Scherpquote:Op zondag 9 december 2007 21:50 schreef easy-going het volgende:
Ik zat me ineens iets af te vragen, die eliminatiestemming is steeds in het donker, en de afvaller komt in het daglicht aan op het afvallerseiland. Waar laten ze die in de tussenliggende nacht?
Ja, nu je het zegt, eik nooit aan gedacht. Wel heel opvallend iddquote:Op zondag 9 december 2007 21:50 schreef easy-going het volgende:
Ik zat me ineens iets af te vragen, die eliminatiestemming is steeds in het donker, en de afvaller komt in het daglicht aan op het afvallerseiland. Waar laten ze die in de tussenliggende nacht?
Hoe geniaal ookquote:Op zondag 9 december 2007 22:05 schreef golfer het volgende:
De logica van Frans.
Er komt een GEHEUGENproef.
"Daar ga ik mijn krachten niet aan verspelen."
Precies, en hij geeft geen ene fuck verkeerd gedaan. Ja, alleen dat liegen was dom.quote:Op zondag 9 december 2007 22:20 schreef Blawh het volgende:
Jammer dat Loek niet terug is, lijkt me op zich wel een relaxte gast.
Tjah, als hij het had toegegeven dan was hij ook 100% zeker weggestemd.quote:Op zondag 9 december 2007 22:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Precies, en hij geeft geen ene fuck verkeerd gedaan. Ja, alleen dat liegen was dom.
Inderdaad, zie 'm liever dan die Mieke.quote:Op zondag 9 december 2007 22:20 schreef Blawh het volgende:
Jammer dat Loek niet terug is, lijkt me op zich wel een relaxte gast.
Tuurlijk, logisch ook, ik bedoel meer dat ze eerst zo verbolgen reageerden, terwijl ze nu zelf min of meer hetzelfde zullen gaan doen. Loek was dom, maar niet slechter oid.quote:Op zondag 9 december 2007 22:26 schreef Vork het volgende:
Hij heeft het zelf een beetje verprutst. Zoals die Vinnie en Marcel eigenlijk ook langzaamaan aan het doen zijn door zich te druk te maken over stemgedrag van anderen, dat ze die stemmen vanzelf een keer tegen zich krijgen. Het is nu een kleine groep, dus zeuren, danwel liegen, danwel oopenijk tegen anderen ingaan is eigenlijk bijna gelijk aan oprotten.
Laat ik het erop houden dat er nog een "ras-surviver"/familielid komt (als ik me tenminste goed heb laten informeren)quote:
Dat zou wat zijnquote:Op zondag 9 december 2007 23:10 schreef Vork het volgende:
Ja tof, maar ik denk dat hij eerder probeert om de hut te saboteren, waarna blijkt dat de boel instort wanneer hij er zelf in ligt.
Ik heb het Frans eens gevraagd. Ben benieuwd of hij het weet (zal wel, hij weet alles).quote:Op zondag 9 december 2007 21:50 schreef easy-going het volgende:
Dat was ik ook heel erg eens met Willem, beetje laat en verkeerd zeg maarquote:Op maandag 10 december 2007 16:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Flippende Frans lijkt me wel leuk om te zien.
Was ook weer een leuke aflevering, had wel gedacht dat Hans eruit zou gaan.
Dat ie nog probeerde een diep gesprek te beginnen met iemand was trouwens wel een beetje een zielige vertoning.
Inderdaad.quote:Op maandag 10 december 2007 16:45 schreef Sakura het volgende:
[..]
Dat was ik ook heel erg eens met Willem, beetje laat en verkeerd zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |