En daarna vanaf hier lezenquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:33 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ik ging voor de grap eens kijken hoeveel posts jij per dag wel niet maakt maar, wat een surprise, die cijfers zijn verborgen in jouw profiel... zal dus vast wel wat hoger liggen dan mijn gemiddelde van 6 per dag... Of niet?
Zat even deze ploeg te nominren als ploeg van het jar 2007. Duurde even voor ik hjet topic had gevondenquote:Op vrijdag 16 november 2007 08:37 schreef Suijk het volgende:
Ah, bedankt voor het op de hoogte houden.
Mis je hier niet een nulletjequote:Op vrijdag 16 november 2007 01:31 schreef rubbereend het volgende:oi
voor het eerst verloren in de competitie, daar gaat mn 10% precentage
Gelukkig doet ie niet zo in de Livescore topics in VBLquote:Op vrijdag 16 november 2007 07:37 schreef RayMania het volgende:
Goeiemorgen. Moest net toch effe lachen.
[..]
En daarna vanaf hier lezen.
mijn teletoeter heeft over potentie weinig te klagen !quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Bjoro.![]()
Volgens mij heb je wel teletoeterpotentie.
Werken zul jequote:Op vrijdag 16 november 2007 12:07 schreef RayMania het volgende:
Mijn god, ik word overspoeld met werk, terwijl ik hier maar tijdelijk ben.
Hele bureau vol, niks voor mij.
Ja hallo, zo kan ik toch niet naar behoren mijn modfunctie invullenquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
Arme Ray, moet ie een keer wat doen....
quote:Op vrijdag 16 november 2007 07:37 schreef RayMania het volgende:
Goeiemorgen. Moest net toch effe lachen.
[..]
En daarna vanaf hier lezen.
Maar jij hebt ook een druk bestaan. Voor zo'n hulpeloze en kansarme student als ik is vrijdagochtend half 9 echt te vroegquote:
Eet smakelijk en werkze dan maarquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:11 schreef sjimz het volgende:
Als et nog lang duurt dan wacht ik nog even!
dronken gevoerd?quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:23 schreef SCH het volgende:
Kinderen die om bier zeuren worden........
Waar moet dat heen met jou?quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:30 schreef RayMania het volgende:
Ik heb een Ajax seizoenskaart aangevraagd. Voel me echt een hooligan nu
.
Naar Amsterdam?quote:
Was dat tegenovergestelde forum van Klaagbaak ook niet een idee van jou? Weet de naam niet meer..quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:30 schreef SCH het volgende:
Een ideetje van mij dat niet direct wordt afgeschoten
Afdwingen: het Elfstedentocht subforum!!!
Hoezo druk maken? Ik vind het jammer om iemand zo te zien afglijden naar een bedenkelijk niveauquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Naar Amsterdam?.
Niet druk maken hoor, voorlopig ben ik er nog op zondag.
Ik ook niet meer.quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Was dat tegenovergestelde forum van Klaagbaak ook niet een idee van jou? Weet de naam niet meer..
Binnenkort ook maar eens gaan jaquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:37 schreef Suijk het volgende:
Tsk, support your locals, Ray.(zometeen weer blauwbekkend kijken naar een verlies tegen Volendam).
Dat accent is voor Ree een peulenschilquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:42 schreef Suijk het volgende:
Thuis tegen ADO is wel een leuke. Ze hebben zelfs ingesteld dat je, als je een kaartje wil, het moet kopen op het secretariaat en je legitimatie moet laten zien.
Ook moet je zeggen: 'Ik hoop dat Omniworld deze wedstrijd winnend gaat afsluiten' en als dat klinkt als 'Ik hoâp dat Omniwôhld deze wedstrèd winnend gaat afsluìten' dan krijg je ook geen kaartje.
Dat accent kan nog wel eens voor problemen zorgenquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:42 schreef Suijk het volgende:
Thuis tegen ADO is wel een leuke. Ze hebben zelfs ingesteld dat je, als je een kaartje wil, het moet kopen op het secretariaat en je legitimatie moet laten zien.
Ook moet je zeggen: 'Ik hoop dat Omniworld deze wedstrijd winnend gaat afsluiten' en als dat klinkt als 'Ik hoâp dat Omniwôhld deze wedstrèd winnend gaat afsluìten' dan krijg je ook geen kaartje.
Ja, maar ze hebben het er nu over bij RTLquote:
Ik praat helemaal niet plat Amsterdamsquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat accent is voor Ree een peulenschil
quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik praat helemaal niet plat Amsterdams.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:46 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja, maar ze hebben het er nu over bij RTL![]()
Dan wel uit volle borst meezingenquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:00 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van de Koef.
Morgen basis als ik NL - Lux ga bezoeken.
Gaat Oranje eindelijk weer eens scorenquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:11 schreef Da_Sandman het volgende:
De reservespits van psv in de basis morgen.
Fortuna uit of thuis?quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:08 schreef borisz het volgende:
en EC gaan we vanavond bijna een NL record halen, of brullen ze dit keer Fortuna wit ?
thuisquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Fortuna uit of thuis?
Thuis moeten ze te pakken zijn, want St/Telstar hoeft voor geen enkele ploeg te vrezen. Aldus Misha
Zou het eens.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
Lichtmasten zijn aan, dus de 3 punten gaan in de tas
Jahoor.quote:
Ik kan er nog niets mee ook... Had geen cent op mn account staanquote:Op vrijdag 16 november 2007 20:37 schreef RayMania het volgende:
Rondje van DS.
dat werk loopt niet weg hoorquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:07 schreef RayMania het volgende:
Mijn god, ik word overspoeld met werk, terwijl ik hier maar tijdelijk ben.
Hele bureau vol, niks voor mij.
Ja jochie, goed gedaan.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
Vaduz, vind je de OP van het nieuwe Urzaiz-topic goed genoeg?
hopelijk binnenkort eerste keuzen en Lazovic naar de bankquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:11 schreef Da_Sandman het volgende:
De reservespits van psv in de basis morgen.
Thnx Eendjequote:Op vrijdag 16 november 2007 21:33 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
dat werk loopt niet weg hoordus laat maar lekker liggen
Hyves.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wij zijn genomineerd...
Even stemmen
Hyvesquote:
Dat wel. Ik geef toe dat het hier af en toe wel kriebelt om er weer een aan te maken, maar toch doe ik het steeds niet.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is best een gaaf medium, zoek je mensen dan heb je ze zo gevonden.
Heb mensen terug gevonden waarvan ik het bestaan vergeten wasquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is best een gaaf medium, zoek je mensen dan heb je ze zo gevonden.
Toch maar gedanquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat wel. Ik geef toe dat het hier af en toe wel kriebelt om er weer een aan te maken, maar toch doe ik het steeds niet.
Checkquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:22 schreef tong80 het volgende:
Morgen om elf uur live bij de NOS Nederland Amertika Honkbal. Bluezz en Golfert vroeg opstaan
alles prima in het mosselparadijs ?quote:
Mosselsquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
alles prima in het mosselparadijs ?
We komen in april naar het zeeuwse, sendquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Mossels.
Voor de rest alles goed hoor. Met jou ook?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mossels.
Voor de rest alles goed hoor. Met jou ook?
Witbier in de zomer op het strandquote:
moet je op youtube eens de woorden futsal en tricks intypen.....echt grandioos !quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:11 schreef borisz het volgende:
ik heb nu de tv op het ek futsal aan staan![]()
het werd tijdquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Telstar toch maar mooi on the run.
groot gelijk, leuke stad, leuke ploeg, volgend jaar CL en ook nog eens een enorm schip geldquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:30 schreef borisz het volgende:
Dick Advocaat blijft in Rusland
Oja, vergeten....quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:55 schreef rubbereend het volgende:
ik zie nu voor het eerst Draadstaal, geweldig![]()
We hebben helaas niet veel beters. De Cler voor Bouma zou echt té aanvallend zijn, Heitinga ipv Mathijsen of Melchiot zou ik wel toejuichen. Jammer dat Boulah tegenwoordig ook geen deuk meer in een pakje boter schopt.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammer van de traagheid achterin.
Droom zachtquote:
Dat is het lelijke ook inderdaad.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
We hebben helaas niet veel beters.
waarom zijn ze gestopt met het uitzenden van de WSOP?>quote:
ja want die Luxemburgers zijn zo snelquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammer van de traagheid achterin.
Geen idee eigenlijk...quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom zijn ze gestopt met het uitzenden van de WSOP?>
ze hebben zeker alleen de rechten van het main event gekocht en niet de andere toernooien of HORSEquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom zijn ze gestopt met het uitzenden van de WSOP?>
Allebei hun profs doen mee hoorquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja want die Luxemburgers zijn zo snel
quote:
Slaapze. Droom maar van lekkere worteltjes!quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:45 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- gaat holwaarts, welterusten!
limit, bahquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk...
Ik werd zojuist even hartelijk runner runner genaaid... Speel voor het eerst zo'n beetje limit Hold'em... Tja, dan gaat ie wel mee he...
quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:36 schreef borisz het volgende:
[..]
ze hebben zeker alleen de rechten van het main event gekocht en niet de andere toernooien of HORSE
Ik had niet eens door dat ik limit aan klikte haha... Maar goed, het gaat toch aardig...quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
limit, bah
als je dat speelt moet je niet zeuren over die runner runner. Wel mooi hoe iedereen zich altijd verkijkt op limit hold'mzelfde hadnen blijven spelen als NL hold'm enzo
met limit zit je al weer snel aan odds om te callen als je een leuke pot hebt. En het gaat om hitten hitten en nog eens hittenquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
limit, bah
als je dat speelt moet je niet zeuren over die runner runner. Wel mooi hoe iedereen zich altijd verkijkt op limit hold'mzelfde hadnen blijven spelen als NL hold'm enzo
Ik verheug me er al op hier aan de Bloemendaalse kust.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Mocht die storm hier komen, ben ik toch wel een beetje bezorgd over bepaalde dingen hier...
quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik hoop niet dat jullie nachtmerries krijgen...
'Superstorm komt echt'
Ik zoeken naar het honkbal, ben ik gewoon te vroeg wakkerquote:Op zaterdag 17 november 2007 10:12 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Vergeten jullie het honkballen niet zometeen op Ned-1
Met zijn allen op een rijtje op de bank voor de tv met frisgewassen haartjes, net zoals vroegahquote:
Heb men haren net wel gewassen jaquote:Op zaterdag 17 november 2007 11:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Met zijn allen op een rijtje op de bank voor de tv met frisgewassen haartjes, net zoals vroegah
Heeft om 9 uur al een visje lopen kopenquote:Op zaterdag 17 november 2007 11:36 schreef Ole het volgende:
Loop ik tong nu eens een keer niet mis, met zijn vreemde tijden![]()
Ik zit gewoon nog gekreukeld op de bank te kijken.quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:37 schreef Ole het volgende:
Heb ook net haartjes gewassen
quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heeft om 9 uur al een visje lopen kopen![]()
Vond hem er ook al zo dik uitzien.quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:22 schreef borisz het volgende:
De Sint is aangekomen
Die piraten waren wel liefquote:Op zaterdag 17 november 2007 12:22 schreef borisz het volgende:
De Sint is aangekomende kolen van de stoomboot waren op, maar het is toch nog goed gekomen
Dat kan bij mij niet in die tijd, als ik uitslaap.quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:38 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen iedereen
Heerlijk uitgeslapen en wezen sporten
Ohja, die komt vandaag in het Nederlands toch?quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:53 schreef Bos81 het volgende:
Het laatste Harry POtter boek is zojuist bezorgd
Ja. In het Engels lezen is voor mij geen optie, dus heb ik hem al lang geleden gereserveerd via Bol.com. Vandaag werd hij dus netjes bezorgd door de postbode.quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ohja, die komt vandaag in het Nederlands toch?
Goeiemiddag.
Ik heb de Engelse al in juli gelezen, maar misschien dat ik straks even de Nederlandse haal. Heb de eerste zes ook namelijk.quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. In het Engels lezen is voor mij geen optie, dus heb ik hem al lang geleden gereserveerd via Bol.com. Vandaag werd hij dus netjes bezorgd door de postbode.
Nee, kan 'm ook maandag halenquote:
bij blokker waren ze er zelfs sneller bijquote:Op zaterdag 17 november 2007 13:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Vannacht kon je hem al kopen bij diverse boekhandels. Vandaag in het Nederlands inderdaad.
Ik heb overigens (nog) niets met Potter.
Blij Blokker verkopen ze zelfs artikelen die samen + 20k kosten voor 60 centquote:Op zaterdag 17 november 2007 13:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
bij blokker waren ze er zelfs sneller bij
Tong, jij als voorlopig enige concurrent, vind je het wat?quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:36 schreef tong80 het volgende:
Honkballen afgelopen. Nu maar even Langs de Lijn wachtend op Schotland - Italië
RTL-7 en de Mofquote:Op zaterdag 17 november 2007 13:47 schreef SCH het volgende:
Waar is SCHotland te zien?
18:00, RTL of ZDF.quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:47 schreef SCH het volgende:
Waar is SCHotland te zien?
Weinig doelpunten bij dat honkbal
Langs xde lijnquote:Op zaterdag 17 november 2007 13:53 schreef SCH het volgende:
Oh, 18.00 pas - wat moet ik tot die tijd gaan doen dan?
Niet getrouwd en nu al onder de duim.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:05 schreef appelsientje het volgende:
'helaas' mis ik dan wel net Nederlands elftal.
Ik vind het heel normaalquote:Op zaterdag 17 november 2007 15:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet getrouwd en nu al onder de duim.
Lijkt me wel klote met je aanstaande in de sauna haar prontige tietjes zien, haar innemende poes met pluisig haar, haar lekkerbekkende ronde billen. En je mag er niet aanzitten.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet getrouwd en nu al onder de duim.
Lijkt me wel klote met je aanstaande in de sauna haar prontige tietjes zien, haar innemende poes met pluisig haar, haar lekkerbekkende ronde billen. En je mag er niet aanzitten.
Ik heb hem dus al, maar ik wacht nog even. Eerst het boek uitlezen waarin ik nog bezig benquote:Op zaterdag 17 november 2007 15:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]tja van jou had ik geen ander antwoord verwacht...
Succes met lezen SCHhet is een leuk boek.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb hem dus al, maar ik wacht nog even. Eerst het boek uitlezen waarin ik nog bezig ben
Goed zo.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Had de Engelse variant al een tijd geleden gelezen... erg leuk geschreven....
Maar goed ik zal niks zeggen over het eind...
Omg ...quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar goed ik zal niks zeggen over het eind...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...gaat dood!.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
Dat valt volgens mij wel mee.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:44 schreef tong80 het volgende:
Dalijk heeft ze dubbel D en een kale poes.
Ik wens hem wel doodquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:17 schreef Bluezz het volgende:
Gaat Harry doot?
Als je dat wilt weten, moet je maar naar de boekwinkel gaan en het boek doorbladeren.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:17 schreef Bluezz het volgende:
Gaat Harry doot?
Huilliequote:
Is dat Fordham? En een oude foto of een recente?quote:
Recente.quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Is dat Fordham? En een oude foto of een recente?
quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:16 schreef RayMania het volgende:
Hey Sandman, hoe staat het leven? Alles klaar in je huisje?
ben nog aan het afwassenquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:10 schreef golfer het volgende:
Zitten we er klaar voor met oranje hoeden en teletoeters?
ja, het staat in de week nuquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar tussendoor kun je wel fokken?
bokbiertje hierquote:
grimbergen Optimu Bruno. Best aardig. Maar ik vind de normale dubbel lekkerderquote:
Hopelijk doet Hrvatska hun plicht woensdag en winnen de Russen gewoon hun wedstrijdquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
De Turken halen het tegen de Noren, de Russen laten het liggen en ook de Schotten redden het niet.
Waarom moet alles weer es kut vallen zodat je alleen maar teams overhoudt waar je geen greintje sympathie voor hebt
Led Zeppelin in een nieuw jasje of echt zoals ze vroeger waren?quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:10 schreef Bluezz het volgende:
Led Zeppelin-Mothership binnen![]()
Klinkt lekker [ afbeelding ]
Okeequote:Op zaterdag 17 november 2007 22:15 schreef Bluezz het volgende:
Ik hoor geen nieuw jasje en de nummers zijn wisselend van kwaliteit.
De nieuwste van Robert Plant had ik ook geluisterd, maar wat vreselijk is dat, samen met een of andere C&W zangeres
ik heb eigenlijk al mijn losse mp3tjes in één map staanquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:15 schreef Bos81 het volgende:
* Bos81 heeft meteen maar zijn Led Zeppelin map op zijn PC aangeklikt
Ja, toch maar weer opnieuw aangemeldquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:17 schreef pascalheister het volgende:
krijg nou wat Bossie is een hyver geworden
Ik heb geen losse MP3 's meer. Dus al mijn cd's staan op de PC, waaronder dus ook cd's van Zeppelinquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:19 schreef borisz het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk al mijn losse mp3tjes in één map staan
CD's heb ik wel in aparte mappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |