Trusten Blurksel.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:12 schreef beroepslurker het volgende:
Trutten allemaal ik ga slapen, was gezellig!
Volgens mij vind jij het leuk om te stickerenquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze zegt er genoeg over volgens mij....en ik zeg weer wat terug......zo gaan die dingen. Los van dat, iedereen stickert er hier op los, dat is inherent aan een forum.
degene die nu zelf aan hun pik moeten sjorren...quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had geen problemen met Lobasca en heb dat ook duidelijk gemaakt.
Ben benieuwd wie je dan wel bedoelt.
Jazeker. Maar je weet hoe dat gaat met de kop en het maaiveld... er komen steeds meer mensen op af.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:11 schreef Py het volgende:
[..]
Respect![]()
Voor iemand die er niets van mag zeggen weet ze zich overigens aardig uit te drukken![]()
Trutten is veel leuker?quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:12 schreef beroepslurker het volgende:
O, wat erg, ik bedoel trusten allemaal, sorry
Omfg, heldinquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
degene die nu zelf aan hun pik moeten sjorren...![]()
Snurkse madamequote:Op zaterdag 17 november 2007 00:12 schreef beroepslurker het volgende:
zeg je nou dat je aan ians......quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Slaap lekker.....moet ik de prijs verlagen naar 30 euro nu.....quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:12 schreef beroepslurker het volgende:
Jij bent mijn enige echte bi to want..quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb afgedaan?
Voor KURT![]()
Stom mens![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:12 schreef beroepslurker het volgende:
Tis liefdadigheidswerk?quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ouwe lullen willen af en toe ook aandacht, ik werp me maar op als mantelzorger, bij gebrek aan beter...
Hallo, ik heet toch echt geen Loesje.....quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij het leuk om te stickeren![]()
En dat uit jouw mond?! Make my day!quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is perceptie......niemand maakt mij hier af. Wel zijn er hier een hoop die zich op de kast laten jagen, waaronder jij....easy target.
Bepaalde plakkertjes kleven meer dan andere.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze zegt er genoeg over volgens mij....en ik zeg weer wat terug......zo gaan die dingen. Los van dat, iedereen stickert er hier op los, dat is inherent aan een forum.
Beter lezenquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zeg je nou dat je aan ians......![]()
![]()
't Scheelt een stuk of 8 batterijen per week....die anderen dan weer nodig hebben.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die stickertjes van de Free Record Shop krijg je bijvoorbeeld met geen mogelijkheid van je DVD's af!quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Bepaalde plakkertjes kleven meer dan andere.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:12 schreef beroepslurker het volgende:
Jep.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Jazeker. Maar je weet hoe dat gaat met de kop en het maaiveld... er komen steeds meer mensen op af.
Gelukkigquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:14 schreef Lobasca het volgende:
Jij bent mijn enige echte bi to want..![]()
pindakaas is het antwoord op uw gebedenquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die stickertjes van de Free Record Shop krijg je bijvoorbeeld met geen mogelijkheid van je DVD's af!
Laatst zelfs een verkoopster die ermee stond te kutten.![]()
Een verkoopster zelfsquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die stickertjes van de Free Record Shop krijg je bijvoorbeeld met geen mogelijkheid van je DVD's af!
Laatst zelfs een verkoopster die ermee stond te kutten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |