quote:Op donderdag 15 november 2007 19:20 schreef ruud_fr het volgende:
precies, laten we stoppen met die nutteloze discussie
quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:21 schreef MaxPower het volgende:
Tifo staat een beetje stil in Kerkrade of niet? Alle vlaggen inmiddels gejat gedrukt?
Hoe zit het met de FCDB tifoacties?quote:Op zondag 18 november 2007 16:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Aardige actie inderdaad.
Gelukkig niet.quote:Op zondag 18 november 2007 16:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Doen we niet (meer).
FC Den Bosch stijgt in mijn achting.quote:Op zondag 18 november 2007 16:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Doen we niet (meer).
Ze staan nu op de voorlaatste plek?quote:Op maandag 19 november 2007 21:50 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
FC Den Bosch stijgt in mijn achting.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 08:01 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ze staan nu op de voorlaatste plek?
Hoger als Den Haag als ik de stand zo bekijk...quote:Op dinsdag 20 november 2007 08:01 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ze staan nu op de voorlaatste plek?
quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:34 schreef MaxPower het volgende:
En het begon nog wel zo enthousiast met Michael, Sjors en Jorg
www.fcdb-tifosi.com![]()
Ze hadden zelfs een echt logo!!quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:34 schreef MaxPower het volgende:
En het begon nog wel zo enthousiast met Michael, Sjors en Jorg
www.fcdb-tifosi.com![]()
Een van de weinige goede ideen.quote:Het hele idee is eigenlijk afgelopen voorjaar (2004) ontstaan nadat een paar supporters een ludiek idee hadden bedacht namelijk om een zweefvliegtuigje met tekst te huren en dat boven het Haagse zuiderpark te laten vliegen bij een thuiswedstrijd van FC Den Haag. Op de tekst zou zoiets komen van: "Still hate you see you next season - FCDB".
Daarvoor was geld nodig en binnen no-time hadden deze gasten via een soort van collecte op de m-side 450 euro bij elkaar. Alles was geregeld, het vliegtuig, de tekst en de piloot, maar toen puntje bij paaltje kwam heeft de piloot er toch maar vanaf gezien
quote:Het hele idee is eigenlijk afgelopen voorjaar (2004) ontstaan nadat een paar supporters een ludiek idee hadden bedachtgejat
quote:Op zondag 25 november 2007 18:08 schreef El-Salvador het volgende:
Iemand een foto van het prachtige doek van Jaap Stam?
quote:Op zondag 25 november 2007 21:22 schreef ruud_fr het volgende:
best knap om die gast nóg lelijker op doek te zetten dan dat ie in het echt is
Opvallend, vraag me echt af of je dit meentquote:Op maandag 26 november 2007 16:24 schreef DarkShine het volgende:
Jaloezie of realisme?
Het doek is gewoon lachwekkend!
quote:Op maandag 26 november 2007 16:27 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Opvallend, vraag me echt af of je dit meent
Ik vind hem prachtig, karakteristiek, een beetje klassiek en nergens op lijkend. Maar goed, iedereen z'n (gekleurde niet door een rood-witte Jaap bril geziene) mening.
quote:Op maandag 26 november 2007 16:15 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een jaloezie
Vergelijk deze kleurplaat eens met de actie voor Sander Boschker bij Twente...quote:Op maandag 26 november 2007 16:15 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een jaloezie
410, visueel op eenzame hoogte in Nederland. Toch wel opvallend dat zelfs deze actie mooier is dan eentje in Rotterdam-Zuid tijdens hun wedstrijd van het jaar.
Vocaal kan het nog beter, maar hopelijk gaat Ajax eindelijk eens meewerken aan uitbreiding. Zijn megawachtlijsten, net als op Zuid.
[ afbeelding ]
Ik vind hem ook lelijk hoorquote:Op maandag 26 november 2007 16:27 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Ik vind hem prachtig, karakteristiek en een beetje klassiek. Maar goed, iedereen z'n (gekleurde) mening.
Valt mee hoor, weer 30 SV erbijquote:Op maandag 26 november 2007 16:15 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Zijn megawachtlijsten, net als op Zuid.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 06:16 schreef Poepoog het volgende:kom op jongens jullie laten jezelf verblinden door jaloezie het is toch gewoon een mooie tekening
dat hoofdquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:11 schreef BottleKid het volgende:
Een minder geslaagde actie van ons van gisteravond:
[ afbeelding ]
Ter nagedachtenis aan Frits Philips, die 5 december 2005 is overleden.
O ja, de uitslag van de wedstrijd was ook kut.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:12 schreef PizzaSalami het volgende:
Is die foto na zijn opgraving gemaakt? Ziet er niet uit.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:12 schreef PizzaSalami het volgende:
Is die foto na zijn opgraving gemaakt? Ziet er niet uit.
Nietsquote:Op zaterdag 8 december 2007 13:42 schreef Foxriver het volgende:
[..]
![]()
Wat staat er trouwens , ik kan het niet lezen..
Dat dus.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:08 schreef Blawh het volgende:
Zo'n mislukte sfeeractie voor een persoon die zo belangrijk is geweest voor de club vind ik eigenlijk eerder een belediging dan een hommage.
quote:Op maandag 26 november 2007 16:15 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een jaloezie
410, visueel op eenzame hoogte in Nederland. Toch wel opvallend dat zelfs deze actie mooier is dan eentje in Rotterdam-Zuid tijdens hun wedstrijd van het jaar.
Vocaal kan het nog beter, maar hopelijk gaat Ajax eindelijk eens meewerken aan uitbreiding. Zijn megawachtlijsten, net als op Zuid.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:52 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Niets![]()
Zijn blijkbaar golfjes (Philips logo?)
Actie komt helaas niet zo goed uit de verf, nee.
Dat slaat dus helemaal nergens op, alsof het de bedoeling was dat het een lelijke actie ging worden.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:08 schreef Blawh het volgende:
Zo'n mislukte sfeeractie voor een persoon die zo belangrijk is geweest voor de club vind ik eigenlijk eerder een belediging dan een hommage.
Een normale TIFO kan een keer niet goed uitpakken, maar als je een TIFO uitvoert met zo'n belangrijk persoon als onderwerp dan vind ik dat je geen risico mag nemen en er zeker van moet zijn dat het er goed uitziet.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:07 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Dat slaat dus helemaal nergens op, alsof het de bedoeling was dat het een lelijke actie ging worden.
Het is toch netjes dat vele supporters dagen werk steken in een actie voor iemand die toch alweer twee jaar dood is?
Het was inderdaad niet moeders mooiste, maar op dat spandoek ziet hij er gewoon bijna eng uit.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Vind die foto niet zo mislukt ofzo... Zo zag die vent er toch gewoon uit
Ik dacht eerst ook dat er SS stond, maar toen ik keek naar dat logo en naar de choreo toen zag ik dat die 2 s'en de 3 golven van het logo moesten voorstellen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:44 schreef MaxPower het volgende:
maar is die choreo nou inderdaad het Philips logo of staat er daadwerkelijk SS?
quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:37 schreef Blawh het volgende:
[..]
Een normale TIFO kan een keer niet goed uitpakken, maar als je een TIFO uitvoert met zo'n belangrijk persoon als onderwerp dan vind ik dat je geen risico mag nemen en er zeker van moet zijn dat het er goed uitziet.
Dat de choreo er niet helemaal uitkomt dat kan gebeuren, maar zo'n doek vind ik eigenlijk gewoon echt een beledigend bijna. Als je zo'n doek gemaakt hebt dan kunnen ze binnen de TIFO-groep toch gewoon toegeven dat het niet geworden is zoals het zou moeten?
En wat jij slecht slaat nergens op. Natuurlijk wou iedereen er gewoon een schitterende actie van maken, maar als je voor zo'n persoon iets doet dan moet het imo ook goed zijn. Anders kan je het beter niet doen.
Lighttown Madnessquote:De stof werd besteld, de doeken genaaid...we konden aan de slag. Met vier losse elementen -buiten de bordjesactie- namen we behoorlijk wat risico. Tel daarbij op dat we nog niet eerder een doek hadden opgehesen, en het maakt wel duidelijk dat de spanning in de weken tot aan de actie, bij de projectgroep soms hoog opliep. Het allerbelangrijkste was dat het portretdoek duidelijk en goed zichtbaar zou zijn: iedereen moest in één oogopslag kunnen zien dat het Meneer Frits voor moest stellen. De gehele actie is in drie weken voorbereid, alleen in het portretdoek zit al zo’n 80 manuren. Het portretdoek uittekenen was misschien wel het moeilijkste karwei: hier is één persoon zo`n drie uur mee bezig geweest, gewapend met krijt een ontwerp dat verdeeld was in hokjes. Zoals op de foto`s is terug te zien, hadden de ingekleurde vlakken aanvankelijk eerder wat weg van een wereldkaart, dan van een portret. Pas toen de laatste vlakken werden ingekleurd, ging het lijken op de originele afbeelding. De tanden die Meneer Frits zo typeerden, werden als laatste op het doek gezet. Nu was het doek écht af.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:22 schreef DutchGooner het volgende:![]()
Lijkt wel een jood met zo'n neus
Laten we even eerlijk blijven, hij is gewoon kotslelijkquote:Op maandag 26 november 2007 16:27 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Ik vind hem prachtig, karakteristiek en een beetje klassiek. Maar goed, iedereen z'n (gekleurde) mening.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:34 schreef ruud_fr het volgende:
geef het gewoon toe joh, ziet er niet uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat vraag ik me ook af.quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:42 schreef Foxriver het volgende:
[..]
![]()
Wat staat er trouwens , ik kan het niet lezen..
quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:32 schreef DIGGER het volgende:
Tis dan wel een kleintje en spuitwerk op een muur bij een kleine club in Italie, maar zo zet je iemand neer.
En dus niet met zo'n debiele mislukte tekening als bij Stam of zo.
quote:Op zondag 13 januari 2008 23:46 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[ afbeelding ]
Hoogtepunt van de wedstrijd
Nice. Hoeveel man was er mee?quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:42 schreef Grunner het volgende:
Geweldig filmpje van Groningen in Florence:
http://nl.youtube.com/watch?v=7x7lNpLi1w4
Nog altijd kippenvel bij 3:45quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:42 schreef Grunner het volgende:
Geweldig filmpje van Groningen in Florence:
http://nl.youtube.com/watch?v=7x7lNpLi1w4
Fantastischquote:Op zondag 13 januari 2008 23:46 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[ afbeelding ]
Hoogtepunt van de wedstrijd
quote:Op zondag 13 januari 2008 23:33 schreef Lamzak_ het volgende:
Twente - De Graafschap (2-0)
[ afbeelding ]
ziet er niet uitquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:52 schreef DarkShine het volgende:
WSU bij Roda - Excelsior gisteren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bekerwinnaar 1997
Cupfighters
Bekerwinnaar 2000
Dat weten de meesten inderdaad niet: "Degene die het hoogst springt is toch de grootste ultra?"quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:04 schreef DIGGER het volgende:
VAK 410 & Ultras. Ze weten niet eens wat dat begrip inhoudt.
Lekker ophouden met die onzin, ultra's komen en wonen niet in Nederland. Nu niet, nooit niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat weten de meesten inderdaad niet: "Degene die het hoogst springt is toch de grootste ultra?"
die van Jaap Stam wordt uitvergrootquote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:39 schreef jorienvdherik het volgende:
Morgen het grootste doek in de arena
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die van Jaap Stam wordt uitvergroot
Alle zakdoeken uit Noord-Holland aan elkaar?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:39 schreef jorienvdherik het volgende:
Morgen het grootste doek in de arena
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:42 schreef dagizmo het volgende:
[..]
Alle zakdoeken uit Noord-Holland aan elkaar?
quote:Het grootste spandoek?
woensdag 30-01-2008
- FSV
Volgens een website uit Noord Holland is het vak 410 druk bezig om spandoeken te maken voor de wedstrijd van a.s. zondag.
De wedstrijd van vanavond tegen p$v is dan wel een topwedstrijd maar deze wedstrijd laat vak 410 aan zich voorbij gaan. Het sfeerteam uit het Noorden is maar met één wedstrijd bezig, die van zondag. Die moet gewonnen worden. ajax-p$v is leuk, maar er is maar één Klassieker.
Wat er zondag staat te gebeuren geven zij niet prijs, maar wel dat voorafgaand aan de wedstrijd onder meer het grootste doek ooit zal worden ontvouwd.
Buiten dat ze het grootste stadion willen gaan bouwen willen zij nu ook het grootste doek in Noord Holland gaan vertonen, wat zijn het toch een strebers.
Wij kijken uit naar de zondag en zijn benieuwd wat wij daar te zien gaan krijgen. In één uiting geven wij hen gelijk, er is inderdaad maar één Klassieker.
Net zo mooi als die rookmachine van julliequote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:18 schreef BottleKid het volgende:
Wat is dit voor triest doekje?
[ afbeelding ]
Blijkbaar doen we het zo slecht nog niet, anders zou dit doekje er überhaupt niet hangen...
Wat een debiele tekst die tweede. Alsof alle PSV'ers zeggen dat Ajax - PSV een klassieker is. Om over dat dollarteken nog maar te zwijgenquote:
quote:Net zo mooi als die rookmachine van jullie
Dat was een lelijk doek inderdaad. Maar je bent dat doek van jullie voor Frits toch niet vergeten?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die van Jaap Stam wordt uitvergroot
prachtigquote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:50 schreef Superheld het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geil filmpje: http://nl.youtube.com/watch?v=RGiH41Yd7js
![]()
Precies, beetje jammer. Maar ga er vanuit dat de meesten nog niet weten wat ze kunnen verwachten.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat was een lelijk doek inderdaad. Maar je bent dat doek van jullie voor Frits toch niet vergeten?
En over de actie van morgen: Jammer dat het (voor een klein gedeelte) al is uitgelekt.
Ik vind het ook wat gemaakt dat hier in Nederland persé de termen uit het buitenland overgenomen moeten worden, of die nou op hun plaats zijn of niet. Bij Groningen komt de term 'Ultras' (incl. buitenlandse spelling) helaas ook in.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 04:49 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Lekker ophouden met die onzin, ultra's komen en wonen niet in Nederland. Nu niet, nooit niet.
Klopt. Grootste doek in Nederland ooit klopt. Maar verder is er niets uitgelekt gelukkig. Wordt wel erg vet hoor.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies, beetje jammer. Maar ga er vanuit dat de meesten nog niet weten wat ze kunnen verwachten.
Zo'n beetje elke club heeft dat. Van mij hoeft het inderdaad ook niet.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:31 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Ik vind het ook wat gemaakt dat hier in Nederland persé de termen uit het buitenland overgenomen moeten worden, of die nou op hun plaats zijn of niet. Bij Groningen komt de term 'Ultras' (incl. buitenlandse spelling) helaas ook in.
Tja, dat was inderdaad niet geslaagd. Maar dat wisten we vantevoren ook niet, het was een test.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:46 schreef Jasza het volgende:
[..]
Net zo mooi als die rookmachine van jullie![]()
De grootste scheur van Nederland was wel verrassend.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Klopt. Grootste doek in Nederland ooit klopt. Maar verder is er niets uitgelekt gelukkig.
quote:Op zondag 3 februari 2008 18:04 schreef DRD het volgende:
Groot is ie wel...........bijzonder niet.
[ afbeelding ]
Als vervolg op vorig jaar:
[ afbeelding ]
Wil 410 weer rellen met dodelijke afloop in Nederland ofzo.........je vraagt er gewoon om.
de anticlimax was net zo groot als die bij het aanschouwen van de confetti bij Vitessequote:Op zondag 3 februari 2008 18:10 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Die Tifo van Ajax was wel erg mooi maar die vlag viel behoorlijk tegen...
quote:Op zondag 3 februari 2008 18:29 schreef Prosac het volgende:
[..]
de anticlimax was net zo groot als die bij het aanschouwen van de confetti bij Vitesse
Hij was wel grappigquote:Op zondag 3 februari 2008 18:04 schreef DRD het volgende:
Groot is ie wel...........bijzonder niet.
[ afbeelding ]
Als vervolg op vorig jaar:
[ afbeelding ]
Wil 410 weer rellen met dodelijke afloop in Nederland ofzo.........je vraagt er gewoon om.
quote:Nieuw spandoek onthuld bij PSV-SC Heerenveen
Datum: 9-feb-2008 16:32
Bij de eredivisiewedstrijd tussen PSV en SC Heerenveen wordt zaterdagavond een nieuw spandoek onthuld door de supporters van de Eindhovense club. Het doek van maar liefst zestig bij vijftien meter bevat het oude en nieuwe logo van PSV, het logo van supportersvereniging Fans United en de grootste prijzen van PSV in de loop der jaren.
Tevens staan er portretten van 42 prominente (oud)-PSV'ers op het spandoek. Onder anderen Ben van Gelder, Coen Dillen, Toon Brusselers, Willy van der Kuijlen, Jan van Beveren, Kees Rijvers, Huub Stevens, Romario, Ronaldo en Ruud van Nistelrooy zullen te zien zijn. (YK)
Kans is vrij groot ja.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Weer gedrukt zeker?
Hamas Hamasquote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:58 schreef Yeahinho het volgende:
"hahaha".
Hoe triest kun je zijn, door met zoiets de draak te steken....
dan lijkt iedereen waarschijnlijk beterquote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Weer gedrukt zeker?
RKC en Tifo?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:07 schreef Yeahinho het volgende:
Oja, de tifo-actie van RKC was zeer geslaagd! Doek ging alleen wel op z'n kop over het uitvak.
Iemand foto's?
Mooie kikkers.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:50 schreef BigKahuna het volgende:
BariSchitterende foto's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat doet met "We love Sundays, U2?" vond ik dat wel weer humor.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:58 schreef Yeahinho het volgende:
"hahaha".
Hoe triest kun je zijn, door met zoiets de draak te steken....
de spelers worden eromheen genaaidquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Uhm
[ afbeelding ]
Da's dan gewoon deze, maar dan groter toch?
Dat oa ja. Zijn zoveel anti-Ajax doekjes en songs. Ach, mij maakt het niet uit. Moet kunnen en hoort erbij vind ik. Als feyenoord met een doek van Braveheart komt (verwijzing naar Beverwijk) is het fantastisch, maar oh jee, Ajax komt een keertje met iets en de wereld is te kleinquote:
nog niks kunnen vindenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Al fotos van dat ding van PSV?
ik denk dat die simpel bedoeld was het ziet er simpel uit, wit-rood-wit. Dat het niet simpel te maken is lijkt me evident.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:35 schreef Apfel. het volgende:
Ik weet niet wie hier allemaal in de scene zitten, maar ik denk dat de opmerkingen als "simpel doek bij ajax" etc achter wegen gelaten moeten worden. De jongens die er echt inzitten weten hoe veel manuren etc en passie er in zit. En denk dat de buitenstaanders alleen puur naar de buitenkant kijken enzo..
http://www.youtube.com/watch?v=NvhD3AhMa4 misschien wel grappig om te zien....
sowieso een beetje vreemd dat jullie 'joden' grappen maken over Duitse bombardementenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat oa ja. Zijn zoveel anti-Ajax doekjes en songs. Ach, mij maakt het niet uit. Moet kunnen en hoort erbij vind ik. Als feyenoord met een doek van Braveheart komt (verwijzing naar Beverwijk) is het fantastisch, maar oh jee, Ajax komt een keertje met iets en de wereld is te klein![]()
Ja volgende keer als ik een doek zie dan ga ik niet zeggen dat ik em lelijk vind omdat er veel manuren in zit.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:35 schreef Apfel. het volgende:
Ik weet niet wie hier allemaal in de scene zitten, maar ik denk dat de opmerkingen als "simpel doek bij ajax" etc achter wegen gelaten moeten worden. De jongens die er echt inzitten weten hoe veel manuren etc en passie er in zit. En denk dat de buitenstaanders alleen puur naar de buitenkant kijken enzo..
http://www.youtube.com/watch?v=NvhD3AhMa4 misschien wel grappig om te zien....
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:07 schreef Yeahinho het volgende:
Oja, de tifo-actie van RKC was zeer geslaagd! Doek ging alleen wel op z'n kop over het uitvak.
Iemand foto's?
Ze hadden hem beter kunnen ophangen, ziet er mooier uit hequote:Op zondag 17 februari 2008 23:24 schreef DarkShine het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Twents Ros met ezelsoren wat door een Koempel word opgejaagd.
Inderdaad, ziet er op de eerste foto (tijdens de test ofzo?) een stuk beter uit. Waarom is dat niet doorgegaan DarkShine?quote:Op zondag 17 februari 2008 23:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ze hadden hem beter kunnen ophangen, ziet er mooier uit he
Heb zelf nog amper iets met de WSU te maken.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:33 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Inderdaad, ziet er op de eerste foto (tijdens de test ofzo?) een stuk beter uit. Waarom is dat niet doorgegaan DarkShine?
Absoluut.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:45 schreef PLAE@ het volgende:
Ik vind het helaas minder en minder worden bij ons (kwalitatief gezien).
DIT is tifo. provorceren met een knipoog. heel mooi. ook al istie niet de grootste, hij is wel heel tof.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:24 schreef DarkShine het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Twents Ros met ezelsoren wat door een Koempel word opgejaagd.
Gelukkig zit daar nog al wat afwisseling in is het niet?quote:Op zondag 24 februari 2008 17:43 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
jullie bordjes/vellen-actie is ook altijd hetzelfde toch?
Nee.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:43 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
jullie bordjes/vellen-actie is ook altijd hetzelfde toch?
Meteen moeten ze er weer op reageren héquote:Op zondag 24 februari 2008 18:19 schreef DarkShine het volgende:
Krijgen we nu weer een "Wij zijn ajax alleen wij zijn goed en origineel" discussie?
deze is nog nooit vertoond wil je zeggen?quote:Op zondag 24 februari 2008 18:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gelukkig zit daar nog al wat afwisseling in is het niet?
Dat zijn clubkleuren, is wat anders dan een doek met tekstquote:Op zondag 24 februari 2008 18:44 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
deze is nog nooit vertoond wil je zeggen?
Nee, er stond 19 op Zuid tweede ring en 00 op Zuid eerste ring. Bovendien stond er op de lange zijde AJAX over twee ringen uitgesmeerd.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:44 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
deze is nog nooit vertoond wil je zeggen?
2e keer volgens mijquote:
Het was ook niet helemaal terecht, het is inderdaad de tweede keer pas. Maar omdat het toen zo een 'nieuwtje' was met een soort nieuwsbericht oid had ik het idee dat het al vaker was gebruikt.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
2e keer volgens mij
Bij PSV gaat er stadaard altijd een doek omhoog alleen is er nu een nieuwe gemaakt
Echt heel snugger inderdaad, net als die rookpot op het veld.quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:49 schreef DarkShine het volgende:
Goed dat jullie de fakkels weer grandioos verzieken voor andere clubs door ze richting uitvak en grens te gooien.
Je doelt hier op de bekerfinale van vorig jaar?quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:15 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Echt heel snugger inderdaad, net als die rookpot op het veld.
Scherpquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:25 schreef DRD het volgende:
[..]
Je doelt hier op de bekerfinale van vorig jaar?
Zo origineel dat we dat doek circa 4x per seizoen zienquote:
ik had m iig nog niet gezienquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:05 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zo origineel dat we dat doek circa 4x per seizoen zien
Daar doelde ik natuurlijk niet op maar dat is hetzelfde ja. (hoewel de wedstrijd toen nog niet begonnen was)quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:25 schreef DRD het volgende:
[..]
Vuurwerk is al verboden en wordt mijns inziens nooit meer gelegaliseerd. Enige die we ermee hebben is onszelf met de boetes + "imagoschade". Dat kunnen we allebei wel eens per zoveel jaar hebben vind ik.
Heb je uiteraard gelijk in. Het is een afweging die gemaakt is. Verder is er dit seizoen voor ons waarschijnlijk helemaal niets meer te halen. Nu alles uit de kast halen, hierna strenger aangepakt worden en je dan wat maanden beter gedragen. Dan nemen de maatregelen, de controles en de alertheid weer af en is er bij een volgende hele grote wedstrijd weer wat te flikken.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:10 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Maar als je het op het veld gaat gooien etc. krijg je de volgende keer alleen maar strenge controle, meer stadionverboden, strengere straffen, meer camera's etc. Het lijkt mij ook sterk dat het ooit nog gelegaliseerd wordt maar als je er onverantwoordelijk mee omgaat wordt het verbod alleen maar strenger gehandhaafd ben ik bang.
Haha nou ik hoop dat het zo werktquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:26 schreef DRD het volgende:
[..]
Heb je uiteraard gelijk in. Het is een afweging die gemaakt is. Verder is er dit seizoen voor ons waarschijnlijk helemaal niets meer te halen. Nu alles uit de kast halen, hierna strenger aangepakt worden en je dan wat maanden beter gedragen. Dan nemen de maatregelen, de controles en de alertheid weer af en is er bij een volgende hele grote wedstrijd weer wat te flikken.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:25 schreef DRD het volgende:
[..]
Lekker orgineel, moeilijk om een slogan zelf te verzinnen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:10 schreef DRD het volgende:
[ afbeelding ]
(voordat iemand over spelfouten begint te ouwehoeren.......iedereen heeft dialect, ook wij......)
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 02:15 schreef MarkNMGN het volgende:
Zwolle deed het netjes ja, nemen meer man mee dan PSV.. maar dat is ook niet zo moeilijk.
PSV had maar 1 vak.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 02:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even veel hoor
Als je hem vast houdt, weet je zeker dat je gepat wordt. Fijn hoor, 450 euro boete en SV voor 18 maanden...quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:54 schreef Red_85 het volgende:
In de tijd van het Olympisch stadion waren de opkomsten meestal ook niet onverschoten van het nodige vuurwerk. nog nooit heb ik er eentje op het veld zien komen. en die gasten die die aanstaken waren geen 'boefjes' zoals nu. supporters verneuken het alleen maar voor zichzelf. want wat is er nou mooier bij een opkomst in de avond dan een stuk of 150 van die dingen achter het doel? vak in brand, prachtig. de opkomst van de door ons verloren wedstrijd in de beker tegen nac, kippevel. hou ze bij je nadat je ze afgestoken hebt en gooi ze niet het veld op. zo stom...
Maar het zijn er wel meerquote:
Volgens mij wist iedereen het wel zo'n beetje van die rookpotten toen, was wel mooi om te zien hoe die stewards aan kwamen rennen om ze er allemaal af te tyfenquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:38 schreef denthemen het volgende:
Er zijn er toen tientallen in beslag genomen, was wel lekker dat ik wist dat ze gingen komen want al dat rook is niet echt lekker mijn voor mijn toch al niet goede longen hehe
paar jaar geleden ook bij onsquote:Op zondag 2 maart 2008 10:58 schreef jorienvdherik het volgende:
weer gecontroleerd afsteken van fakkels, was ook bij az en graafschap eerst dacht ik
Bij ons nooit.quote:Op zondag 2 maart 2008 10:58 schreef jorienvdherik het volgende:
weer gecontroleerd afsteken van fakkels, was ook bij az en graafschap eerst dacht ik
Tegen de joden en ook 1x met het afscheid van Bosvelt toch?quote:Op zondag 2 maart 2008 11:00 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
paar jaar geleden ook bij ons, fakkels horen gewoon in het publiek
Pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:21 schreef Yeahinho het volgende:
Omniworld had TIFO vandaag voor de wedstrijd.
Er stonden wel een paar figuren vanaf het veld foto's te maken. Maar het mag de naam TIFO eigenlijk niet hebben natuurlijkquote:
fraaie actiequote:Op maandag 3 maart 2008 13:44 schreef venomsnake het volgende:
Stukje over de tifo bij Grunn van gisteren.
Geen idee, moet je de sup. vereniging vragen die het geregeld hebben.quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:35 schreef MarkNMGN het volgende:
Was er nog wel vuurwerk over voor als Heracles zou winnen, of was het verlies ingecalculeerd?
Zie je namelijk niet vaak, georganiseerd luchtvuurwerk aan het begin v/d wedstrijd.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:15 schreef Damzkieee het volgende:
Prachtige sfeeractie bij Heracles gisterenavond:
Choreo, Vuurwerk en werplinten
http://hafc-1903.nl/nieuws/nieuws.php?id=1219&titel=Heracles%20strandt%20in%20halve%20finale
Hier filmpje.
neequote:Op donderdag 20 maart 2008 12:56 schreef tgs. het volgende:
Leuke TIFO. Maar ff iets anders: Weet iemand welke TIFO ze nu bij Feyenoord gaan vertonen wanneer ze dit weekend de derby tegen Sparta hebben?
quote:Feyenoord Rotterdam gaat Oldskool
Aanstaande zondag staat de derby tegen Sparta op het Kasteel in Spangen op
het programma. Deze ¨Oldskool¨-derby verdiend een ¨Oldskool¨ TIFO-actie.
Voorafgaand aan deze wedstrijd heeft het TIFO-team Feyenoord Rotterdam een
sfeeractie georganiseerd op de gehele Bok de Korver tribune, die geheel met
Feyenoordsupporters gevuld zal zijn.
Wat er gaat gebeuren houden we uiteraard nog even geheim, maar door middel
van posters die in en om het uitvak opgehangen zullen worden zal het zondag
allemaal duidelijk worden. Zoals altijd organiseert het TIFO-team deze
acties met maar 1 gezamenlijk doel: De sfeer in het stadion zodanig
beïnvloeden, dat Feyenoord (ondersteund door het fanatiek meelevende
Legioen) gaat winnen.
Wij wensen u een prettige wedstrijd en rekenen op uw medewerking!
Iets van:quote:
Het is het eindpunt van de trein, bijna niemand hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat er mee, Enschede!quote:Op zondag 23 maart 2008 20:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Iets van:
Het is het eindpunt van de trein, niemand hoeft er te zijn, het is de stad: Enschede, of iets in die richting
Bedoelde meer met die vlaggen erbij gaf wel een mooi effectquote:Op zondag 23 maart 2008 20:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het is het eindpunt van de trein, bijna niemand hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat er mee, Enschede!
Zoiets?
Nahja, zoveel indruk maakte het ook weer niet op me. Wel aardig.
quote:Almelo tabè, dit was bijna 5 jaar BTE...
Bijna 5 jaar lang hebben we met tal van mensen gewerkt aan sfeeracties rondom de wedstrijden van onze club. We zijn in die jaren gegroeid tot een toonaangevende groep op het gebied van tifosi in Nederland. We hebben vol liefde en trots jarenlang gewerkt aan diverse klein- en grootschalige acties. Waar we zijn begonnen met een aantal vlaggen en werplinten zijn we gegroeid naar een groep die stadionbrede choreo`s voorbereidde, tal van megadoeken heeft geschilderd en ook af en toe het gebruik van fakkels niet schuwde.
Maar...aan al het moois komt helaas altijd een einde, dit geldt ook voor de BTE en haar acties.
Als jonge scholieren en studenten zijn we begonnen aan deze schitterende periode BTE.
Inmiddels zijn de meeste heren serieus aan het werk geslagen en spelen andere privé-omstandigheden mee om vanaf volgend seizoen het stokje door te geven aan een jongere generatie.
Een jongere generatie die hopelijk spoedig zal opstaan en het heft in handen wil en durft te nemen.
Zoals jullie weten duurt het seizoen nog 2 thuiswedstrijden, toch zijn wij per direct gestopt.
Een voortdurend verschil van inzicht betreffende de sfeeracties met het bestuur van BiancoNero heeft ons doen beslissen per direct te stoppen met het voortbestaan van de BTE.
De keus om vanaf volgend seizoen de BTE op te heffen heeft niets met dit verschil van inzicht te maken, die keus was al in een veel eerder stadium gemaakt.
Wij zijn verdomde trots om deel uit gemaakt te hebben van een groep mensen die Heracles in sfeer-opzicht op de kaart hebben gezet. We zijn vanaf de bodem in de eerste-divisie begonnen en stoppen misschien wel op het huidige hoogtepunt van onze club.
We hebben gestreden voor onze club, tegenslagen overwonnen, complimenten geoogst, kritiek gekregen, maar we zijn altijd een eenheid als groep geweest.
Als men ons achteraf zou vragen wat ons hoogtepunt was in al die jaren, dan is het antwoord ook simpel. De sfeerakties waren vaak prachtig en bijna a;tijd geslaagd, maar de onderlinge vriendschap en verbondenheid, het samen huilen en samen lachen is ons grote hoogtepunt van bijna 5 jaren BTE.
Wij willen bij deze iedereen bedanken die op welke manier dan ook heeft bijgedragen aan acties van de BTE van de afgelopen 5 jaar. Het zou teveel werk zijn iedereen persoonlijk te bedanken, maar de mensen zelf weten precies wie we allemaal bedoelen...
Almelo tabè, dit was bijna 5 jaar BTE...
Aldus Brigata Tifosi Extreme
Bron: Bianco Nero
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |