Onsboskequote:Op zaterdag 17 november 2007 22:32 schreef Bluezz het volgende:
De VBL Zeppelin
Bossie aan de hyves?
Wat is je naam?
Papegaaienziekte nu?quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
"Wat worden we verwend" aldus de commentator halverwege de 2e helft.
Zojuist flink in mn vinger gebeten door onze papegaai
Dan had ik al een jaartje of 18 in t ziekenhuis moeten liggen.quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:25 schreef Grulez het volgende:
Nou bedankt Marco, nu moet ik wel naar de kroeg....
Smoesjes, smoesjes...jij hebt elke dag hoofdpijn.quote:Op zondag 18 november 2007 00:15 schreef SCH het volgende:
Ik ga slapen. Voor al die Hoolers die zin hebben: sorry, ik heb hoofdpijn.
Ahnee... Toch wel in een teiltje?quote:
Uiteraard, het gezegde "met slechte mensen gaat het altijd goed" geldt nog steeds.quote:Op zondag 18 november 2007 00:38 schreef Beschouw het volgende:
Alles goed met jullie?
Dan gaat het met mij ook goed. Hamertjes in het hoofd van zuipen gisteren zijn eindelijk weg.quote:Op zondag 18 november 2007 00:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Uiteraard, het gezegde "met slechte mensen gaat het altijd goed" geldt nog steeds.
Die komen nog wel terug.quote:Op zondag 18 november 2007 00:41 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Dan gaat het met mij ook goed. Hamertjes in het hoofd van zuipen gisteren zijn eindelijk weg.
Bedankt voor deze geweldige anekdotequote:Op zondag 18 november 2007 11:06 schreef tong80 het volgende:
Luister al 5 minuten naar een vent met zware stem op Ned-1 kijkl ik even op en naar het scherm blijkt het een vrouw te zijn.
Bedankt voor de informatiequote:Op zondag 18 november 2007 11:39 schreef SCH het volgende:
Zo naar het strand met Desmond
Jahoor, met alle plezier.quote:Op zondag 18 november 2007 07:55 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]Hij wil wel op je schieten VoreG
gniffel.quote:Op zondag 18 november 2007 12:01 schreef RayMania het volgende:
En users met bijna 300 notes moeten preventief geband worden.
Dat is helemaal niet gek hoor.quote:Op zondag 18 november 2007 12:02 schreef Aanvoerder het volgende:
Vinden jullie het gek als ik zeg dat ik verliefd ben op een meid die achter de bar werkt van m'n favoriete tent hier in Praag, waar ik pas laatst achter kwam dat ze Bulgaars is en erbij vermeld dat ik al eerder 2 Bulgaarse vriendinnen heb gehad?
Damn it. Originialiteit is ver te zoeken bij mij, hehe....
quote:Op zondag 18 november 2007 12:01 schreef RayMania het volgende:
En users met bijna 300 notes moeten preventief geband worden.
Hangt er van af wat haar tarief isquote:Op zondag 18 november 2007 12:02 schreef Aanvoerder het volgende:
Vinden jullie het gek als ik zeg dat ik verliefd ben op een meid die achter de bar werkt van m'n favoriete tent hier in Praag, waar ik pas laatst achter kwam dat ze Bulgaars is en erbij vermeld dat ik al eerder 2 Bulgaarse vriendinnen heb gehad?
geen idee, maar ze zorgt er wel voor dat ik altijd rap m'n biertjes krijg en daar hou ik toch wel van.quote:
Wees blij dat ie geen Bulg heet, met z'n aars. Dat zou ik verontrustender vinden.quote:Op zondag 18 november 2007 12:02 schreef Aanvoerder het volgende:
bij jou kan alles tochquote:Op zondag 18 november 2007 12:02 schreef Aanvoerder het volgende:
schijnbaar wel.quote:
De Tsjechische Yab Yum?quote:Op zondag 18 november 2007 12:06 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
geen idee, maar ze zorgt er wel voor dat ik altijd rap m'n biertjes krijg en daar hou ik toch wel van.
dat is Darling Cabaret denk ik. 3 straten hier vandaan. Zo'n beetje alle mannelijke toeristen komen daar.quote:
Praagse cabaret tentenquote:Op zondag 18 november 2007 12:15 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
dat is Darling Cabaret denk ik. 3 straten hier vandaan. Zo'n beetje alle mannelijke toeristen komen daar.
jij mag altijd een keer langskomen, maar dat had ik geloof ik al eens gezegd.quote:
hehe. mwoh, het bier is hier in ieder geval beter.quote:Op zondag 18 november 2007 12:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ben je toch naar het verkeerde land geëmigreerd, Aanvoerder.
Goeiemoggelquote:Op zondag 18 november 2007 13:05 schreef Grulez het volgende:
Moggol
Wij zijn er nietquote:Op zondag 18 november 2007 11:51 schreef SCH het volgende:
Eerst maar eens onderhandelen over welk strand het wordt
quote:Op zondag 18 november 2007 13:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan hoeft het bad ook niet zo vol.
en opeens hebben Bluezz en golfer een bubbelbadquote:Op zondag 18 november 2007 13:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Je werd wakker van het geplons?quote:
Weet jij waar tong is geblevenquote:Op zondag 18 november 2007 13:56 schreef -Vaduz- het volgende:
slapen natuurlijk, Hij was al om 9 uur online dus moet hij nu even bijslapenquote:Op zondag 18 november 2007 15:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Weet jij waar tong is gebleven[ afbeelding ]
quote:
Vergeef het mequote:Op zondag 18 november 2007 15:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zijn opeens al mn posts in het Marco topic verwijderd.![]()
ah leuk dank.quote:Op zondag 18 november 2007 16:05 schreef borisz het volgende:
16.30 EK Futsal op eurosport. Voor als je nog voetbal wil zien![]()
Ik was Tennessee een lesje aan het leren. Het is een moeilijke leerling, maar hij leek me toch te snappen.quote:Op zondag 18 november 2007 15:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Leer die postopkrikker een lesje, goed werk!
Het is ook geen strand geworden, we zijn in het stadje van Hooler #1 geweestquote:
Dus je hebt dat kind weer eens op een dwaalspoor gezetquote:Op zondag 18 november 2007 17:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is ook geen strand geworden, we zijn in het stadje van Hooler #1 geweest![]()
Jij moet even foto's doen hier.
Desmond wil de achterhoek liever afstoten dus maak je geen zorgen.quote:Op zondag 18 november 2007 18:53 schreef pascalheister het volgende:
je waagt het toch niet om hier een keer te komen he sch
Het kostte nu 1 euro 90 en ik had de verrassing van de pont tot het laatst stilgehouden. Je had dat koppie moeten zienquote:Op zondag 18 november 2007 18:53 schreef tong80 het volgende:
Cool de opa van mijn vader is oud veerman van die pont. Klein wereld hè ?
gelukkkigquote:Op zondag 18 november 2007 18:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Desmond wil de achterhoek liever afstoten dus maak je geen zorgen.![]()
O, dan moeten ze dubbel teruggezet worden.quote:Op zondag 18 november 2007 16:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik was Tennessee een lesje aan het leren. Het is een moeilijke leerling, maar hij leek me toch te snappen.
Daar vind ik wel fijn, een niet al te drukke kroegquote:
Je verwoordt het prima.quote:
Zo mag ik het horen!quote:Op zondag 18 november 2007 20:46 schreef sjimz het volgende:
Doe mij maar Grolsch Vaduz!
Hierbij dus een nieuwe bevestiging dat Grolsch geen bier is. Gemaakt door een Grolsch-drinkerquote:
Ik las wat ik wilde lezen van sjimz.quote:Op zondag 18 november 2007 20:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hierbij dus een nieuwe bevestiging dat Grolsch geen bier is. Gemaakt door een Grolsch-drinker
Stel je voor dat Appelsientje naar VI kijktquote:
topgear is dan ook 100x beterquote:Op zondag 18 november 2007 22:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stel je voor dat Appelsientje naar VI kijkt
quote:Op zondag 18 november 2007 22:08 schreef pascalheister het volgende:
niet wat voor jou die camper sien
oh zat die auto er niet bij ?quote:Op zondag 18 november 2007 22:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]ruim 7 ton (in ponden en excl die mooie auto
)
Nopequote:Op zondag 18 november 2007 22:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
oh zat die auto er niet bij ?
rook je wiet voortaan ergens anders en niet voor de schouwburgquote:
Ik doe niet aan druks.quote:Op zondag 18 november 2007 22:17 schreef borisz het volgende:
[..]
rook je wiet voortaan ergens anders en niet voor de schouwburg![]()
Hoe bevalt het leven in Wageningen eigenlijk?quote:
Goed goed, er is veel meer te doen dan je misschien zou denkenquote:Op zondag 18 november 2007 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe bevalt het leven in Wageningen eigenlijk?
Ja, ik hoor dat wel van mijn broer.quote:Op zondag 18 november 2007 22:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Goed goed, er is veel meer te doen dan je misschien zou denken
quote:Die Tennessee levert zowaar nog een leuke sig op ook
quote:De kerstman is woedend. Hij mag zijn traditionele groet 'ho ho ho' niet meer gebruiken wanneer hij zich in het Australische Sydney bevindt.
Volgens bedrijven zou de kreet seksistisch zijn omdat 'ho' een Amerikaanse term voor hoer is. Zij huren alleen nog kerstmannen in mits zij beloven 'ha ha ha' te roepen.
De kerstman moet sowieso opzoutenquote:
Pff, jij krijgt niet het platform waar je recht op hebt.quote:Op zondag 18 november 2007 22:48 schreef sjimz het volgende:
Wat een censuur weer op dit forum
Te negatieve TT!
Ook zonder carnaval?quote:
Het sneeuwt in de buurt van Lille op dit momentquote:
Feestdagen.quote:Op zondag 18 november 2007 22:41 schreef borisz het volgende:
Bloes en Golfer ? Is de grot al mooi versierd ?![]()
you have got to be kidding me...quote:
Nee, geen melk aanwezig hierquote:
Hier staat zo'n gezamelijke pot poedermelk, maar liever dat dan niets.quote:Op maandag 19 november 2007 09:22 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb nog precies 1 half kopje melk, en die hou ik lekker zelf
Jammer.. zo jammer..quote:Op maandag 19 november 2007 09:43 schreef RayMania het volgende:
Zo erg ben ik niet, één klontje en een beetje melk. Anders niet te zuipen.
quote:
Koffie moet je gewoon niet drinken.quote:Op maandag 19 november 2007 09:42 schreef appelsientje het volgende:
Pfff melk en koffie... melk en suiker![]()
Koffie moet je gewoon zwart drinken, zoals het bedoeld is... alleen zo proef je de pure smaak van koffie![]()
Tussen thee en koffie is thee inderdaad mijn keuze.quote:
* -Vaduz- vertrouwt het zaakje niet. Wat moeten die pillenslikkers ermee.quote:Op maandag 19 november 2007 11:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[upd] Zuid-Afrikanen willen Grolsch overnemen
Vaduz boos?
Mja, hoe kan je alles behalve paranoide zijn met alle pogingen op Bugs' leven.quote:Op maandag 19 november 2007 11:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
* -Vaduz- vertrouwt het zaakje niet. Wat moeten die pillenslikkers ermee.![]()
Espresso of Ristretto, en dan niet bij een Chinees, want die snapt er geen fuck van, maar bij een echte Italiaan.quote:Op maandag 19 november 2007 09:42 schreef appelsientje het volgende:
Pfff melk en koffie... melk en suiker![]()
Koffie moet je gewoon zwart drinken
als dat maar niet met de bierprijs gebeurt.quote:Op maandag 19 november 2007 12:21 schreef Ole het volgende:
De aandelen Grolsch zijn anders we 70% gestegen![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 12:21 schreef Ole het volgende:
De aandelen Grolsch zijn anders we 70% gestegen![]()
Bestel nooit koffie in Saudi Arabie trouwens, die maken pas echt raar spul dat ze 'koffie' noemenquote:Op maandag 19 november 2007 12:24 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Espresso of Ristretto, en dan niet bij een Chinees, want die snapt er geen fuck van, maar bij een echte Italiaan.
Dan drink je pas koffie.
Nederland drinkt gewoon water met wat brak koffie aroma.
Een grotere (zoals daar gebruikelijk) flesmaat introduceren?quote:Op maandag 19 november 2007 11:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
* -Vaduz- vertrouwt het zaakje niet. Wat moeten die pillenslikkers ermee.![]()
Snel quoten, DIGGER schrijft 'Amsterdam'.quote:Op maandag 19 november 2007 12:28 schreef DIGGER het volgende:
O ja:
Week Amsterdam overleefd
![]()
Hoef er nu gelukkig een jaar lang niet meer te komen.
(Die Braziliaanse toko in een zijstraat van de Leidsestraat, wat een rans toko was dat zeg, had het na 1 slok bier al gezien en maar ergens anders gaan eten.)
Daar hebben we al halve liters voor hier.quote:Op maandag 19 november 2007 12:27 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Een grotere (zoals daar gebruikelijk) flesmaat introduceren?
ik wist niet dat DE ook shag maakt?quote:Op maandag 19 november 2007 12:58 schreef tong80 het volgende:
Trouwens ik kan de dag niet beginnen zonder sterke zwarte Douwe Egberts.
tong80 wordt verfilmd?quote:Op maandag 19 november 2007 14:16 schreef tong80 het volgende:
Tom Cruise in zijn nieuwe rol :
[ afbeelding ]
Met wiens handtekening op de dop?quote:Op maandag 19 november 2007 17:19 schreef borisz het volgende:
vooruit maar een borrel bij deze donkere dagen
[ afbeelding ]
Ben niet zo van de Jenever, maar als het Jenever is, dan wel deze ja.quote:Op maandag 19 november 2007 17:19 schreef borisz het volgende:
vooruit maar een borrel bij deze donkere dagen
[ afbeelding ]
Jawel, dag vloog voorbij. Druk, veel te doen.quote:
Hij's fijnquote:Op maandag 19 november 2007 20:24 schreef DIGGER het volgende:
Glenn's antwoord op de vraag wat hij graag zou willen hebben van Sinterklaas: "Een kerstboom"
![]()
ha ha, hij's grappig!quote:Op maandag 19 november 2007 20:24 schreef DIGGER het volgende:
Glenn's antwoord op de vraag wat hij graag zou willen hebben van Sinterklaas: "Een kerstboom"
![]()
Als vanouds he.quote:Op maandag 19 november 2007 21:52 schreef Suijk het volgende:
Sjemig, flink doorgepost hier vandaag.
Ook wel.quote:Op maandag 19 november 2007 21:55 schreef Messenga het volgende:
Há Bos!
Ja hoor, met jou?
Al gespot op Hyves?
die is oudquote:Op maandag 19 november 2007 22:24 schreef RayMania het volgende:
rubbereend, je familie!
[ afbeelding ]
JIj toch ookquote:
quote:Op maandag 19 november 2007 22:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
En toen was Rubber mama's enige zoon en werd ie vólgestopt met eten.
quote:Op maandag 19 november 2007 22:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
En toen was Rubber mama's enige zoon en werd ie vólgestopt met eten.
quote:
Dan duik ik daar weer bovenop.quote:
lekkah!quote:
die is oud, en hopelijk nepquote:Op maandag 19 november 2007 22:24 schreef RayMania het volgende:
rubbereend, je familie!
[ afbeelding ]
Oh op die manier.quote:
Laat ik me maar eerst eens scheren voordat ik ga. Al een week niet meer gedaan.quote:
Is dit een crypto?quote:Op dinsdag 20 november 2007 07:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het is donker, nat en het ziet er koud uit
Nee, eigenlijk niet.quote:
Ik dacht ook aan Bluezzquote:Op dinsdag 20 november 2007 07:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet.
Alle toevallige overeenkomsten met de grot van Bluezz zijn puur op toeval gebaseerd.
Hey dat is grappigquote:Op dinsdag 20 november 2007 08:09 schreef Suijk het volgende:
Morgen ben ik de hele dag in Eindhoven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |