgende:
wat een onzin. waarom gaan ze niet gewoon chillen op dat eiland. Men is ook niets gewend om alleen te doen he.
jammer dat hij de kijker er ook mee irriteertquote:Op zondag 2 december 2007 21:44 schreef BlaZ het volgende:
Frans zijn tactiek gewoonMensen net zolang irriteren tot ze vanzelf naar huis gaan
![]()
Go Frans
Net 5? Het is toch op RTL5?quote:Op zondag 2 december 2007 21:33 schreef Liquidootje het volgende:
Zapt naar net5 14.gif
ooh ik vind het prachtig. Zonder Frans zou het echt een saaie expeditie zijn.quote:Op zondag 2 december 2007 21:47 schreef Wup het volgende:
[..]
jammer dat hij de kijker er ook mee irriteert
ik vond het 1 aflevering leuk maar ik heb er echt helemaal genoeg vanquote:Op zondag 2 december 2007 21:59 schreef BlaZ het volgende:
ooh ik vind het prachtig. Zonder Frans zou het echt een saaie expeditie zijn.
Ik heb zo'n idee dat de laatste die overblijft op het afvallerseiland automatisch terug gaat naar rapang... of door een klein proefje op het eind...quote:Op maandag 3 december 2007 00:09 schreef DaFrenk het volgende:
Franske heeft weer mooi 2 concurrenten weggepestEn volgende week issie aan het mopperen dat ze hem wakker maken op z'n verjaardag zeker
![]()
Ja dat Loek weg ging was eigenlijk toch wel duidelijk. Al vreesde ik even dat door Marcels klaagzang over Loek dat hij misschien ook een aantal stemmen zou krijgen. Maar gelukkig was het niet zo.
Goede aflevering! Ik hoop dat Frans nog een kans krijgt om terug te komen! Aan z'n capaciteiten ligt het in ieder geval niet
Dat zit er dik in! God, wat een vent is dat. Hij maakt ER nog een beetje leuk om te kijken, dat dan weer wel.quote:Op maandag 3 december 2007 00:09 schreef DaFrenk het volgende:
Franske heeft weer mooi 2 concurrenten weggepestEn volgende week issie aan het mopperen dat ze hem wakker maken op z'n verjaardag zeker
![]()
En ik maar denken dat ze wellicht Belgie op wilden splitsen en Vlaanderen juist bij Nederland kwamquote:Op zondag 2 december 2007 22:00 schreef partijman het volgende:
frans is een contente mens brabant kan makkelijk worden toegevoegd aan vlaanderen
Die andere is Nelleke? Er liggen daar schelpen op het strand die mooier zijn dan zij.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:55 schreef Adelante het volgende:
die frans spoort ook niet he, geeft ie de twee lekkere wijven op voor de werkpaarden (letterlijk paarden)
Hij was daar toch origineel met Lieke alleen en daarna kwam Kristien erbij. 2 jonge bloempjes.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Die andere is Nelleke? Er liggen daar schelpen op het strand die mooier zijn dan zij.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Die andere is Nelleke? Er liggen daar schelpen op het strand die mooier zijn dan zij.
ik denk wel dat ze in de playboy kan komenquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:59 schreef Paracelsus het volgende:
Eigenlijk toch wel jammer dat Kristien er uit is.
[ afbeelding ]
alsof bindweestel strengen en melkklieren zo smakelijk zijnquote:Op donderdag 6 december 2007 14:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk wel dat ze in de playboy kan komen![]()
die borsten!!! daarvan hadden ze zeker 3 dagen lekker kunnen eten op het eiland.
Lieke is toch nooit op afvallerseiland geweest?quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:31 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Hij was daar toch origineel met Lieke alleen en daarna kwam Kristien erbij. 2 jonge bloempjes.
van haar wel, mits goed gegaard of in fijne reepjes gesneden op de rotsen gedroogd.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:47 schreef Re het volgende:
[..]
alsof bindweestel strengen en melkklieren zo smakelijk zijn
quote:Op donderdag 6 december 2007 14:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk wel dat ze in de playboy kan komen![]()
die borsten!!! daarvan hadden ze zeker 3 dagen lekker kunnen eten op het eiland.
Ik heb wel al meerdere mensen rouwe mosselen zien eten direct van de rots af. Benieuwd wie er de meeste moeite mee gaat krijgenquote:Op zondag 9 december 2007 20:36 schreef sjeppert het volgende:
vandaag beestjes eten
Scherpquote:Op zondag 9 december 2007 21:50 schreef easy-going het volgende:
Ik zat me ineens iets af te vragen, die eliminatiestemming is steeds in het donker, en de afvaller komt in het daglicht aan op het afvallerseiland. Waar laten ze die in de tussenliggende nacht?
Ja, nu je het zegt, eik nooit aan gedacht. Wel heel opvallend iddquote:Op zondag 9 december 2007 21:50 schreef easy-going het volgende:
Ik zat me ineens iets af te vragen, die eliminatiestemming is steeds in het donker, en de afvaller komt in het daglicht aan op het afvallerseiland. Waar laten ze die in de tussenliggende nacht?
Hoe geniaal ookquote:Op zondag 9 december 2007 22:05 schreef golfer het volgende:
De logica van Frans.
Er komt een GEHEUGENproef.
"Daar ga ik mijn krachten niet aan verspelen."
Precies, en hij geeft geen ene fuck verkeerd gedaan. Ja, alleen dat liegen was dom.quote:Op zondag 9 december 2007 22:20 schreef Blawh het volgende:
Jammer dat Loek niet terug is, lijkt me op zich wel een relaxte gast.
Tjah, als hij het had toegegeven dan was hij ook 100% zeker weggestemd.quote:Op zondag 9 december 2007 22:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Precies, en hij geeft geen ene fuck verkeerd gedaan. Ja, alleen dat liegen was dom.
Inderdaad, zie 'm liever dan die Mieke.quote:Op zondag 9 december 2007 22:20 schreef Blawh het volgende:
Jammer dat Loek niet terug is, lijkt me op zich wel een relaxte gast.
Tuurlijk, logisch ook, ik bedoel meer dat ze eerst zo verbolgen reageerden, terwijl ze nu zelf min of meer hetzelfde zullen gaan doen. Loek was dom, maar niet slechter oid.quote:Op zondag 9 december 2007 22:26 schreef Vork het volgende:
Hij heeft het zelf een beetje verprutst. Zoals die Vinnie en Marcel eigenlijk ook langzaamaan aan het doen zijn door zich te druk te maken over stemgedrag van anderen, dat ze die stemmen vanzelf een keer tegen zich krijgen. Het is nu een kleine groep, dus zeuren, danwel liegen, danwel oopenijk tegen anderen ingaan is eigenlijk bijna gelijk aan oprotten.
Laat ik het erop houden dat er nog een "ras-surviver"/familielid komt (als ik me tenminste goed heb laten informeren)quote:
Dat zou wat zijnquote:Op zondag 9 december 2007 23:10 schreef Vork het volgende:
Ja tof, maar ik denk dat hij eerder probeert om de hut te saboteren, waarna blijkt dat de boel instort wanneer hij er zelf in ligt.
Ik heb het Frans eens gevraagd. Ben benieuwd of hij het weet (zal wel, hij weet alles).quote:Op zondag 9 december 2007 21:50 schreef easy-going het volgende:
Dat was ik ook heel erg eens met Willem, beetje laat en verkeerd zeg maarquote:Op maandag 10 december 2007 16:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Flippende Frans lijkt me wel leuk om te zien.
Was ook weer een leuke aflevering, had wel gedacht dat Hans eruit zou gaan.
Dat ie nog probeerde een diep gesprek te beginnen met iemand was trouwens wel een beetje een zielige vertoning.
Inderdaad.quote:Op maandag 10 december 2007 16:45 schreef Sakura het volgende:
[..]
Dat was ik ook heel erg eens met Willem, beetje laat en verkeerd zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |