zn oerdriften komen iig niet bovenquote:Op zondag 25 november 2007 22:03 schreef Vork het volgende:
Ja, wat doet die Frans daar nog eigenlijk?
Dat was Willem. En die bakte er niets van omdat Frans de pijlen nogal krom had gemaaktquote:Op zondag 25 november 2007 21:45 schreef Fendy het volgende:
Effe voor mijn goede herinneringen
Was Frans niet ook de boogschutter met 20 jaar ervaring die er niets van bakte? (uiteraard geheel buiten zijn eigen schuld)
quote:Op maandag 26 november 2007 18:35 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat was Willem. En die bakte er niets van omdat Frans de pijlen nogal krom had gemaakt
Maandagavond altijd de herhaling op RTL8.quote:Op zondag 25 november 2007 21:49 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Avro heeft uitzending gemist, ER niet volgens mij.
Nou he, poeh poeh.quote:Op maandag 26 november 2007 22:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Frans
"ik druk me iedere morgen 25 keer op"
volgens mij moest dat zijn "ik trek me iedere morgen 25 keer af".... met zo'n lichaamquote:Op maandag 26 november 2007 22:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Frans
"ik druk me iedere morgen 25 keer op"
Nou, dat zullen dan wel 25 trek bewegingen zijn, want zo potent schat ik hem toch echt niet inquote:Op maandag 26 november 2007 22:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
volgens mij moest dat zijn "ik trek me iedere morgen 25 keer af".... met zo'n lichaam
Klopt. Ik zag in 1 van de eerdere wel Kenny en Lou (Siegrieke) heel knus bijelkaar ziiten.quote:Op maandag 26 november 2007 21:01 schreef ThomasSlayer het volgende:
Heel leuk hoor allemaal dat Robinson spelen maar het is 1 grote farce.
Wel heel erg sterk dat we begonnen met 100 man , ver van huis . Ontberingen en ontboezemingen.
Lief en leed . En geen enkel verhaallijntje die ook maar iets van relaties of sex verraad.
Tuurlijk , we stoppen een zooitje mensen op een kluitje en daar gebeurt helemaal niets in de tropische bosjes.
Tuurlijk.
Moeten wel het thuisfront zoet houden anders krijgen we geen kandidaten meer.
Dus als ze daar al om liegen , zal er om andere zaken ook gelogen worden.
Meisjes hebben daar vast geen proteine tekort ;-)
Of natuurlijk www.rtlgemist.nlquote:Op maandag 26 november 2007 21:53 schreef Longmen het volgende:
[..]
Maandagavond altijd de herhaling op RTL8.
quote:Op maandag 26 november 2007 22:46 schreef Sakura het volgende:
[..]
Nou, dat zullen dan wel 25 trek bewegingen zijn, want zo potent schat ik hem toch echt niet in
Niet omdat je d'r naam zo mooi vindt.quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:49 schreef Fargo het volgende:
Het verrassingselement van het afvallerseiland is wel weg nu. Frans kon nog een 'incident' zijn, maar nu Nelleke ook haar gezicht heeft laten zien moeten ze wel door hebben dat er nóg iets is. Ik vind het wel jammer dat het erg moeilijk is om terug te keren in de expeditie. Ik begrijp dat het ze ook niet al te gemakkelijk moet worden gemaakt, maar de proef winnen om in de expeditie terug te komen is nagenoeg uitgesloten voor iedere deelnemer die nu op dat afvallerseiland zit. Alleen Nelleke acht ik nog tot iets in staat.
Waarom weet ik niet, maar mijn favorieten zijn Hans en Willem. En ChristineKristien natuurlijk, om de bekende redenen.
Zoals ik al eerder heb gezegd, alles is terug te zien op www.rtlgemist.nl -- met een beetje zoeken al op de maandag na de uitzending. Ik kijk zonder reclame.quote:Op maandag 26 november 2007 21:53 schreef Longmen het volgende:
[..]
Maandagavond altijd de herhaling op RTL8.
Ze kan wel verdomt goed paal hangenquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Die vent moet wel echt zijn, daar is hij op geselecteerd, die gebrekkigheden.
Vinnie en Lieke mogen van mij wel winnen, Christien vind ik ook wel leuk maar is geen Robinsontype.
ehhhh nee, ik ga de opmerking niet makenquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:29 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ze kan wel verdomt goed paal hangen
quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:47 schreef Sakura het volgende:
[..]
ehhhh nee, ik ga de opmerking niet maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |