Ja, ik help even.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Neuh, ik stook alleen ff, zoals jij meestal doet.![]()
Trek het je niet aan meis, gewoon doorgaanquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:05 schreef Lobasca het volgende:
Ik word een beetje moe van dat gezeik tegen mij, is het de één niet dan de ander wel..
Heb jij de score ook bijgehouden?quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Even een poll onder de toeschouwerts.
Wie is er aan de winnende hand?
[_] Lobasca
[_] NMNS
[x] Dat kindje op de foto van Ian.
Ik PM alleen met Kurt... the love of my life on the moment...quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
En toch hou ik van je hoor pm-sletje![]()
Ik had geen problemen met Lobasca en heb dat ook duidelijk gemaakt.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Een beetje respect is natuurlijk ook leukHet valt mij ook op dat er de laatste dagen in successie wat heren figuurlijk over Lobasca heen vallen. Er worden plakkertjes geplakt maar ze mag er niets van zeggen.
Nee, die problemen lijken de wereld uit te zijnquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had geen problemen met Lobasca en heb dat ook duidelijk gemaakt.
Ben benieuwd wie je dan wel bedoelt.
Dat kindje natuurlijk nee jijquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Even een poll onder de toeschouwerts.
Wie is er aan de winnende hand?
[_] Lobasca
[_] NMNS
[_] Dat kindje op de foto van Ian.
Dat is perceptie......niemand maakt mij hier af. Wel zijn er hier een hoop die zich op de kast laten jagen, waaronder jij....easy target.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waarom niet? Je vraagt smeekt er om, om afgemaakt te worden.
Ik ga ook zo, kakt toch in.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:09 schreef debuurvrouw het volgende:
en dit allemaal net nu ik naar bed ga![]()
Verdomme.
Maar je hapt ook zo lekker Lobje.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:05 schreef Lobasca het volgende:
Ik word een beetje moe van dat gezeik tegen mij, is het de één niet dan de ander wel..
Ouwe lullen willen af en toe ook aandacht, ik werp me maar op als mantelzorger, bij gebrek aan beter...quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:08 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Trek het je niet aan meis, gewoon doorgaan![]()
Ik heb afgedaan?quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:08 schreef Lobasca het volgende:
Ik PM alleen met Kurt... the love of my life on the moment...![]()
Ik heb alleen problemen met jou, schat.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, die problemen lijken de wereld uit te zijn![]()
Pak ze!quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ouwe lullen willen af en toe ook aandacht, ik werp me maar op als mantelzorger, bij gebrek aan beter...
Rel nummer 2.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb afgedaan?
Voor KURT![]()
Stom mens![]()
Niet nu, schat, het podium is voor Lobasca en nmnsquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb alleen problemen met jou, schat.![]()
Te druk met PM-en?quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mag...maar ik ga er niet teveel van geven, gebrek aan tijd enzo...je kent dat wel...
Respectquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Een beetje respect is natuurlijk ook leukHet valt mij ook op dat er de laatste dagen in successie wat heren figuurlijk over Lobasca heen vallen. Er worden plakkertjes geplakt maar ze mag er niets van zeggen.
Ze zegt er genoeg over volgens mij....en ik zeg weer wat terug......zo gaan die dingen. Los van dat, iedereen stickert er hier op los, dat is inherent aan een forum.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat het meer over de plakkers zegt dan over de etiketjes..quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Oi, goede post.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze zegt er genoeg over volgens mij....en ik zeg weer wat terug......zo gaan die dingen. Los van dat, iedereen stickert er hier op los, dat is inherent aan een forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |