Jongens zijn het tofst.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb er wel een paar te leen![]()
Ik heb geen zin om te wachtenquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tering vent, wat ben je lekker ijverig vandaag.....![]()
jongens zijnquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jongens zijn het tofst.
Ik heb drie weken lang met een gastje van 2 op mijn rug gelopen.
![]()
Kids zijn echt megagaaf. Wij zijn vanochtend wat langer gebleven in de klas wat ik dus nog nooit gedaan had. Bleek die dochter van mij, met die inmens grote bek gewoon heel verlegen te zijn als de juffrauuuuuuuuuuw de aandacht naar haar verlegde. Mooi om te zien. Hoe oud ben je..... shit, dat heeft ze de afgelopen 3 weken aan elke loslopende idioot in appie hein verteld en nu weet ze het opeens niet meer. Kutkindquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Leuk hé, zo\'n kinderfeestje![]()
Kindjes zijn kek.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:29 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Kids zijn echt megagaaf. Wij zijn vanochtend wat langer gebleven in de klas wat ik dus nog nooit gedaan had. Bleek die dochter van mij, met die inmens grote bek gewoon heel verlegen te zijn als de juffrauuuuuuuuuuw de aandacht naar haar verlegde. Mooi om te zien. Hoe oud ben je..... shit, dat heeft ze de afgelopen 3 weken aan elke loslopende idioot in appie hein verteld en nu weet ze het opeens niet meer. Kutkind
aproposito, running gag aan de kassa, dan zeg ik tegen haar na een standje.. en wat ben je dan.... zegt zij: een KUTKIND....lachuhhhhh
Ben jij dat?quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet je hoe tof ik met kindjes ben![]()
[ afbeelding ]
![]()
pas maar op, voor je het weet heb je twee langharige en een gelstekelige op bezoek...quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet je hoe tof ik met kindjes ben![]()
[ afbeelding ]
![]()
Is ze vandaag vertrokken?quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:24 schreef Ian_Nick het volgende:
En op vakantie.
Maar nu met deze TT gaat ze dit teruglezen![]()
Mogen ze mee naar ijshockey.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
pas maar op, voor je het weet heb je twee langharige en een gelstekelige op bezoek...![]()
Baby........mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmhhhhhhhmmmmm... CBquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, ik ben die met dat donkere haar.![]()
hij had het er vandaag nog over!quote:
1. Ik deed niet aan plasseks, jiji was er dol op (over zeiken gesproken)quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:30 schreef Lobasca het volgende:
NMNs..als jij meerdere keren loopt te zeiken over áandachtshoeren' geef je aan dat je iets dwars zit,dat is jouw probleem, simpel, leg het niet bij een ander neer.
Omfg, held.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hij had het er vandaag nog over!![]()
als ik kan schaatsen ga ik op ijshockey en dan mag ik ook beukjes geven![]()
gewoon uit het niets. That's my boy!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |