abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 november 2007 @ 16:43:31 #51
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_54849533
quote:
Op maandag 26 november 2007 16:27 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Opvallend, vraag me echt af of je dit meent

Ik vind hem prachtig, karakteristiek, een beetje klassiek en nergens op lijkend. Maar goed, iedereen z'n (gekleurde niet door een rood-witte Jaap bril geziene) mening.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_54849764
quote:
Op maandag 26 november 2007 16:15 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een jaloezie

Die tekening lijkt gewoon nergens op, ik wil het nog net niet nivo kleuterklas noemen.
pi_54849942
quote:
[ afbeelding ]

Wat een jaloezie

410, visueel op eenzame hoogte in Nederland. Toch wel opvallend dat zelfs deze actie mooier is dan eentje in Rotterdam-Zuid tijdens hun wedstrijd van het jaar.

Vocaal kan het nog beter, maar hopelijk gaat Ajax eindelijk eens meewerken aan uitbreiding. Zijn megawachtlijsten, net als op Zuid.

[ afbeelding ]
Vergelijk deze kleurplaat eens met de actie voor Sander Boschker bij Twente...

Heeft niks met jaloezie te maken, vaak zijn de acties van 410 wel mooi, maar deze is gewoon mislukt. Jammer, volgende keer beter.
  maandag 26 november 2007 @ 19:22:04 #54
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_54852576
Dat ding gisteren was een gedrocht. Als je dat niet wil toegeven ben je gewoon een achterlijke mongool.

kwantiteit boven kwaliteit.
pi_54852615
Haha, doek leek een beetje op jou userplaatje PLAE@!
"..and in my brain it's going wrong.."
  dinsdag 27 november 2007 @ 02:10:08 #56
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_54862513
Misschien als je op 50 cm afstand van het doek stond, het wel ergens op leek?

Maar inderdaad, dit is toch wel de lelijkste tifo actie die ik ooit gezien heb,
pi_54862555
Nou, die tifo boeit me geen hol maar dat spandoek ziet er gewoon niet uit.
Secrets never die. Only people.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 27 november 2007 @ 02:18:48 #58
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_54862564
quote:

[..]

Ik vind hem prachtig, karakteristiek en een beetje klassiek. Maar goed, iedereen z'n (gekleurde) mening.
Ik vind hem ook lelijk hoor
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_54862613
quote:
Zijn megawachtlijsten, net als op Zuid.
Valt mee hoor, weer 30 SV erbij .

Deze actie was gewoon niet helemaal geslaagd, maar misschien zie je dat wel niet als zo'n doek op de grond ligt.
pi_54863035
Die van Stam, die blijft je wel bij.
That's all folks!
pi_54863042
kom op jongens jullie laten jezelf verblinden door jaloezie het is toch gewoon een mooie tekening
pi_54865432
quote:
Op maandag 26 november 2007 16:43 schreef DarkShine het volgende:

[..]
pi_54865447
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 06:16 schreef Poepoog het volgende:
kom op jongens jullie laten jezelf verblinden door jaloezie het is toch gewoon een mooie tekening

Fok reacties
pi_55122055
Een minder geslaagde actie van ons van gisteravond:

Ter nagedachtenis aan Frits Philips, die 5 december 2005 is overleden.
O ja, de uitslag van de wedstrijd was ook kut.
pi_55122065
Is die foto na zijn opgraving gemaakt? Ziet er niet uit.
pi_55122076
Lijkt wel zo'n ultra skeletje van 410
pi_55122164
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 12:11 schreef BottleKid het volgende:
Een minder geslaagde actie van ons van gisteravond:
[ afbeelding ]

Ter nagedachtenis aan Frits Philips, die 5 december 2005 is overleden.
O ja, de uitslag van de wedstrijd was ook kut.
dat hoofd
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_55122286
in de categorie "beetje jammer"

de acties voor Frits en Jaap inderdaad..
pi_55122359
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 12:12 schreef PizzaSalami het volgende:
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_55123529
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 12:12 schreef PizzaSalami het volgende:

Wat staat er trouwens , ik kan het niet lezen..
pi_55123663
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 13:42 schreef Foxriver het volgende:

[..]

Niets
Zijn blijkbaar golfjes (Philips logo?)
Actie komt helaas niet zo goed uit de verf, nee.
pi_55123847
Zo'n mislukte sfeeractie voor een persoon die zo belangrijk is geweest voor de club vind ik eigenlijk eerder een belediging dan een hommage.
pi_55123939
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 14:08 schreef Blawh het volgende:
Zo'n mislukte sfeeractie voor een persoon die zo belangrijk is geweest voor de club vind ik eigenlijk eerder een belediging dan een hommage.
Dat dus.

En wat moet er staan op die witte papiertjes? Ik zie er dit in: +SS+.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_55124701
quote:
[ afbeelding ]

Wat een jaloezie

410, visueel op eenzame hoogte in Nederland. Toch wel opvallend dat zelfs deze actie mooier is dan eentje in Rotterdam-Zuid tijdens hun wedstrijd van het jaar.

Vocaal kan het nog beter, maar hopelijk gaat Ajax eindelijk eens meewerken aan uitbreiding. Zijn megawachtlijsten, net als op Zuid.

[ afbeelding ]
Цой жив
pi_55126608
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 13:52 schreef MaatjeTho het volgende:

[..]

Niets
Zijn blijkbaar golfjes (Philips logo?)
Actie komt helaas niet zo goed uit de verf, nee.
pi_55126722
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 14:08 schreef Blawh het volgende:
Dat slaat dus helemaal nergens op, alsof het de bedoeling was dat het een lelijke actie ging worden.
Het is toch netjes dat vele supporters dagen werk steken in een actie voor iemand die toch alweer twee jaar dood is?
pi_55127491
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 17:07 schreef MaatjeTho het volgende:

[..]

Dat slaat dus helemaal nergens op, alsof het de bedoeling was dat het een lelijke actie ging worden.
Het is toch netjes dat vele supporters dagen werk steken in een actie voor iemand die toch alweer twee jaar dood is?
Een normale TIFO kan een keer niet goed uitpakken, maar als je een TIFO uitvoert met zo'n belangrijk persoon als onderwerp dan vind ik dat je geen risico mag nemen en er zeker van moet zijn dat het er goed uitziet.

Dat de choreo er niet helemaal uitkomt dat kan gebeuren, maar zo'n doek vind ik eigenlijk gewoon echt een beledigend bijna. Als je zo'n doek gemaakt hebt dan kunnen ze binnen de TIFO-groep toch gewoon toegeven dat het niet geworden is zoals het zou moeten?

En wat jij slecht slaat nergens op. Natuurlijk wou iedereen er gewoon een schitterende actie van maken, maar als je voor zo'n persoon iets doet dan moet het imo ook goed zijn. Anders kan je het beter niet doen.
pi_55127609
Vind die foto niet zo mislukt ofzo... Zo zag die vent er toch gewoon uit
pi_55127654
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 17:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Vind die foto niet zo mislukt ofzo... Zo zag die vent er toch gewoon uit
Het was inderdaad niet moeders mooiste, maar op dat spandoek ziet hij er gewoon bijna eng uit.
pi_55127664
maar is die choreo nou inderdaad het Philips logo of staat er daadwerkelijk SS?
pi_55127760
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 17:44 schreef MaxPower het volgende:
maar is die choreo nou inderdaad het Philips logo of staat er daadwerkelijk SS?
Ik dacht eerst ook dat er SS stond, maar toen ik keek naar dat logo en naar de choreo toen zag ik dat die 2 s'en de 3 golven van het logo moesten voorstellen.
pi_55128470
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 17:37 schreef Blawh het volgende:

[..]

Een normale TIFO kan een keer niet goed uitpakken, maar als je een TIFO uitvoert met zo'n belangrijk persoon als onderwerp dan vind ik dat je geen risico mag nemen en er zeker van moet zijn dat het er goed uitziet.

Dat de choreo er niet helemaal uitkomt dat kan gebeuren, maar zo'n doek vind ik eigenlijk gewoon echt een beledigend bijna. Als je zo'n doek gemaakt hebt dan kunnen ze binnen de TIFO-groep toch gewoon toegeven dat het niet geworden is zoals het zou moeten?

En wat jij slecht slaat nergens op. Natuurlijk wou iedereen er gewoon een schitterende actie van maken, maar als je voor zo'n persoon iets doet dan moet het imo ook goed zijn. Anders kan je het beter niet doen.
quote:
De stof werd besteld, de doeken genaaid...we konden aan de slag. Met vier losse elementen -buiten de bordjesactie- namen we behoorlijk wat risico. Tel daarbij op dat we nog niet eerder een doek hadden opgehesen, en het maakt wel duidelijk dat de spanning in de weken tot aan de actie, bij de projectgroep soms hoog opliep. Het allerbelangrijkste was dat het portretdoek duidelijk en goed zichtbaar zou zijn: iedereen moest in één oogopslag kunnen zien dat het Meneer Frits voor moest stellen. De gehele actie is in drie weken voorbereid, alleen in het portretdoek zit al zo’n 80 manuren. Het portretdoek uittekenen was misschien wel het moeilijkste karwei: hier is één persoon zo`n drie uur mee bezig geweest, gewapend met krijt een ontwerp dat verdeeld was in hokjes. Zoals op de foto`s is terug te zien, hadden de ingekleurde vlakken aanvankelijk eerder wat weg van een wereldkaart, dan van een portret. Pas toen de laatste vlakken werden ingekleurd, ging het lijken op de originele afbeelding. De tanden die Meneer Frits zo typeerden, werden als laatste op het doek gezet. Nu was het doek écht af.
Lighttown Madness

Ik kan me voorstellen dat wanneer je 80 uur in een doek hebt gestoken je dat doek ook wilt gebruiken. Overigens was dit ook de eerste keer dat de hijsconstructie werd gebruikt en er stond een vrij harde wind wat ook effect gehad kan hebben op de sfeeractie. Misschien zijn er andere foto's waar de actie beter tot zijn recht komt
pi_55128775
geef het gewoon toe joh, ziet er niet uit

pi_55130779
Hmmmm vanuit andere hoeken is het idd ook niet echt heel mooi
  zaterdag 8 december 2007 @ 20:22:02 #86
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_55131440
Lijkt wel een jood met zo'n neus
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_55138875
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 20:22 schreef DutchGooner het volgende:
Lijkt wel een jood met zo'n neus

+1 origineel
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_55138983
quote:

[..]

Ik vind hem prachtig, karakteristiek en een beetje klassiek. Maar goed, iedereen z'n (gekleurde) mening.
Laten we even eerlijk blijven, hij is gewoon kotslelijk
pi_55139001
Maar - ik zie hem nu pas - Jaap ziet er fris en fruitig uit vergeleken met Frits Philips.
pi_55140369
Het doek hangt ook scheef, omdat er aan één kant eerder werd begonnen met hijsen dan aan de andere kant.
Daarbij komt dat het doek wordt vervormd, doordat hij te lang was, en over de railing hing, plus de wind, en dit is het resultaat.
Jammer dus.

Maar hé, het zou wat zijn, als je alles wat je voor het eerst probeert (hijsconstructie) in eens goed zou gaan...
pi_55142176
Met windkracht 340 kan ik me daar wel iets bij voorstellen.
pi_55152814
  zondag 9 december 2007 @ 20:39:18 #93
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_55153254
Bij groningen zag er ook wel lekker uit
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_55153334
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:34 schreef ruud_fr het volgende:
geef het gewoon toe joh, ziet er niet uit

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
pi_55153631
Waarom zijn jullie ajacieden altijd zo arrogant en vinden jullie alles van jullie zelf altijd het beste, mooiste en meest prachtige wat er is. Zeg nou zelf, het doek kan een stuk beter. Beetje zelfkritiek kan geen kwaad.

PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_55153746
pi_55154310
Zeer vet van Groningen
pi_55157344
Zie ook de banners in het thuisvak (links)

Anti-Ameland:

pi_55175581
Hele strakke actie van Groningen!
pi_55193983
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 13:42 schreef Foxriver het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')