Onsboskequote:Op zaterdag 17 november 2007 22:32 schreef Bluezz het volgende:
De VBL Zeppelin
Bossie aan de hyves?
Wat is je naam?
Papegaaienziekte nu?quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
"Wat worden we verwend" aldus de commentator halverwege de 2e helft.
Zojuist flink in mn vinger gebeten door onze papegaai
Dan had ik al een jaartje of 18 in t ziekenhuis moeten liggen.quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:25 schreef Grulez het volgende:
Nou bedankt Marco, nu moet ik wel naar de kroeg....
Smoesjes, smoesjes...jij hebt elke dag hoofdpijn.quote:Op zondag 18 november 2007 00:15 schreef SCH het volgende:
Ik ga slapen. Voor al die Hoolers die zin hebben: sorry, ik heb hoofdpijn.
Ahnee... Toch wel in een teiltje?quote:
Uiteraard, het gezegde "met slechte mensen gaat het altijd goed" geldt nog steeds.quote:Op zondag 18 november 2007 00:38 schreef Beschouw het volgende:
Alles goed met jullie?
Dan gaat het met mij ook goed. Hamertjes in het hoofd van zuipen gisteren zijn eindelijk weg.quote:Op zondag 18 november 2007 00:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Uiteraard, het gezegde "met slechte mensen gaat het altijd goed" geldt nog steeds.
Die komen nog wel terug.quote:Op zondag 18 november 2007 00:41 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Dan gaat het met mij ook goed. Hamertjes in het hoofd van zuipen gisteren zijn eindelijk weg.
Bedankt voor deze geweldige anekdotequote:Op zondag 18 november 2007 11:06 schreef tong80 het volgende:
Luister al 5 minuten naar een vent met zware stem op Ned-1 kijkl ik even op en naar het scherm blijkt het een vrouw te zijn.
Bedankt voor de informatiequote:Op zondag 18 november 2007 11:39 schreef SCH het volgende:
Zo naar het strand met Desmond
Jahoor, met alle plezier.quote:Op zondag 18 november 2007 07:55 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]Hij wil wel op je schieten VoreG
gniffel.quote:Op zondag 18 november 2007 12:01 schreef RayMania het volgende:
En users met bijna 300 notes moeten preventief geband worden.
Dat is helemaal niet gek hoor.quote:Op zondag 18 november 2007 12:02 schreef Aanvoerder het volgende:
Vinden jullie het gek als ik zeg dat ik verliefd ben op een meid die achter de bar werkt van m'n favoriete tent hier in Praag, waar ik pas laatst achter kwam dat ze Bulgaars is en erbij vermeld dat ik al eerder 2 Bulgaarse vriendinnen heb gehad?
Damn it. Originialiteit is ver te zoeken bij mij, hehe....
quote:Op zondag 18 november 2007 12:01 schreef RayMania het volgende:
En users met bijna 300 notes moeten preventief geband worden.
Hangt er van af wat haar tarief isquote:Op zondag 18 november 2007 12:02 schreef Aanvoerder het volgende:
Vinden jullie het gek als ik zeg dat ik verliefd ben op een meid die achter de bar werkt van m'n favoriete tent hier in Praag, waar ik pas laatst achter kwam dat ze Bulgaars is en erbij vermeld dat ik al eerder 2 Bulgaarse vriendinnen heb gehad?
geen idee, maar ze zorgt er wel voor dat ik altijd rap m'n biertjes krijg en daar hou ik toch wel van.quote:
Wees blij dat ie geen Bulg heet, met z'n aars. Dat zou ik verontrustender vinden.quote:Op zondag 18 november 2007 12:02 schreef Aanvoerder het volgende:
bij jou kan alles tochquote:Op zondag 18 november 2007 12:02 schreef Aanvoerder het volgende:
schijnbaar wel.quote:
De Tsjechische Yab Yum?quote:Op zondag 18 november 2007 12:06 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
geen idee, maar ze zorgt er wel voor dat ik altijd rap m'n biertjes krijg en daar hou ik toch wel van.
dat is Darling Cabaret denk ik. 3 straten hier vandaan. Zo'n beetje alle mannelijke toeristen komen daar.quote:
Praagse cabaret tentenquote:Op zondag 18 november 2007 12:15 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
dat is Darling Cabaret denk ik. 3 straten hier vandaan. Zo'n beetje alle mannelijke toeristen komen daar.
jij mag altijd een keer langskomen, maar dat had ik geloof ik al eens gezegd.quote:
hehe. mwoh, het bier is hier in ieder geval beter.quote:Op zondag 18 november 2007 12:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ben je toch naar het verkeerde land geëmigreerd, Aanvoerder.
Goeiemoggelquote:Op zondag 18 november 2007 13:05 schreef Grulez het volgende:
Moggol
Wij zijn er nietquote:Op zondag 18 november 2007 11:51 schreef SCH het volgende:
Eerst maar eens onderhandelen over welk strand het wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |