quote:Op maandag 26 november 2007 16:27 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Opvallend, vraag me echt af of je dit meent
Ik vind hem prachtig, karakteristiek, een beetje klassiek en nergens op lijkend. Maar goed, iedereen z'n (gekleurde niet door een rood-witte Jaap bril geziene) mening.
quote:Op maandag 26 november 2007 16:15 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een jaloezie
Vergelijk deze kleurplaat eens met de actie voor Sander Boschker bij Twente...quote:Op maandag 26 november 2007 16:15 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een jaloezie
410, visueel op eenzame hoogte in Nederland. Toch wel opvallend dat zelfs deze actie mooier is dan eentje in Rotterdam-Zuid tijdens hun wedstrijd van het jaar.
Vocaal kan het nog beter, maar hopelijk gaat Ajax eindelijk eens meewerken aan uitbreiding. Zijn megawachtlijsten, net als op Zuid.
[ afbeelding ]
Ik vind hem ook lelijk hoorquote:Op maandag 26 november 2007 16:27 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Ik vind hem prachtig, karakteristiek en een beetje klassiek. Maar goed, iedereen z'n (gekleurde) mening.
Valt mee hoor, weer 30 SV erbijquote:Op maandag 26 november 2007 16:15 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Zijn megawachtlijsten, net als op Zuid.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 06:16 schreef Poepoog het volgende:kom op jongens jullie laten jezelf verblinden door jaloezie het is toch gewoon een mooie tekening
dat hoofdquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:11 schreef BottleKid het volgende:
Een minder geslaagde actie van ons van gisteravond:
[ afbeelding ]
Ter nagedachtenis aan Frits Philips, die 5 december 2005 is overleden.
O ja, de uitslag van de wedstrijd was ook kut.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:12 schreef PizzaSalami het volgende:
Is die foto na zijn opgraving gemaakt? Ziet er niet uit.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:12 schreef PizzaSalami het volgende:
Is die foto na zijn opgraving gemaakt? Ziet er niet uit.
Nietsquote:Op zaterdag 8 december 2007 13:42 schreef Foxriver het volgende:
[..]
![]()
Wat staat er trouwens , ik kan het niet lezen..
Dat dus.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:08 schreef Blawh het volgende:
Zo'n mislukte sfeeractie voor een persoon die zo belangrijk is geweest voor de club vind ik eigenlijk eerder een belediging dan een hommage.
quote:Op maandag 26 november 2007 16:15 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een jaloezie
410, visueel op eenzame hoogte in Nederland. Toch wel opvallend dat zelfs deze actie mooier is dan eentje in Rotterdam-Zuid tijdens hun wedstrijd van het jaar.
Vocaal kan het nog beter, maar hopelijk gaat Ajax eindelijk eens meewerken aan uitbreiding. Zijn megawachtlijsten, net als op Zuid.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:52 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Niets![]()
Zijn blijkbaar golfjes (Philips logo?)
Actie komt helaas niet zo goed uit de verf, nee.
Dat slaat dus helemaal nergens op, alsof het de bedoeling was dat het een lelijke actie ging worden.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:08 schreef Blawh het volgende:
Zo'n mislukte sfeeractie voor een persoon die zo belangrijk is geweest voor de club vind ik eigenlijk eerder een belediging dan een hommage.
Een normale TIFO kan een keer niet goed uitpakken, maar als je een TIFO uitvoert met zo'n belangrijk persoon als onderwerp dan vind ik dat je geen risico mag nemen en er zeker van moet zijn dat het er goed uitziet.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:07 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Dat slaat dus helemaal nergens op, alsof het de bedoeling was dat het een lelijke actie ging worden.
Het is toch netjes dat vele supporters dagen werk steken in een actie voor iemand die toch alweer twee jaar dood is?
Het was inderdaad niet moeders mooiste, maar op dat spandoek ziet hij er gewoon bijna eng uit.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Vind die foto niet zo mislukt ofzo... Zo zag die vent er toch gewoon uit
Ik dacht eerst ook dat er SS stond, maar toen ik keek naar dat logo en naar de choreo toen zag ik dat die 2 s'en de 3 golven van het logo moesten voorstellen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:44 schreef MaxPower het volgende:
maar is die choreo nou inderdaad het Philips logo of staat er daadwerkelijk SS?
quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:37 schreef Blawh het volgende:
[..]
Een normale TIFO kan een keer niet goed uitpakken, maar als je een TIFO uitvoert met zo'n belangrijk persoon als onderwerp dan vind ik dat je geen risico mag nemen en er zeker van moet zijn dat het er goed uitziet.
Dat de choreo er niet helemaal uitkomt dat kan gebeuren, maar zo'n doek vind ik eigenlijk gewoon echt een beledigend bijna. Als je zo'n doek gemaakt hebt dan kunnen ze binnen de TIFO-groep toch gewoon toegeven dat het niet geworden is zoals het zou moeten?
En wat jij slecht slaat nergens op. Natuurlijk wou iedereen er gewoon een schitterende actie van maken, maar als je voor zo'n persoon iets doet dan moet het imo ook goed zijn. Anders kan je het beter niet doen.
Lighttown Madnessquote:De stof werd besteld, de doeken genaaid...we konden aan de slag. Met vier losse elementen -buiten de bordjesactie- namen we behoorlijk wat risico. Tel daarbij op dat we nog niet eerder een doek hadden opgehesen, en het maakt wel duidelijk dat de spanning in de weken tot aan de actie, bij de projectgroep soms hoog opliep. Het allerbelangrijkste was dat het portretdoek duidelijk en goed zichtbaar zou zijn: iedereen moest in één oogopslag kunnen zien dat het Meneer Frits voor moest stellen. De gehele actie is in drie weken voorbereid, alleen in het portretdoek zit al zo’n 80 manuren. Het portretdoek uittekenen was misschien wel het moeilijkste karwei: hier is één persoon zo`n drie uur mee bezig geweest, gewapend met krijt een ontwerp dat verdeeld was in hokjes. Zoals op de foto`s is terug te zien, hadden de ingekleurde vlakken aanvankelijk eerder wat weg van een wereldkaart, dan van een portret. Pas toen de laatste vlakken werden ingekleurd, ging het lijken op de originele afbeelding. De tanden die Meneer Frits zo typeerden, werden als laatste op het doek gezet. Nu was het doek écht af.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:22 schreef DutchGooner het volgende:![]()
Lijkt wel een jood met zo'n neus
Laten we even eerlijk blijven, hij is gewoon kotslelijkquote:Op maandag 26 november 2007 16:27 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Ik vind hem prachtig, karakteristiek en een beetje klassiek. Maar goed, iedereen z'n (gekleurde) mening.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:34 schreef ruud_fr het volgende:
geef het gewoon toe joh, ziet er niet uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat vraag ik me ook af.quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:42 schreef Foxriver het volgende:
[..]
![]()
Wat staat er trouwens , ik kan het niet lezen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |