En daarna vanaf hier lezenquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:33 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ik ging voor de grap eens kijken hoeveel posts jij per dag wel niet maakt maar, wat een surprise, die cijfers zijn verborgen in jouw profiel... zal dus vast wel wat hoger liggen dan mijn gemiddelde van 6 per dag... Of niet?
Zat even deze ploeg te nominren als ploeg van het jar 2007. Duurde even voor ik hjet topic had gevondenquote:Op vrijdag 16 november 2007 08:37 schreef Suijk het volgende:
Ah, bedankt voor het op de hoogte houden.
Mis je hier niet een nulletjequote:Op vrijdag 16 november 2007 01:31 schreef rubbereend het volgende:oi
voor het eerst verloren in de competitie, daar gaat mn 10% precentage
Gelukkig doet ie niet zo in de Livescore topics in VBLquote:Op vrijdag 16 november 2007 07:37 schreef RayMania het volgende:
Goeiemorgen. Moest net toch effe lachen.
[..]
En daarna vanaf hier lezen.
mijn teletoeter heeft over potentie weinig te klagen !quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Bjoro.![]()
Volgens mij heb je wel teletoeterpotentie.
Werken zul jequote:Op vrijdag 16 november 2007 12:07 schreef RayMania het volgende:
Mijn god, ik word overspoeld met werk, terwijl ik hier maar tijdelijk ben.
Hele bureau vol, niks voor mij.
Ja hallo, zo kan ik toch niet naar behoren mijn modfunctie invullenquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
Arme Ray, moet ie een keer wat doen....
quote:Op vrijdag 16 november 2007 07:37 schreef RayMania het volgende:
Goeiemorgen. Moest net toch effe lachen.
[..]
En daarna vanaf hier lezen.
Maar jij hebt ook een druk bestaan. Voor zo'n hulpeloze en kansarme student als ik is vrijdagochtend half 9 echt te vroegquote:
Eet smakelijk en werkze dan maarquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:11 schreef sjimz het volgende:
Als et nog lang duurt dan wacht ik nog even!
dronken gevoerd?quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:23 schreef SCH het volgende:
Kinderen die om bier zeuren worden........
Waar moet dat heen met jou?quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:30 schreef RayMania het volgende:
Ik heb een Ajax seizoenskaart aangevraagd. Voel me echt een hooligan nu
.
Naar Amsterdam?quote:
Was dat tegenovergestelde forum van Klaagbaak ook niet een idee van jou? Weet de naam niet meer..quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:30 schreef SCH het volgende:
Een ideetje van mij dat niet direct wordt afgeschoten
Afdwingen: het Elfstedentocht subforum!!!
Hoezo druk maken? Ik vind het jammer om iemand zo te zien afglijden naar een bedenkelijk niveauquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Naar Amsterdam?.
Niet druk maken hoor, voorlopig ben ik er nog op zondag.
Ik ook niet meer.quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Was dat tegenovergestelde forum van Klaagbaak ook niet een idee van jou? Weet de naam niet meer..
Binnenkort ook maar eens gaan jaquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:37 schreef Suijk het volgende:
Tsk, support your locals, Ray.(zometeen weer blauwbekkend kijken naar een verlies tegen Volendam).
Dat accent is voor Ree een peulenschilquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:42 schreef Suijk het volgende:
Thuis tegen ADO is wel een leuke. Ze hebben zelfs ingesteld dat je, als je een kaartje wil, het moet kopen op het secretariaat en je legitimatie moet laten zien.
Ook moet je zeggen: 'Ik hoop dat Omniworld deze wedstrijd winnend gaat afsluiten' en als dat klinkt als 'Ik hoâp dat Omniwôhld deze wedstrèd winnend gaat afsluìten' dan krijg je ook geen kaartje.
Dat accent kan nog wel eens voor problemen zorgenquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:42 schreef Suijk het volgende:
Thuis tegen ADO is wel een leuke. Ze hebben zelfs ingesteld dat je, als je een kaartje wil, het moet kopen op het secretariaat en je legitimatie moet laten zien.
Ook moet je zeggen: 'Ik hoop dat Omniworld deze wedstrijd winnend gaat afsluiten' en als dat klinkt als 'Ik hoâp dat Omniwôhld deze wedstrèd winnend gaat afsluìten' dan krijg je ook geen kaartje.
Ja, maar ze hebben het er nu over bij RTLquote:
Ik praat helemaal niet plat Amsterdamsquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat accent is voor Ree een peulenschil
quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik praat helemaal niet plat Amsterdams.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:46 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja, maar ze hebben het er nu over bij RTL![]()
Dan wel uit volle borst meezingenquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:00 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van de Koef.
Morgen basis als ik NL - Lux ga bezoeken.
Gaat Oranje eindelijk weer eens scorenquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:11 schreef Da_Sandman het volgende:
De reservespits van psv in de basis morgen.
Fortuna uit of thuis?quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:08 schreef borisz het volgende:
en EC gaan we vanavond bijna een NL record halen, of brullen ze dit keer Fortuna wit ?
thuisquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Fortuna uit of thuis?
Thuis moeten ze te pakken zijn, want St/Telstar hoeft voor geen enkele ploeg te vrezen. Aldus Misha
Zou het eens.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
Lichtmasten zijn aan, dus de 3 punten gaan in de tas
Jahoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |