En daarna vanaf hier lezenquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:33 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ik ging voor de grap eens kijken hoeveel posts jij per dag wel niet maakt maar, wat een surprise, die cijfers zijn verborgen in jouw profiel... zal dus vast wel wat hoger liggen dan mijn gemiddelde van 6 per dag... Of niet?
Zat even deze ploeg te nominren als ploeg van het jar 2007. Duurde even voor ik hjet topic had gevondenquote:Op vrijdag 16 november 2007 08:37 schreef Suijk het volgende:
Ah, bedankt voor het op de hoogte houden.
Mis je hier niet een nulletjequote:Op vrijdag 16 november 2007 01:31 schreef rubbereend het volgende:oi
voor het eerst verloren in de competitie, daar gaat mn 10% precentage
Gelukkig doet ie niet zo in de Livescore topics in VBLquote:Op vrijdag 16 november 2007 07:37 schreef RayMania het volgende:
Goeiemorgen. Moest net toch effe lachen.
[..]
En daarna vanaf hier lezen.
mijn teletoeter heeft over potentie weinig te klagen !quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Bjoro.![]()
Volgens mij heb je wel teletoeterpotentie.
Werken zul jequote:Op vrijdag 16 november 2007 12:07 schreef RayMania het volgende:
Mijn god, ik word overspoeld met werk, terwijl ik hier maar tijdelijk ben.
Hele bureau vol, niks voor mij.
Ja hallo, zo kan ik toch niet naar behoren mijn modfunctie invullenquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
Arme Ray, moet ie een keer wat doen....
quote:Op vrijdag 16 november 2007 07:37 schreef RayMania het volgende:
Goeiemorgen. Moest net toch effe lachen.
[..]
En daarna vanaf hier lezen.
Maar jij hebt ook een druk bestaan. Voor zo'n hulpeloze en kansarme student als ik is vrijdagochtend half 9 echt te vroegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |