ik zou hopen dat die chicks hun dierlijke paringsdrift instinct op een gegeven moment niet in bedwang zouden kunnen houdenquote:Op zondag 25 november 2007 22:05 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wat? Ging je dan in een foetus houding liggen?
lijkt me een tof plan.quote:Op zondag 25 november 2007 22:09 schreef Liquidootje het volgende:
Eigenlijk zouden ze het verliezerseiland juist veel voedsel moeten geven. Lekker luieren en dan strijden met het verzwakte ER mensen. Die hebben echt wat te verliezen. Een mind-game.
vroeger bij de commando's drukte hij zich 100 keer per dag opquote:Op zondag 25 november 2007 22:13 schreef Brighteyes het volgende:
Tuurlijk Frans, jij had dat wel gered.
Tot nu toe hebben ze alleen nieuwe gezichten gezien en niet de uitgestemde mensen. Dus ze weten het gewoon niet beter denk ik.quote:Op zondag 25 november 2007 22:14 schreef Wup het volgende:
[..]
lijkt me een tof plan.
ik denk ook dat de bedoeling was dat ze zich zorgen zouden gaan maken wie er allemaal op dat verliezerseiland zouden zitten maar ik heb ze er nog geen een keer over gehoord.
Vroegah had hij ook nog niet dat buikje en die pafferige kop!quote:Op zondag 25 november 2007 22:15 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
vroeger bij de commando's drukte hij zich 100 keer per dag op
Tuurlijk maken ze zich daar niet druk over. De kans op terugkeren is zeer minimaal.quote:Op zondag 25 november 2007 22:14 schreef Wup het volgende:
[..]
lijkt me een tof plan.
ik denk ook dat de bedoeling was dat ze zich zorgen zouden gaan maken wie er allemaal op dat verliezerseiland zouden zitten maar ik heb ze er nog geen een keer over gehoord.
ja ze mogen wel eens wat andere proeven gaan verzinnenquote:Op zondag 25 november 2007 22:31 schreef Liquidootje het volgende:
Ja wat een geneuzel. Het hoort er toch juist bij. Anders wint de fysieke dominator toch altijd
Volgens mij is RTL allang blij met Vinni als winnaar. Donkere man, sterk, charmant.quote:Op zondag 25 november 2007 22:31 schreef Liquidootje het volgende:
Ja wat een geneuzel. Het hoort er toch juist bij. Anders wint de fysieke dominator toch altijd
3quote:Op zondag 25 november 2007 22:35 schreef Brighteyes het volgende:ik zit niet op te letten.
Hoeveel stemmen kreeg ze nou?
Jammie.quote:Op zondag 25 november 2007 22:37 schreef fayle het volgende:
rat?
Duidelijk de sterkste, dus die zal wel niet winnen.quote:Op zondag 25 november 2007 22:45 schreef Kinga het volgende:
Ik ben Vinni echt kotsbeu nou... is echt niet leuk meer, die wint steeds alles.
Dat ben ik sowieso met je eens, rat is prima eetbaar daar. Maar het viel mij gewoon op, die blik van willemquote:Op zondag 25 november 2007 22:54 schreef Liquidootje het volgende:
Ik zie echt niet wat er vies kan zijn aan een rat in de rimboe. Het is geen rioolrat tussen het menselijke afval ofzo. Frans zou daar al 100 van gegeten hebben als hij nog goed ter been was om er eentje te vangen.
Vroeger bij de commandos heeft hij als militair ergens op een boot gezeten en is er nooit vanaf geweest heb ik uit betrouwbare bronquote:Op zondag 25 november 2007 22:15 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
vroeger bij de commando's drukte hij zich 100 keer per dag op
Dat was Willem, met de pijlen van Frans (komt dus ongeveer op hetzelfde neer) En ja, Willem is irl wel een goede boogschutter (tenminste, zolang frans zich niet met zijn pijlen bemoeitquote:Op zondag 25 november 2007 21:45 schreef Fendy het volgende:
Effe voor mijn goede herinneringen
Was Frans niet ook de boogschutter met 20 jaar ervaring die er niets van bakte? (uiteraard geheel buiten zijn eigen schuld)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |