quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:57 schreef Biancavia het volgende:
Ja, dat vond ik 15 jaar geleden al een enge vent.
Ondertussen is hij dan ook al 73 geloof ik.
Prodigy is goed!quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:00 schreef Beach het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
net zo eng als deze?
Prodigy
Ik heb dat zinnetje nooit begrepen. Wat betekent het?quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:47 schreef Cracka-ass het volgende:
"Respect for the man with the ice-cream van!"![]()
Ik ken het liedje niet maar ice cream man is een ander woord voor drugsdealer.quote:Op zaterdag 17 november 2007 08:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb dat zinnetje nooit begrepen. Wat betekent het?Ik bedoel niet wat de Nederlandse vertaling is maar wat ermee bedoeld wordt.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:44 schreef Rekkie het volgende:
Ja gek hé een duitser die er als een duitser uit ziet
"WHAT IS THE QUESTION?"
wtfquote:Op zaterdag 17 november 2007 03:23 schreef Pinobot het volgende:
Hij doet me denken aan Grace Jones.
[ afbeelding ]
Oh, bedankt!quote:Op zaterdag 17 november 2007 08:26 schreef Pinobot het volgende:
[..]
Ik ken het liedje niet maar ice cream man is een ander woord voor drugsdealer.
quote:Op zondag 18 november 2007 17:37 schreef afcajos het volgende:
3 AM!
THE PAINTED COW!
HIAAAAAA!
YOU AINT STOPPI US NOW!
WONDERFUL HUMAN BEINGS
YEAH! I AM THE UNGLIST SOULDIER!1
ik hou steeds meer van de manquote:Op zaterdag 17 november 2007 08:26 schreef Pinobot het volgende:
[..]
Ik ken het liedje niet maar ice cream man is een ander woord voor drugsdealer.
oja!quote:Op zondag 18 november 2007 18:29 schreef Ops het volgende:
Come On! The rocket launcher stops ya.
It's not a bird, it's not a plane
It must be Dave who`s on the train![]()
![]()
![]()
![]()
Ja en hoe zou dat komen denk jequote:Op zondag 18 november 2007 23:25 schreef kastanova het volgende:
Ik heb hem ooit eens ontmoet en in het echt ziet ie er nog een heel stuk slechter uit...
en hij oogt alsof hij dagen niet geslapen heeft.
Daar zou ik heeeeel hard voor weg rennen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:38 schreef TNA het volgende:
Naar aanleiding van een topic over een scooter in PTA dacht ik aan de Duitse band Scooter. Ik zocht een foto op en kwam dit tegen:
[ afbeelding ]
Ben ik nou de enige die vind dat die gozer echt een heel Duits eng hoofd heeft?Oh, en dat is ook gelijk mijn klacht
Luister niet naar hem, da's onzin, het echte verhaal is nog veel leukerquote:
Hij heeft dondersgoed door wat ie zingt juist, veel andere mensen blijkbaar niet - zie m'n post hierbovenquote:Op maandag 19 november 2007 04:46 schreef OFfSprngr het volgende:
Respect to the man in the ice cream van!
Heeft die dude eigenlijk wel door WAT ie nou zingt?
quote:Op maandag 19 november 2007 05:01 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Luister niet naar hem, da's onzin, het echte verhaal is nog veel leuker
Het verhaal achter "Respect to the men in the icecream van" gaat al een tijdje terug, het is een shout out naar de jongens van de K.L.F.
De K.L.F. reden zogenaamd in een icecream van (Zie lyrics "Justified And Ancient" - "and they drive an icecream van (roll it from the top)").
De K.L.F. hebben ook een document gepubliceerd waarin ze uitlegden hoe iedereen een nummer 1 hit kon maken (Ze gaven zelfs hitgarantie). Dat wilde niet zeggen dat je goede muziek zou maken, maar wel dat je een nummer-1-hit kon verkopen mits je geen waarde hechtte aan originaliteit en/of kwaliteit.
Kortom, Scooter geeft notabene aan in z'n eigen muziek dat ie het zelf ook bagger vindt maar er graag rijk van wordt, en het publiek koopt het nog steeds
Hoe eng ze ook zijn en hoe kut hun muziek ook is, hulde aan Scooter voor deze knipoog, het moet heerlijk zijn om je 'publiek' zo in de zeik te kunnen nemen en rijk te kunnen worden met bagger
Verdere verbanden tussen Scooter en de KLF :
- Scooters album : "The Stadium Techno Experience" Vs. The KLF's "Stadium House Trilogy"
- album cover : scooter ripoff versus KLF origineel
- Lead singer/schreeuwer H.P. Baxxter noemt zichzelf de 'Candyman'
- "Logical Song" heef de regel 'The K, the L, the F and the ology'
- "Nessaja" samplet 'All aboard all aboard woh hoh'
- Het nieuwe logo lijkt op de KLF Pyramid Blaster
- Album: 'Back to the heavyweight jam'
- Single: Fuck the millennium (KLF : 2k)
- FTM start met 3AM-like machine gun
- 'Let me be your valentine' samples "Mu Mu"
...etc.
Und remembaah, iets naice to be iempohtant but iets moah impohtant to be naice !
quote:Op woensdag 21 november 2007 18:16 schreef Parafernalia het volgende:
come follow me, come follow me, come follow me this sunny day
all the people on the beach start raving this way
Scooter ookquote:Op donderdag 22 november 2007 13:43 schreef Étoile het volgende:
Jemig, wat gaan die lui lang mee voor een domme house act.Ik wist niet dat ze nog bestonden.
Zomervakantie 1995 en toen werd Scooter al gedraaid op de lokale discoavond van de camping. Ik word oud![]()
Dj Bobo. Wie kent hem nietquote:Op donderdag 22 november 2007 13:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Scooter ook
Over domme oude house acts gesproken... DJ Bobo is trouwens ook nog steeds bezig..![]()
![]()
Die jah!quote:Op maandag 19 november 2007 04:46 schreef OFfSprngr het volgende:
Respect to the man in the ice cream van!
Is dat een cyborg?quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:23 schreef Pinobot het volgende:
Hij doet me denken aan Grace Jones.
[ afbeelding ]
Ah, vandaar dat je de diepste FOK!-kerkers binnen bent gegaan om dit topic boven water te halen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |