Vage kennis? Jij hebt het niet helemaal begrepenquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:27 schreef T-lex het volgende:
12 uur...das dus afscheid nemen van die vage kennis en dan 11 uur in de kroeg hangen...![]()
Die opmerking zegt heel veel over jouquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:27 schreef T-lex het volgende:
12 uur...das dus afscheid nemen van die vage kennis en dan 11 uur in de kroeg hangen...![]()
Meer een 2e vader-figuur voor Huubquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:27 schreef T-lex het volgende:
FF naar de tandarts voor Huub binnenkort. Zo doen ze dat ook bij Brian, Amanda en Nadia.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn!
Blocken, ik vind het in dit geval wel een beetje terecht... het is een coach... Zo zijn die 3 twaalf uren wel snel op, als er maar iemand dood gaat.
Familie en goede vriend, meer niet lijkt mij
Het was een goede vriendquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn!
Blocken, ik vind het in dit geval wel een beetje terecht... het is een coach... Zo zijn die 3 twaalf uren wel snel op, als er maar iemand dood gaat.
FEBO? 2 maten.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:29 schreef Deisyy het volgende:
Halloooo!!! Hoe kan het nou dat Nadia alcohol heeft gedronken?
Pure platte wraakquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn!
Jij bent vreemd met 't fenomeen kennisen en vrienden en hoeveel die voor je kunnen betekenen? Maar eigenlijk is dat voor een persoon als jij natuurlijk teveel gevraagd.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:27 schreef T-lex het volgende:
Nee ik geloof het ook niet maar we hebben het ook nooit meegemaakt, andersomquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:20 schreef Desii het volgende:
[..]
ik geloof er niets van....... Huub heeft altijd een grote mond, maar op persoonlijk vlak ook een klein hartje
En Nicolaas was zelfs een hele dag weg om z'n oma te begraven!quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
FF naar de tandarts voor Huub binnenkort. Zo doen ze dat ook bij Brian, Amanda en Nadia.![]()
Daarom. Komt wel een oplossing als FEBO ff nadenkt.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:31 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En Nicolaas was zelfs een hele dag weg om z'n oma te begraven!
Idd, niet dat neppe gedoe.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:33 schreef farscapevr6 het volgende:
oooooooooo wat hoop ik dat t spel vanaf nu zo keihard gespeeld gaat en mag worden
quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:21 schreef Darklight het volgende:
Jullie kunnen beter naar Nowlive gaan, ook van die Huub lovers
Sommige doen echt alsof die heilig is
precies.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
"Moet je maar niet aan m'n stijltang zitten"![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:36 schreef schatje het volgende:
Hopelijk is Huub nou genezen van Amanda's naam bij die tattoo.
Ja jij wel natuurlijk. Wie ben jij eigenlijk? Of kom je alleen maar om een beetje te rellen?quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:35 schreef BrainView het volgende:
Sterk van Amanda
Begrijp dat meisje volkomen
precies.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:36 schreef SiRojK het volgende:
Beetje jammer dit.. Ik vind dat Huub die 12 uur gewoon verdient, het maakt niet uit wie het is, coach/vader/moeder iedereen heeft een andere betekenis voor iemand...
en dan ook nog zeggen: ik gun het je wel, maar ik geef het je nietquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:35 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
precies.
En dan die stomme 'verontschuldigingen',
'ik ben ook fout geweest, maar ...'
bla, bla, bla![]()
lol, zei die dat echt? Dat is wel heel sneuquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:37 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
precies.
En dan dat argument van Dennix : 'ik ken die persoon niet'![]()
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:37 schreef Sylar het volgende:
Nadia heeft een vriendin die meer waard is dan haar zus. OK...
ze heeft niet eens een zus...quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:37 schreef Sylar het volgende:
Nadia heeft een vriendin die meer waard is dan haar zus. OK...
Idd! Net zo schijnheilig als hun God!quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:39 schreef Kaleddis het volgende:
Wel opvallend dat er opeens weer allerlei Brian fans opduiken![]()
Precies... dat Huub dat niet zou blokken wil niet zeggen dat een ander dat niet mag. En er lijkt genoeg aanleiding om te blokken.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:38 schreef T-lex het volgende:
Net goed...begint Huub "What Goes Around Comes Around"
Dat is dus precies wat dit ook is Huubje... als het bij Huubje in z'n straatje past dan gebruikt hij ook alles.![]()
Ha ha waar slaat dit nu op ?quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:38 schreef akveor het volgende:
Er wordt aardig uit de schoolgeklapt..... Hier zie je duidelijk uit dat er veel wrok zit.....
Ben benieuwd wanneer de toneelhaak voor Huub komt.
Dat was een vader die ze 10 jaar niet gesproken hadquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:33 schreef T-lex het volgende:
Huub wil alweer gaan dreigen...![]()
Gaat Ricardo nog beginnen over de vader van Sylvia....das fokking familie man.![]()
Komen morgenquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:41 schreef Darklight het volgende:
Zijn die gasten van Nowlive nog geweest? Ik had daar commentaar op, en ben daar geband
Maar die zijn dus niet geweest, zolas ik al bij Nowlive schreef paar dagen terug
zijn vanmiddag geweest bij de live showquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:41 schreef Darklight het volgende:
Zijn die gasten van Nowlive nog geweest? Ik had daar commentaar op, en ben daar geband
Maar die zijn dus niet geweest, zolas ik al bij Nowlive schreef paar dagen terug
Ethisch was het niet juist.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:39 schreef riri het volgende:
nou noemt ze het al verkrachten.....dat was het helemaal niet....zelf deed mevrouw niets
Hoeveel trappen heeft Brian Lieke gegeven Amanda?
Dat weet je natuurlijk niet....dat wat Amanda niet wil weten verdringt ze...het bestaat niet
Huub is dom te denken dat hij nog iets van vriendschap heeft gevoeld richting haar....ze kan helemaal niet relativeren Huub...dat heeft met haar IQ te maken.....laat haar gaan....ze is het niet waardquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:38 schreef Dreamboy het volgende:
Huub.dat beetje vriendschap wat ik dan nog met Amanda had is dan ook over.
Jaap. Top
Ze zijn wel geweest ! Tegen 16:00 uur om de Live uitzending bij te mogen wonenquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:41 schreef Darklight het volgende:
Bedoel je op zijn rug? Staat geen Amandaquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:36 schreef schatje het volgende:
Hopelijk is Huub nou genezen van Amanda's naam bij die tattoo.
en dat siert hemquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:43 schreef riri het volgende:
[..]
Huub is dom te denken dat hij nog iets van vriendschap heeft gevoeld richting haar....ze kan helemaal niet relativeren Huub...dat heeft met haar IQ te maken.....laat haar gaan....ze is het niet waard
Maar jij zal haar wel helpen als zij je nodig heeft...het is niet anders
quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:42 schreef neehe het volgende:
[..]
Ha ha waar slaat dit nu op ?![]()
Weet je wel wat een toneelhaak is ?![]()
Die zijn vanmiddag geweest, bij de internetshow.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:41 schreef Darklight het volgende:
Ik zeg ook niet dat het niet kan, ik laat alleen weten dat er dus problemen zijn met 'r zus. Die ze schijnbaar ook niet eens heeft lees ik.quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:44 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Huub zijn spel is zo goed als over. Hij heeft keihard gespeeld en verloren. Het is ook lastig om tegen 4 tegenstanders te spelen en de febo.
Ik steeds minder.... krijgen we we weer een nieuwe...quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:44 schreef Desii het volgende:
Hoop dat Huub zijn hoofd koel kan houden.....
ik hoop het maar!quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:45 schreef riri het volgende:
Denk dat Amanda de volgende keer nog lager in de popupoll zal komen te staan dan ze nu al staat....Brian ook
Hier reageren mensen nogal fel op
Ethisch niet juist.... dan liever iemand een knal in z'n gezicht geven.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:46 schreef riri het volgende:
Ja Amanda...als het verkrachten was geweest had huub allang thuis gezeten
quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:51 schreef Prospera het volgende:
Dennis noemt de 12 uur een uitje.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:51 schreef Prospera het volgende:
Dennis noemt de 12 uur een uitje.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:49 schreef Prospera het volgende:
Lellebel gaat weer los
[ afbeelding ]
Brian doet wat slap geouwehoer.
Nadia en Huub hebben nog een verhaallijntje te gaan.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:53 schreef T-lex het volgende:
Wil nadia in de popo omhoog...hahaha
wat een kutje.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:50 schreef Clank het volgende:
Amanda: Ik gun hem jou nog minder als mens dan als speler... ik zie gewoon een duivel voor me.
Dit vind ik zo'n smerige opmerking.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:51 schreef Clank het volgende:
Brian zegt dat Huub op zijn jaardag tijdens zijn 8 uur het graf nog wel kan bezoeken.
Ja, en de FEBO zal ze wel weer goed belonen ....quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:54 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Brian en Amanda behoren idd tot het kaliber Natasia.
precies. Nu kun je dat misschien ook niet verwachten van zo'n domme doosquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:54 schreef Kinga het volgende:
[..]
Duidelijk voorbeeld weer dat die meid DGK en realiteit niet kan scheiden.
Hmmm, klopt. Maar huilen? Hij is niet zo'n goeie acteur als Jaap.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:58 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
even iets tussen door.........is dit allemaal wel WAAR........hij had ooit een idee weten we nog?!
dit is echt.... dat idee had hij al laten varen; omdat hij ergens vond dat hij het niet kon maken.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:58 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
even iets tussen door.........is dit allemaal wel WAAR........hij had ooit een idee weten we nog?!
Aan dat spelletje zou Huub zijn moeder nooit meedoen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:58 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
Ja heel irri, trouwens wat een lulargumenten heb ik gehoord.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:56 schreef Clank het volgende:
Verkeerd tv momentje Jaap.
Van mij ook, laat hem lekker morgen maar naar de tandarts gaan.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:57 schreef BsJanssen het volgende:
Ik vind dit wel zielig voor Huub! Van mij mag hij de hele dag naar de tandarts!
en waarschijnlijk niet alleen de ogen van Huub..quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:58 schreef mazaru het volgende:
Aan dit voorval zit 1 voordeel. Huub zijn ogen zullen nu wel open zijn voor het feit dat het niet alleen tegenstanders in een spel zijn, maar gewoon monsterlijke creaturen
quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:58 schreef akveor het volgende:
Ja Huub.... en als het je niet bevalt.... dan ga je toch lekker naar huis.
[ afbeelding ]
idd Huub zegt, hier krijg je een inktzwarte kamer van (bedoeld hij het hart van zijn tegenstanders mee)quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:58 schreef mazaru het volgende:
Aan dit voorval zit 1 voordeel. Huub zijn ogen zullen nu wel open zijn voor het feit dat het niet alleen tegenstanders in een spel zijn, maar gewoon monsterlijke creaturen
Huub heeft iedereen altijd alles gegund.Hij zag het goede nog in de mensen,hebben we zo vaak al gezien.En de streamers weten dat.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:59 schreef Prospera het volgende:
Huub: we zijn toch fucking mensen, houdt het nooit op?
[ afbeelding ]
Geheel mee eens!quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:54 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Brian en Amanda behoren idd tot het kaliber Natasia.
Nadia en Dennix zijn ook zum kotzen, maar een stuk minder erg dan BAN.![]()
Ik kots zo van dat zootje, dat ik alleen stream 1 en 2 nog aan hebquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:01 schreef chufi het volgende:
Wat een BS praat weer van B&A , alles weer i n hun eigen straatje goed praten en Huub afkraken
Eh?quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:00 schreef Kaleddis het volgende:
Huub gaat z'n optredens cancelen, hij wil niet meer met Brian optreden...
Bedreiging van het hokje ???
en gelijk heeft ie!quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:00 schreef petraa het volgende:
Huub gaat zijn optredens cancellen, hij gaat niet meer met Brian optreden.
ik snap zijn opstand nu wel hoor....quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:01 schreef noucky het volgende:
Wat een zwaktebod van Huub, ik ga mijn optredens cancelen. Ik wil niet meer samen met Brian.
Het schoot mij ook net door m'n gedachten, maar nee, dat gun ik Deborah echt nietquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:01 schreef neehe het volgende:
Nou maar hopen dat Amandel's zus binnenkort weer onderaan de trap ligt, ze is tenslotte weer terug bij degene die haar inelkaar heeft geslagen.
Alsof Brian dat erg zal vinden....quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:01 schreef noucky het volgende:
Wat een zwaktebod van Huub, ik ga mijn optredens cancelen. Ik wil niet meer samen met Brian.
Wat BS en B& amp:Aquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:01 schreef chufi het volgende:
Wat een BS praat weer van B&A , alles weer i n hun eigen straatje goed praten en Huub afkraken
Ik denk dat Huub vanavond eindelijk eens de echte haat van die twee, Brian en Amanda, gevoeld heeft. Tuurlijk moet ie niet optreden met Brian.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:03 schreef Desii het volgende:
[..]
ik snap zijn opstand nu wel hoor....
Ik zou bijna begrijpen waarom Amanda haar ex'en haar regelmatig de hele kamer door geslagen hebben.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:01 schreef neehe het volgende:
Nou maar hopen dat Amandel's zus binnenkort weer onderaan de trap ligt, ze is tenslotte weer terug bij degene die haar inelkaar heeft geslagen.
Ik ook!!! en ik hoop dat hij de optredens echt cancelled.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:03 schreef Desii het volgende:
[..]
ik snap zijn opstand nu wel hoor....
Precies... keihard spelen is keihard spelen....quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:04 schreef noucky het volgende:
Dit is wel het spel Huub, had je er maar niet in moeten gaan.
Nou ik wel !!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:03 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Het schoot mij ook net door m'n gedachten, maar nee, dat gun ik Deborah echt niet(niemand niet)
Ach ze vond 't zelf lekkerquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:03 schreef chufi het volgende:
Het Aman raping verhaal laait weer op. Ouwe koeien die verkeerd worden geinterperteerd
Huub is altijd naif geweest.Zelfs in Natasia had hij zich vergist.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:03 schreef Myriam1978 het volgende:
Een beetje naif van Huub te denken dat het zover nooit kon komen.
Als dat gebeurt geeft Huub 'm wel. En terecht.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:08 schreef Donnie29 het volgende:
Nou maar hopen dat er iets gebeurd met een van de vrienden van Amanda en Brian en dit dan omdraaien. Kijken wat er dan gebeurd. En ik hoop natuurlijk niet echt dat er iets met iemand gebeurd maar ben benieuwd wat er dan zal gebeuren.
gaat brianless toch lekker alleen , nou dan doet hij het in zijn broek...maar vraag of JIJ meee mag!quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Alsof Brian dat erg zal vinden....![]()
Febo zal toch die contracten na moeten komen... zal misschien een clausule in die contracten zitten mocht iemand de villa verlaten.... maar bij weigering?
Het kon niet missen.................precies zoals zijn moeder al zei......als ik je zie op tv ben je altijd aan het eten....quote:
Dit is echt verschrikkelijk, maar dit was wel wat er nodig was om Huub zijn ogen open te laten gaan.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub is altijd naif geweest.Zelfs in Natasia had hij zich vergist.
ik zou nog veel ergere dingen zeggen.......... komop zegquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:08 schreef noucky het volgende:
Bij Huub zal het nooit doordringen dat hij iedereen van alles wenst.
Nu ook weer grove woorden.
Tja Huub, dat krijg je er van. Houd die gore grote rotsmoel van jou maar eens dicht.
jij snapt het echt niet he?quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:10 schreef noucky het volgende:
Huub jou grote bek is je valkuil.
Huub,Jaap en Lieke kunnen onderscheid maken tussen spel en realiteit.Dat is het grote verschil met die aso's nu!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:08 schreef Frasier het volgende:
[..]
Als dat gebeurt geeft Huub 'm wel. En terecht.
T zijn maar woorden.. of kan je dat verschil ook niet zien? Net als die primaten daarzo..quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:08 schreef noucky het volgende:
Bij Huub zal het nooit doordringen dat hij iedereen van alles wenst.
Nu ook weer grove woorden.
Tja Huub, dat krijg je er van. Houd die gore grote rotsmoel van jou maar eens dicht.
Ik van Brian en Manniequote:Op zaterdag 17 november 2007 01:10 schreef maril het volgende:
Huub is weer in en stemming dat ik hem eng vind
ben i het helemaal mee eens, nu gaat hij echt HARD spelen hoop ik!quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit is echt verschrikkelijk, maar dit was wel wat er nodig was om Huub zijn ogen open te laten gaan.
Maar hij mag het nu zeggen hè? Hij spreekt dingen uit in z'n emoties...quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:10 schreef noucky het volgende:
Huub jou grote bek is je valkuil.
Doen die andere klootzakken toch ook.........dus vanaf nu gewoon keihard spelen Huupie!quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:10 schreef akveor het volgende:
Nou met alle respect Huub.... je outplayed ze allemaal..... ik heb er de afgelopen weken niets van gezien.
En kwaad met kwaad vergelden is nooit een goed idee.
Doe ff normaal!Dood en een spel.........moeilijk he...........nee dus!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit is echt verschrikkelijk, maar dit was wel wat er nodig was om Huub zijn ogen open te laten gaan.
Als ze gaat dan zal ik er ook zijnquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:10 schreef kybe het volgende:
Ik had niet gedacht dat ik nog meer hekel zou kunnen krijgen aan Amanda en Brian maar ze hebben het toch weer voor elkaar.Die febo gaat toch zeker niet die rotsnol nog belonen met een feestje morgenavond?
precies!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:11 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Huub,Jaap en Lieke kunnen onderscheid maken tussen spel en realiteit.Dat is het grote verschil met die aso's nu!!
Precies dat!quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:11 schreef BuffyJan het volgende:
Brian is echt de grootste rat van de wereld. Als ik 12 uur zou willen zou ie m ook blocken. Bullshit! Was hij niet degene die wilde blocken bij Sylvia?
Vuile vieze moraalridder! Maar hij krijgt zn portie nog wel. Karma is a bitch![]()
Praat niet zo dom!!Zeker nog nooit een dierbare verloren?quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:11 schreef Py het volgende:
Aaaaah. Huub heeft zn zin niet gekregen![]()
Stampenvoeten jongen.
Wie zou er alles blokkeren? Wie zit er niet voor een zak M&M's?
Ik hoop dat Huub ook ramt en gelijk de poort uit kan zodat hij morgen nog op tijd is voor de begrafenis.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:13 schreef Prospera het volgende:
Ik hoop dat Huub die 2 snollen op hun bek ramt![]()
Of je leert even begrijpend lezenquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:12 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Doe ff normaal!Dood en een spel.........moeilijk he...........nee dus!!
quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:12 schreef loisie het volgende:
[..]
Doen die andere klootzakken toch ook.........dus vanaf nu gewoon keihard spelen Huupie!
Hij zegt ook ik ga er over slapen, want ik zeg het nu uit woede.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:13 schreef akveor het volgende:
Owwww.... nu denkt Huub er nog maar sterk over om de optredens te cancelen.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:12 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Als ze gaat dan zal ik er ook zijn![]()
Top als hij dat doet!!Zal vanwege contracten wel weer niet mogen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:13 schreef akveor het volgende:
Owwww.... nu denkt Huub er nog maar sterk over om de optredens te cancelen.
We krijgen een nieuwe...quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:14 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik hoop dat Huub ook ramt en gelijk de poort uit kan zodat hij morgen nog op tijd is voor de begrafenis.
Huh, dan gaat Brian ook meequote:Op zaterdag 17 november 2007 01:14 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik hoop dat Huub ook ramt en gelijk de poort uit kan zodat hij morgen nog op tijd is voor de begrafenis.
Verlies?quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:13 schreef noucky het volgende:
Huub kan duidelijk niet met zijn verlies omgaan.
mee eens.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:12 schreef riri het volgende:
Het werkt wel door...ze proberen keer op keer hun geweten te sussen....en maar zoeken naar alles waardoor ze bevestiging krijgen voor de keus die ze hebben gemaakt....slaap lekker en morgen een prettige en plezierige dag waarop de begrafenis plaatsvindt....ga maar lekker naar de playboyavond morgen Amanda....maak maar lekker veel plezier
Precies, alsof Huub dat zomaar kan cancelen..... grootspraak wat ie zich later ook wel realiseerde.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:15 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Top als hij dat doet!!Zal vanwege contracten wel weer niet mogen.![]()
Ik lees wat jij typt,Je vergelijkt een uitspraak over M&M s met de dood van een dierbare!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of je leert even begrijpend lezen
Wat heeft dit in godsnaam met verlies te makenquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:13 schreef noucky het volgende:
Huub kan duidelijk niet met zijn verlies omgaan.
In dit geval ruim erboven staan!!Ook bij zulke mensen ontbreekt alle menselijkheid!quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:17 schreef rooie3 het volgende:
Zelfs de sfeer hier slaat om in haat.In een keer komen de anti Huub fans effe onzin bleren en meteen een klote sfeer.
Juist dit heeft niets met het spel te maken.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Verlies?
Het enige verlies wat Huub heeft gehad nu, is het verlies van die man die is overleden. Die vuile ratten die dit geblocked hebben, hebben verloren. Namelijk hen laatste beetje menselijkheid als ze dat al ooit gehad hebben
Ik denk dat Huub's ogen nu opgen zijn gegaan wat amanda betreft. Eindelijk!quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:18 schreef T-lex het volgende:
Huubje lijkt een beetje opgefokt...en morgen geeft hij Amanda weer een knuffel als hij d'r tegen komt.
Dat was iemand anders.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:17 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Ik lees wat jij typt,Je vergelijkt een uitspraak over M&M s met de dood van een dierbare!!
wil niet lullig doen, maar dat deed ze dus niet..quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:17 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Ik lees wat jij typt,Je vergelijkt een uitspraak over M&M s met de dood van een dierbare!!
En zn medespelers doen dat niet hequote:Op zaterdag 17 november 2007 01:17 schreef maril het volgende:
Huub ik cancel al de optreden , Lieke nou pak de telefoon, Huub ik ben nu te emotioneel ik bespreek het morgen.
Huub is de streamers nu erg an het beinvloeden , dat is nl zijn grootste kracht, want hij wil alleen winnen , hij beledigd zelfs zijn medespelers op de manie waarop hij nu praat.
Ik voel dat Lieke dat ook voelt.
Zij voelt dat kennelijk zo , ik vraag mij hardop waarom de meeste in dat huis een hekel aan Huub hebben, zou dat ook niet een beetje aan Huub liggen, overigens hij had van mij naar die begravenis gemogen , ik begrijp die 3 ook niet.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:17 schreef Myriam1978 het volgende:
Amanda praat: huub is de duivel!
Man wat zijn ze zo kortzichtig
Zit er echt aan te denken een brief te schrijven aan Naad waarin ik zeg dat ik t tof vind dat ze bij dr eigen standpunt blijftquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:20 schreef chufi het volgende:
3&4 gaat noch steeds over hetzelfde en Naad is nog steeds tegen B&M
en dat valt me alles mee van haarquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:20 schreef chufi het volgende:
3&4 gaat noch steeds over hetzelfde en Naad is nog steeds tegen B&M
Ach laat gaan Buffy, er zijn mensen die alleen maar komen als er iets anti huub op de streams is.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:20 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
En zn medespelers doen dat niet he![]()
Ik herinner me een opmerking van Amanda: Jij hebt je vrienden vermoord jongen![]()
![]()
![]()
![]()
Met medespelers bedoel ik in dit geval Lieke en Jaap, Huub oreeert dat hij de villa gaat winnen en dat hij de beste is.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:20 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
En zn medespelers doen dat niet he![]()
Ik herinner me een opmerking van Amanda: Jij hebt je vrienden vermoord jongen![]()
![]()
![]()
![]()
Dan begrijp ik het verkeerd en dat spijt me dan maar het staat er wel zoquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:19 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
wil niet lullig doen, maar dat deed ze dus niet..
ze bedoelde imo dat door deze streek van die etters die ogen van Huub opengaan.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach laat gaan Buffy, er zijn mensen die alleen maar komen als er iets anti huub op de streams is.
hij gooit het erop dat brian het haar heeft ingefluisterd. zijn oogkleppen zitten helaas nog half opquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub's ogen nu opgen zijn gegaan wat amanda betreft. Eindelijk!
Gevoelloos??? Egoistisch! pichiri of wat Brian ook altijd zegt Gierig.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:20 schreef maril het volgende:
[..]
Zij voelt dat kennelijk zo , ik vraag mij hardop waarom de meeste in dat huis een hekel aan Huub hebben, zou dat ook niet een beetje aan Huub liggen, overigens hij had van mij naar die begravenis gemogen , ik begrijp die 3 ook niet.
Met alles respect maar ik vind niet dat Huub erg oplossingsgericht bezig is nu. Je ziet toch veel haat?quote:
Denk jij werkelijk dat er tegen Amanda en Brian zonder agressie te spelen is. Ik zou ze het liefst al de nek omdraaien en ik speel niet met ze. Alles wat zij doen, zien ze niet, maar alles wat Huub doet wordt uitvergroot door ze.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Met alles respect maar ik vind niet dat Huub erg oplossingsgericht bezig is nu. Je ziet toch veel haat?
Hij wil nog meer vewijding.... Prima als ie het spel wil spelen.... maar het zal hem agressie opleveren.
niets van aantrekkenquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:17 schreef rooie3 het volgende:
Zelfs de sfeer hier slaat om in haat.In een keer komen de anti Huub fans effe onzin bleren en meteen een klote sfeer.
al is dit meer anti amanda/brian/dennis uiteindelijk, die hun zielige, simpele, gemene en wraaklustige kant als nooit te voren hebben laten zienquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach laat gaan Buffy, er zijn mensen die alleen maar komen als er iets anti huub op de streams is.
Dat is gewoon laag spel... net als toen ik het belachelijk vond dat Dennis Huub wou pakken op diens zus.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:20 schreef kit2u het volgende:
Hehe, huub gaat het eindelijk goed spelen, op de gevoelens van de bewoners.
'Hoe is het met je zus......heb je nog over je vader gedroomd?"
Klopt, Huub zegt het net ook, ook na dit zou ik ze dit niet misgunnen, en dat geloof ik ook.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:23 schreef Donnie29 het volgende:
Mensen die je dit niet gunnen, spel of geen spel zijn gewoon lager dan laag. En karma is zeker een bitch.. hoop dat ze dit snel terug krijgen, en dat Brian Amanda dr kop eraf slaat bij de volgende ruzie. Ik kots op dit soort wezens die totaal geen respect hebben, en dit staat echt totaal los van het spel. Want opzeker, en dat weten streamers ook, had Huub dit Amanda of Brian of Dennix 100% gegund.
Mocht het ooit terugslaan op rat en snol dan kun je er donder op zeggen dat FEBO er als de kipp;en bij is om hun leed wat te verzachten.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:23 schreef Donnie29 het volgende:
Mensen die je dit niet gunnen, spel of geen spel zijn gewoon lager dan laag. En karma is zeker een bitch.. hoop dat ze dit snel terug krijgen, en dat Brian Amanda dr kop eraf slaat bij de volgende ruzie. Ik kots op dit soort wezens die totaal geen respect hebben, en dit staat echt totaal los van het spel. Want opzeker, en dat weten streamers ook, had Huub dit Amanda of Brian of Dennix 100% gegund.
Dat lijkt mij ook, ik heb het woord M&M's niet uit mijn keyboard geperstquote:
Kom op hey en kerel die een vrouwen naam aanneemt heb ik geen enkel respect voorquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:24 schreef Prospera het volgende:
Wat een grafwijf![]()
[ afbeelding ]
Jennix vindt het knap van Amanda dat ze er als krachtige vrouw stond, zo rustig en zo'n controle houdt.
Van dezelfe orde als snol vanavond laat zien.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat is gewoon laag spel... net als toen ik het belachelijk vond dat Dennis Huub wou pakken op diens zus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |