Jongens zijn het tofst.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb er wel een paar te leen![]()
Ik heb geen zin om te wachtenquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tering vent, wat ben je lekker ijverig vandaag.....![]()
jongens zijnquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jongens zijn het tofst.
Ik heb drie weken lang met een gastje van 2 op mijn rug gelopen.
![]()
Kids zijn echt megagaaf. Wij zijn vanochtend wat langer gebleven in de klas wat ik dus nog nooit gedaan had. Bleek die dochter van mij, met die inmens grote bek gewoon heel verlegen te zijn als de juffrauuuuuuuuuuw de aandacht naar haar verlegde. Mooi om te zien. Hoe oud ben je..... shit, dat heeft ze de afgelopen 3 weken aan elke loslopende idioot in appie hein verteld en nu weet ze het opeens niet meer. Kutkindquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Leuk hé, zo\'n kinderfeestje![]()
Kindjes zijn kek.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:29 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Kids zijn echt megagaaf. Wij zijn vanochtend wat langer gebleven in de klas wat ik dus nog nooit gedaan had. Bleek die dochter van mij, met die inmens grote bek gewoon heel verlegen te zijn als de juffrauuuuuuuuuuw de aandacht naar haar verlegde. Mooi om te zien. Hoe oud ben je..... shit, dat heeft ze de afgelopen 3 weken aan elke loslopende idioot in appie hein verteld en nu weet ze het opeens niet meer. Kutkind
aproposito, running gag aan de kassa, dan zeg ik tegen haar na een standje.. en wat ben je dan.... zegt zij: een KUTKIND....lachuhhhhh
Ben jij dat?quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet je hoe tof ik met kindjes ben![]()
[ afbeelding ]
![]()
pas maar op, voor je het weet heb je twee langharige en een gelstekelige op bezoek...quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Is ze vandaag vertrokken?quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:24 schreef Ian_Nick het volgende:
En op vakantie.
Maar nu met deze TT gaat ze dit teruglezen![]()
Mogen ze mee naar ijshockey.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
pas maar op, voor je het weet heb je twee langharige en een gelstekelige op bezoek...![]()
Baby........mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmhhhhhhhmmmmm... CBquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, ik ben die met dat donkere haar.![]()
hij had het er vandaag nog over!quote:
1. Ik deed niet aan plasseks, jiji was er dol op (over zeiken gesproken)quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:30 schreef Lobasca het volgende:
NMNs..als jij meerdere keren loopt te zeiken over áandachtshoeren' geef je aan dat je iets dwars zit,dat is jouw probleem, simpel, leg het niet bij een ander neer.
Omfg, held.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hij had het er vandaag nog over!![]()
als ik kan schaatsen ga ik op ijshockey en dan mag ik ook beukjes geven![]()
gewoon uit het niets. That's my boy!![]()
LJij leest toch wel terug..ik denk aan je, en hoop dat jullie het samen naar de zin hebbenquote:
One step ahead of you.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ian.....pak je popcorn maar weer
Je hebt daar een leuk kind bij je Ian...die met dat zwarte haar.....quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Groningse grobbebolquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:32 schreef Disana het volgende:
Melbourne Shuffle, een stuk minder inspannend dan jumpen:
http://youtube.com/watch?v=8k5WtNRlBcE
Spuitend elfjequote:Op vrijdag 16 november 2007 23:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt daar een leuk kind bij je Ian...die met dat zwarte haar.....![]()
zie edit!quote:
Jij mag vinden van mij wat je wilt..ik trek het mij niet aan....quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
1. Ik deed niet aan plasseks, jiji was er dol op (over zeiken gesproken)
2. Ik constateer en roep af en toe wat ik constateer. En ja, ik vind jou een aandachtshoer, jij mij vermoedelijk weer wat anders....so be it
What the fuck.....take it or leave it.....op fok is alles (binnen de regels) geoorloofd....
Ian.....pak je popcorn maar weer
Je bent de enige die hapt....volgens mij raak ik dan toch ergens een gevoelig punt.......quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij mag vinden van mij wat je wilt..ik trek het mij niet aan....
Maar als je 10 x hetzelfde post, lijk jij mij degene die een probleem er mee heeft..
Geef ik je te weinig aandacht naar je zin?
Heb ik dit weerquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Fijn dat je het met mij eens bent....zullen we een PM groepje starten........![]()
Als je maar niet gaat praten met je mond vol....dat is zo ordi en het geeft troep....quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:39 schreef Talitha het volgende:
Ik geloof dat ik nog even blijf hangen. Ian, geef de popcorn eens door?![]()
*passed.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:39 schreef Talitha het volgende:
Ik geloof dat ik nog even blijf hangen. Ian, geef de popcorn eens door?![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent de enige die hapt....volgens mij raak ik dan toch ergens een gevoelig punt.......![]()
Het lijkt op stilte voor de storm......de bom zal zo wel barsten.....quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*passed.
Wil jij ook wat drinken?
Verstandelijk gehandicapten bedoel je nu?quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
bijten ze dat ze een muilkorf om moeten?
Je bedoelt dat je denkt dat Lobasca met haar PM vriendinnen in overleg is?quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vermoed dat er nu op dit moment op hoog niveau en achterlangs een strategie besproken wordt, een soort van tactisch aanvalsplan.....![]()
Ssstttttt! Ik kan niet horen wat ze zeggen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*passed.
Wil jij ook wat drinken?
Misschien ben ik de enige die je doorziet?quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent de enige die hapt....volgens mij raak ik dan toch ergens een gevoelig punt.......![]()
Ik zet mijn geld in op Lobascaquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:44 schreef debuurvrouw het volgende:
* Wijntje inschenkt
moet er ook een poultje komen?
Zelden zo'n mooie wallpaper gehad.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, ik ben die met dat donkere haar.![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Misschien ben ik de enige die je doorziet?![]()
Je staat voor mijn beeld. Ga zitten en neem wat popcorn.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:42 schreef IkWeetNiets het volgende:
Hola, mag ik ook meedoen. (sorry dat ik even de aanloop mis)
Maar op de vorige was ik naakt!quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:46 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Zelden zo'n mooie wallpaper gehad.
Ik ben er al, en niet anders dan anders..quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Kom er maar in, Lobasca!
Kan iemand de ondertitels aanzetten?quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ssstttttt! Ik kan niet horen wat ze zeggen.![]()
Tuurlijk......toch knap voor een lelijkerd met een IQ dat net zo hoog is als het percentage van een fles CB.....quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Misschien ben ik de enige die je doorziet?![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben er al, en niet anders dan anders..
Misschien valt het nu wat meer op?!![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tuurlijk......toch knap voor een lelijkerd met een IQ dat net zo hoog is als het percentage van een fles CB.....![]()
Wie was die psychoot ook alweer die dat in het leven geroepen heeft. missMSN- herself?quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je denkt dat Lobasca met haar PM vriendinnen in overleg is?![]()
[ afbeelding ]
Ik zet in op NMNS. Lobje is een doorbijter (go Lobjequote:Op vrijdag 16 november 2007 23:44 schreef debuurvrouw het volgende:
* Wijntje inschenkt
moet er ook een poultje komen?
Zeg nu maar gewoon wat je dwarszit, in plaats van in raadselen te lullen...quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tuurlijk......toch knap voor een lelijkerd met een IQ dat net zo hoog is als het percentage van een fles CB.....![]()
Als die avondwinkels bij jullie ook aanwezig zijn, lijkt het mij niet onverstandig om nog een paar kilo popcorn in huis te halen.....quote:
Lobasca vs. NMNS.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:49 schreef Veulen het volgende:
*Schuift ook aan*
Iemand wedden op de afloop?
Duits nagesynchroniseerd.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan iemand de ondertitels aanzetten?
Er zit mij totaal niets dwars.........dat is verdomme wel weer iets typisch vrouwelijk. Hij zegt iets, zij maakt er ruzie over en aan het einde van de rit zit hem iets dwars......quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zeg nu maar gewoon wat je dwarszit, in plaats van in raadselen te lullen...
quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als die avondwinkels bij jullie ook aanwezig zijn, lijkt het mij niet onverstandig om nog een paar kilo popcorn in huis te halen.....![]()
Ik twijfelquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zet in op NMNS. Lobje is een doorbijter (go Lobje), maar NMNS wint op punten.
Komt niet aan, mailbox zit immer vol vanwege overleg op hoog niveau achterlangs.....quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:50 schreef IkWeetNiets het volgende:
Lobasci, ik heb je een pm doen toekomen laten gedaan.
is je dat ontgaan wellicht... kan het zijn...
Poep, ik heb je al geantwoord!quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:50 schreef IkWeetNiets het volgende:
Lobasci, ik heb je een pm doen toekomen laten gedaan.
is je dat ontgaan wellicht... kan het zijn...
Dude, gooi je het nou op "vrouwen iets"?quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er zit mij totaal niets dwars.........dat is verdomme wel weer iets typisch vrouwelijk. Hij zegt iets, zij maakt er ruzie over en aan het einde van de rit zit hem iets dwars......![]()
Ik ben er klaar voor:quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als die avondwinkels bij jullie ook aanwezig zijn, lijkt het mij niet onverstandig om nog een paar kilo popcorn in huis te halen.....![]()
Welke bedoel je in godsnaam?quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:51 schreef IkWeetNiets het volgende:
Beste Ian, kun je misschien voor mij, tijdelijk, je oude avatar in gebruik nemen,
Dit alles is zeer verwarrend voor mij
Jij zegt iets, voor de zoveelste keer, dus het zit je dwars...quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er zit mij totaal niets dwars.........dat is verdomme wel weer iets typisch vrouwelijk. Hij zegt iets, zij maakt er ruzie over en aan het einde van de rit zit hem iets dwars......![]()
Denk nog vanwege de defribillator (moeilijk woord na 3 jenever)quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:48 schreef IkWeetNiets het volgende:
Het vreemde is dat ik hier met een lichte porsiiiiii alcoholische versnaperingen niets meer van de discussie begrijp terwijl het normaal garant staat voor een helicopterische metaview. Hoe zou dat komen kunnen zijn (doe is).
quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dude, gooi je het nou op "vrouwen iets"?
Smart move.![]()
Ook dat is zo'n zielige opmerking, is het mijn schuld dat jouw PM-box maar niet vol wil geraken?!quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Komt niet aan, mailbox zit immer vol vanwege overleg op hoog niveau achterlangs.....![]()
OK, geen paniek. ehh... shapeshift now, nee, doe iets.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Welke bedoel je in godsnaam?
Dit ís mijn oude ava?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb dan ook het IQ van minimaal het percentage van twee flessen CB. Ik IQ haar met gemak onder tafel.....
![]()
We wachten met smart af.. kom maar op!quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb dan ook het IQ van minimaal het percentage van twee flessen CB. Ik IQ haar met gemak onder tafel.....
![]()
Oe, NMNS zet zijn 'alle vrouwen zijn...'-kaart in. Zwaktebod.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jongens, ik heb niet genoeg popcorn plaatjes voor al deze geweldige opmerkingenquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ook dat is zo'n zielige opmerking, is het mijn schuld dat jouw PM-box maar niet vol wil geraken?!
quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ook dat is zo'n zielige opmerking, is het mijn schuld dat jouw PM-box maar niet vol wil geraken?!
Oh, poep, ik ben dus niet gewend om naar mijn mail ... indicator te kijkenquote:
NMNS wil niet zeggen wat hem dwars zit?quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:54 schreef debuurvrouw het volgende:
ik zal wel een sensatiezoekert zijn, maar kunnen we misschien iets in de discussie toevoegen? ik voel een herhaling van zetten aankomen....![]()
Je was me voor.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dude, gooi je het nou op "vrouwen iets"?
Smart move.![]()
Jij begint... en nu graag orde op zaken, anders loop je volgende week weer te stotteren..quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
WIl je een verlenging of een tandje terug schakelen naar "relatief (Fok) normaal".......
Het zijn alle vrouwen die zich aangesproken voelen......er zijn er met een ietwat ontwikkelde mannelijke kant....best een positieve factor......quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Oe, NMNS zet zijn 'alle vrouwen zijn...'-kaart in. Zwaktebod.
dat ja...quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
NMNS wil niet zeggen wat hem dwars zit?
Volgens Lobasca?
En Lobasca moet niet zeuren volgens NMNS?
Ben jij nou een sister of een sissy? Blijven natuurlijk: Lobje Boven!quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:57 schreef beroepslurker het volgende:
Ik denk dat ik maar afhaak, heb moeite om alles bij te houden, lees morgen wel terug. Aan de andere kant, een lekkere rel wil ik ook niet missen...what to do, what to do
Mocht het apocalyptisch worden wil ik wel een samenvatting voor je typen?quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:57 schreef beroepslurker het volgende:
Ik denk dat ik maar afhaak, heb moeite om alles bij te houden, lees morgen wel terug. Aan de andere kant, een lekkere rel wil ik ook niet missen...what to do, what to do
PM, is my second name...quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:56 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Oh, poep, ik ben dus niet gewend om naar mijn mail ... indicator te kijken
Misschien heeft hij gewoon niet zoveel te melden en valt hij daardoor in herhaling?quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij zegt iets, voor de zoveelste keer, dus het zit je dwars...
Dat regelen ze zelf wel.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:54 schreef debuurvrouw het volgende:
ik zal wel een sensatiezoekert zijn, maar kunnen we misschien iets in de discussie toevoegen? ik voel een herhaling van zetten aankomen....![]()
Ze moeten even vuil gaan schelden.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat ja...
en dan nog wat: Lobasca kan er wel wat aan doen dat depm box van NMNS volraakt. namelijk: pm's sturen...![]()
Er zijn leukere gasten om mee te PM-en..quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat ja...
en dan nog wat: Lobasca kan er wel wat aan doen dat depm box van NMNS volraakt. namelijk: pm's sturen...![]()
Apocalyps now? Heel graag Ianquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mocht het apocalyptisch worden wil ik wel een samenvatting voor je typen?![]()
Je noemt NMNS saai?quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Misschien heeft hij gewoon niet zoveel te melden en valt hij daardoor in herhaling?
ff het vuurtje opstoken![]()
ze regelen het niet zelf.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat regelen ze zelf wel.
Lijkt wel een echtpaar die 2![]()
Oehoeh!quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Er zijn leukere gasten om mee te PM-en..![]()
Jij begint...nee, nietus.....ik begin....jij begon....wie begon er nu toch......quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij begint... en nu graag orde op zaken, anders loop je volgende week weer te stotteren..
Blijven girlquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:57 schreef beroepslurker het volgende:
quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:00 schreef IkWeetNiets het volgende:
2e naam, trustuhhhhh
even lekker swaaaaaien
Je haakt af?.. Te heet onder je voeten?....quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij begint...nee, nietus.....ik begin....jij begon....wie begon er nu toch......![]()
Eigenlijk is NMNS te verliefd op Lobasca om haar serieus verwijten te maken, hij wil aandacht. Maar zei wil hem niet meer.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:00 schreef debuurvrouw het volgende:
ze regelen het niet zelf.![]()
ik zag net alweer de : zeg wat je dwarszit voorbij komen...![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij begint...nee, nietus.....ik begin....jij begon....wie begon er nu toch......![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het zijn alle vrouwen die zich aangesproken voelen......er zijn er met een ietwat ontwikkelde mannelijke kant....best een positieve factor......![]()
Jij voelde je toch niet aangesproken![]()
NMNS IS VERLIEFD OP LOBASCA!?quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Eigenlijk is NMNS te verliefd op Lobasca om haar serieus verwijten te maken, hij wil aandacht. Maar zei wil hem niet meer.![]()
Irri inderdaad, maar het houdt je wel bij de tijd.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:04 schreef debuurvrouw het volgende:
hèhè, het was weer ff de drie minuten dip
Dat is een feit...er zijn er die fanatieker zijn en veel meer aandacht geven....quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Er zijn leukere gasten om mee te PM-en..![]()
Dát is helemaal waar!quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Blijven girl![]()
Fok zorgt wel voor de nodige adempauzes...
Mag...maar ik ga er niet teveel van geven, gebrek aan tijd enzo...je kent dat wel...quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als ik ja zeg, mag ik dan op je aandachtshoeren-lijstje?
![]()
Musequote:Op vrijdag 16 november 2007 23:59 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Apocalyps now? Heel graag Ian![]()
Die meer inhoud hebben...quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is een feit...er zijn er die fanatieker zijn en veel meer aandacht geven....![]()
OMGquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als ik ja zeg, mag ik dan op je aandachtshoeren-lijstje?
![]()
Ja man, let toch is opquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:04 schreef Ian_Nick het volgende:
NMNS IS VERLIEFD OP LOBASCA!?
NMNS IS TOCH EEN AANDACHTSHOER!?!?!
OMFG! SCHOKKENDE ONTHULLINGEN EN EEN PLAKKENDE CAPS KNOP!
quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:05 schreef Lobasca het volgende:
Ik word een beetje moe van dat gezeik tegen mij, is het de één niet dan de ander wel..
Het is niet eens een kwestie van winnen... dat maakt het zo triestquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Even een poll onder de toeschouwerts.
Wie is er aan de winnende hand?
[_] Lobasca
[_] NMNS
[_] Dat kindje op de foto van Ian.
Neuh, ik stook alleen ff, zoals jij meestal doet.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je noemt NMNS saai?
Als speler dan hè, nu.
En toch hou ik van je hoor pm-sletjequote:Op zaterdag 17 november 2007 00:05 schreef Lobasca het volgende:
Ik word een beetje moe van dat gezeik tegen mij, is het de één niet dan de ander wel..
Waarom niet? Je vraagt smeekt er om, om afgemaakt te worden.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je doet het zelluf muts..ga er dan niet op in....
![]()
Een beetje respect is natuurlijk ook leukquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je doet het zelluf muts..ga er dan niet op in....
![]()
Ja, ik help even.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Neuh, ik stook alleen ff, zoals jij meestal doet.![]()
Trek het je niet aan meis, gewoon doorgaanquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:05 schreef Lobasca het volgende:
Heb jij de score ook bijgehouden?quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[_] Lobasca
[_] NMNS
[x] Dat kindje op de foto van Ian.
Ik PM alleen met Kurt... the love of my life on the moment...quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
En toch hou ik van je hoor pm-sletje![]()
Ik had geen problemen met Lobasca en heb dat ook duidelijk gemaakt.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Een beetje respect is natuurlijk ook leukHet valt mij ook op dat er de laatste dagen in successie wat heren figuurlijk over Lobasca heen vallen. Er worden plakkertjes geplakt maar ze mag er niets van zeggen.
Nee, die problemen lijken de wereld uit te zijnquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had geen problemen met Lobasca en heb dat ook duidelijk gemaakt.
Ben benieuwd wie je dan wel bedoelt.
Dat kindje natuurlijk nee jijquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[_] Lobasca
[_] NMNS
[_] Dat kindje op de foto van Ian.
Dat is perceptie......niemand maakt mij hier af. Wel zijn er hier een hoop die zich op de kast laten jagen, waaronder jij....easy target.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waarom niet? Je vraagt smeekt er om, om afgemaakt te worden.
Ik ga ook zo, kakt toch in.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:09 schreef debuurvrouw het volgende:
en dit allemaal net nu ik naar bed ga![]()
Verdomme.
Maar je hapt ook zo lekker Lobje.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:05 schreef Lobasca het volgende:
Ouwe lullen willen af en toe ook aandacht, ik werp me maar op als mantelzorger, bij gebrek aan beter...quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:08 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Trek het je niet aan meis, gewoon doorgaan![]()
Ik heb afgedaan?quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:08 schreef Lobasca het volgende:
Ik PM alleen met Kurt... the love of my life on the moment...![]()
Ik heb alleen problemen met jou, schat.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, die problemen lijken de wereld uit te zijn![]()
Pak ze!quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ouwe lullen willen af en toe ook aandacht, ik werp me maar op als mantelzorger, bij gebrek aan beter...
Rel nummer 2.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb afgedaan?
Voor KURT![]()
Stom mens![]()
Niet nu, schat, het podium is voor Lobasca en nmnsquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb alleen problemen met jou, schat.![]()
Te druk met PM-en?quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mag...maar ik ga er niet teveel van geven, gebrek aan tijd enzo...je kent dat wel...
Respectquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Een beetje respect is natuurlijk ook leukHet valt mij ook op dat er de laatste dagen in successie wat heren figuurlijk over Lobasca heen vallen. Er worden plakkertjes geplakt maar ze mag er niets van zeggen.
Ze zegt er genoeg over volgens mij....en ik zeg weer wat terug......zo gaan die dingen. Los van dat, iedereen stickert er hier op los, dat is inherent aan een forum.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat het meer over de plakkers zegt dan over de etiketjes..quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Oi, goede post.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze zegt er genoeg over volgens mij....en ik zeg weer wat terug......zo gaan die dingen. Los van dat, iedereen stickert er hier op los, dat is inherent aan een forum.
Trusten Blurksel.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:12 schreef beroepslurker het volgende:
Trutten allemaal ik ga slapen, was gezellig!
Volgens mij vind jij het leuk om te stickerenquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze zegt er genoeg over volgens mij....en ik zeg weer wat terug......zo gaan die dingen. Los van dat, iedereen stickert er hier op los, dat is inherent aan een forum.
degene die nu zelf aan hun pik moeten sjorren...quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had geen problemen met Lobasca en heb dat ook duidelijk gemaakt.
Ben benieuwd wie je dan wel bedoelt.
Jazeker. Maar je weet hoe dat gaat met de kop en het maaiveld... er komen steeds meer mensen op af.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:11 schreef Py het volgende:
[..]
Respect![]()
Voor iemand die er niets van mag zeggen weet ze zich overigens aardig uit te drukken![]()
Trutten is veel leuker?quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:12 schreef beroepslurker het volgende:
O, wat erg, ik bedoel trusten allemaal, sorry
Omfg, heldinquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
degene die nu zelf aan hun pik moeten sjorren...![]()
Snurkse madamequote:Op zaterdag 17 november 2007 00:12 schreef beroepslurker het volgende:
zeg je nou dat je aan ians......quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Slaap lekker.....moet ik de prijs verlagen naar 30 euro nu.....quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:12 schreef beroepslurker het volgende:
Jij bent mijn enige echte bi to want..quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb afgedaan?
Voor KURT![]()
Stom mens![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:12 schreef beroepslurker het volgende:
Tis liefdadigheidswerk?quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ouwe lullen willen af en toe ook aandacht, ik werp me maar op als mantelzorger, bij gebrek aan beter...
Hallo, ik heet toch echt geen Loesje.....quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij het leuk om te stickeren![]()
En dat uit jouw mond?! Make my day!quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is perceptie......niemand maakt mij hier af. Wel zijn er hier een hoop die zich op de kast laten jagen, waaronder jij....easy target.
Bepaalde plakkertjes kleven meer dan andere.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Beter lezenquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zeg je nou dat je aan ians......![]()
![]()
't Scheelt een stuk of 8 batterijen per week....die anderen dan weer nodig hebben.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die stickertjes van de Free Record Shop krijg je bijvoorbeeld met geen mogelijkheid van je DVD's af!quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Bepaalde plakkertjes kleven meer dan andere.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:12 schreef beroepslurker het volgende:
Jep.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Jazeker. Maar je weet hoe dat gaat met de kop en het maaiveld... er komen steeds meer mensen op af.
Gelukkigquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:14 schreef Lobasca het volgende:
Jij bent mijn enige echte bi to want..![]()
pindakaas is het antwoord op uw gebedenquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die stickertjes van de Free Record Shop krijg je bijvoorbeeld met geen mogelijkheid van je DVD's af!
Laatst zelfs een verkoopster die ermee stond te kutten.![]()
Een verkoopster zelfsquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die stickertjes van de Free Record Shop krijg je bijvoorbeeld met geen mogelijkheid van je DVD's af!
Luv joe toe.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Takkewijf ben je af en toe toch......
Ga es gewoon popcorn eten
Gewoon water en dan vetoplosser, krabbel je het er zo afquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik doe altijd zo heul uitademen erop.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
pindakaas is het antwoord op uw gebeden![]()
Fijn, nou heb ik zin in thee.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Een verkoopster zelfs![]()
Pickwick heeft zo'n lostrekstripje op de doosjes dat nergens goed meer voor is omdat je het niet kunt pakken.
heb je daar nog lucht voor?quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik doe altijd zo heul uitademen erop.
Yeah sure...kop boven het maaiveld uitsteken.....hoe diep kun je je arm in d'r aars kwijt......quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Jazeker. Maar je weet hoe dat gaat met de kop en het maaiveld... er komen steeds meer mensen op af.
Voor mijn mooie, lieve, grootste, heilige DVD verzameling doe ik allesquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
heb je daar nog lucht voor?qua javaanse jongens?
Ik krijg de indruk dat dat steekt? Ja, er zijn vele vormen van je kop boven het maaiveld uit steken. Lobasca doet dat beslist, op haar manier.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Yeah sure...kop boven het maaiveld uitsteken.....hoe diep kun je je arm in d'r aars kwijt......![]()
Weer zo'n doldrieste opmerking.. how low can you go?quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Yeah sure...kop boven het maaiveld uitsteken.....hoe diep kun je je arm in d'r aars kwijt......![]()
Trusten buuf. Volgens mij is het al bijna afgelopen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:21 schreef debuurvrouw het volgende:
maar ik ga echtechtecht slapen nu, morgen een terrorist Abraham opblazen...
quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Disana rocks....quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Weer zo'n doldrieste opmerking.. how low can you go?![]()
Ze hapt wat snel, maar ze rent zeker niet weg voor discussies.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat dat steekt? Ja, er zijn vele vormen van je kop boven het maaiveld uit steken. Lobasca doet dat beslist, op haar manier.
Wow dude!quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is een man, die zijn een tikkeltje simpel.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:22 schreef Lobasca het volgende:
Weer zo'n doldrieste opmerking.. how low can you go?![]()
Aan jou wil ik het wel kwijt.......als ze een beetje mee willen werken.....een centimeter of vijftien...quote:
Ik weet niet... ik krijg niet de indruk dat het happen is. Ik zie zo'n welgericht inboorlingenpijpje met een gifpijltje erinquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ze hapt wat snel, maar ze rent zeker niet weg voor discussies.![]()
Maakt dat wat uit/ Loser.. Loner.. Sickness...quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Disana rocks....![]()
Hoe diep ik kan gaan....? Ik vroeg het aan Disana toch![]()
Omfg, check hoe popi ik ben ineens!!1!!1!quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet... ik krijg niet de indruk dat het happen is. Ik zie zo'n welgericht inboorlingenpijpje met een gifpijltje erin![]()
Als ik een CS of tien terug blader zie ik exact dezelfde opmerking van jou aan een ander manspersoon....blader ik weer een CS of tien terug, dan kom ik hem weer tegen.....quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:24 schreef Lobasca het volgende:
NMNS komt nu heel zielig uit de hoek... man..wat laat jij je gaan zeg... hopeloos is nog het verkeerde woord voor je..
een tikkeltje? De Gouden Eikel zou nog te goed voor hem zijn..!quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is een man, die zijn een tikkeltje simpel.
15 cm erbovenuit?quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Aan jou wil ik het wel kwijt.......als ze een beetje mee willen werken.....een centimeter of vijftien...![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:27 schreef Ian_Nick het volgende:
2 PM's![]()
![]()
![]()
In één week![]()
![]()
![]()
Op één avond![]()
![]()
![]()
Ik ben de PM-pimpbitchmotherfucker!![]()
![]()
![]()
Laat maar zien!quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als ik een CS of tien terug blader zie ik exact dezelfde opmerking van jou aan een ander manspersoon....blader ik weer een CS of tien terug, dan kom ik hem weer tegen.....
Er zit best wel regelmaat in bij je......![]()
Daarvoor heb ik te vaak ruzie met Insanaquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je had er meer kunnen hebben.....
Dat soort pijltjes lijken ook weleens uit jouw richting te komen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet... ik krijg niet de indruk dat het happen is. Ik zie zo'n welgericht inboorlingenpijpje met een gifpijltje erin![]()
Zo weinig?quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:27 schreef Ian_Nick het volgende:
2 PM's![]()
![]()
![]()
In één week![]()
![]()
![]()
Op één avond![]()
![]()
![]()
Ik ben de PM-pimpbitchmotherfucker!![]()
![]()
![]()
En nu weet je waarom: ik ben jaloers omdat jij meer pm krijgt dan ikquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik te vaak ruzie met Insana![]()
Holy shit, geef nu jouw popcorn ffies door aan mij......quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat soort pijltjes lijken ook weleens uit jouw richting te komen.![]()
Z'n eikel in goud storten lijkt me best pijnlijk voor hem.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:27 schreef Lobasca het volgende:
een tikkeltje? De Gouden Eikel zou nog te goed voor hem zijn..!
Volgens mij ben ik de enige hier met een penis (bij de hand dan, he). Kom maar naast mij zitten, dan kan je niets gebeuren.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:29 schreef Py het volgende:
Ojee. Ben ik nu in de praatgroep van vrouwen met penisnijd beland?
Want dan blijf ik nog ff hangen![]()
Mijn laatste PM is van 26 oktober...quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omfg, check hoe popi ik ben ineens!!1!!1!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dames laat je niet tegen elkaar uitspelen he... Die vent doet het er omquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Holy shit, geef nu jouw popcorn ffies door aan mij......
En hier ga ik ook even op in... die psychoot uit A'dam neem jij serieus?quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
En we weten allemaal waar dit om vraagt!quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:29 schreef Disana het volgende:
[..]
En nu weet je waarom: ik ben jaloers omdat jij meer pm krijgt dan ik![]()
Mag je fijn denkenquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zit het mij nu dwars of jou....dat is de vraag.....quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:29 schreef Lobasca het volgende:
Het zit 'm wel dwars!!
Wij moeten vanavond nog van bil...quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:29 schreef Py het volgende:
Ojee. Ben ik nu in de praatgroep van vrouwen met penisnijd beland?
Want dan blijf ik nog ff hangen![]()
Saaiquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige hier met een penis (bij de hand dan, he). Kom maar naast mij zitten, dan kan je niets gebeuren.
mij niet, ik doe vrolijk mee, maar elke keer heb jij het over aandachtshoeren als jij te weinig aandacht krijgt.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zit het mij nu dwars of jou....dat is de vraag.....
quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dames laat je niet tegen elkaar uitspelen he... Die vent doet het er om![]()
Love and kisses?quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En we weten allemaal waar dit om vraagt!![]()
O jee, ik geloof dat ik me iets teveel liet meesleuren.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Holy shit, geef nu jouw popcorn ffies door aan mij......
13 maar?quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:33 schreef Disana het volgende:
Oh my god, ik durf niet te kijken....
Ian? Ik heb ineens 13 pms?!?
Begin er steeds meer zin in te krijgenquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wij moeten vanavond nog van bil...![]()
Je hebt een liefjequote:Op zaterdag 17 november 2007 00:33 schreef Disana het volgende:
Oh my god, ik durf niet te kijken....
Ian? Ik heb ineens 13 pms?!?
Welke psychoot uit A'dam? Bedoel je mij?quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En hier ga ik ook even op in... die psychoot uit A'dam neem jij serieus?![]()
![]()
Neequote:Op zaterdag 17 november 2007 00:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ga jij je es ffies inlezen.....
Jups, elke keer, echt waar, minimaal een paar keer per avond.......quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
mij niet, ik doe vrolijk mee, maar elke keer heb jij het over aandachtshoeren als jij te weinig aandacht krijgt.
Alleen als het er meer dan 100 zijnquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:36 schreef Ian_Nick het volgende:
CAPS Disana, CAPS!
Enig voorspel is wel gewenst..quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:34 schreef Py het volgende:
[..]
Begin er steeds meer zin in te krijgen![]()
Niets, maar als je je in een dispuut wil mengen zou het fijn zijn als je van de hoed en de rand weet.....quote:
Ik doe mijn bestquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Alleen als het er meer dan 100 zijn![]()
Je kan het proberen te verdraaien, maar de feiten liggen echt anders, ouwe lul!quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, elke keer, echt waar, minimaal een paar keer per avond.......![]()
Ik maakte een opmerking in het algemeen, jij trekt het je aan, springt op de kast en gaat van alles voor mij persoonlijk invullen. Dat is wat er feitelijk aan de hand is. Boeiend........
Jij kunt ook weleens scherp uit de hoek komen. Dan zeg ik toch niks nieuws?quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:37 schreef Disana het volgende:
Kijk jongens, Ian kent mijn precieze verjaardagsdatum volgende maand:
[ afbeelding ]
Nee, iets met krankzinnig familielid... die je nogal dierbaar is..quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Welke psychoot uit A'dam? Bedoel je mij?![]()
Ik zit pas op 34... gewoon lekker wachten tot ie moe is, en ze dan allemaal beantwoordenquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Alleen als het er meer dan 100 zijn![]()
Wat zijn die feiten dan.......quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je kan het proberen te verdraaien, maar de feiten liggen echt anders, ouwe lul!
Ik ben gewoon gestopt toen het capje er stond.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit pas op 34... gewoon lekker wachten tot ie moe is, en ze dan allemaal beantwoorden![]()
Welk nummer heeft 'die laatste'? Volgens mij was je nog niet klaar (35).quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:40 schreef Ian_Nick het volgende:
@Disana, op die laatste wil ik trouwens wel gewoon antwoord.![]()
Ik ben gestopt sinds je capje.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Welk nummer heeft 'die laatste'? Volgens mij was je nog niet klaar (35).
Jonge niemand neemt die ruzies met jou serieus...quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Niets, maar als je je in een dispuut wil mengen zou het fijn zijn als je van de hoed en de rand weet.....
En verdubbelenquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:40 schreef Disana het volgende:
Ik zit pas op 34... gewoon lekker wachten tot ie moe is, en ze dan allemaal beantwoorden![]()
Neem maar van mij aan dat ik nooit begin en dat ik jou best aardig vindquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij kunt ook weleens scherp uit de hoek komen. Dan zeg ik toch niks nieuws?![]()
Mijn baas wil dat ik feedbacken doe, maar misschien draaf ik wat door.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jonge niemand neemt die ruzies met jou serieus...![]()
Gezien de reacties van sommigen betwijfel ik dat nogal....quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jonge niemand neemt die ruzies met jou serieus...![]()
35, en ik heb ze natúúrlijk állemaal gelezen!quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Het waren er meer in totaal toch?
Laat mij het maar zeggen: KleinZusje is knettergek!!!!!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Neem maar van mij aan dat ik nooit begin en dat ik jou best aardig vind![]()
Als goedmakertje krijg je:quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:43 schreef Disana het volgende:
[..]
35, en ik heb ze natúúrlijk állemaal gelezen!
Als het familie van mij is, dan zit dat er wel in ja.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, iets met krankzinnig familielid... die je nogal dierbaar is..
Spreekt vanzelf. Of... wacht... ik stuur er elke dag een paar... en dan ga ik hem aanwijzen als zijnde lid van een achterlangs pm clubjequote:
I can't hardly wait....quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:43 schreef Py het volgende:
[..]
Minimaal 22 pm's als voorspel![]()
Alle hoeken van je inbox baby![]()
Ben je nu gewillig?quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als het familie van mij is, dan zit dat er wel in ja.![]()
Ik weet echt niet wat je bedoelt Lobje. Heb wijn op en ben niet gewend aan alcohol.![]()
Ik denk dat jij jezelf behoorlijk overschatquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gezien de reacties van sommigen betwijfel ik dat nogal....
Lobje, als je toch bezig bent: wil je dat 'Insana' ook nog even meenemen? Thanksquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als goedmakertje krijg je:
[SC#450] Insana Wil Graag PM's!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |