abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54388547

100 expeditieleden in nieuwe Expeditie Robinson
Van de rust op het onbewoonde eiland Sribuat in Maleisië blijft weinig over als de kandidaten voor de nieuwe reeks van 'Expeditie Robinson' worden gedropt.

Het wordt druk op het Maleisische eiland Sribuat. Van de rust op dit onbewoonde eiland blijft weinig over als de kandidaten voor de nieuwe reeks van 'Expeditie Robinson' worden gedropt. Dat zijn er dit keer extra veel. Maar liefst honderd expeditieleden starten aan deze nieuwe uitdaging en moeten de honger, ongedierte en ondraaglijke hitte trotseren. Wie heeft de langste adem en wordt de ultieme Robinson? Vanaf zondag 30 september zijn presentatoren Ernst-Paul Hasselbach en Evi Hanssen bij RTL 5 te zien met een nieuwe reeks van het spraakmakende en spannende 'Expeditie Robinson'.

Moederziel alleen wordt de eerste kandidaat van deze nieuwe expeditie achtergelaten op het onbewoonde eiland. Hij heeft geen idee wat de bedoeling is. Is er al een groep ergens anders bezig? Moet hij misschien een paar weken alleen zien te overleven? In zijn eentje ontdekt hij de twee grote stranden op het eiland, een mysterieuze arena en een brief met een opdracht. Het is aan hem om uit de expeditieleden die nog gaan komen vier kampverantwoordelijken te kiezen. Maar wat hij niet weet, is dat hij moet kiezen uit heel veel expeditieleden. Een boot met 99 mede-kandidaten is onderweg en dat gaat tot een enorme chaos leiden. De honderd kandidaten verspreiden zich meteen over twee stranden. Als het ene kamp de vlotten waarmee men op het eiland is gekomen inpikt, ontstaat direct het eerste conflict.

Dat de groep dit keer zoveel groter is, zorgt ervoor dat veel expeditieleden zoekende zijn. Ze weten zich geen raad met de situatie die zo heel veel anders is dan ze verwacht hadden en willen soms direct naar huis. Door middel van democratische bijeenkomsten proberen de kandidaten houvast te vinden en beslissingen te forceren waardoor hun verblijf duidelijker en makkelijker wordt. Met een groot gedeelte wordt er keihard gewerkt om de opdrachten te vervullen terwijl anderen er met de pet naar gooien en liggen te luieren op het strand. Dit roept grote frustraties op waardoor de gemoederen hoog oplopen.

In dertien afleveringen is te zien hoe deze expeditie en afvalrace gaat verlopen. Uiteindelijk kan maar één kandidaat de ultieme Robinson zijn. De winnaar van deze 'Expeditie Robinson' moet in elk geval beschikken over de meeste wilskracht, uithoudingsvermogen en collegialiteit.

Expeditie Robinson #5: houdt van Farrah en kotst op Frans
Expeditie Robinson wordt zondags om 21.30 uitgezonden op RTL 5
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_54388581
Door:
Kristien
Willem
Vinni
Loek
Lieke
Mieke
Muriel

Volgende week kiezen zij de laatste drie kandidaten die door mogen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_54388644
Ik hoop dat in ieder geval Bart er nog bijkomt .

Verder zou Frans leuk zijn .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_54388920
Bart, dat was kussengevechtmaster he?
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_54389009
quote:
Op maandag 5 november 2007 20:49 schreef Nesle het volgende:
Bart, dat was kussengevechtmaster he?
pi_54389104
Die is wel leuk. Maar iemand met wie de anderen ruzie krijgen is ook leuk. Conflicten zijn mooi om te zien.
*OUD heilige*
pi_54389694
Go Frans!
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_54390494
Bart, Frans en Frits. Of Tim. Sowieso Frits, anders wordt winnen zo lastig
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_54392321
tvp
  maandag 5 november 2007 @ 22:48:37 #10
130755 Kinga
versier hier
pi_54392358
Aub Bart doorlaten, het oog wil ook wat
pi_54392453
Die topic titel

Ik weet alleen niet of Willem er wel echt blij mee is, lijkt me pijn genoeg doen, afgescheurde sleutelbeen pezen
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_54392537
Viel me trouwens op dat Bart niet bij de 1e 2 zat bij het piramidespel.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_54392713
quote:
Op maandag 5 november 2007 22:53 schreef Steven184 het volgende:
Viel me trouwens op dat Bart niet bij de 1e 2 zat bij het piramidespel.
Ik had Bart sowieso wel wat hoger ingeschat bij allebei die proeven. Knap trouwens dat Willem het wint van een hoop jongere jongens
  maandag 5 november 2007 @ 23:02:12 #14
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_54392882
Ik hoop toch stiekem dat Arthur doorgaat
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_54393049
quote:
Op maandag 5 november 2007 23:02 schreef MissBliss het volgende:
Ik hoop toch stiekem dat Arthur doorgaat
Die doet me heel erg aan Derek denken, uit een eerdere ER. Alleen vond ik die wel leuk, en Arthur niet. Te nichterig.
pi_54393807
Frans bluft zich er ook nog wel bij. Het is niet voor niets een alleskunner!
Sometimes you're the pigeon, sometimes you're the statue.
pi_54393830
Ik mis Frans wel in de TT, hij domineert tenslotte de expeditie en is daarmee topfavoriet .
  maandag 5 november 2007 @ 23:51:20 #18
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_54394489
Hehe leuke TT.

Net ER gezien en ik hoop zelf dat Bart door gaat, hij verdiend het (vooral omdat hij toen zo zwak was toch nog een hele prestatie heeft geleverd toen op de balk). Van de vrouwen heb ik niet echt een voorkeur, want de meesten zijn helaas vaak op de achtergrond. Ik ben igg blij dat Kristien door is.
pi_54397899
De kippenkwestie:

Wat mij het meeste stoort aan het hele gebeuren is de opstelling van de redactie in dit geval. Laat die groep survivallen. Vangen ze eens zo nu en dan een visje en wat krabbetjes, dan mogen ze daar van genieten. Maar die kippen wordt ze door de redactie simpelweg aangereikt, terwijl zij toch ook zouden moeten weten dat de kampleden met die beesten maar één doel voor ogen hebben. Dit heeft niks met survivallen te maken. Gooi dan gewoon wat voorverpakte kipfilet op zo'n drijvend vlot als je merkt dat sommigen gewoon behoefte hebben aan wat vlees. Vorig seizoen heb ik me ook zitten ergeren aan het afmaken van die pelikaan, maar dat was voor de expeditieleden een zelf gevangen extraatje. Toch nog net iets anders in mijn beleving. Deze kippen dreven simpelweg hun dood tegemoet.
pi_54405882
Van mij mag Bart wel door. Hij mepte tenslotte heel wat mensen van het andere team de balk af. Maar wie zeker door moet is Frans. Uiteindelijk maakte hij af wat Bartje begonnen was.

Ohja... en hij kan en weet alles.
Sometimes you're the pigeon, sometimes you're the statue.
pi_54407872
Nou genoeg over Frans the almighty
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_54407944
Wat een titel.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
  woensdag 7 november 2007 @ 01:05:45 #23
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_54420417

Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
  Trouwste user 2022 woensdag 7 november 2007 @ 01:25:09 #24
7889 tong80
Spleenheup
pi_54420606
Leueke foto's.

Maar hoe onthouden jullie al die namen ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 7 november 2007 @ 08:31:13 #25
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_54422147
quote:
Op woensdag 7 november 2007 01:05 schreef Pwn_zoon het volgende:
Haha! Leuk geplakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')